![]() |
Yüreğinin çöllerine nehir, Saçlarının tellerine esir oldum.. Ben ki asi boyun eğmez, Ben ki çılgın söz dinlemez, Senin için hem de kaç kez, Yaşlar döktüm inanmadın!!... Bakma ben sana çok kıymet verdim, Ağlattın, inlettin, ben yine seni sevdim!, Kendini bulunmaz İLAH mı zannettin?! Seni de bırakıp gidenler olur, Seni de terkedip gidenler olur, kah pe ce sırtından vuranlar olur, Seni de bırakıp, terkedip gidenler olur... |
Kıvılcım Hani olur ya bazen insana; Yanan bir kıvılcım hissedersin Kalbinin derinliklerinde... Yakar seni derinden Diyemezsin,anlatamazsın kimseye Anlatsanda güler geçerler Kimseyi inandıramazsın... Oysa o yanan: Büyük bir aşk ateşinin Küçük bir kıvılcımıdır! |
Gittin...Ben, arkandan sadece baktım. Oysa; söyleyecek o kadar çok şeyim vardı ki... "Gidersen iyiye dair ne varsa içimde yitireceğim hepsini. Gidersen sönecek içimdeki ateş ve bir daha hiç kimse yakamayacak. Gidersen karanlığa mahkum edeceksin günlerimi O karanlıkta yolumu kaybedeceğim" diyecektim sana. Konuşamadım... Gittin...Gidişini görmemek için gözlerimi kapattım Öylesine acıdıki içim, tutup koparsalardı kolumu bacağımı bu kadar acı duymazdım. Acım yaş olup akmalıydı gözlerimden. Ağlayamadım... Gittin...Seni delicesine bir tutkuyla seviyordum oysa Tutkum seninle olmaktı, tutkum teninde erimek, tutkum hayatı seninle sadece paylaşmaktı. Anlatamadım... Gittin...Gidişini önlemek için tutmak vardı ellerinden Ellerim değil miydi her dokunuşumda seni ürperten? Ürperdin yine biliyorum. Bir kez dokunsam, bir kez tutsam ellerini Gitmek için biriktirdiğin bütün cesaretin kaybolurdu. Tutamadım. Gittin...Bir yıkım gibiydi gidişin Sen adım adım uzaklaşırken benden Çöküp kaldı bedenim olduğu yere Nice terk edişlere dayanan yürek bu kez yenilmişti Bu kadar zayıf değildim ben kalkmalıydım. Kalkamadım... Gittin...Oysa geldiğin gün gideceğini biliyordum Hazırdım gidişine, Kaçak zamanları yaşıyorduk Zaman bitecek ve sen gidecektin Bense, gidişinin ertesi günü Hayatıma kaldığım yerden yeniden başlayacaktım. Başlayamadım... Gittin...Bir şey söyledin mi giderken? "Kal" dememi istedin mi? Son bir kez "seni seviyorum" dedin mi? "Bekle beni döneceğim" diye umut verdin mi? Beynim öylesine uğulduyorduki. Duyamadım... Gittin...Nereye gittiğin önemli değildi Binlerce kilometre uzakta da olsan, iki metre ötemde de farketmiyordu. Artık yoktun ve asıl bu düşünce beni felç ediyordu. Kurtulmalıydım senden, bu yokluk duygusundan kurtulmalıydım. Kurtulamadım... Gittin...Unutulanların arasına katılmalıydım Anıları bir sandığa koyup hayatı bir yerinden yakalamalıydım. Bu aşk noktalanmalıydı, bu sevdadan vazgeçmeliydim. Yapamadım... Gittin...Bir okyanusun ortasında tek küreği kaybolmuş sandalda Dev dalgalarla boğuşan bir denizciyim şimdi. Bil ki; sevmekten vazgeçmedim seni, Bil ki; seninle birlikte sevdanı da taşıyacağım yüreğimde, Bil ki; seni Unutamadım... |
Bir Şiirdir Yaşamak Bir şiirdir yaşamak... Kalbini sevgiye, mutluluga açmak Insani sevmek onu anlamak Eşsiz bir şairin kaleminden Dökülen bir şiirdir yaşamak... Bir şiirdir yaşamak... Ilk kelimesini "mutluluk" yazdigi şairin Sonra ard arda siralanacak Hüzünlerin, mutluluklarin, sevincin Bitmeyen şiiridir yaşamak.... Bir şiirdir yaşamak... Gün gelip son misrasini bulacak Sonunda dertlerle aciyla dolacak Bir şiirdir yaşamak SEN yoksan (!) O'da hiç dogmayacak.... |
Hep yasakla çizilmişti kaderimin o mağrur çizgisi hiç bitiremedim önüme sunulan yasakları trafik levhaları gibi hep önüme durdular zamanlı ........zamansız legal bir yaşamın esir tüccarıydı kaderim yaşadıklarıma tepki illegal olmayı sevdim sigara yasaktı,oynamak yasaktı, rahat yasaktı, uyumak yasaktı, sevmekte yasaktı sevipte unutmak bile sen hayatımın ilk illegal seçimiydin sonra sigara,sonra oyun sonra neşe,sonra mutluluk ne büyük zevkti kuralcı bir hayatın içinde gönlümce bir anarşi doğurmak herşey seni sevmekle başladı ne hazin bir son seçtim kendime hep çiğnedim çiğnedikçe bir kural daha çıktı yasak: seni sevmekti ben umursamadan çiğnedim yasak olan: seni unutmaktı illegal bir hayatın içinde kurallara itaati seçtim Aşkın bile bir kuralı vardı neden/se asi ayağıma durup durup kramplar girdi aşkın kurallarını çineyipte geçemedim seviyorsan gurur yasaktı seviyorsan ölmek yasaktı aşk uğruna katlanmalıydı zorluklara seviyorsan unutmakta yasaktı seviyorsan adam gibi sevecektin gerektiğinde yüzsüz bir dilenci gibi bir yudum aşk dilenecektin Oysa ne güngörmemiş hecelerim vardı içleri burcu burcu sen kokan her hece / de bir şiire bedel ağır manalar vardı SUSTUM...........! İsyan etmekte yasaktı |
Kıyamadım Beni hem üzdün hem kahrettin Hem kendimden hem hayatımdan nefret ettim İyi kötü bir şey söyle dedim hep sustun söylemedin Ama seni seviyorum ne yapayım kıyamadım.. Artık ümidim kalmamıştı Bu aşk bitti demiştim yarım kalmıştı Mademki o sevmiyor hiç olmamıştı Ama seni seviyorum ne yapayım kıyamadım.. Hepsi yalan mıydı dedim kendi kendime Sanki ruhumu çıkarmış kendi girmişti bedenime Âdeta dondum kaldım o acı sözlerine Ama seni seviyorum ne yapayım kıyamadım.. Ruhsuz bir beden misali boşlukta kaldım Kendime anılardan bir mızrap yaptım Sevgimin üstüne bir de nefret kattım Ama seni seviyorum ne yapayım kıyamadım.. |
Yaşanmamış sevdalarım var, Yarım kalmış sevgilerim ….. Kederlerim, hüzünlerim var, Göz pınarlarında henüz akmamış; Gözyaşlarım var. Özlediğim anılarım, Sensiz yaşanan yıllarım var…. Adını koyamadığım duygularım, Birde; Bakamadığım fotoğrafın var. Yaşanmamış mevsimler yaşadı gönlüm, Kalbim çöl rüzgarlarında kavrulurken, Gözlerimde yaşları dondurdum ben…. Bir kelebek kanadında yaşadım sevgimi, Ya sevmesini bilemedim, Ya sevene çok değer verdim, En iyi ağlayan, en çok sevenmiş derler SEVDİĞİM, Yazık; Ağlayanın ben olduğunu öğrendim. Sen gönlümde misafirdin, Zamanı geldiğinde gideceğin, Ben hancıydım SEVGİLİM, Sevgimi kalbime sürgülediğim. Sen adını hüzün koyduğum, Her gece gönlümde uyuduğum, Sen gözlerimde hasretim, Dilimde adını tükettiğim, SENDEN BİR SEVGİ ALACAĞIM VAR! |
Kıyamam Sana Sevsem de seni; hadi git ne olur. Yağmurlarda üşümeni istemem gülüm. Kıyamam ben sana, bilirsin. Senin gözlerine yağmurlarım inmesin . Kara bulutlarım yüreğini incitmesin. Ben yağmurlara alışkınım, Sen güneşle uyanmaya layıksın gülüm. Hadi koş ne olur güneşli sabahlara. Kıyamam sana bilirsin, Dokunma seni seven yüreğime. Dikenimle kanamasın narin ellerin, Acılarımla yanmasın gül yüreğin. Daha fazla ağlamadan gözlerin, Hadi git ne olur. Sen, baharların kınalı çiceği, Ben ise; karlı dağların yaralı dikeni... Ben dikenlerle yaşamaya alışkınım. Sen baharlara layıksın gülüm, Hadi koş kırlara, mevsimsiz baharlara Her sabah, Sen gözlerinle baharlara uyanırsın Ben ise; karakışlara.... Kıyamam sana gülüm, Karakışlarda üşümesin ellerin Ayazlarım değmesin yüreğine. Seni ölümüne sevsem de; Hadi ne olur git. Ben karakışlara yaşamaya alışkınım... Baharlarına hazanlarım erişmeden, Hadi koş kınalı saçlarınla, Güneş huylu yetimlerin pembe düşlerine.. Su, hiç ateşi ağlatabilir mi ? Yağmur, hiç güneşi ıslatabilir mi ? Hadi git ne olur. Durma daha fazla karanlıklarımda. Hadi koş ne olur güneşli sabahlara. Mutluluklar, ancak sana yakışır gülüm. Merak etme sen beni, Baharın koynunda gülümsüyorsan, Gülüşünü kendi nefesi bilir fakir gönlüm |
Fırtınaya Reguiem bir söylence’ye görefırtınadanmış çoksesliliği tulum soğuk sulardan inmek vaktidir aylardan ocak hatta kuma gömmek bedeninizi dev kuşlara inat sıçrayamayacaksınız nasılsa baharda kuyruklarınızdan tutarak şelalelerden ve ya tutulamayacaksınız bir balıkçının oltasına kıvranarak aldıklarından fazla verdi kaç bin yıldır kükrediği çakıltaşı yatağında serinliğimiz oldu ateşimiz sesimiz dağları görmeden akmak var şimdi dağların içinden hayat su’dur diyordunuz oysa bir reklam kuşaginizda şimdi eller yukari gökyüzünde ölü baliklari toplayalim git-de gel bana fora firtina’ya ağtılarımızı yakalım onlar en hızlı oyunlarını oynuyorlar:çift-ayak bizse tüküremiyoruz yüzlerine yüreklerimizi do-ların sol-lara endekslendiği vakit fırtına senfoni-si |
yaGmuRumSun anLatamıyoRum, DeLiLeR Gibi SeviyoRum anLatamıyoRum , öLümSün anLatamıyoRum , yaŞamSın anLatamıyoRum, yaŞanaCak yaRımSın anLatamıyoRum, CanımSın,Sana aKan aKan KanımSın anLatmıyoRum, aGLayan yaRımSın anLatamıyoRum...... |
| Saat: 23:44 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık