MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Mystic@L 17 Ağustos 2006 23:08

YAŞAMAK NE DEMEK;
BAZEN GÖZYAŞI,BAZEN MUTLULUK,BAZENDE ÖLÜM KORKUSU
BENİM KORKUM ÖLÜMDEN DEĞİL
SENİ SENSİZ YAŞAMAK ÖLÜMDEN DE KÖTÜ

UNUTABİLİRMİYİM SENİNLE YAŞANAN GÜNLERİ
GÜLMEYİ,SEVMEYİ,AĞLAMAYI
O RÜZGARDA SAVRULAN SIRMA SAÇLARINI
HASTALANDIĞIMDA BENİM İÇİN DÖKTÜĞÜN GÖZYAŞINI
UNUTAMAM ELBETTE MAZİDEKİ ANILARIMI

HAYAT VERDİN IŞIK VERDİN ŞU YARALI GÖNLÜME
UMUDA YELKEN AÇMIŞ SANDAL MİSALİ
SEVİYORDUM SEVİLİYORDUM HEMDE ÖLÜMÜNE
KOPARDILAR BENİ SENDEN BE GÜLÜM
ONLARIN OLSUN BU DÜNYA SENSİZ HAYAT NEYİME

SON BİR İSTEĞİM VAR ALLAH'TAN SENİ GÖRMEK
ELİNİ TUTMAK,SAÇINI OKŞAMAK,TENİNİ KOKLAMAK
ARTIK BİR YOL KALDI BENİM İÇİN YALNIZCA ÖLMEK
GİDİYORUM BU DÜNYADAN GÜLÜM ELVEDA
SENİ ÇOK SEVİYORUM VE HEP SEVECEĞİM


Mystic@L 17 Ağustos 2006 23:14

Yine bir gece basladi, sensiz bir gece daha iste.
Disarisi karanlik, sadece bir lamba isigi var, tipki benim karanlik
gonlumde senin icin yanan isigim gibi.
Gokyuzune baktigimda hic bir yildiz yok, sedece bir dolunay.
Goruyormusun yildizlarda biraktilar beni basbasa derim yaramla,
tipki senin gibi, halbuki onlari cok seviyordum.
Camin onunde olan agactan iki yaprak dustu, ruzgar onlari savurup goturdu.
O an gozlerimden yaslar indi.
Bir aralar bizde o ruzgarla savrulup gidiyorduk, beraberdik el ele.
Ama oyle bir firtina esti ki, elimi biraktin.
Sen bir yana ben bir yana savrulduk ve ayrildik, sonunda.....
Tipki o iki yaprak gibi!


LycoN 17 Ağustos 2006 23:18

http://www.sevgidenizi.com/sizden_gelenler/images/kus.gif

Gör Sevdiğim

Sök kalbimi yerinden bak içine, gör seni nasıl sevdiğimi,
Umutların tükendiği yerde, ben ölürüm sevdiğim.
Pencere ye çıkıpta bak dışarı, gör seni nasıl beklediğimi,
Hayellerin bittiği yerde, ben ölürüm gör sevdiğim.

Yelken açıpta gitsem uzaklara, kırılan kalbime derman arasam,
Kaybolan yıllarımın gelmesi için, umut verecek tabib arasam.
Umudu yoksa sonsuz aşkımın, bu sevgimi sinemde saklasam,
Kaderimin gülmediği yerde, ben ölürüm gör sevdiğim.

Bilmem bilirmisin, bu dünya hep acılarla dolu,
Bir gün gözler kapanınca, o zaman biter hayat yolu.
Sevipte alamazsa bir yiğit, aşkı uğrunda ölüm olur sonu,
Sevdanın bittiği yerde, ben ölürüm gör sevdiğim.

Aşık olan der ki, bu dünyanın bir gün sonu gelecek,
Buraya gelen unutmaki canım, bir gün mutlak ölecek.
Su vefalı gönlüm, unutmaki seni hep sevecek,
Kalbimin durduğu yerde, ben ölürüm gör sevdiğim.

http://www.sevgidenizi.com/sizden_gelenler/images/kus.gif

BEGÜM & İBO


Mystic@L 17 Ağustos 2006 23:21

HOŞÇAKAL YÜREĞİM

Bu gün hüzünlü bir gün;
yüreğimden bir parça koptu sanki
ve gitti
bana hiç bir şey söylemeden.
Giderken götürmedi
yüreğimden kopan parçayıda,
beni böye açıyla bıraktı.
Biliyorum şimdi çok uzaklarda
belkide yapayalnız,
güneşin doğuşunu izliyor.
Kimbilir belkide,
gece yarısı dolunaya bakıyor.
Tıpkı birlikte olduğumuz gibi
sessizliğin tadını cıkarıyor.

Ama unutmamalı ki;
Biz hep yürekten güldük yürekten ağladık
Yürekten bir birimizin gözlerine baktık
Biz hep sevgiyi aşkımızla bağladık...
Artık şunu söyleye bilirim ki:
HOŞÇAKAL YÜREĞİM SEVGİLİM...



arwen 17 Ağustos 2006 23:22

Kimsesiz Gece


Tren istasyonunda üşümüş bir kadın
Saat sabahın üçü,
Dağılmış, yalınayak duygular
Çaresiz uğurlamalar arasında,
Elveda diyordu elleri.

Tek başına, yalnız, yapayalnız
Ağlamaklı, hüzün doluydu bakışları
Karanlık örtüyordu gözyaşlarını
Geçmişten kanayan yaralarıyla
Yaşadığı belliydi, nefesinden,
Yapayalnız, sahipsiz bir istasyonda
Üşüyordu, bu ağustos sıcağında.


arwen 17 Ağustos 2006 23:30

Kimsesizliğime Düştün...



Yeşildi dünyam, maviydi.. birde kahverengiydi...
Beni bir ürkek ceylanlar tanırdı, birde çingene serçeler...
Yalnız kuşların sesi gelirken kulağıma, birde kavak yapraklarının...

Sen;
Durgunluğuma düştün...
ve büyüdün içimde büyüdün, büyüdün;
Sudaki halkalar gibi.

Yeşildi dünyam, maviydi...
Bir de kahverengiydi; Sen, bana düştüğünde!..
Bakışların, kendi ortasından büyüyen sıcak halkalar gibi iç içe yayıldı içimde...

Hoşgeldin, dedim.
Hoşgeldin sıcağım.
Hoşgeldin salıncağım!

Ve savruldu başım uzun bir iple dalına bağlanmış gibi..
Savruldum;
Senden sana doğru!
Beni, sadece ürkek ceylanlar tanırken birde çingene serçeler...
Ve ben, yalnız kuşlarla, kavak yapraklarının sesini tanırken...
Sen;
Durgunluğuma düştün...
Ve büyüdün içimde büyüdün, büyüdün;
sudaki halkalar gibi.

Sen;
Sessizliğime düştün...
Sen;
Kimsesizliğime düştün...
Belki de onun için böyle büyüdün içimde;
Sudaki halkalar gibi!


Misafir 17 Ağustos 2006 23:30

YAS
Dökün yaprağınızı dallarım dökün,
Akın yaslı yaslı sularım akın.
Bükün boynunuzu bayraklar bükün,
Bir alınmaz kalem vardı yıkıldı...
Durmadan çalkanan bir kızıl deniz
Bir damla yaş gibi duruyor sessiz,
Vatan ufkundaki en güzel çeyiz,
En şanslı süs baktım yarı çekildi.
Kara haber; tipi eser, savrulur,
Bir yanardağ gibi içim kavrulur,
Vatanın kaderi bende yuğrulur,
Yas olup, yaş olup gözden döküldü.
Gökyay'ım derdiyle adını anar,
Bir kararsız kuştur dalına konar
Neresinde bilmez bir yara kanar,
Saran gitti boyuncuğu büküldü.


Mystic@L 17 Ağustos 2006 23:31

Elveda dostlarım
Elveda hepinize
Gidiyorum bu gece buradan
Uzaklara hem de çok
Unutabilecek miyim sizleri
Bilmiyorum ama
Yaşayabilirim sizsiz
Ama ya sensiz


Misafir 17 Ağustos 2006 23:32

BİTMEYEN BİRA

sevişmelerden arta kalan vücut parçası
piknik dönüşü pırtlamış göbeğin
bu kahramanca haykırışı sakatlıyor
tombul yanakların kırmızı
giderilmez bir etkisi var gülüşünün
çilekeş ve ahlaksız
zavallılığı bunca geliştirmek tehlikeli
soylu bir dokunuş imkansız terli avuçlarla
önce tokatlıyorlar seni
dudaklarında sıkılgan büklüm
parçalıyorlar seni buna mecburlar
özgürlüğünden utananlara da
sevecen yaklaşıyoruz senin yüzünden
ama sonunda
yaşasın bitmeyen bira

dinlendirilmiş coşkusuyla dava adamı
sindire sindire harcadı zamandan
sen olsan vurmazdın yüzüne gösterdiğini
aslında binbir emekle saklarken
özel koşullar erdemidir sadakat
gayretine saygı mı duyalım yani
bu dünya senin memleketin değil
çünkü sen fena adam değilmişin
alışamamışlar sadece
ya da kılın tekiymişin
yaşasın bitmeyen bira



Mystic@L 17 Ağustos 2006 23:36


KALBIM

UYANDIM BU SABAH,YİNE İTİRAZ
NE BENDEN MEMNUN NEDE KENDİNDEN
NE OLDU? NEYİN VAR? DESEM NAFİLE
ASMIŞKİ SURATIN KONUŞMAZ KALBİM.

KALDIR BAŞINI BİR BAK YÜZÜME
BELKİ ÇARESİ VARDIR GÖZÜMDE
UMUDUN KESMEZ SEVEN GÖNÜLLER
DESEMDE SÖVSEM DE ARTIK NAFİLE
ASMIŞKİ SURATIN KONUŞMAZ KALBİM.

YÜZÜSTÜ BIRAKIP GİTMEK İSTEMEM
BEN SENİN EN YAKIN DOSTUNUM KALBİM
BİR BAK HALİME DESEM NE OLUR?
NE ETSEM NE DESEM ARTIK NAFİLE
ASMIŞKİ SURATIN KONUŞMAZ KALBİM

BIRAKIP GİDERİM BÖYLE YAPARSAN
SENSİZDE YAŞARIM EĞER İNANSAM
SENİNLE HAYATIM ZATEN BİR ZİNDAN
İSTER KONUŞ,KONUŞMA BU SENİN İŞİN
İSTEDİĞİN BUYSA OLDU GİDİŞİN...




Saat: 05:48

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık