![]() |
YORULDUM ARTIK YILLAR ÖNCESİ SEVGİYE COŞTUM AŞK YAĞMUR GİBİYMİŞ DURULDUM ARTIK BİR UNUT PEŞİNDE YILLARCA KOŞTUM NEFESİM TÜKENDİ YORULDUM ARTIK SÖYLENEN HER SÖZÜ GERÇEK SANIRDIM ÇOK SÖZLER YALANMIŞ ÖĞRENDİM ARTIK SAHTE BİR GÜLÜŞE ŞARKI YAZARDIM KELİMELER DONDU YORULDUM ARTIK ŞİMDİ NE HALDEYİM HİÇ SORANIM YOK YANLIZ GEÇEN YILLARA DARILDIM ARTIK ANLATSAM BİTMEZ Kİ BENDE ANI ÇOK ANLATTIRMAYIN YETER YORULDUM ARTIK. |
Kırdın Da Nitekim Ürkektim, yabandım. Gün oldu insandan kaçtım. Yol verdi denizler; ıssızlığa yelken açtım. Uzak durdum martılara, hep bulut üstünden uçtum. Bir gönül avcısı bulup vurmasın diye. Bir tek sen, bir tek sen beni vurabilirdin. Vurdun da nitekim, vurdun da! Sevgilinin en güzeli düşten olandır. Ayrılığın en iyisi baştan olandır. Kalplerin de en makbulü taştan olandır. Hoyrat eller bir gün gelip kırmasın diye. Bir tek sen, bir tek sen beni kırabilirdin. Kırdın da nitekim, kırdın da! Sağlamdım, güçlüydüm; say ki paslanmaz çeliktim. Ateşte sertleştim, soğukta boynumu büktüm. Uzaktım, hep tektim; yüce dağlarca dimdiktim. Bir sarsıntı bana varıp yıkmasın diye. Bir tek sen, bir tek sen beni yıkabilirdin. Yıktın da nitekim, yıktın da! Bildim narı mihrimahın taşıdığını. Karanlıkta yalnızların üşüdüğünü. İstemedim alevlerin ışıdığını. Bir kıvılcım beni sarıp yakmasın diye Bir tek sen, bir tek sen beni yakabilirdin. Yaktın da nitekim, yaktın da! |
ÖZUR DILERIM Agladıysan, aglamak istiyorsan Ve buna sebep bensem Akan her damla gözyaşın için Senden özür diliyorum Kırgınım sana Bana kırıldıgın için Üzgünüm seni üzdügüm için Senden özür diliyorum Bir daha şakamı asla Rahat ol bundan sonra Moralin bozuksa, gülmen için Senden özür diliyorum |
KİMSE SENİN HALİNİ SORMAZ DOSTUM SEVDALANIP ZİYAN OLSAN BİLE CANDAN SEVECEK BİRİ BULUNMAZ DOSTUM SEN ONUN UĞRUNA YANSAN BİLE SEVME SEVİLSEN BİLE DOSTUM SEVERSEN YANARSIN YILLARCA KİMSEYE SEVİYORUM DEME DOSTUM BİRKERE DERSEN AĞLARSIN YILLARCA MUTLULUĞU ARARSIN YALNIZ GECELERDE TEK SIRDAŞIN ELİNDEKİ SİGARAN OLUR DOSTUM ACINLA AĞLAR GÖZYAŞINLA BOĞULURSUN SENELERCE TEK SEVENİN YİNE KENDİN OLURSUN DOSTUM YİNE KENDİN DOSTUM YİNE KENDİN |
17 YAŞINDA 17 Yaşında Girersem Toprağa Sevgilim Sen Ağlarmısın Dönse Yüzüm Kara Toprağa Baskasına Gönül Bağlarmısın Yolun Düsüpte Mezarlıktan Geçersen Otları Birikmiş Mezar Seçersen Dök Gözyaşlarını O Mezar Başına İçinde Biri Var 17 YAŞINDA Ben Ölürsem Herkes Bişey Kimi Hasta Kimi Verem Diyecek Fakat Biri Var Bunu Bilecek SEVİYORDU ONDAN ÖLDÜ DİYECEK |
SENDEN UZAKTA Saçların var,ellerin var tenden uzakta. Gözlerinde bir yalnız hayat var benden uzakta. Bir aşk var duaları senin üstünde Her an seni düşünüyor senden uzakta. |
Koptum; Bir dizi boncuktum... Söküldüm; Göznuruyla örülmüş bir danteldim... Minik, oyalı bir mendilim şimdi; Ayrılıklarda sallananından, Gözyaşı silineninden... Birinin hayatındaydım, Dışarıda kaldım şimdi... Yüzüme kapandı yürek kapısı! Yine yanıldım, Hep yanıldım... Sevgi deryalarında yüzerken, Soluksuz,sahipsiz kıyıda kaldım... Sıcak kumlar ayaklarımı yaktı. Ama yüreğimi yakan acı, Kumlardan da çok yaktı... Benim elim senin eline eş bir eldi, Yalnız sana açılacaktı, İçinde olduğum ceviz sandık! Bembeyaz bir danteldi yürek sayfam.. Koparttın beni, Ellerinle dizmiştin gülüşlerimi boncuk boncuk... Söküp attın beni, Bomboş kaldı yüreğimin beyaz sayfaları.. Minik,oyalı bir mendilim şimdi, Her ayrılıkta ağlayan, kendi gözyaşını kendi kurulayan... eser tunay |
kadın, bahar olunca yeşermeye yüz tutunca doğa çağrı yapar dokunuşlara zaman aşk kokar bahar olunca, kadın yağmurda ıslanınca teninin kıvrımlarınca iklim aşk kokar kadın ve bahar bir olunca ne güzeldir mevsim, aşk kokar Erol Ayyıldız |
Kırık Dökük Mısralar Geceler boyu gözlerini beklerdim Gözlerin gözlerime değdiğinde, Titrerdi gözlerim Bakışlarım vurulurdu şafakla birlikte Ve bir gece daha son bulurdu Soğuk ölümlere uyanırdı düşlerim Geceleri uykularımı kaçırdığında Yıldız diye gözlerini sayardım semada El ederdim, ışmar ederdim aldırmazdın Bakışlarım ufalanırdı avuçlarımda |
Bugün bütün iyi kalpliliğim üzerimde Cümle düşmanlarımı affettim Yediğim meyvalardan Kokladığım çiçeklerden af diliyorum Yerde yürürken gördüğüm Sebebsiz kanına girdiğim Zevk için öldürdüğüm Böceklerden af diliyorum Dağdan, topraktan, taştan Evlattan, akrabadan, arkadaştan Yağan yağmurdan, doğan güneşten Denizlerden, göklerden af diliyorum Yıllardır kahrımı çeken kadından Ondaki yaşamak ümidinden Baba evinden, ana sütünden Yediğim ekmeklerden af diliyorum Kadrini, kıymetini bilmediğim Hayali ile bahtiyar olmadığım Otuz yıl arayıp bulmadığım Geleceklerden af diliyorum. |
| Saat: 23:44 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık