![]() |
ŞEHİTLERİMİZE Uyu yavrum,uyanacak günler var; Yarınları gözetleyen dünler var; Baban şehit, izlerinde ünler var; O izlerde sen de dolaş ninni! Öç gününe tezce ulaş,ninni! Uyu yavrum, yine şimsek çakıyor, Şehit baban gelmiş bize bakıyor Yarasından kızıl kanlar akıyor Bu yarayı dur bağlayım ninni! Sen ağlama ben ağlayım ninni! Uyu yavrum uğur değil yas tutma Beybabanın öğüdünü unutma Şimdi uyu yarın hasmı uyutma Uyudukça gücün artar ninni! Çabuk büyü, yurdu kurtar ninni! Uyu yavrum gözlerinde uyku var Sen büyürsen düşmanlara korku var Baban şehit yüreğinde oku var, Bu ok vatan kaygısıdır ninni! Borcun evlat saygısdır ninni! Uyu yavrum tepesinde haç yatan Camiler var... bu mu seni ağlatan? Dayanamaz çignenmeye bu vatan? Camilere götür hilal ninni! Hem yurdu hem öcünü al,ninni! |
ŞARKILAR SUSTU, SEN GİTTİN bir umuttun sen özlenen ve hep beklenen bin gecelik rüya gibiydin uyanmayı istemediğim aynı adrese çıkan yollar geri dönülen limanlar ve şarkılar seni anlatır ben susardım unutulmuş istasyonda son yolcu gibi gecikmiş treni beklerken kardelen benzeri yalnızlığımı aralayıp yanıma geldin ürperdim ve şarkılar seni anlatır ben susardım üşümezdim yanında kar çiçeklerini bilmez titremezdim yaz akşamlarında akşamın hüznü gecenin karanlığı inmezdi gözlerime umutlarım dört mevsim çiçeklenirdi ve şarkılar seni anlatır ben susardım sonra şarkılar sustu sen gittin şimdi açık yara gibisin yüreğimde hep kanayan Atila IŞIK |
Bugün de yine sensiz ve hüzünlü Yıldızlar da kayıp senin gibi Bulutlar ise dertli benim gibi İşte birkaç damla yaş Yine de söndüremiyor içimdeki ateşi Ta içerlerde bir yer yanıyor Yağmurla sönecek gibi değil Kalbim sadece seni istiyor Ve seni seviyor Sadece seni... |
Garson,,Bir a$k Lütfen.. Rüzgar bu!!! Ne zaman ve nerden eseceğini Hiç bilemezsin. Aşka uzatılan eller de Rüzgar gibi... Ortaya koyduğun yüreğin, Bazen kendini anlatamazsa, Hiç üzülme... Nasıl ki kışları gürül gürül akan ırmak Yaz gelince neye uğradığını şaşırır. Aşkta böyle bir şey... Sanki mevsimler gibi değişken, Günle gece gibi farklı. Sevdası için atıyor bu yürek Diye düşünürken, Bakmışın ellerinden kayıvermiş... Neden diye hiç sorgulama, Nedeni olsaydı; Ayrılıklar olmazdı!!! Madem bu kadar ucuz aşklar Öyleyse yenisini söylemeli!!! Garson..., Bir aşk daha lütfen. |
Kimse kimseyi sevemedi aslında Kötürüm bir hüzündü kapanan her perdenin sonu ve avuçlarımıza bırakılan göçebe aşk izleri iyileşmeyecekti biliyordum... Kırlangıç masallarının kırlarda son bulduğunu ve o pervasız, ucube aşk destanlarının hiçe yazıldığını bildiğim gibi senin beni benim seni bir türlü sevemediğimiz gerçeği gibi şimdi bir gün olur da yeniden tutulmak istersen bu hayatta var olmayan bir başka düşe aynalardan uzak dur sevgilim dışarıda kış var içeride hepsinden daha dondurucu ölüm hiçliği geçtiği tüm yürekleri sahipsiz hikayelere dönüştüren koca bir HİÇ üzerinde tek bir delik açılmamış son duvarımdı sana sakladığım o duvarın ardındaysa manasız ifadem ve bildiğin tüm masalların anlatılmayan kötü sonları işte bu benim... neden bunca hüzün yazarsın diye hiç sormadın bana çünkü kimse kimseyi sevemedi sevgilim şimdi bir gün olur da yeniden düşmek istersen sevdaya kimsesiz bir deniz fenerini sev ve sevmeyi öğren yeniden... Ey kalbime teşebbüs eden kadınlar! ve sen son şiirime sakladığım, hiç bilemediğim kokun eserken hala bir yerlerde bak dokun kirpiklerime hala çocuğum ağlarsam ya karanlık ya perdeler ardında küflü bir hasret ezgisi bu içimde dinmeyen ve sen, olur da yeniden okşamak istersen bir gün saçlarımı ya bul ve öldür bu hüzünbaz deniz fenerini ya da öyle sessiz, sedasız içinden sev beni karıştırma... |
[flash=http://www.charous.com/uploads/7344881982.swf]width=600 height=600[/flash] |
Uçurum kenarlarından çiçek toplayan cesaretimi sen kırdın, Sen tükettin umutlarımı.. Yüreğime kara çalı gibi sen soktun kuşkuları ve şimdi kendinle gururlanabilirsin benim gibi birini yıktığın için… Delifişek duygularımı yolda bıraktım. Kökünden kestirdim saçlarımı, bir perukçuya sattım. ******* satacağım dünyanın yarından tezi yok. Bütün duvarlara “Uğrunda ölünecek Aşk yoktur” diye yazıp, altına imzamı koyacağım. Bir labirentim içinde yolunu arayan fareler gibiyim, Evet yanlış anlamadın fareler gibiyim. Ama zekiyim, hareketliyim ve gözlerim açıldı. Yolumu Bulacağım… O yolun sonunda bana açılan kapıları bile görebiliyorum. Varsın dökülen bir avuç deniz suyu olsun gözlerimden, Varsın yıllarımın sana ait olan kısmı heba olsun. Yeniden de sevebilir insan, hayat yeniden üretir güzellikleri. Bende bu yürek varken biterken bile, herşeye yeniden başlayabilirim. Ben mahşere kadar sevebileceğim birini arıyorum. Annenden sonra en yakın dostun bendim. Dert ortağın, sevgilin, hayata açılan kapın… Sen kendine yan. Anıların duvarına yaslanırken, geç kalmış bir haykırışın sesini duy. Çünkü biliyorum ki, bir süre sonra ben senin hıçkırıklarını duyacağım. Çünkü biliyorum ki, yokluğum ağır ağır hissettirecek kendisini. Çünkü sende biliyorsun ki, benim gibi kimseler sevemez seni |
http://img127.imageshack.us/img127/3113/benimbn9.jpg Birkaç melodi var kulağımda... Hangileri gerçek? Hangileri şizofrenik? Bilemem ki? Birkaç resim, Birkaç notayla beraber alır... ...götürür beni... Hangi aynadaki benim? Hangi ben, aynadakidir? Bilemem ki? Sadece ayın ışığında yolumu bulur, Sarı yapraklardan iz bırakırım... Hangi elim bağlı? Kimin elini tutuyorum? Bilemem ki? ...ve sadece gece yalnız kaldığım zamanlarda atar kalbim... Hangi ruh benim? Hangi ben, senim? Bilemem ki? Hangi sözcük benim? Hangi yıldızdan düşerim, Asıl suçlu benim... ...ama kendimi bulamam ki? Hangi duygu gerçek? Hangi sen, benim? Hani sen, Benim, İçimdeki son kişi olacaktın? Öyle kalacaktın? http://img127.imageshack.us/img127/6830/seniniv0.jpg |
dönemem artık, sende gelme olur mu? çok özleyeceğim doğru, unutmak en mantıklısı aslında, yapamam ama, sende unutma... gelirsen dayanamam, hatırlarım bütün acıları, dudaklarımda ellerinin izi varken git! daha çok acı çekeyim ve bi kat daha fazla seveyim seni.. biliyorum yine bakacaksın gözlerimin içine, ve ben yine o tarifsiz sancıyı duyacağım yüreğimde.. bu yüzden gelme, sırf bu yüzden... ya da sırf bu yüzden gel! sırf yine acı çekmem için, acı çekmemiz için, yanlışlar yapmamız için, böyle sevmiştik birbirimizi, sırf bu yüzden gel... gel! gel! gel! |
ÖLÜMÜN SICAKLIĞI Ölümün soğuk yüzünü görsem karşımda; Hemen kollarına atlarım. Son arzun gerçekleşsin sonra gel dese; Seni görmek demem, biliyorum o zaman ölümsüzlüğü yaşarım. Bu umutla sensiz yaşamak herşeyden zor, bilirim. Son arzumu söylemem, ölüme bile rol yaparım. |
| Saat: 12:13 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık