![]() |
Bugün bütün iyi kalpliliğim üzerimde Cümle düşmanlarımı affettim Yediğim meyvalardan Kokladığım çiçeklerden af diliyorum Yerde yürürken gördüğüm Sebebsiz kanına girdiğim Zevk için öldürdüğüm Böceklerden af diliyorum Dağdan, topraktan, taştan Evlattan, akrabadan, arkadaştan Yağan yağmurdan, doğan güneşten Denizlerden, göklerden af diliyorum Yıllardır kahrımı çeken kadından Ondaki yaşamak ümidinden Baba evinden, ana sütünden Yediğim ekmeklerden af diliyorum Kadrini, kıymetini bilmediğim Hayali ile bahtiyar olmadığım Otuz yıl arayıp bulmadığım Geleceklerden af diliyorum. |
...SONRA SEN GİTTİN ... sonra sen gittin. Yüreğimde açık bir yara gibi kanadığını bilerek geride adımlarını taşıyan merdiven ve duvarlarda gölgen ve mehtabı silkeleyip de gecenin koynuna yürüyüşün ... sonra sen gittin. Gece rüzgara ses verip de “dur” derken kaybederim soluğumu beni yaşama bağlayan göbek bağım kopar, ölüm sancısı içindeyken yedeği olmayan yaşamımdan gidişin şimdi koca çınarlar başını eğerken sevdalar denize dökülür gecenin içinde kaybolursun ... sonra sen gittin. Gece gibi yüreğim buz keser Atila IŞIK |
Kırık Düşler Ülkesine Yaptığım Yolculuklardan kırık düşler ülkesine yaptiğim yolculuklardan hep tek başıma oldu dönüşlerim oysa tek kırılan ben olmamalıydım hayattan seninleyken yaptiğim hataları tekrarlamaktan gocunmuyorum sensizken ne de olsa seninle yaşamışlığın cesareti yüreğimde ertelediğim düşlerde yaşıyorum şimdilerde yalnızlığın tadındaki buruklukta hoşuma gidiyor yavaştan ben düşler ülkesini seçiyorum gönüllü gerçekleri sana postalıyorum bugün iyi bak kendine demeyeceğim artık ona bile hakkı olmalı söylerken insanın hiç uğruna harcanmış hayatlardan göçüşüm belki böylesi daha iyi kendi başının çaresine bakarken öğreniyorsun hayatı anlamış olmalıydım çoktan oysaki bir seçim yapmak olsaydı dileğim kendimi seçerdim kocaman açıyorum gözlerimi yeniden seninleyken sıkı sıkı yumduğum günden beri daha bir hazırım herşeye yaşadıklarımdan, yaşayacaklarımdan da artık ben sorumluyum... |
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm Şehre simsiyah bir kar yağar Yollar kalbimle örtülür Parmaklarımın arasından Gecenin geldiğini görürüm Ben ölürsem akşamüstü ölürüm Çocuklar sinemaya gider Yüzümü bir çiçeğe gömüp Ağlamak gibi isterim Derinden bir tren geçer Ben ölürsem akşamüstü ölürüm Alıp başımı gitmek isterim Bir akşam bir kente girerim Kayısı ağaçları arasından Gidip denize bakarım Bir tiyatro seyrederim Ben ölürsem akşamüstü ölürüm Uzaktan bir bulut geçer Karanlık bir çocukluk bulutu Gerçeküstücü bir ressam Dünyayı değiştirmeye başlar Kuş sesleri, haykırışlar Denizin ve kırların Rengi birbirine karışır Sana bir şiir getiririm Sözler rüyamdan fışkırır Dünya bölümlere ayrılır Birinde bir pazar sabahı Birinde bir gökyüzü Birinde sararmış yapraklar Birinde bir adam Her şeye yeniden başlar |
Kırık Kalp Saklambaç oynarım her gece hayalinle Karabasanım olur haberin olmaz Elim kolum bağlı tutmuyor hiçbir yerim Değer miydi harcamaya be sultan Biriktirdiğim ne varsa aldın savurdun Yel oldun içimde kasıp kavurdun Bu kadar kara kalpli olmaya Nasıl dayandı vicdansız kalbin Ağladığım gecelerin haddi hesabı yok Halimi görüp de acımayan yok Bir tek sigaralık ömrüm kalmış gibi Üflenip atıldım ciğerlerinden Öfkemi yenip baş edemiyorum artık Başkaları daha önemli geliyor ya İşte buna isyan ediyor damarlarımdan akan Senin yaptığın hiçbir şey canımı yakmaz da Ellere inanıp beni harcaman yok mu Gel de dayan dayanabilirsen Şimdi hep içinde bir şüphe Atılası mümkün olmayan zehirli sözler Beynini hırçınca kemirir kalbini deler geçer İşte sonunda bunu da söyledin ya “Bir daha görüşmeyelim” dedin ya Şimdi gel de kırdığın bu kalbi toparla. |
PEMBE HAYAT İhtiyacim var; Bir cocuk gibi sevgiye,sevkate Ihtiyacim var; Hos goruye,sorgulanmamaya Birisinin koltugunun altina girmeye Sicakliga,gulmeye Doyasiya kahkaha atmaya Ihtiyacim var anliyor musunuz? Calismaya,yazmaya,okumaya... Gezmeye,ozgurce nagralar atmaya SENI SEVIYORUM HAYAT demeye Ihtiyacim var; Birak bir dostu,arkadasa Suslenip kendimi begenmeye Giydigimi yakistirmaya Birazcik pembe hayata ihtiyacim var. |
Kırık Sevgi İlk değil ki bu kavgamız seninle Ayrıldık dün akşam mutlu evimizden Acaba doğrusu bu mu sence Sen de bil doğruyu kendince Anlamak lazım, anlatmak lazım Ölümü değil kalbini getir bana Sevenin olurum, sevgilin olurum Ölüm gibi değil devamın olurum Kaldır bulut rengi başınını Göğre ersin Aç deniz mavisi gözlerini Beni yanlış görmesin Düşlerinde sakladığın prensin değilim belki Rüyalarında gördüğün beyaz atlı da olamam ama Yanında ben varım, hep ben olacağım unutma |
KÖRDÜĞÜM nevakit ıslatsa kaldırımlarını küçük şehrimin yağmur. önce buğulu bir hal gözlerimin ferinde; sonra damla tanecikleri. yoldaş olur gözyaşım yağan yağmurla; bir ürperti sarar bedenimi, sensizlikten payıma düşen yalnızlıktan ötürü. nevakit ağlayıp sızlasa bir yorgun bulut, kıramaz esaretin zincirlerini gönlüm, kaçabilmek korkularımın ötesine geçemez asla. kayıp giden her an kayıptır artık ve yarınlara atılan kördüğüm yumağı. |
Kırıldım Ariyormus beni ay Her gece, her gecenin üçünde Cadde, sokak köse, bucak Soruyormus: Nerede diye, bu kaçak. Yagmur damlasi fisildadi, benden duymus olma diye Bulutlarin dedikodusunu duymus. Terkedilmis, yalniz kalmis Bulamamis bendeki vefayi, baska diyarlarda Baska diyarlarin sevdalarinda. Ariyormus uzun zamandir, issiz parklarda, sahillerde Gözlerimi, gözlerimdeki sevdali bakisi Olmazsa olmaz diyormus. Duyunca sevinçten agladim, ne yalan söyleyeyim Ama, ama... Ben çok bekledim, çok aradim, çok üzüldüm Kirildim iste, darildim. Gitmeyecegim bir zaman. Çok geceler bekledim, çok gecelerin üçünde Gelmedi, gelmedi Gizlenecegim bir zaman. Anlasin, yalnizligin acisini Ögrensin, askin beklemek oldugunu Beklesin, özlesin bir zaman. Aglasin... GİDECEĞİM BİR ZAMAN.SEVİYORUM YALANIM YOK,ÖZLEDİM GİDECEĞİM YİNE BİR EYLÜL 24'ÜNDE Eskisi gibi... |
CIPLAK GECELER Sensizliğin soğuk ve ürkütücü karanlığında, Seni bekliyorum her gece, Gelmeyeceğini bile bile Sensiz, sessiz ve soğuk, Yine de seni bekliyorum, Çaresizce... Yıldızlara her gece seni soruyorum, Yüreğim senin adını haykırıyor, Karanlık, sessiz ve çıplak gecelerde, Sensiz bilmem bu kaçıncı günüm, Yanındayken bile sensiz, Odam kapkaranlık, Gözlerine dalarken seni düşünmek, Eritiyor beni, Güneşin yakıcı sıcağında, Yüreğim buza kesmiş, ısınmıyor, Aydınlığa sürüklüyor hayalin, Senin hayalini kovalıyorum, Sabahın ilk ışıklarına kadar, Şafakta seni görüyorum, Kızmıyorum, gücenmiyorum, Çünkü seni şafak gibi seviyorum, Şimdi bana deseler, Nedir arzun, nedir dileğin, İnan sen olurdun bebeğim, Tek arzum tek dileğim.... |
| Saat: 23:44 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık