![]() |
MESAİ BİTTİ mesai bitti akşam hafiften dayılanıyor kaçılsın tezayaklar ağzına bile sürmemişler ciddiyetle hep aynı macerayı danışıklı bir şaşkınlıkla eğiren eli sıkı memurlar tıkır tıkır dönüyor akşam çay üstüne çay düğüm düğüm üstüne şakır şukur olasılıklar kararmış ıstakada kirli bir elliikiden yasak heyecanlar devşiriyor muvakkat işçiler sinema çıkışında bekleyen akşamlar gibi ansızın ama ağırdan geçilir işrete sigara kokusu ancak bu kadar yakışır şakşakçı garsonlar doldurur karnesini cıvıl cıvıl alkolik çıraklarının pespaye bir akşamı gıdıklıyor ruhunun onulmazı ana avrat çoluk çoçuk bir yana çoktan vazgeçmiş kendinden birkaç saatliğine sarılmış yalnızlığına gözünde büyüdükçe büyüyor sabah |
bugüne dek ölmek hiç bosa gitmis degildir yitti sandigimiz can gerçi yitmis degildir los bir penceresinden uzakça bir hududun toprak mi desem artik, gök mü desem... umudun bekleyisin duragi, sogumus bir pencere çerçevesi, kanadi som gümüs bir pencere... ordan çirpilir iste ölümün kanatlari sustukça daha lâfbaz, durduk yerde hasari bir küçük araliktan duyariz bazan onu yahut da vehmederiz belki konustugunu en güzel ninnisini ömrün, söyler gibidir guruba kos, ufka kos, çekinme der gibidir kimi bir uçurumun derinliklerince hür kimi keskin bir bicak isiginda görünür nefes alir gibidir, ya bir umman içinde ya yagli bir halatin vazgecilmez ucunda... allahim bu ne hazdir, bu ask ne onulmazdir göklerin endibine yükselen bir namazdir sonunda verecegin ödül ates olsa da uyuyup kalsa basim hasre dek, bir masada bu manzara hosuna gitmez mi duvarlarin odalar istemez mi böyle bir günahkârin "vefa borcu" diyerek hep orda kalmasini basi sonu bilinmez bir düse dalmasini?.. bunu görse hasreti isa ölür müydü ki günah güzel olmasa günah olur muydu ki? çagirmasa su toprak, gökler el sallamasa mermerci o taslari allayip pullamasa yine serseri dünya cana yetmis degildir bugüne dek ölmek hiç bosa gitmis degildir |
Kimseye Soramıyorum Seni Kimseye soramıyorum seni! Kirlenme diye hiç öpmedim ya... Belki başkasını seversin diye, hiç söylemedim sana sevdiğimi. Bilmiyorsun, boğazımda düğümsün! Yutkunsam gideceksin, yutkunmasam... Ölürüm...! |
Bak ben sustum,sustum be belalim sustum Dudaklarimin arasinda ki sarki, Saclarimi oksayip giden rüzgar, Yüregimin kaniyla yazdigim siirler, Akan deryalar,nehirler sustu Sustu be uzaktaki yar sustu Hep konustumda ne oldu ki; Bitkin,kirgin,perisan yasadim Kanimla yazdim yüregime nakisladim öyle cok sevdim ki seni Sevdim de ne oldu ki; Kara sapli bicak sirtimda yasadim Sabahlara kadar inleyip, Günesi göz yasimla selamladim Hayallerime yazdim,düslerimde topladim Yüregime koydum seni, Yüregimin en derin yerine Koydumda ne oldu ki; Ben sustum sen söyle uzaktaki yar Söylesene gönül yaram ben zaten hep susmadim mi Bu dört duvar arasina hapsedilip, Susmaya makkum edilmedim mi Kizim diye sevmek hakkim degil mi Seni hayal edip seni sensiz yasamadim mi Duvardaki resmine bakip bu gözler , Kahir dolusu aglamadi mi Ben sustum yigidim sen söyle ben sustum Söylesene hasretim sana deyilmiy di; Bu yalvarislar,bu yakarislar Canim gibi sevmedim mi seni, sevipte canima katmadim mi Söyle be uzaktaki yar ; Ismini dudaklarima hece yapmadim mi ALLAH´imdan sonra ,sana tapmadim mi Seni mavi bulutlara yazip , Düslerimde toplamadim mi. Sana olan sevdami söyle ; Yildizlara haykirmadim mi Ben haykirdikca,yildizlarim bir bir kaymadi mi Söyle düsmedimi yildizlarim düsüp kaybolmadi mi Gök yüzü birden kararip , Simsekler cakip , kasirgalar kopmadi mi Cehennem gibi yanan yüregimin üstüne, Yagmurlar yagmadi mi, Yagmurlarin yüregimi söndürmedigine sahit olmadin mi Hep sana yanmadimi yüregim söyle yanmadi mi Ben sustum be adamim ben sustum sen söyle ; Ben zaten hapsedilip susmaya makkum edilmedim mi Kirli bir gömlek gibi cikarilip atilmadim mi Sabahi olmayan yorgun gecelerle hayalinle girmedim mi Hep ayni iskenceyle sabahlari beklemedim mi Söylesene birtanem sevdanla yüregimi daglamadim mi Ayaz geceleri sensiz titreyerek bitirmedim mi Söyle yarim ben sustum , ben zaten hep susmadim mi Nemli kirpiklerimde sensiz geceleri öldürmedim mi Yüregim sizlarken , yarali gönlüme kirilmadim mi Yüregime hep ayni aci , hep ayni iskence dolmadi mi taptimda sana ne oldu ki ; Hep yikilip kahir dolusu agladim Ayaz geceleri ugrunda titreyerek yasadim Diz cöküp önünde avuc acip yalvardim Yalvardimda sana ne oldu ki ; Kalbinin dilencisi , yüreginin kölesi oldum be belalim Ah!!! Ah!!! yüregim kaniyor , gözlerim agliyor Tükendim be yigidim tükendim Yoruldum , halim kalmadi , yikildim oldugum yere Yikildim be delikanlim yikildim , Ben sustum be adamim ben sustum Yemin ederim ki sustum Gönlümden her seyi alip giden kasirga sustu Hep söylemek istedigim o sarki var ya ; Dudaklarimin arasindaki o sarki sustu Penceremin camina vuran yagmur damlalari sustu Yüregim sustu konusan dilim sustu Ben sustum uzaktaki yar sen söyle Ben sustum , sustum , sustum , sustum , SUSTUM |
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı? Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı? Sevmek için güzele mi bakmalı? Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı? Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır? Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı? Hırsızlık; para, malmı çalmaktır? Saadet çalmak, hırsızlık olamaz mı? Solması için gülü dalından mı koparmalı? Pembe bir gonca iken gül dalında solmaz mı? Öldürmek için silah, hançer mı olmalı? Saçlar bağ, gözler silah, gülüş, kurşun olamaz mı? |
CİVA YAĞMURLARI sürgünlerin işiydi kentin heryerine macun gibi sıvanmış halsizlik akşamları zehirli pişmanlığı *** haftalar boyunca bütün perşembeler melezdi düşlerinde uğuldayan civa yağmurları bir damlası bin yaramaz yutkunur gibi akardı ıslanmayan caddelerden sevgili taslakları çaresiz sürgünlerin işi buydu can havliyle sılasını boğmak yeni bir perşembeyi kışkırtıp sinsice cinnet ertesi ufkundan ötelere bakmak zorda kalınca ellerine danışırdı yüzüne iyi gelirdi bu akşamları zehirli pişmanlığı *** gönülsüz uykusuna aldanmayın düşlerinde civa yağmurları |
Yalnızlıgımla basbasayım yine Hayaller ve anılarla Yasamımı hatırlayıp Agladıgım yalnızlıgımlayım Sadece duygularımı paylasan Kader var yanımda Yalnizliga düşmüş bir kuş gibi Çaresiz kanadı kırık Yinede yılmadan ama gözyaşlarına yenilerek... Terkedilip bırakılan bir güvercin gibi Anılarımla ve kaderımle paylaşıyorum herşeyi... Çaresizligimi,umarsızlıgımı Yalnız bırakılan fakat yılmayan Kimseye muhtaç olmayan Ama aglayan... Bir dag yamacına oturmuş Geceyi ve gündüzü düşünüyorum sadece... Sadece içimi yakan ateş gibi Kıvılcımlanıp yasadıgım acı günleri yakmak istiyorum... Yakmak istiyorum ki Kül olup ortadan kalksınlar diye Beni sadece yalnızlıgımla bıraksınlar diye Düşünüyorum..... Seni düşünüyorum yinede Yılmadan bıkmadan Damla,damla dökülen yagmurlar gibi İşte yine yanaklarım ıslandı Yine aynı şey oluyor Ne zaman seni düşünsem Hep aynı şey oluyor bana Ama sen beni hiç sevmedin ki Beni yalnızlıgımla başbaşa bıraktın Şimdi kuş olup uçmak isterdim Bulutlarin üzerinde Asagıya bakmak isterdim Seni görürüm diye Sevgimin bitmedigini Sana göstermek için Sensizligin acı yüzünü Sevmenin şevkatsizligini Göz yaşlarımın bile ezildigini Sana göstermek için ... |
BEN ADIMI ORDA BIRAKTIM dönüşü olmayan yolculuk gidiyor işte bugün, yüzünün en tatlı tebessümlerinide götürüyor, yeni bir hayata gidiyor ve bensiz gidiyor ağlayabilseydim eğer bugün,belki gitmezdi ama o entatlı diliyle gidiyor ve ben ağlayamıyorum. saçlarım ağardığı zaman dönecek belki ama ben o zaman benliğimden çıkmış olacağım sensizliği ise gözyaşlarımla boğacağım........... ne olursun gitme |
SIR içimin Babil Kulesi yıkıldı sır kapılarından geçtik alacakaranlığın şehirleriydi gölgelerin yıldızı ışıktı, aşktı, yaşamdı keşke en büyük savaş rahmini öperek vedalaşıp teninle -ganimeti süt, sevgi, kucak ve şefkat- bilinmezliğin dünyasından nefes almak olsaydı anne ailem dedim o sararmış resimden baktım geçmişe ikiniz yan yanasınız, kucağınızda kırılgan çocukluğum babam genç bir gülüşle süslemiş yüzünü sen, ciddi duruşla bezgin bakış arasında med cezir bölünen evlilik, çatlayan evren, sızan sır sönmüş dünyaların sözlerini kutsadı zaman seslerimiz öpüştü, sislerimiz karıştı birbirine gözlerimin ünlü hüznü geri çekildi soyunduk yıldırımlardan, suya yazıldı öfke içdenizlerinde yüzme çocuk hayallerin boğulur dedim de kendime dile geldi eski bir soru gelincikler büyüyünce gelin mi olur anne? |
Kimsin Kimsin, nesin Nerden geldin bilmiyorum ama Hayatıma girdiğin o günden bu güne Çok şey değişti Aslında senin kim olduğunu azda olsa biliyorum Kimisi senin için onun adı aşk diyor Kimisi de sevgi Ama ben onlardan Farklı düşünüyorum Kendi kendime düşünüyorum da Sen aşksan, Bir dağın doruğundaki ulaşılmaz bir çiçeksin Eğer sen sevgiysen, Herkesin kolay kolay Elde edemediği bir şeysin Ama bana kalırsa sen, Ne aşk nede sevgisin Yüreğimin köşesinde açan harika bir şeysin Sevgiyle sulanan , aşkla büyüyen bir tomurcuk Kimsin, nesin nerden geldin hayatıma Ne istiyorsun benden Demicem İyi ki girmişsin hayatıma İyi ki. |
| Saat: 05:48 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık