![]() |
sensiz olmuyor yerine konmuyor hiç kimse meğer ne kaybetmişim seni canımdan çok sevmişim ama artık öğrendiğim bildiğim tek şey var buda seni sevdğim gecemi aydınlatan gözlerini düşünürüm her akşam aynı saatte aynı sevgiyle ben seni unutmaya çalışırken masallarda kitaplarda aradım bir yol almış götürmüş seni bensiz bulamadım şimdi yoksun malatyada çok sevmişim affet çok geç anladım her güzel şey sonunda hala ağlıyorum sana kana kana giderken arkandan haykıracağım tek şey var söyleyemem yazarım anlatamam ama söylüyorum işte vakti geldi artık kalbimi geri ver bana emine ile el ele tutuştuğunda acaba hiç aklıdan geçtim mi bir anda olsa sen benim hiç aklımdan çıkmadın ama bana dediklerini hatırladın şuanda hani sana göre kız değildim ya şimdi sana soruyorum kim canını verir benim gibi hiç düşünmeden sana gittin yada gidiyorsun kimbilir bunu ne zaman okuyacaksın bilmiyorum fakat bunu okuduktan sonra unutmayacaksın beni çünkü kalbim şuanda yanında ve.. sana fısıldayacak kusursuz aşkımı benim belkide unutacaksın ve karşılaşacağız birgün işte o zaman senin gözüne bakacağım ayrılığın acısını kalbinde duyunca sende bakacaksın gözüme o anda bazen düşünüyorumda bana yaptıklarını öylece kendime şaşıyorum hala ayaktayım yaşıyorum diye ama senden uzak olunca güç toplayacağım doya doya seninle birgün karşılaşacağımız o ana süper44ü hatırlarmısn bilmiyorum ama her açtığımda aklımdasın bunu biliyorum. ben seni hala seviyorum anlata biliyormuyum 7 ekimi hatırlıyorumda sanki yeni biri olmuştum o dakikda anlamadım bana veridğin değeri o zamanlarda sonları anladım fakat iş işten geçmişti çünkü senin içniç ben yoktum ya emine girdi hayatına ve çıkmadı bir daha düşündükçe gözlerim doluyor ama ağlamayacağım görene seni görene kadar seni bir daha gördüğümde boynuna sarıldığımda anlayacaksın aşkımı sensiz kaldığım zamanlardaki halimi bize gitar çalışın vardı ya ne hayranlıkla seyrederdim seni hani çocukların hediye aldıklarındaki sevinci vardırya gözlerinde bendede o oluyor seni düşündüğüm gördüğüm ve hissettiğim her anda yaza geldik ama hala şimşekler çakıyor sen yanımda olsan hiç korkmam ama yoksun ki içime bir burukluk düşünoyr aslında birazda şaşkınlık nasıl oluyorda ben böyle yazıyorum demekki seni gerçekten seviyorum daha demin sana iki mesaj attım ikisindede bana biraz bile sevginin olmadığını anladım senin beni sevmendi hep dualarım ama olmadı ne yapalım bir akşam kapının önünde sana şarkı söyledim hiç duymadın benim sana olan aşkımı haykırışımı ya uyuyordun yada emineyi düşünüyordun biliyorum sonra bir yıldız kaydı ağlamaya başladım artık inanmıyorum çünkü ben her yıldız görüşrümde senin diledim ama olmadı hiç anlatmam görmen lazım bana geri dönmesende..... |
İnsan; Bir anlık sevdaya dalarsa Ve sevginin içinde kendini bulamazsa O zaman sevgi, sevgi değil düş olur. Bir anlık umuda dalarsa Ve umduğunu bulumazsa O zaman umutsuzluğa hapsolur. Bir anlık mutluluğa dalarsa Ve birazcık mutluluğu bulamazsa O zaman mutluluğu huzursuzluk olur. Bir anlık aşkı bulduğunu sandığında Ve karşılığını alamadığında O zamanda aşka düşman olur. |
Ne olur yarabbim affet bu kulunu sevdiysem kalbimdir suçlu koptum birer birer sevdiklerimden beni benden eden bu benliğimden kötü duyguları sil at kalbimden içimdeki şeytanı öldür yarabbim tükenen hayatım biten ömrümdür aşkımın kahrını çeken gönlümdür bir ateşti yandı yangına döndü daha büyümeden söndür yarabbim şimdi göz yaşlarım bir sele döndü artık bu yüzümü güldür yarabbim. Nedense talihim yaver gitmedi Acımasız dünya aman vermedi Ne yapsam ne etsem geri dönmedi Dönmeyen çarkımı döndür yarabbim |
BEN SONSUZ SEVDIM SENI HER DAKIKA, HER SAAT DELICESINE ÖYLE SESSIZCE... ÜMITSIZ, UTANGAC DALIP GITTIM GÖZLERINE SANKI HER AN BENIMMISCESINE... O YÜZÜN, O BAKISIN ELLERIMI TUTUP GÖZLERIME DALISIN... TAPTIM HER SEYINE SENI SEVDIM BUGÜNSÜZ, YARINSIZ DELICESINE... |
LANET OLSUN DELI KESIK BAKISLARIN YÜREGIMDE OLDU YANGIN SENI ANLIMA YAZANIN KALEMINE LANET OLSUN... ESTI DELI LODOS YINE AKDENIZ YINE AZGIN SENSIZ DUYDUGUM EZANIN SABAHINA LANET OLSUN... BENIM YÜREGIMI ACIZ BIRAKAN ELE GÜNE MUHTAC EDEN BIZIM ASKIMIZ BITTI DIYEN YÜREGINE LANET OLSUN... GECELERI GÖNLÜME HÜZÜN CÖKER AYRILIGIN KINI NEFRETI SANMAKI BITER YÜREGIM SANMAKI BASKASINI SEVER SENI SEVEN YÜREGIME LANET OLSUN... EVET DEMEDIM HAYIR DEMEDIM SANA GÖNÜL VERMEDIM SENI TERK ETTIM DIYEN DILINE LANET OLSUN.... |
Hayatta Ben En Çok Babamı Sevdim Hayatta ben en çok babamı sevdim. Karaçalılar gibi yardan bitme bir çocuk Çarpı bacaklarıyla – ha düştü, ha düşecek – Nasıl koşarsa ardından bir devin, O çapkın babamı ben öyle sevdim. Bilmezdi ki oturduğumuz semti, Geldi mi de gidici – hep, hepp acele işi! – Çağın en güzel gözlü maarif müfettişi. Atlastan bakardım nereye gitti, Öyle öyle ezber ettim gurbeti. Sevinçten uçardım hasta oldum mu, 40’ı geçerse ateş, çağ’rırlar İstanbul’a, Bi helallaşmak ister elbet, diğ’mi, oğluyla! Tifoyken başardım bu aşk oy’nunu, Ohh dedim, göğsüne gömdüm burnumu. En son teftişine çıkana değin Koştururken ardından o uçmaktaki devin, Daha başka tür aşklar, geniş sevdalar için Açıldı nefesim, fikrim, canevim. Hayatta ben en çok babamı sevdim. |
İşte ben sensiz geçen bir güne daha merhaba diyorum. Tadı yokki bir somun ekmeğin,suyun, Soluduğum havanın, Tadı bile yok ne şekerin ne tuzun. Yokki sevenim, Ben çiçekleri bile sevemem korkarım dikenlerinden. Ben aşık olmadım,belki oldum göründüm. Yaşamımdaki aşkı, İçemedim ki o duyguyu acımı tatlımı. Sabır, sabır çektikçe ufalanır parçalanır yüreğim... Beni bugün benimle bırakın acılarımla, Tükenip giden umutlarımla. Uğraşmayın benimle, Acımayın boş çuvallar gibi atın. Atın ne fark eder ki... Vurun be vurun; Birde siz vurun,ne yani vurulmadık yerim mi kaldı? Korkmuyorum ölmekten, Artık ölüm bile bana boş geliyor. İşte ben bunlerı yaşıyorum. İşte ben denizim. Azgın dalgalara kapılmış bir gemi, Yokki yok gidecek hiç bir yeri. Aşkım bu mısraları içimden geldiği gibi yazıyorum Biraz duygusal oldu ama bu gece şairliğim tuttu. Ve ağlıyorum AĞLIYORUM..! Seni bilmesemde görmesemde ne fark eder ki ben senın o tertemiz yüreğini seviyorum. |
Kin Dolu Yağmur “Bu bir kin dolu yağmur ; ister sırılsıklam ol , istersen şemsiye kullan.” Gözlerimin daldığı yerde bile yoksun Nerelerdesin ! Bugünümde yoktun ki yarınımda olasın Gerçekten hiç ağlamadın ki Harbiden gülebilesin… Gülmeyi bilmeyen sen ! İçimde hiç yanmadın ki ,gün gelip sönesin Sen hiç istemedin ki ,hala benim olasın Şimdi bana dönüşü olmayan yollardan Tıpış tıpış git selametle; Ne gittiğin yerde adımı an, Ne de cenazeme gel dedin! Ölüne bile dua etmem artık Ben affetsemde Allah affeder mi bilmem Dedin ya hadi gite hesap ver ! İçimde bıraktığın sıcak sızı Elbet bir gün Gideceğin yerde seni bulacak… |
SEVGİLİYE O kadar yakınsın ki bana, Bir o kadar da uzak, Sanki ilk defa aşık olmuş gibiyim, Uzana bilsem bir adım kadar yakın, Ama sanki ayaklarıma prangalar vurulmuş, O bir adımı atamıyorum, Sadece seyrediyorum seni, Dizlerine yatıp, elini sımsıkı tutmak istiyorum, Gökyüzüne bakar gibi, Gözlerine dalmak istiyorum, Sana bakarken prangaların ayağıma değil, Yüreğime vurulduğunu hissediyorum, İçin için yanan yüreğime, Seni sevenin ben değil, Yüreğimin olduğunu anlıyorum, Yüreğim senin dostluğunu istiyor, Yüreğim senin sıcaklığını istiyor, Kırmamı söylüyor zincirleri, Ve ilk defa kırmaya çalışıyorum, Doğru bildiğim şeyleri atıveriyorum bir tarafa, Sırf sana daha yakın olabilmek için, Zincirlerle bağlı yüreğimi bırakıveriyorum, Bir kuş gibi ormana, Yüreğim bir kuş oluyor senin yanında, Ürkek bir kuş, Soğuk bir havada titreyen üşümüş bir kuş, Çok şey değil istediği yüreğimin, Sadece dostluğunu ve sıcaklığını istiyor, Senin sıcaklığını, Sonra kanat çırpıp uçmak istiyor seninle, O güzellikleri seninle paylaşmak istiyor gökyüzünde, Dünyadan uzak yüreğim seninle... |
birgece apansızın, bütün mutluluklara inat sokaklara ,sevinç çığlığı gibi düşmek. yaralı da olsan kartal misali, hüzünlerden artakalan acılara üşüşmek korkmamak,yelken açmak,rota girdap dese de o an nereye kaçtığını,balıklar bilmese de, sonkez dön bak ardına,balıklar gelmese de, sırra kadem basıp çok uzaklara gitmek... |
| Saat: 05:48 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık