MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Mystic@L 18 Ağustos 2006 00:40

sensiz olmuyor

yerine konmuyor hiç kimse
meğer ne kaybetmişim
seni canımdan çok sevmişim
ama artık öğrendiğim bildiğim
tek şey var buda seni sevdğim
gecemi aydınlatan gözlerini düşünürüm
her akşam aynı saatte aynı sevgiyle
ben seni unutmaya çalışırken
masallarda kitaplarda aradım bir yol almış götürmüş seni bensiz bulamadım
şimdi yoksun malatyada
çok sevmişim affet çok geç anladım
her güzel şey sonunda hala
ağlıyorum sana kana kana
giderken arkandan haykıracağım tek şey var
söyleyemem yazarım anlatamam ama
söylüyorum işte vakti geldi artık kalbimi geri ver bana
emine ile el ele tutuştuğunda
acaba hiç aklıdan geçtim mi bir anda olsa
sen benim hiç aklımdan çıkmadın ama
bana dediklerini hatırladın şuanda
hani sana göre kız değildim ya
şimdi sana soruyorum kim canını verir
benim gibi hiç düşünmeden sana
gittin yada gidiyorsun kimbilir
bunu ne zaman okuyacaksın bilmiyorum
fakat bunu okuduktan sonra unutmayacaksın beni
çünkü kalbim şuanda yanında ve..
sana fısıldayacak kusursuz aşkımı benim
belkide unutacaksın ve karşılaşacağız birgün
işte o zaman senin gözüne bakacağım
ayrılığın acısını kalbinde duyunca
sende bakacaksın gözüme o anda
bazen düşünüyorumda bana yaptıklarını öylece
kendime şaşıyorum hala ayaktayım
yaşıyorum diye ama
senden uzak olunca
güç toplayacağım doya doya
seninle birgün karşılaşacağımız o ana
süper44ü hatırlarmısn bilmiyorum
ama her açtığımda aklımdasın bunu biliyorum.
ben seni hala seviyorum
anlata biliyormuyum
7 ekimi hatırlıyorumda
sanki yeni biri olmuştum o dakikda
anlamadım bana veridğin değeri o zamanlarda
sonları anladım fakat iş işten geçmişti
çünkü senin içniç ben yoktum ya
emine girdi hayatına ve çıkmadı bir daha
düşündükçe gözlerim doluyor
ama ağlamayacağım görene seni görene kadar
seni bir daha gördüğümde
boynuna sarıldığımda anlayacaksın aşkımı
sensiz kaldığım zamanlardaki halimi
bize gitar çalışın vardı ya
ne hayranlıkla seyrederdim seni
hani çocukların hediye aldıklarındaki sevinci vardırya gözlerinde
bendede o oluyor seni düşündüğüm gördüğüm ve hissettiğim her anda
yaza geldik ama hala şimşekler çakıyor
sen yanımda olsan hiç korkmam
ama yoksun ki
içime bir burukluk düşünoyr aslında birazda şaşkınlık
nasıl oluyorda ben böyle yazıyorum
demekki seni gerçekten seviyorum
daha demin sana iki mesaj attım
ikisindede bana biraz bile sevginin olmadığını anladım
senin beni sevmendi hep dualarım
ama olmadı ne yapalım
bir akşam kapının önünde sana şarkı söyledim
hiç duymadın benim sana olan aşkımı haykırışımı ya uyuyordun yada emineyi
düşünüyordun biliyorum
sonra bir yıldız kaydı ağlamaya başladım
artık inanmıyorum çünkü ben her yıldız
görüşrümde senin diledim ama olmadı hiç anlatmam görmen lazım bana geri
dönmesende.....


Mystic@L 18 Ağustos 2006 00:43

İnsan; Bir anlık sevdaya dalarsa
Ve sevginin içinde kendini bulamazsa
O zaman sevgi, sevgi değil düş olur.

Bir anlık umuda dalarsa
Ve umduğunu bulumazsa
O zaman umutsuzluğa hapsolur.

Bir anlık mutluluğa dalarsa
Ve birazcık mutluluğu bulamazsa
O zaman mutluluğu huzursuzluk olur.

Bir anlık aşkı bulduğunu sandığında
Ve karşılığını alamadığında
O zamanda aşka düşman olur.


Mystic@L 18 Ağustos 2006 00:43

Ne olur yarabbim affet bu kulunu sevdiysem kalbimdir suçlu
koptum birer birer sevdiklerimden
beni benden eden bu benliğimden
kötü duyguları sil at kalbimden
içimdeki şeytanı öldür yarabbim
tükenen hayatım biten ömrümdür
aşkımın kahrını çeken gönlümdür
bir ateşti yandı yangına döndü
daha büyümeden söndür yarabbim
şimdi göz yaşlarım bir sele döndü
artık bu yüzümü güldür yarabbim.

Nedense talihim yaver gitmedi
Acımasız dünya aman vermedi
Ne yapsam ne etsem geri dönmedi
Dönmeyen çarkımı döndür yarabbim


Mystic@L 18 Ağustos 2006 00:44

BEN SONSUZ SEVDIM SENI
HER DAKIKA, HER SAAT
DELICESINE
ÖYLE SESSIZCE...
ÜMITSIZ, UTANGAC
DALIP GITTIM GÖZLERINE
SANKI HER AN
BENIMMISCESINE...
O YÜZÜN, O BAKISIN
ELLERIMI TUTUP
GÖZLERIME DALISIN...
TAPTIM HER SEYINE
SENI SEVDIM
BUGÜNSÜZ, YARINSIZ
DELICESINE...



Mystic@L 18 Ağustos 2006 00:44

LANET OLSUN

DELI KESIK BAKISLARIN
YÜREGIMDE OLDU YANGIN
SENI ANLIMA YAZANIN
KALEMINE LANET OLSUN...

ESTI DELI LODOS YINE
AKDENIZ YINE AZGIN
SENSIZ DUYDUGUM EZANIN
SABAHINA LANET OLSUN...

BENIM YÜREGIMI ACIZ BIRAKAN
ELE GÜNE MUHTAC EDEN
BIZIM ASKIMIZ BITTI DIYEN
YÜREGINE LANET OLSUN...

GECELERI GÖNLÜME HÜZÜN CÖKER
AYRILIGIN KINI NEFRETI SANMAKI BITER
YÜREGIM SANMAKI BASKASINI SEVER
SENI SEVEN YÜREGIME LANET OLSUN...

EVET DEMEDIM HAYIR DEMEDIM
SANA GÖNÜL VERMEDIM
SENI TERK ETTIM DIYEN
DILINE LANET OLSUN....


LycoN 18 Ağustos 2006 00:46

Hayatta Ben En Çok Babamı Sevdim
Hayatta ben en çok babamı sevdim.
Karaçalılar gibi yardan bitme bir çocuk
Çarpı bacaklarıyla – ha düştü, ha düşecek –
Nasıl koşarsa ardından bir devin,
O çapkın babamı ben öyle sevdim.

Bilmezdi ki oturduğumuz semti,
Geldi mi de gidici – hep, hepp acele işi! –
Çağın en güzel gözlü maarif müfettişi.
Atlastan bakardım nereye gitti,
Öyle öyle ezber ettim gurbeti.

Sevinçten uçardım hasta oldum mu,
40’ı geçerse ateş, çağ’rırlar İstanbul’a,
Bi helallaşmak ister elbet, diğ’mi, oğluyla!
Tifoyken başardım bu aşk oy’nunu,
Ohh dedim, göğsüne gömdüm burnumu.

En son teftişine çıkana değin
Koştururken ardından o uçmaktaki devin,
Daha başka tür aşklar, geniş sevdalar için
Açıldı nefesim, fikrim, canevim.
Hayatta ben en çok babamı sevdim.


Mystic@L 18 Ağustos 2006 00:52

İşte ben sensiz geçen bir güne daha merhaba diyorum.
Tadı yokki bir somun ekmeğin,suyun,
Soluduğum havanın,
Tadı bile yok ne şekerin ne tuzun.
Yokki sevenim,
Ben çiçekleri bile sevemem korkarım dikenlerinden.
Ben aşık olmadım,belki oldum göründüm.
Yaşamımdaki aşkı,
İçemedim ki o duyguyu acımı tatlımı.
Sabır, sabır çektikçe ufalanır parçalanır yüreğim...
Beni bugün benimle bırakın acılarımla,
Tükenip giden umutlarımla.
Uğraşmayın benimle,
Acımayın boş çuvallar gibi atın.
Atın ne fark eder ki...
Vurun be vurun;
Birde siz vurun,ne yani vurulmadık yerim mi kaldı?
Korkmuyorum ölmekten,
Artık ölüm bile bana boş geliyor.
İşte ben bunlerı yaşıyorum.
İşte ben denizim.
Azgın dalgalara kapılmış bir gemi,
Yokki yok gidecek hiç bir yeri.

Aşkım bu mısraları içimden geldiği gibi
yazıyorum
Biraz duygusal oldu ama bu gece şairliğim tuttu.
Ve ağlıyorum AĞLIYORUM..!
Seni bilmesemde görmesemde ne fark eder ki ben senın o tertemiz yüreğini seviyorum.


arwen 18 Ağustos 2006 00:53

Kin Dolu Yağmur





“Bu bir kin dolu yağmur ; ister sırılsıklam ol ,
istersen şemsiye kullan.”


Gözlerimin daldığı yerde bile yoksun
Nerelerdesin !
Bugünümde yoktun ki yarınımda olasın
Gerçekten hiç ağlamadın ki
Harbiden gülebilesin…
Gülmeyi bilmeyen sen !
İçimde hiç yanmadın ki ,gün gelip sönesin
Sen hiç istemedin ki ,hala benim olasın
Şimdi bana dönüşü olmayan yollardan
Tıpış tıpış git selametle;
Ne gittiğin yerde adımı an,
Ne de cenazeme gel dedin!
Ölüne bile dua etmem artık
Ben affetsemde Allah affeder mi bilmem
Dedin ya hadi gite hesap ver !
İçimde bıraktığın sıcak sızı
Elbet bir gün
Gideceğin yerde seni bulacak…


Mystic@L 18 Ağustos 2006 00:53

SEVGİLİYE

O kadar yakınsın ki bana,
Bir o kadar da uzak,
Sanki ilk defa aşık olmuş gibiyim,
Uzana bilsem bir adım kadar yakın,
Ama sanki ayaklarıma prangalar vurulmuş,
O bir adımı atamıyorum,
Sadece seyrediyorum seni,
Dizlerine yatıp, elini sımsıkı tutmak istiyorum,
Gökyüzüne bakar gibi,
Gözlerine dalmak istiyorum,
Sana bakarken prangaların ayağıma değil,
Yüreğime vurulduğunu hissediyorum,
İçin için yanan yüreğime,
Seni sevenin ben değil,
Yüreğimin olduğunu anlıyorum,
Yüreğim senin dostluğunu istiyor,
Yüreğim senin sıcaklığını istiyor,
Kırmamı söylüyor zincirleri,
Ve ilk defa kırmaya çalışıyorum,
Doğru bildiğim şeyleri atıveriyorum bir tarafa,
Sırf sana daha yakın olabilmek için,
Zincirlerle bağlı yüreğimi bırakıveriyorum,
Bir kuş gibi ormana,
Yüreğim bir kuş oluyor senin yanında,
Ürkek bir kuş,
Soğuk bir havada titreyen üşümüş bir kuş,
Çok şey değil istediği yüreğimin,
Sadece dostluğunu ve sıcaklığını istiyor,
Senin sıcaklığını,
Sonra kanat çırpıp uçmak istiyor seninle,
O güzellikleri seninle paylaşmak istiyor gökyüzünde,
Dünyadan uzak yüreğim seninle...


Mystic@L 18 Ağustos 2006 00:54

birgece apansızın, bütün mutluluklara inat
sokaklara ,sevinç çığlığı gibi düşmek.
yaralı da olsan kartal misali,
hüzünlerden artakalan acılara üşüşmek

korkmamak,yelken açmak,rota girdap dese de
o an nereye kaçtığını,balıklar bilmese de,
sonkez dön bak ardına,balıklar gelmese de,
sırra kadem basıp çok uzaklara gitmek...



Saat: 05:48

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık