![]() |
YAŞAMAK NE DEMEK; BAZEN GÖZYAŞI,BAZEN MUTLULUK,BAZENDE ÖLÜM KORKUSU BENİM KORKUM ÖLÜMDEN DEĞİL SENİ SENSİZ YAŞAMAK ÖLÜMDEN DE KÖTÜ UNUTABİLİRMİYİM SENİNLE YAŞANAN GÜNLERİ GÜLMEYİ,SEVMEYİ,AĞLAMAYI O RÜZGARDA SAVRULAN SIRMA SAÇLARINI HASTALANDIĞIMDA BENİM İÇİN DÖKTÜĞÜN GÖZYAŞINI UNUTAMAM ELBETTE MAZİDEKİ ANILARIMI HAYAT VERDİN IŞIK VERDİN ŞU YARALI GÖNLÜME UMUDA YELKEN AÇMIŞ SANDAL MİSALİ SEVİYORDUM SEVİLİYORDUM HEMDE ÖLÜMÜNE KOPARDILAR BENİ SENDEN BE GÜLÜM ONLARIN OLSUN BU DÜNYA SENSİZ HAYAT NEYİME SON BİR İSTEĞİM VAR ALLAH'TAN SENİ GÖRMEK ELİNİ TUTMAK,SAÇINI OKŞAMAK,TENİNİ KOKLAMAK ARTIK BİR YOL KALDI BENİM İÇİN YALNIZCA ÖLMEK GİDİYORUM BU DÜNYADAN GÜLÜM ELVEDA SENİ ÇOK SEVİYORUM VE HEP SEVECEĞİM |
Yine bir gece basladi, sensiz bir gece daha iste. Disarisi karanlik, sadece bir lamba isigi var, tipki benim karanlik gonlumde senin icin yanan isigim gibi. Gokyuzune baktigimda hic bir yildiz yok, sedece bir dolunay. Goruyormusun yildizlarda biraktilar beni basbasa derim yaramla, tipki senin gibi, halbuki onlari cok seviyordum. Camin onunde olan agactan iki yaprak dustu, ruzgar onlari savurup goturdu. O an gozlerimden yaslar indi. Bir aralar bizde o ruzgarla savrulup gidiyorduk, beraberdik el ele. Ama oyle bir firtina esti ki, elimi biraktin. Sen bir yana ben bir yana savrulduk ve ayrildik, sonunda..... Tipki o iki yaprak gibi! |
http://www.sevgidenizi.com/sizden_gelenler/images/kus.gif Gör Sevdiğim Sök kalbimi yerinden bak içine, gör seni nasıl sevdiğimi, Umutların tükendiği yerde, ben ölürüm sevdiğim. Pencere ye çıkıpta bak dışarı, gör seni nasıl beklediğimi, Hayellerin bittiği yerde, ben ölürüm gör sevdiğim. Yelken açıpta gitsem uzaklara, kırılan kalbime derman arasam, Kaybolan yıllarımın gelmesi için, umut verecek tabib arasam. Umudu yoksa sonsuz aşkımın, bu sevgimi sinemde saklasam, Kaderimin gülmediği yerde, ben ölürüm gör sevdiğim. Bilmem bilirmisin, bu dünya hep acılarla dolu, Bir gün gözler kapanınca, o zaman biter hayat yolu. Sevipte alamazsa bir yiğit, aşkı uğrunda ölüm olur sonu, Sevdanın bittiği yerde, ben ölürüm gör sevdiğim. Aşık olan der ki, bu dünyanın bir gün sonu gelecek, Buraya gelen unutmaki canım, bir gün mutlak ölecek. Su vefalı gönlüm, unutmaki seni hep sevecek, Kalbimin durduğu yerde, ben ölürüm gör sevdiğim. http://www.sevgidenizi.com/sizden_gelenler/images/kus.gif BEGÜM & İBO |
HOŞÇAKAL YÜREĞİM Bu gün hüzünlü bir gün; yüreğimden bir parça koptu sanki ve gitti bana hiç bir şey söylemeden. Giderken götürmedi yüreğimden kopan parçayıda, beni böye açıyla bıraktı. Biliyorum şimdi çok uzaklarda belkide yapayalnız, güneşin doğuşunu izliyor. Kimbilir belkide, gece yarısı dolunaya bakıyor. Tıpkı birlikte olduğumuz gibi sessizliğin tadını cıkarıyor. Ama unutmamalı ki; Biz hep yürekten güldük yürekten ağladık Yürekten bir birimizin gözlerine baktık Biz hep sevgiyi aşkımızla bağladık... Artık şunu söyleye bilirim ki: HOŞÇAKAL YÜREĞİM SEVGİLİM... |
Kimsesiz Gece Tren istasyonunda üşümüş bir kadın Saat sabahın üçü, Dağılmış, yalınayak duygular Çaresiz uğurlamalar arasında, Elveda diyordu elleri. Tek başına, yalnız, yapayalnız Ağlamaklı, hüzün doluydu bakışları Karanlık örtüyordu gözyaşlarını Geçmişten kanayan yaralarıyla Yaşadığı belliydi, nefesinden, Yapayalnız, sahipsiz bir istasyonda Üşüyordu, bu ağustos sıcağında. |
Kimsesizliğime Düştün... Yeşildi dünyam, maviydi.. birde kahverengiydi... Beni bir ürkek ceylanlar tanırdı, birde çingene serçeler... Yalnız kuşların sesi gelirken kulağıma, birde kavak yapraklarının... Sen; Durgunluğuma düştün... ve büyüdün içimde büyüdün, büyüdün; Sudaki halkalar gibi. Yeşildi dünyam, maviydi... Bir de kahverengiydi; Sen, bana düştüğünde!.. Bakışların, kendi ortasından büyüyen sıcak halkalar gibi iç içe yayıldı içimde... Hoşgeldin, dedim. Hoşgeldin sıcağım. Hoşgeldin salıncağım! Ve savruldu başım uzun bir iple dalına bağlanmış gibi.. Savruldum; Senden sana doğru! Beni, sadece ürkek ceylanlar tanırken birde çingene serçeler... Ve ben, yalnız kuşlarla, kavak yapraklarının sesini tanırken... Sen; Durgunluğuma düştün... Ve büyüdün içimde büyüdün, büyüdün; sudaki halkalar gibi. Sen; Sessizliğime düştün... Sen; Kimsesizliğime düştün... Belki de onun için böyle büyüdün içimde; Sudaki halkalar gibi! |
YAS Dökün yaprağınızı dallarım dökün, Akın yaslı yaslı sularım akın. Bükün boynunuzu bayraklar bükün, Bir alınmaz kalem vardı yıkıldı... Durmadan çalkanan bir kızıl deniz Bir damla yaş gibi duruyor sessiz, Vatan ufkundaki en güzel çeyiz, En şanslı süs baktım yarı çekildi. Kara haber; tipi eser, savrulur, Bir yanardağ gibi içim kavrulur, Vatanın kaderi bende yuğrulur, Yas olup, yaş olup gözden döküldü. Gökyay'ım derdiyle adını anar, Bir kararsız kuştur dalına konar Neresinde bilmez bir yara kanar, Saran gitti boyuncuğu büküldü. |
Elveda dostlarım Elveda hepinize Gidiyorum bu gece buradan Uzaklara hem de çok Unutabilecek miyim sizleri Bilmiyorum ama Yaşayabilirim sizsiz Ama ya sensiz |
BİTMEYEN BİRA sevişmelerden arta kalan vücut parçası piknik dönüşü pırtlamış göbeğin bu kahramanca haykırışı sakatlıyor tombul yanakların kırmızı giderilmez bir etkisi var gülüşünün çilekeş ve ahlaksız zavallılığı bunca geliştirmek tehlikeli soylu bir dokunuş imkansız terli avuçlarla önce tokatlıyorlar seni dudaklarında sıkılgan büklüm parçalıyorlar seni buna mecburlar özgürlüğünden utananlara da sevecen yaklaşıyoruz senin yüzünden ama sonunda yaşasın bitmeyen bira dinlendirilmiş coşkusuyla dava adamı sindire sindire harcadı zamandan sen olsan vurmazdın yüzüne gösterdiğini aslında binbir emekle saklarken özel koşullar erdemidir sadakat gayretine saygı mı duyalım yani bu dünya senin memleketin değil çünkü sen fena adam değilmişin alışamamışlar sadece ya da kılın tekiymişin yaşasın bitmeyen bira |
KALBIM UYANDIM BU SABAH,YİNE İTİRAZ NE BENDEN MEMNUN NEDE KENDİNDEN NE OLDU? NEYİN VAR? DESEM NAFİLE ASMIŞKİ SURATIN KONUŞMAZ KALBİM. KALDIR BAŞINI BİR BAK YÜZÜME BELKİ ÇARESİ VARDIR GÖZÜMDE UMUDUN KESMEZ SEVEN GÖNÜLLER DESEMDE SÖVSEM DE ARTIK NAFİLE ASMIŞKİ SURATIN KONUŞMAZ KALBİM. YÜZÜSTÜ BIRAKIP GİTMEK İSTEMEM BEN SENİN EN YAKIN DOSTUNUM KALBİM BİR BAK HALİME DESEM NE OLUR? NE ETSEM NE DESEM ARTIK NAFİLE ASMIŞKİ SURATIN KONUŞMAZ KALBİM BIRAKIP GİDERİM BÖYLE YAPARSAN SENSİZDE YAŞARIM EĞER İNANSAM SENİNLE HAYATIM ZATEN BİR ZİNDAN İSTER KONUŞ,KONUŞMA BU SENİN İŞİN İSTEDİĞİN BUYSA OLDU GİDİŞİN... |
| Saat: 05:48 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık