![]() |
ARKADAŞ Kader her aşkta bin tokat vurmuşsa, Sevgililer sevildiğinin kıymetini bilmiyorsa, Gözlerinden hergün yaş akıyorsa, Dertlerle başbaşa içilmez mi be arkadaş..? Arasıra gelen kalp sancıları gibi, Çaresizliğini ihanet olarak nitelendiriyorsa, O öksüz,sevdalı gözlere acı çektiriyorsa, İçip de kadere isyan edilmez mi be arkadaş..? Kıskançlığın uykularını kaçırıyorsa, Hissettiklerin gerçekleri doğruluyorsa, Yüreğin gördüklerine inanamıyorsa, Açılan sayfalar yırtılmaz mı be arkadaş..? |
ÖMRÜM ÖMRÜM mum yanar mum ışıldar kendileri yoktur gölgeleri oluşur ferinden korkulsa da rahmetin yenilmez toprağa can katmanın kudreti bir ömre kaç hayat sığar görülecektir.... mum aydınlar mum sınar ayrılık acısı kadar seversin ve sevmenin coşkusu kadar koyar insana aşk sözlüğünden ayrılmak mum yaralanır mum sürer kem göz sahibini sürükler son çağındır artık fitil kokar gövdende birikir senden eriyen parçalar mum biter mum söner dibine hayatın işte yaşadım dediğin bir mum ömrüdür eren ve eriten kendini.... |
ANLATACAGIM BIr gün seni anlatacagim Gidisi gelisinden cabuk oldu Bitisi baslamasindan kolaydi Bir sevda rüzgariydi Esti gecti diyecegim. Bir gün seni unutacagim Ellerini,gözlerini Dokunusunu,öpüsünü Sana ait herseyi Biri vardi bir zamanlar Yikti gecti diyecegim. Bir gün seni tekrar yasayacagim Gözlerim kapanirken seni son kez hatirlayacagim Birini sevmistim bir zamanlar Hala cok seviyorum diyecegim... |
Bir Çiçek Aldım Dün gece yine yalnızdım Sokağa çıktım Ve kendime bir çiçek aldım Kendim almamış gibi yürüdüm sokaklarda Ve yalnız değilmişim gibi düşündüm Ama her gece gibi Dün gece de yalnızdım Ve kendime bir çiçek aldım Bir saat geri alınmış saatler Ben geri almadım Ve bir saat daha yalnız kalmadım Bir masaya oturdum İki çay ısmarladım Ben içtim Sen soğutdun Sana söyleyeceğim herşeyi unutdum Çok dert etmedim Çünki yoktun Dün gece yine yanlızdım Rahat ağladım Yokluğunda gizlemedim gözyaşlarımı Ve lambaları hiç karartmadım Dün gece Her gece gibi yanlızdım Sokağa cıktım Ve kendime bir çiçek aldım Sen sandım KOKLAMADIM..! |
SESSİZCE Geceler çöker üzerime sessizce. Umutsuzlugun ifadesi başlar yüzümde. Bir sigara yakıp uzanınca yatagıma Sen giriyorsun odama usulca sessizce İnan zor geliyor.yanlızlıgınla basbasa kalmak Neydiki suçum acaba. senden ayrı yasamak Ölüm çare olsada imkansız seni unutmak. Rüyalarıma giriyorsun usulca sessizce Bunca yasananlar rüyalardamı kalacak Çaresizlik belkide senide saracak Benden ayrıldıgın günle kahrolacak Belkide ağlayacaksın usulca sessizce Ağlamak fayda etmiyor sensiz gecen günlere ''Nafile'' isyan etsemde hergün kaderime Bakamıyorum artık yarına nede gelecek güne |
SENSİZ her merdivenin başında seni aradım... her yolun sonunda seni aradım seni aradım... o güzel gözlerini aradım sensiz geçen günlerimi senleymiş gibi geçirdim olsun sensiz geçsin ama sen mutlu ol YETER bitanem |
Baharda Ayrılık Olurmu Kaydı düşürülmüş bu aşkın siluetini kader çiziyor Yüzüme eşsiz gülümsemelerini sıralarken, Dilim, gizliden elveda cümlelerini seçiyor… Gözlerinden bir ihtilalin en barışçıl yaşlarını dökerken Ellerim son bir dokunuş hırsızlığına soyunuyor Ve adımlarım uçurumlara pervasız giderken Ardımdan bir genç kızın tüm hayalleri ölüyor… Belki tabiat,.belki de hayat, İkimize de çirkin bir oyun oynuyor Kuş kanadında çırpınsa da yüreğin Demek ki bazen baharda da ayrılık oluyor.. |
yagmuru seviyorum diyorsun yagmur yaginca semsiyeni aciyorsun gunesi seviyorum diyorsun gunes acinca golgeye kaciyorsun ruzgari seviyorum diyorsun ruzgar cikinca pencereni kapatiyorsun iste bunun icin senden cok korkuyorum cunku benide sevdigini soyluyorsun |
Deliyim Ben Malazgirt’te at oynattım, Şahlanırım deliyim ben. İstanbul’da çağ kapattım, Çağ açarım deliyim ben. Viyana’da ben var idim, Şeyh Şamil’le ben hür idim, Sultan Abdal ki Pir idim, Aşkla yanan deliyim ben. Semerkand’da ilim oldum, Cabir oldum âlim oldum, Yavuz idim Selim oldum, Küpe takan deliyim ben. Yunan beni iyi tanır, Tarihinden kim utanır? Çin cücesi bir şey sanır, Set yaptırdım deliyim ben. Kosova dünkü ilimdi, Bosna benim sağ elimdi, Hicaz benim hak yolumdu, Hakka kulum deliyim ben. Müslüman’ım Kayı boyum, İbrahim’dir benim soyum, Atın od’a ben yanayım, Güller açan deliyim ben. Hac-ı Bektaş-i Veliyim, Deli Dumrul'dan deliyim Zülfikar’la ben Ali’yim O Hamza'yım deliyim ben Ve Ömer’im adım güzel, Halifeden aldım özel, Adaletli yazsın bu el, Allah için deliyim ben. |
| Saat: 23:44 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık