![]() |
Kısaca Sen varken bu hayatta gece olunca yıldızlara bakılmaz gözlerdeki ışığı veren yıldız gibisin karalıktan hiç korkulmaz kalplerdeki karanlığı aydınlatan ay gibisin bu hayat sensiz hiç sevilmez sevgiyi hissettiren bir rüzgar gibisin kor kor ateşlerde yanmaktan korkulmaz ateşi söndüren yağmur gibisin ellerin gül yuvası ellerin mutluluk deryası gözlerin gökkuşağı gözlerin özlem bağı kısaca; seni anlatmaya duygular yetersiz, kelimeler suskun kalıyor. |
Ben Mahkum Sen Gardiyan Bazı gerçekler vardır değişmeyen, Toprağa dek insanın şahsına münhasır olup, Ancak onunla birlikte mezara giren. Ten gibi, ruh gibi, can gibi, birde SEN! gibi... Sen, benim en aydınlık karanlığım. Sen benim en yakın ırağım. Sen benim, ben kadar gerçeğim, tekim, Vazgeçilmezim... Ne olur hep yanımda kal, gitme bir yere. Sonsuza dek yüreğimde olman, Beynimde, ruhumda dolaşman yetmez bana. Sen, senliğinle hep ama hep yanımda ol ne olur. Her ayrılık son olsun, her ayrılık ders olsun ikimize. Sen ki, yana yakıla hasretini çektiğim, Sen ki, özleminle günler, geceler eskittiğim, Sen ki, adına "KADERİM" dediğim... Kösebaşlarının eşkiya karanlıkları, Çıkmaz sokakların çıkmaz sonları korkutmaz beni. Ben sensizlikten korkarım ancak. Ben sensizliğin karanlık uçurumlarında Paramparça olmaktan... Gözlerine mahkum, afsız, infazsız bir müebbet... Karanlık ve soğuk zindanlarında yüreğinin, Ebediyete kadar kalmak olsun cezam. Ben mahkum, sen gardiyan. |
Kısacık Sevmek Bir dakikalığına sevmek lazım, Seni, Bağlanmamak lazım Bırakmak zor oluyor sonra Ben bilirim Yaşadım, Güneş doğumundan batışına kadar Bekledim seni Gelmedin, Dalgalar çıktı sonra Seni bana getirmek isterlermiş gibi vuruyorlardı Kıyıya, Gelmedin Yoktun… Dalgalarda yoktun, Güneşte yoktun. Arayıp ta bulamadığım sen oldun bunca yıl Her zaman yokluğunu hissettiğim sen olacaktın.. Belki bir gün ansızın kıyıya vuracaksın Belki de bulutlara baktığımda,nedensiz, seni göreceğim Nedensiz ansızın.. |
Gonca Paylaşılınca Bir gonca vardı minik ellerinde, Hazinesini saklıyordu kendince. Bir gonca vardı minik ellerinde, Üstüne titriyordu çocuk kalbince. Bir gün paylaşmak istedi Hiç görmediği kardeşleriyle. Öptü, kokladı, son kez bakıp Goncayı yol kenarına bıraktı. Ardına bakmadan ıslak gözlerle Uzaklaşıverdi, hazinesi ardında çocuk Zaman geçti, aynı yere düştü yolu. Bir gonca vardı o zaman ellerinde Güller, gül bahçesi görüyordu, Goncayı, yüreğini bıraktığı yerde... |
SENİ İÇİMDEN TERK EDİYORUM Binmediğim hiç bir otobüs Beklemediğim hiç bir durak kalmadı bu şehirde Gittikçe azalıyor hayat Neyi erken yaşadıysam Hep ona geç kalıyorum Sana göçüyorum her sonbahar Yolların çıkmıyor aşkıma Unuttuğun yağmurların adı saklımda Seni içimden terk ediyorum Susmaktan yoruldum Kuşlar ve şarkılar, bu şehri terk edeli Efkar demliyorum gözlerimde yaşlarımı, yanağıma varmadan öldürüyorum Tam sancağımdan yaralıyorum kendimi Alnını yüreğime dayadığın güne bakıp SENİ İÇİMDEN TERK EDİYORUM Ne unutacak kadar nefret ettin Ne hatırlayacak kadar sevdin Yıkık bir duvar kadar bile Pişman değilsin biliyorum Beni hep bulmamak için aradın Yanıldığımdın Yangınımdın Yangındın Sensizliğe yenilmek Sana yenilmekten zor olsada Ardımda bir sürü "belki"ler bırakarak Seni içimden terk ediyorum Şimdi İçimde öldürecek bir anı bile bulamayan İki yarım kaldık Tamamlayamadık bizi Elinden tutamadık yanlızlığımın Saçlarımıda uzaklarına gömdün İçimin mavisi senin okyanusundandı Al! geri veriyorum. Kilitleri hep yanlış kapılara vurdun Devrilmiş vagonlara dönerken gözlerim Sana bensizliği terkediyorum "Yarime uzanmayan bütün dallar kırık" demiştin Aşk içinde doğmuşsa nereye kaçabilirdi? Ne tuaf değil mi? İçimi acıtanda sendin Acımı dindirecek olanda. "Ya öldür beni"dedim Ya da ğit benden. İçi bulanık bir sevdanın ucunda Seni kaybettim. Aldırmadın aldırmalarıma Bir gecede yakıp yarini Şafaklara sattın ihanetini Küllerime basanlar bile utandı yaptığından İşte soluk bir ömrün son nefesi Benden İçimden Terkediyorum. |
Kıştan Kalma kıştan kalma soğuklarım var benim buz tutmaya kararlı ama ısınmaz değil ilkbaharda açan umutlarım var benim belki geldi geçti ama bir daha gelmez değil yazda kavrulan tutkularım var benim güneşi yakar ama yağmuru yağmaz değil sonbaharın kucağında korkularım var benim sahnesi açılır ama perdesi kapanmaz değil... |
Gecenin Terminali I baygınsız bakışlı dolunay olur gecede dolgun yüzünü anımsatan yatar tam siper güneş battığı yerde korunurcasına ayışığından sessizlik olur parola ölümün sancağını çalar bir intikam meleği kaytarmak için gece eğitiminden çisenin dönüşümünü sağlayamazlar yağmura dirildiği için vukuatı verilir ölü bir erin şimdi yarımay var gecede profilden bir meme görüntüsünde karanlığı emziren |
Gün battı Çoktan açtı gece sefaları hasret bahçesinin Kuşlar çoktan döndü yuvalarına Sulara selam veriyor akşamın hüznü Yağmurlar geldi ellerinde güllerle, Gelincikler geldi kapıma, kan rengi karanfiller geldi Sen gelmedin… http://img92.imageshack.us/img92/6594/siir10170kalp1io5.gif Yelda gecelerde, Hercai menekşeler ortağı oldu düşlerimin Uzun bir türküyle düştü yalnızlığıma martılar Ayın sevdası geldi gelinlik göçmen bir kızın yarım kalmış bohçasıyla Kayan bir yıldızın gözyaşı geldi, elemi geldi, yası geldi; Sen gelmedin… http://img92.imageshack.us/img92/6594/siir10170kalp1io5.gif Ümit kayığında kürek mahkumuydu hayallerim Sabahları önce resmin girdi bütün odalarıma Saçlarındı gölgesi mahzun ikindilerimin Adın yazılı kaldı sokaklarında gönül şehrimin Söndü hasret rüzgârından, vuslatın yanan mumu Erguvanlar geri geldi yaz ortasında, Erken sonbaharlarda sardunyalar geldi, Sen gelmedin.. http://img92.imageshack.us/img92/6594/siir10170kalp1io5.gif Kırık bir vazoda bıraktın can elmasımı Geceler geldi, gündüzler geldi, türküler geldi, gemiler geldi, son trenler geldi, Sen gelmedin… |
Yalnızlık - Yalnızlar Yalnızlığın sevdiği deli adam Sessiz, zifiri gecelerin çocuğu Sevenine sımsıkı içten bağlı Delicesine yalnızlığı seven adam Geçmez saatlerde gözyaşı pınarı Terk etmez kaderine yalnızlığı Yalnızlık O'nu sever, O yalnızlığı, Nedir sadakat, vefa, isyan Yalnızlara, yalnızlığa sormalı... |
Kıvılcım Ufacık sevda kıvılcımıydı içimdeki Gün geçtikçe unutulur diyordum Unutulmaz bir sevdaymış yüreğimdeki Gün geçtikçe kıvılcım döndü ateşe Yüreğimdeki sevdan beni hapsetti gözlerine. |
| Saat: 12:13 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık