MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Mystic@L 18 Ağustos 2006 00:55

YORULDUM ARTIK

YILLAR ÖNCESİ SEVGİYE COŞTUM
AŞK YAĞMUR GİBİYMİŞ DURULDUM ARTIK
BİR UNUT PEŞİNDE YILLARCA KOŞTUM
NEFESİM TÜKENDİ YORULDUM ARTIK

SÖYLENEN HER SÖZÜ GERÇEK SANIRDIM
ÇOK SÖZLER YALANMIŞ ÖĞRENDİM ARTIK
SAHTE BİR GÜLÜŞE ŞARKI YAZARDIM
KELİMELER DONDU YORULDUM ARTIK

ŞİMDİ NE HALDEYİM HİÇ SORANIM YOK
YANLIZ GEÇEN YILLARA DARILDIM ARTIK
ANLATSAM BİTMEZ Kİ BENDE ANI ÇOK
ANLATTIRMAYIN YETER YORULDUM ARTIK.


arwen 18 Ağustos 2006 00:58

Kırdın Da Nitekim



Ürkektim, yabandım. Gün oldu insandan kaçtım.
Yol verdi denizler; ıssızlığa yelken açtım.
Uzak durdum martılara, hep bulut üstünden uçtum.
Bir gönül avcısı bulup vurmasın diye.

Bir tek sen, bir tek sen beni vurabilirdin.
Vurdun da nitekim, vurdun da!

Sevgilinin en güzeli düşten olandır.
Ayrılığın en iyisi baştan olandır.
Kalplerin de en makbulü taştan olandır.
Hoyrat eller bir gün gelip kırmasın diye.

Bir tek sen, bir tek sen beni kırabilirdin.
Kırdın da nitekim, kırdın da!

Sağlamdım, güçlüydüm; say ki paslanmaz çeliktim.
Ateşte sertleştim, soğukta boynumu büktüm.
Uzaktım, hep tektim; yüce dağlarca dimdiktim.
Bir sarsıntı bana varıp yıkmasın diye.

Bir tek sen, bir tek sen beni yıkabilirdin.
Yıktın da nitekim, yıktın da!

Bildim narı mihrimahın taşıdığını.
Karanlıkta yalnızların üşüdüğünü.
İstemedim alevlerin ışıdığını.
Bir kıvılcım beni sarıp yakmasın diye

Bir tek sen, bir tek sen beni yakabilirdin.
Yaktın da nitekim, yaktın da!


Mystic@L 18 Ağustos 2006 01:02

ÖZUR DILERIM

Agladıysan, aglamak istiyorsan
Ve buna sebep bensem
Akan her damla gözyaşın için
Senden özür diliyorum

Kırgınım sana
Bana kırıldıgın için
Üzgünüm seni üzdügüm için
Senden özür diliyorum

Bir daha şakamı asla
Rahat ol bundan sonra
Moralin bozuksa, gülmen için
Senden özür diliyorum


Mystic@L 18 Ağustos 2006 01:04

KİMSE SENİN HALİNİ SORMAZ DOSTUM
SEVDALANIP ZİYAN OLSAN BİLE
CANDAN SEVECEK BİRİ BULUNMAZ DOSTUM
SEN ONUN UĞRUNA YANSAN BİLE

SEVME SEVİLSEN BİLE DOSTUM
SEVERSEN YANARSIN YILLARCA
KİMSEYE SEVİYORUM DEME DOSTUM
BİRKERE DERSEN AĞLARSIN YILLARCA

MUTLULUĞU ARARSIN YALNIZ GECELERDE
TEK SIRDAŞIN ELİNDEKİ SİGARAN OLUR DOSTUM
ACINLA AĞLAR GÖZYAŞINLA BOĞULURSUN SENELERCE
TEK SEVENİN YİNE KENDİN OLURSUN DOSTUM
YİNE KENDİN DOSTUM YİNE KENDİN


LycoN 18 Ağustos 2006 01:08


17 YAŞINDA
17 Yaşında Girersem Toprağa
Sevgilim Sen Ağlarmısın
Dönse Yüzüm Kara Toprağa
Baskasına Gönül Bağlarmısın

Yolun Düsüpte Mezarlıktan Geçersen
Otları Birikmiş Mezar Seçersen
Dök Gözyaşlarını O Mezar Başına
İçinde Biri Var 17 YAŞINDA

Ben Ölürsem Herkes Bişey
Kimi Hasta Kimi Verem Diyecek
Fakat Biri Var Bunu Bilecek
SEVİYORDU ONDAN ÖLDÜ DİYECEK


Mystic@L 18 Ağustos 2006 01:12

SENDEN UZAKTA

Saçların var,ellerin var tenden uzakta.
Gözlerinde bir yalnız hayat var benden uzakta.
Bir aşk var duaları senin üstünde
Her an seni düşünüyor senden uzakta.


kambis 18 Ağustos 2006 01:24

Koptum;
Bir dizi boncuktum...
Söküldüm;
Göznuruyla örülmüş bir danteldim...
Minik, oyalı bir mendilim şimdi;
Ayrılıklarda sallananından,
Gözyaşı silineninden...
Birinin hayatındaydım,
Dışarıda kaldım şimdi...
Yüzüme kapandı yürek kapısı!
Yine yanıldım,
Hep yanıldım...
Sevgi deryalarında yüzerken,
Soluksuz,sahipsiz kıyıda kaldım...
Sıcak kumlar ayaklarımı yaktı.
Ama yüreğimi yakan acı,
Kumlardan da çok yaktı...
Benim elim senin eline eş bir eldi,
Yalnız sana açılacaktı,
İçinde olduğum ceviz sandık!
Bembeyaz bir danteldi yürek sayfam..
Koparttın beni,
Ellerinle dizmiştin gülüşlerimi boncuk boncuk...
Söküp attın beni,
Bomboş kaldı yüreğimin beyaz sayfaları..
Minik,oyalı bir mendilim şimdi,
Her ayrılıkta ağlayan,
kendi gözyaşını kendi kurulayan...
eser tunay


kambis 18 Ağustos 2006 01:29

kadın, bahar olunca
yeşermeye yüz tutunca doğa
çağrı yapar dokunuşlara
zaman aşk kokar
bahar olunca, kadın
yağmurda ıslanınca
teninin kıvrımlarınca
iklim aşk kokar
kadın ve bahar
bir olunca
ne güzeldir
mevsim, aşk kokar
Erol Ayyıldız


arwen 18 Ağustos 2006 01:31

Kırık Dökük Mısralar



Geceler boyu gözlerini beklerdim
Gözlerin gözlerime değdiğinde,
Titrerdi gözlerim
Bakışlarım vurulurdu şafakla birlikte
Ve bir gece daha son bulurdu
Soğuk ölümlere uyanırdı düşlerim

Geceleri uykularımı kaçırdığında
Yıldız diye gözlerini sayardım semada
El ederdim, ışmar ederdim aldırmazdın
Bakışlarım ufalanırdı avuçlarımda


Mystic@L 18 Ağustos 2006 01:31

Bugün bütün iyi kalpliliğim üzerimde
Cümle düşmanlarımı affettim
Yediğim meyvalardan
Kokladığım çiçeklerden af diliyorum

Yerde yürürken gördüğüm
Sebebsiz kanına girdiğim
Zevk için öldürdüğüm
Böceklerden af diliyorum

Dağdan, topraktan, taştan
Evlattan, akrabadan, arkadaştan
Yağan yağmurdan, doğan güneşten
Denizlerden, göklerden af diliyorum

Yıllardır kahrımı çeken kadından
Ondaki yaşamak ümidinden
Baba evinden, ana sütünden
Yediğim ekmeklerden af diliyorum

Kadrini, kıymetini bilmediğim
Hayali ile bahtiyar olmadığım
Otuz yıl arayıp bulmadığım
Geleceklerden af diliyorum.




Saat: 23:44

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık