![]() |
Kır Kalemi Suçluyum hakim bey Assınlar boynuma artık hükmü Günahların büyüğünü işledim Aşk adına yalanlar söyledim Şiirler yazdım sevda üstüne Bir an olsun gezmeden kıyısında Ölümlerden dem vurdum Yaşamak isterken doyasıya Bir yalancıyım ben Affedilmez yalanlar söyleyen Bir yalancıyım ben Yüreklere ateşler düşüren Kır kalemi hakim bey Son bulsun gayri bu işkence Çok zor değil yapacağın Zor değil yaptıklarımdan Ardımda kırık kalpler bırakmaktan... |
Kıyaslamaksa Kıyaslamaksa aşkı amacın Kıyasla o zaman ne kadarım? Gökteki yıldızlar gibiyse gözlerim Ve bal tadında dudaklarım Sevdayada yatkındır yüreğim Ben senin varlığına varım, Bilki sana aşığım Kıyaslamaksa aşkı amacın Kıyasla o zaman Hatalıysam sana hatalıyım Doğruysam sanadır doğrularım Sevdalıysam yine sana Yanındaysam...... Kıyaslamaksa aşkı amacın Gözyaşlarında kıyasla Yüreğini yüreğimle kıyasla Sevmekse amacın Asla bırakma |
İŞTE BÖYLE SEVDİM SENİ; BEN SENİ KOCAMAN BİR YÜREK İLE SEVDİM GÖZLERİM DEĞİL YÜREĞİMDİ SENİ GÖREN ÇOK KEZAŞKA EV SAHİPLİĞİ YAPAN BU YÜREK İLK DEFA BU KADARKOLAY KABULLENDİ SENİ HERAHANGİBİ KONUK DEİLDİN ARTIK SENGELDİN OTURDUN YÜREĞİME BİR BAŞKA YERDEOLAMAZDIN ZATEN BEN SENLE DOĞDUM SENLE BÜYÜDÜM SENİNLE OLDUĞUM ZAMAN HAZIR BİR BOMBA GİBİ HİSSEDERDİM KENDİMİ MENZİL SENDİN VE BEN O MENZİLEULAŞMAK İÇİNHERŞEYİ YAPARDIM ERTİRDİM DAĞLARI KÜL EDERDİM BEN SENİ HER RENKTE ANMAYI SEVDİM DENİZE TUTKUNDUM DENİZİ SENSİZ SENİ DENİZSİZ DÜŞÜNEMEDİMÇOĞU KEZ BEN SENİN GEVEZELİĞİNİ DE SEVDİM SUSKUNLUĞUNU DA HER HALİN ÇEKTİ BENİ UYUMANİ GÜLMENİ KIZMANI SUÇLAR BAKIŞLARISİTEMLERİNİBİLE SEVDİM ÇOĞU KEZ UÇARI SEVDANI ANLATACAK KELİME BULAMADIM SEVDİM İŞTE ÖTESİ YOK! |
Kıymetimsin Üşüyen aksamların suskun saatlerinde buldum seni Sevgiye hasret gönlüme, Aşka suskun dilimle Seni seviyorum diye haykırıyorum tüm dünyaya Yalnızlığa demir atmısken cıkageldin kalbimin en güzel köşesine Gülmeye hasret gözlerimle, Sevdaya yoksul bedenimle , Canım diye sesleniyorum gecenin ayaz vakitlerinde Yaralı yüreğimi tatlı gülüşlerinle iyilestirdin Karanlıgı emziren geceme parlak gözlerinle giriverdin Sen benim kıymetimsin.. Aldıgım nefesim, sevdigim canımsın.. Ölüme davetiye bastırırken tuttun ellerimi Mutluluga hasret tenimle, Umutları fakir gülüşlerimle, Seni senden cok seviyorum diye yazıyorum kalbime |
hayal kırıklıklarım batıyor ellerime kanatıyor, canımı yakıyor. bana sakın arkadaş kalalım deme yabancı bakışların içimi acıtıyor. Bir bakışta içimi eriten o gözlerin şimdi bana yasak,bana yabancı bu kadar batmaz sanmıştım oysa bu acıyı. zaman akıyor geride bıraktıklarına aldırmadan, sana sadece anıları bırakıyor. anılarımda beni bırakmaya niyetli.. onlar senin hayalinin peşinden gidiyor. hayalinse bana dargın,benimle konuşmuyor. yalnızlığıma yarendi oysa hayalin, buğulu bir canım ardındaymışcasına bulanıktı yüzün. sana gelmek istiyorum ellerim bağlı ayaklarımda prangalar dudağımda anlamını yitirmiş şarkılar.. |
Kızıl Bir Güldür Hayat Kaçıncı basamağında Olursan ol yaşamın, Oaramsarlığa kapılıp Umutsuzluk hırkasını Giyme sakın… Boyun eğme kadere, Çekiver ipini umutsuzluğun, İlmek ilmek sökülsün… Taptaze Umut çiçekleri ek Gönül bahçene, Gerisi Gelir elbet bir gün… Yenik düşmez Karanlığa aydınlık, Yumma güneşe gözlerini, Acıları gizler karanlık... Bir merdiven daya Gökyüzüne, Yıldız topla… Saçlarını tara Pırıl pırıl güneşin… Sitem etme Düşlerine yağan kara, Damla damla Erir elbet bir gün… Susturma yüreğini, Kalkar her boran, her sis Her şey unutulur… En umutsuz bir anda Yağan yağmur, Toprakta Capcanlı bir umut olur… Bir bahar dalının coşkusunu Tomur tomur Sana da Verir elbet bir gün… Gözyaşıyla dolup taşmaz deniz, Meraklanma… Uçurtmasını yitiren Çocuğun Gözyaşları kurur, Üzüntüsü durur... Ararsan; İpinden kurtulmuş Serseri bir uçurtmanın Özgürlük sevinci Seni de bulur, Bulur elbet bir gün… Yaprak ödünçtür dallarda, Önemli olan; Umuttan yoksun kalıp Gözlerde ışığı söndürmemek, Direnci yitirmemek… Dikenli de olsa Kızıl bir güldür hayat Onu sevmek gerek… Yeşile düşman bir bahçıvana Kendini sevdirmez çiçek, Yaprak yaprak Ölür elbet bir gün… Yık barikatları, Erit prangaları halka halka, Zaman defterini kapat… Dört mevsimi var, Her daim kış olmaz hayat… Kızıl gülden Derin bir soluk al Tekrar merhaba de yaşama... Yok başka dünya Damla damla Sevgiden damıtılmış Yepyeni bir dünya yarat... İnsan; Yere çakılı Yalnız bir ağaç değildir, Tek başına rüzgârı bekleyen… Yeni yüzler dene, Asla vazgeçme sevmekten... Sünger çek maziye, Yak Ne varsa kötü Gönlünün ocağında… Geç karşısına, Sevgi kahvesini, Dostluk kahvesini yudumla Umudun şefkatli Kucağında… Bırak, Saçlarını okşasın rüzgar, Apak kar yağsın karanlıklarına… Her şafakta, Doğan güneşi karşıla, Batarken kızıllığını şarap şişelerine doldur, Yıllansın… Unut sonbaharı, Başka baharlar ara, Çisil çisil Hep yağmur yağsın Hayat harmanına, Ağaçlar tomurcuklansın… Aç yüreğinin kapılarını, Sen uçur Bir kuş da, Özgürce kanat çırpmanın Tadına varsın… Bahardaki uyanışı, Gök kuşağındaki gülüşü, Zarafetini gülün, Muhteşem hazzını Bir bebeğin omzundaki gamzeden öpüşün… Lapa lapa yağan karın sesini, Köpük köpük aşkı, Soluk soluğa, Çimler üstündeki sevişmeleri düşün… Yaşamak: Zor da olsa ne güzel… Öyle mi ya ölüm, Öyle mi ya ölüm? |
Çig-Dem Işte geldi gül vakti; Gül ile günün harman vakti Bir hüzün bahçesinden getirdigin, Gül üstünde çig-dem miydi? Gül için terketmediler mi Mehlikanin şehrini, Güle renk vermedi mi bülbül? Belki en güzel şiirler sokaklarda söylenir , Belki en güzel kizlar evlerde gizlidir. Bir hüzün bahçesinden getirdigin Gül üstünde çig-dem midir? |
Çıkıp geliver bir gün, Öyle ansızın, Usulca çalıver kapıyı, Kimse duymasın, Söz sana, Ne palto isteyeceğim, Ne mintan, ne pabuç, Ne de başka hiçbir şey. Üşümedin mi oradalarda, Öyle yalnız başına, Tenini acıtmadı mı soğuk, Hadi beni neyse de... Özlemedin mi hiç, Çocukları, dostları, Yastığını, kitaplarını, Hele de siyah hırkanı. Çıkıp geliver bir gün, Öyle ansızın, Söz sana, İstemeyeceğim, Ne gezmek ne ekmek, Ne sinema ne de başka şey. Bak düğmesini de diktim paltonun, Çık gel artık ne olur, Öylesine ansızın. |
Kızma Bana Ben içersem susarım. Ben içmezsem de susarım. İkisinin aralığında, Senden, benden Bizden bile cayarım Ne yapayım, kızma bana Beni böyle sen yaptın |
Kızma Bana Ben içersem susarım. Ben içmezsem de susarım. İkisinin aralığında, Senden, benden Bizden bile cayarım Ne yapayım, kızma bana Beni böyle sen yaptın |
| Saat: 23:44 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık