![]() |
BEN SENİ ÖZLEMİŞİM Şiir tadındaydın sevgili Su gibi yudum yudum Hava gibi nefes nefes Ekmek gibi dilim dilim Ben seni özlemişim… Gözbebeklerinde yüzümü Dudaklarında adımı Hayalinde düşümü Canım deyip gülüşünü Ben seni özlemişim… Niçin dolar gözlerim Niçin bulurdum ben Her şarkıda seni Niçin her hüzünlü şiir Derinden dağlarmış yüreğimi Ben seni özlemişim… Yokluğunda üç gece Titrediğini ellerimin Delice çarptığını Yaralı yüreğimin Saklasam bilmeyeceksin Bilmelisin ki bir'sin Her an benimlesin Ben seni özlemişim… Nereden baksan ayrılık Nereden baksan yoksulluk Nereden baksan sensizlik Ölüm gibiymiş bana Yaşayıp bilmeliymişim Ben seni özlemişim… Uykusuz gecelerde kalmayı Senle sevdalara uyanmayı Yangınlarda suya kanmayı Yeniden sana sevdalanmayı Ben seni özlemişim… Ayrılık nasıl olurdu Ölüm gibi yokluğun Sensiz gecelerde benim Bir şey var farkında olduğum Ben seni… Yanı başımda iken özlemişim... |
Seni gökyüzüne benzetsem Gün kararır, karanlıkta kalırsın Seni güneşe benzetsem Güneş batar sen de batarsın Seni yıldızlara benzetsem Yıldız kayar sen de kayarsın Adını denizlere yazacak olsam Dalga çıkar korkarım kaybolursun Adını kumlara yazacak olsam Rüzgar eser korkarım savrulursun Ben canım senin adını Gönlüme yazıyorum Ben varoldukça benimle olursun Ben sevdamı ise Ruhuma kazıyorum Ben ölsem de SEN VAROLURSUN. |
Diyalektik Mutsuzluklar bir uzak sabah denizidir gittiğin kapı ellerinde rüzgârın taşınmaz çamurları var köpürmüş soylarımı toplarken çürüyen yanlarımdan inan batmış şehirler gibi onarılmaz anılar gözlerinde unuttuğum o eski aciz miras almaya gelsem soluğumda dalgın yosun kokusu biliyorum artık hiçbir gemi beni taşımaz ve yeniden büyür içimde mağrur bir zakkum gibi terk edilmek korkusu susarsın bir silahsızlanma akşamı susarsın dudaklarında ıslıklar kanar öpülmez dudakların ıslık yarası mavzerdir dokunmalarım kirvem bilirsin öpemem, öpersem tekmil bir aşiret tragedyası hüznünü ver bana yeter, gizli hüznünü kolları bağlı hüzün olsun dört yanım ırağına vurma beni kirvem, ağlarım, delirirsin sonra derler haklıdır sevdası geç olur ki artık onarmaz rakılar geç olur bir yaraya rakının dağılması sen denize sırtını dönen uykusuz dağlı, gemiler nerde (ki çoğu hüviyetidir melankolinin) nerde aykırı mavzerler (onlara sığdıramazsın ki öfkelerini) barut esmeri tenine sevdalarımı sürdüğüm nasıl taşıdım bunca yıl delirmiş saçlarında o eski şark yelini biliyorum dokunsam parmaklarım kırılır dokunmasam eşkıya uykusuzluğu çetin silahlar gibi. Murathan Mungan |
kalbıme gomuyorum fakat.. Böyle olmasını ben istemedim Sessizce çekip giden ben değildim Yalnızca boyun eğdim! Çünkü seni sevdim ve hala seviyorum! Biricik aşkım, seni affedemiyorum! Sessizce kalbime gömüyorum Fakat unutmuyorum; Ne SENi ne de YAPTIKLARINI!!!........... |
BEKLESENE Her şarkı bir sevdadan dökülür mısra mısra Her şarkı yaşanmış bir masalı resmeder Selene Düşün çamlar arasını, mehtaplı geceleri, masmavi denizleri Düşün şimdi yollara serpilen ümitleri Hadi bir şarkı da sen Söylesene! .. Bak büütün güzelliklerin tümü sende Bak sende gülümsüyor en amansız özlemler Unut bir yerde bensiz olduğunu, çaresiz Ayrılıklar sevenlerle yücelir Selene Hadi sil gözlerini Gülsene! .. Bitimsiz bir sevdadır yaşamak Sevmekse en güzeli mutlulukların Sense içimde en tanrısal gerçeksin Selene İşte yüreğim bildiğince çarpıyor sen, sen diye Sende gözlerim, sende ellerim, sende sen olan varlığım Düşünsene! .. Bakma sen yağmurların sağnak döküldüğüne Bakma sen gecelerin karanlığına Selene Bu pembe umut sütten de beyaz Bu senli hayal gülden de kırmızı İşte renk renk çiçekleri aşkımızın Görsene! .. Ve bir gün dur diyeceğim geçip giden zamana Son kurşunu sıkacağım sensizliğe Selene Öbek öbek mutluluklar taşıyacağım dağ eteklerinden Sana gökten yıldızları koparacağım bir bir Sana bitmez tükenmez sevdalar getireceğim Beklesene!.. |
Doyamadığın sevgiliye ağla. Sevmeye kıyamadığın yaré,ağla Kaybettiğin o sırma saçlara ağla Ağla gönlüm seni güldürmeyen kaderine ağla Sevgilim sanamı ağlıyayım kaybolan geçmişimemi? Beni ağlatıpta güldürmeyen kara,bahtımamı? Sonu gelmez dediğimiz sevdamızamı? Sensiz yaşayamacığımı söylemiştim Sanmaki yaşıyorum ben şimdi yanlızca ağlamayı. Ve ah,vahlarla yaşayan bir ölüyüm unutmaki Canlılar umut eder hayal kurar ve uyur Bunların hiçbiri yok bende... |
özledim seni... ayrılık yüreğimi uyuşturuyor karıncalandırıyor nicedir. beynimi uyuşturuyor özlemin... çok sık birlikte olmasak bile benimle olduğunu bilmenin bunca zamandır içimi ısıttığını yeni yeni anlıyorum Yokluğun, Hatırladıkça yüreğime saplanan bir sizi olmaktan çıkıp mütemadiyen bir boşluğa Sabahları seni okşayarak başlamaları aksamları her isi bir kenara koyup seninle baş başa konuşmaları özlüyorum; oynaşmalarımızı, yürüyüşlerimizi, sevimli haşarılığını, çocuksu küskünlüğünü... Nasılda serttin başkalarına karşı beni savunurken; ve ne kadar yumuşak bir çift kısık gözle kendini ellerimin okşayışına bırakırken Gitmeni asla istemediğim halde buna mecbur olduğunu görmek ve sana bunları söylemeden 'git artık' demek 'beni ne kadar çabuk unutursan, o kadar çabuk kavuşacaksın mutluluğa' demek sana nede zor seni görmemek ve belki yıllar sonra karsılaştığımızda bana bir yabancı gibi bakmanı istemek senden... yeni bir sevdayı yasakladığım kalbime söz geçirm |
DERYA OLUR AKARIM ben bir gemi sense limanda bekleyen sevgili bu meçhule giden gemide sende yer almak istemezmisin o gizemli gemide sende olmak hayaller içindende olsa uzaktan sevmek uzaktan uzaga bakışlar yakalamak kalpte kıvılcımlar yaşamak kelebekler kanadında sevmek varya sevmek böyle bişeymiş demek hiç sevmedimki nerden bilirim sevmesini uzaktan izledim hep seni hiç hissetirmedim sana sevdigimi için için gizliden severdim seni hiç ama hiç anlamazdın uzaktan sevmek acıdır işte kül olur yanarsın bedeninle yavaş yavaş ölürsün gizlersin içindeki aşkı sevdayı uzaklara atılan her adımda sen vardın demir attım yalnızlıga kör karanlık denizlere ummanlara demir attım sana olan sevgimi unutmak için ama unutmadım her geçegün daha da çok sevdim seni anlayan anlasın artık bu eşsiz nadide sevgimi anlayan anlasın artık son defa diyorum ömrümce birkez sevdim gönülden anlayan anlasın sevda ateşini |
Doğmaz güneşim Gözlerim yaşla,dolar Saçıma aklar düşer,yaşamın tadı olmaz Sen olmazsan umutsuz yaşarım yer yüzünde Mana vermez hiç,birşey Sen olzamsan isteksiz yaşarım dünyada İsyan ederim hayata yumulurum ezilir mahf olurum Kıyarım bu canıma Sen olmazsan... |
BEKLE BENI Bekle Beni Gul'um Bekle, Bır Gun Gelecegım, Elımde Bır Gul Sana Verecegım, Yuregımde Hasret Sana Donecegım, Vuruyorlar Benı Bır Tanem, Ama Sen Yınede Bekle, Ölumun Koynundan Gelecegım. |
| Saat: 23:44 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık