MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Misafir 17 Ağustos 2006 19:35

BEN SENİ ÖZLEMİŞİM



Şiir tadındaydın sevgili
Su gibi yudum yudum
Hava gibi nefes nefes
Ekmek gibi dilim dilim
Ben seni özlemişim…
Gözbebeklerinde yüzümü
Dudaklarında adımı
Hayalinde düşümü
Canım deyip gülüşünü
Ben seni özlemişim…


Niçin dolar gözlerim
Niçin bulurdum ben
Her şarkıda seni
Niçin her hüzünlü şiir
Derinden dağlarmış yüreğimi
Ben seni özlemişim…
Yokluğunda üç gece
Titrediğini ellerimin
Delice çarptığını
Yaralı yüreğimin
Saklasam bilmeyeceksin
Bilmelisin ki bir'sin
Her an benimlesin
Ben seni özlemişim…

Nereden baksan ayrılık
Nereden baksan yoksulluk
Nereden baksan sensizlik
Ölüm gibiymiş bana
Yaşayıp bilmeliymişim
Ben seni özlemişim…
Uykusuz gecelerde kalmayı
Senle sevdalara uyanmayı
Yangınlarda suya kanmayı
Yeniden sana sevdalanmayı
Ben seni özlemişim…

Ayrılık nasıl olurdu
Ölüm gibi yokluğun
Sensiz gecelerde benim
Bir şey var farkında olduğum
Ben seni…
Yanı başımda iken özlemişim...


Mystic@L 17 Ağustos 2006 20:53

Seni gökyüzüne benzetsem
Gün kararır, karanlıkta kalırsın
Seni güneşe benzetsem
Güneş batar sen de batarsın
Seni yıldızlara benzetsem
Yıldız kayar sen de kayarsın
Adını denizlere yazacak olsam
Dalga çıkar korkarım kaybolursun
Adını kumlara yazacak olsam
Rüzgar eser korkarım savrulursun
Ben canım senin adını
Gönlüme yazıyorum
Ben varoldukça benimle olursun
Ben sevdamı ise
Ruhuma kazıyorum
Ben ölsem de SEN VAROLURSUN.


Misafir 17 Ağustos 2006 21:01

Diyalektik Mutsuzluklar

bir uzak sabah denizidir gittiğin kapı
ellerinde rüzgârın taşınmaz çamurları var
köpürmüş soylarımı toplarken çürüyen yanlarımdan
inan batmış şehirler gibi onarılmaz anılar
gözlerinde unuttuğum o eski aciz miras
almaya gelsem soluğumda dalgın yosun kokusu
biliyorum artık hiçbir gemi beni taşımaz
ve yeniden büyür içimde mağrur bir zakkum gibi
terk edilmek korkusu

susarsın bir silahsızlanma akşamı
susarsın dudaklarında ıslıklar kanar
öpülmez dudakların ıslık yarası
mavzerdir dokunmalarım kirvem bilirsin
öpemem, öpersem tekmil bir aşiret tragedyası

hüznünü ver bana yeter, gizli hüznünü
kolları bağlı hüzün olsun dört yanım
ırağına vurma beni kirvem, ağlarım, delirirsin
sonra derler haklıdır sevdası
geç olur ki artık onarmaz rakılar
geç olur bir yaraya rakının dağılması

sen denize sırtını dönen uykusuz dağlı,
gemiler nerde (ki çoğu hüviyetidir melankolinin)
nerde aykırı mavzerler (onlara sığdıramazsın ki öfkelerini)
barut esmeri tenine sevdalarımı sürdüğüm
nasıl taşıdım bunca yıl delirmiş saçlarında
o eski şark yelini
biliyorum dokunsam parmaklarım kırılır
dokunmasam eşkıya uykusuzluğu çetin silahlar gibi.

Murathan Mungan


Mystic@L 17 Ağustos 2006 21:02

kalbıme gomuyorum fakat..

Böyle olmasını ben istemedim
Sessizce çekip giden ben değildim
Yalnızca boyun eğdim!
Çünkü seni sevdim ve hala seviyorum!
Biricik aşkım, seni affedemiyorum!
Sessizce kalbime gömüyorum
Fakat unutmuyorum;
Ne SENi ne de YAPTIKLARINI!!!...........



Misafir 17 Ağustos 2006 21:13

BEKLESENE

Her şarkı bir sevdadan dökülür mısra mısra
Her şarkı yaşanmış bir masalı resmeder Selene
Düşün çamlar arasını, mehtaplı geceleri, masmavi denizleri
Düşün şimdi yollara serpilen ümitleri
Hadi bir şarkı da sen
Söylesene! ..

Bak büütün güzelliklerin tümü sende
Bak sende gülümsüyor en amansız özlemler
Unut bir yerde bensiz olduğunu, çaresiz
Ayrılıklar sevenlerle yücelir Selene
Hadi sil gözlerini
Gülsene! ..

Bitimsiz bir sevdadır yaşamak
Sevmekse en güzeli mutlulukların
Sense içimde en tanrısal gerçeksin Selene
İşte yüreğim bildiğince çarpıyor sen, sen diye
Sende gözlerim, sende ellerim, sende sen olan varlığım
Düşünsene! ..

Bakma sen yağmurların sağnak döküldüğüne
Bakma sen gecelerin karanlığına Selene
Bu pembe umut sütten de beyaz
Bu senli hayal gülden de kırmızı
İşte renk renk çiçekleri aşkımızın
Görsene! ..

Ve bir gün dur diyeceğim geçip giden zamana
Son kurşunu sıkacağım sensizliğe Selene
Öbek öbek mutluluklar taşıyacağım dağ eteklerinden
Sana gökten yıldızları koparacağım bir bir
Sana bitmez tükenmez sevdalar getireceğim
Beklesene!..


Mystic@L 17 Ağustos 2006 21:39

Doyamadığın sevgiliye ağla.
Sevmeye kıyamadığın yaré,ağla
Kaybettiğin o sırma saçlara ağla
Ağla gönlüm seni güldürmeyen kaderine ağla
Sevgilim sanamı ağlıyayım kaybolan geçmişimemi?
Beni ağlatıpta güldürmeyen kara,bahtımamı?
Sonu gelmez dediğimiz sevdamızamı?
Sensiz yaşayamacığımı söylemiştim
Sanmaki yaşıyorum ben şimdi yanlızca ağlamayı.
Ve ah,vahlarla yaşayan bir ölüyüm unutmaki
Canlılar umut eder hayal kurar ve uyur
Bunların hiçbiri yok bende...



Misafir 17 Ağustos 2006 21:43

özledim seni...
ayrılık yüreğimi uyuşturuyor karıncalandırıyor nicedir.
beynimi uyuşturuyor özlemin...
çok sık birlikte olmasak bile
benimle olduğunu bilmenin
bunca zamandır içimi ısıttığını
yeni yeni anlıyorum
Yokluğun,
Hatırladıkça yüreğime saplanan bir sizi olmaktan çıkıp
mütemadiyen bir boşluğa
Sabahları seni okşayarak başlamaları
aksamları her isi bir kenara koyup
seninle baş başa konuşmaları özlüyorum;
oynaşmalarımızı,
yürüyüşlerimizi,
sevimli haşarılığını,
çocuksu küskünlüğünü...
Nasılda serttin başkalarına karşı
beni savunurken;
ve ne kadar yumuşak
bir çift kısık gözle kendini
ellerimin okşayışına bırakırken
Gitmeni asla istemediğim halde
buna mecbur olduğunu görmek
ve sana bunları söylemeden
'git artık' demek
'beni ne kadar çabuk unutursan, o kadar çabuk
kavuşacaksın mutluluğa'
demek sana nede zor
seni görmemek ve belki yıllar sonra
karsılaştığımızda
bana bir yabancı gibi bakmanı istemek senden...
yeni bir sevdayı yasakladığım kalbime söz geçirm


Misafir 17 Ağustos 2006 21:47

DERYA OLUR AKARIM

ben bir gemi sense limanda bekleyen sevgili
bu meçhule giden gemide sende yer almak istemezmisin o gizemli gemide sende olmak

hayaller içindende olsa uzaktan sevmek
uzaktan uzaga bakışlar yakalamak
kalpte kıvılcımlar yaşamak
kelebekler kanadında
sevmek varya sevmek böyle bişeymiş demek
hiç sevmedimki nerden bilirim sevmesini
uzaktan izledim hep seni
hiç hissetirmedim sana sevdigimi
için için gizliden severdim seni
hiç ama hiç anlamazdın
uzaktan sevmek acıdır işte
kül olur yanarsın bedeninle
yavaş yavaş ölürsün
gizlersin içindeki aşkı sevdayı
uzaklara atılan her adımda sen vardın
demir attım yalnızlıga
kör karanlık denizlere ummanlara
demir attım sana olan sevgimi unutmak için
ama unutmadım her geçegün daha da çok sevdim
seni anlayan anlasın artık bu eşsiz nadide sevgimi
anlayan anlasın artık son defa diyorum
ömrümce birkez sevdim gönülden
anlayan anlasın sevda ateşini



Mystic@L 17 Ağustos 2006 22:19

Doğmaz güneşim
Gözlerim yaşla,dolar
Saçıma aklar düşer,yaşamın tadı olmaz
Sen olmazsan umutsuz yaşarım yer yüzünde
Mana vermez hiç,birşey
Sen olzamsan isteksiz yaşarım dünyada
İsyan ederim hayata yumulurum ezilir mahf olurum
Kıyarım bu canıma
Sen olmazsan...


Mystic@L 17 Ağustos 2006 22:27

BEKLE BENI

Bekle Beni Gul'um Bekle,
Bır Gun Gelecegım,
Elımde Bır Gul Sana Verecegım,
Yuregımde Hasret Sana Donecegım,
Vuruyorlar Benı Bır Tanem,
Ama Sen Yınede Bekle,
Ölumun Koynundan Gelecegım.



Saat: 23:44

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık