![]() |
Aşk Tamircisi ona sorsak, o bir aşk tamircisi.. yanlız gezen aşkı bır ağacın dibinde uyuklarken bulmuş, kullanır durur seni beni kandırmak için... cadı kazanlarında kaynatır iki kelimelik aşk cümlelerini.. halbuki aşkı yakmış koca bir kazanda.. dibi tutmuş gözlerinin.. görmez oldu ötesini,berisini, sevgisini. yağmur duasına çıkıyor, belki aşıkların gözyaşı yağar diye... ona sorsak o bir aşk tamircisi.. daha dizginleyemiyor acısını kan kokuyor etraf! farkettin mi?!! aşkı yakaladı kesin bir ağacın dibinde. boğuyor nefretin elleriyle.. |
Yağmur yağardı bahar akşamlarında, Hissederdik ağaçların özgürlüğünü Rüzgar esintilerinde. Sevinirdik yıldızlar parlardı, Öfkemiz dalgalarla coşardı, İkiydik ya, hani öylesine bir bütündük Işığın kaydığı yerde durur anılar, Umudumuz, düşümüz yok, tükenmiş sevgimiz. Şimdi ne bekleyeniz, ne arayan nede bütünüz. Seslensem bir başka yaşam çizgisine, Karşımdakini bilmeden tanımadan, Sürüklensem alın yazımın peşinden, Bakışın gecelerde uyanıktır hala Düşündükçe çoğalır karanlığın koyuluğu, Sulara değer yüzün, Damlalar alır götürür ötelere. Hani diyorum, Korkusuzca yasak elmadan yesem Hava gibi, Bütün günahları bana yükleyip Çekip giderdin sende Adem gibi, İçtiğimiz yağmurları öylece bırakıp gittiğin gibi. |
Kolay Değil Sevdanı yüreğime, Yazması kolay ama, İşlemiş taa derine, Çözmesi kolay değil... O güzel gözlerini, Süzmesi kolay ama, Hasreti buzdan duvar, Çözmesi kolay değil... Bu onulmaz yarayı, Alması kolay ama, Sürdürür kanamayı, Sarması kolay değil... Lokman'ı çok aradım, Dermanı kolay ama, Lokman da da bulmadım, Alması kolay değil... Bu yara çıban oldu, Deşmesi kolay ama, Derdim ahrete kaldı, Ölmesi kolay değil... |
Sen sevda nedir bilir misin, Yalnızlığa sığındın mı.? Bütün bir gece Kararsız düşünceler sardı mı senide Uyku hasretliğinde… Beş duyudan yoksun yaşadın mı.? Yüreksiz; Dilsiz, Soğuk ve Hissiz, Bir ama gibi sessiz, Yedi yaşında bir çocuk gibi Çaresiz kaldın mı günlerce.? Ağladın mı hiç gecenin, Karanlık yüzüne inat ; Gizlice… Ağladın mı Gülüm Ağladın mı.? Mutluluğunun mutluluğu Ağladı diye… Ben ağladım ve hala ağlıyorum Gülüm.. |
Kolay Değil Yalnızlık hiç kolay değil yalnızlık ve kolay değil sevmek hatırlamıyorum sevgiyi ama sevmek istiyorum çaresizce hep güzel gelir sevmek ve güzel değil sevilmemek bilseydim sevgiyi! belki hiç sevmezdim yaşam bukadar zor değil ve zor değil ölüm bıkmasaydım hayattan belki şuan yaşardım gülmek bukadar zor değil ve zor değil ağlamak ne kadar da zor olsa sevmek bukadar adil değil ve anlaşılır değil sevgi kaybettim mutluluğu! zaten hiç yaşamamıştım bu kadar zormu bunlar ya da gerekli mi belki hiç yaşamamalıydım hayatı bu denli mutsuz. |
Şehvet Treni şehvet, atlı bir korku treniyle evimizin önüne varmıştı annem kapıda bekçi bense hayallerimle sevişiyorum hayallerim ellerimde hayallerim göğüslerimde.. çoktan almışım şehvet ******sunu içeri soluyorum gerçeğin melodisini korkudan diken diken oluyor sözcüklerim istanbul üstüme yürüyor, istanbul karanlığını salıyor üstüme bense içerde hayallerimle kanamaktayım.. hücum ediyor her defasında dağınık saçlı şehvet buluyorum kendimi istanbulun kuytu bir limanında annem yanıbaşımda bekçi bense deniz kenarında rakı bardaklarındaki dudak izleriyle sevişiyorum tüy tüy oluyor dikenlerim korkudan soluyorum denizin en unutulmaz yerini ellerim ümidi yoluyor, kendini çıkmaz yollara salıyor. istanbul saklıyor kendini bense şehrin karanlık bilmecelerini çözemiyorum annem yanıbaşımda bekçi sevişiyorum ****** şehvetimle |
Kolay mı Yazdığın son mesajında unut beni demişsin Kolay mı bunca yaşananları bir anda unutmak Kolay mı seni kalbimden söküp atmak Unutma, Unutanlar bir gün gelir unutulur Sen feleğin çemberinden hiç geçmemişsin Sen beni gönülden belli ki sevmemişsin Numaramı değiştirdim. Arama demişsin Unutma, Unutanlar bir gün gelir unutulur Delicesine sevince unutmak kolay olsaydı Mecnun leylasını çölde hemen bulsaydı O zaman Ferhat dağları bir günde delerdi Unutma, Unutanlar bir gün gelir unutulur Seni sevmekle geçti şu ömrüm Ben seni kalbimin taa derinliklerine gömdüm İsteseydin senin için şuracıkta ölürdüm Unutma, Unutanlar bir gün gelir unutulur Sevgiyi hiçe sayıp ta gülenler Aşkı yarım bırakıp da gidenler Allah aşkıyla yanan erenler, bilirler ki Unutanlar bir gün gelir unutulur Boşuna yorulma, unut desende unutamam Seni seven kalbimi istesem de avutamam Aşkımı, sevgimi üç kuruşa satamam Unutma, Unutanlar bir gün gelir unutulur |
Karanlık Gökyüzü Ağla bu gece benimle Ağla hiç durmaksızın Paylaş acılarımı sessizce Eğer aşkın güneşse Kavuşmak imkansızsa Ağla bu gece benimle Gözlerindeki parıltılar Uzak ve yalnız yıldızlar Kaybolmuşsa birer birer Gri bulutların arkasında Ağla bu gece benimle Kalbin henüz taş olmamışsa Sevgi çiçekleri hala solmamışsa Ağla bu gece benimle Acılarımız hayat versin Kurumuş toprağa, solmuş yaprağa Yeniden tomurcuklansın filizler Sevgiyle anılsın bir gün Arkamızda bıraktığımız izler |
Kolaydır / Zordur Kavuşmak kolaydır ayrılmak zordur gitmek kolaydır dönmek zordur söz vermek kolaydır sözü tutmak zordur vermek kolaydır almak zordur tutmak kolaydır bırakmak zordur. |
Kapıda Beklesin Ölüm Uzat elini bana Bir tut nabzımı Bir bak! Ne olursun Artık çekemem bu yükü, anla Bu köhne yürek Dayanır mı sanıyorsun Gel, beni kendine bağışla Bağışla şu yorgun kalbimi de Bırak rahat uyusun Eski sevdaların koyu gölgesinde. Zaman bahçıvanı, süpürsün Kırılmış kalplerin kalıntılarını Ve gülleri budasın. Salınan ruhumun kokusu karışsın Buram buram sevda kokan nergise Sen bir gümüş kadehte bir yudum Sadece bir yudum ecel sun Ve bırak,sonsuza dek ölüm Kapıda bekleye dursun... Tan Beyazligi Simsiyah bir güneştir her kivriminda yandigim Hiçbir rüzgarin uçuramadigi umut inanç aşk Bir tortudur yalnizlik Ve yorgun düşülen gecenin ansizin gelen sabahi Güneşin ruhuma alev alev dşen ilk işigi Tan Beyazligi Küllerim avucumda geldim Eger sen de inaniyorsan Hiçbir rüzgarin uçuramadigi umuda inanca ve aşka Ölmeye hazirim ayaklarinin ucunda Ve yalan degil asla Onu da çok sevdim Simsiyah bir güneştir her kivriminda yandigim |
| Saat: 23:44 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık