MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Misafir 19 Ağustos 2006 00:28

Aşk Tamircisi



ona sorsak, o bir aşk tamircisi..
yanlız gezen aşkı bır ağacın dibinde uyuklarken bulmuş,
kullanır durur seni beni kandırmak için...
cadı kazanlarında kaynatır iki kelimelik aşk cümlelerini..

halbuki aşkı yakmış koca bir kazanda..
dibi tutmuş gözlerinin..
görmez oldu ötesini,berisini, sevgisini.
yağmur duasına çıkıyor,
belki aşıkların gözyaşı yağar diye...

ona sorsak o bir aşk tamircisi..
daha dizginleyemiyor acısını
kan kokuyor etraf!
farkettin mi?!!
aşkı yakaladı kesin bir ağacın dibinde.
boğuyor nefretin elleriyle..


Misafir 19 Ağustos 2006 00:30

Yağmur yağardı bahar akşamlarında,
Hissederdik ağaçların özgürlüğünü
Rüzgar esintilerinde.
Sevinirdik yıldızlar parlardı,
Öfkemiz dalgalarla coşardı,
İkiydik ya, hani öylesine bir bütündük
Işığın kaydığı yerde durur anılar,
Umudumuz, düşümüz yok, tükenmiş sevgimiz.
Şimdi ne bekleyeniz, ne arayan nede bütünüz.

Seslensem bir başka yaşam çizgisine,
Karşımdakini bilmeden tanımadan,
Sürüklensem alın yazımın peşinden,
Bakışın gecelerde uyanıktır hala
Düşündükçe çoğalır karanlığın koyuluğu,
Sulara değer yüzün,
Damlalar alır götürür ötelere.

Hani diyorum,
Korkusuzca yasak elmadan yesem Hava gibi,
Bütün günahları bana yükleyip
Çekip giderdin sende Adem gibi,
İçtiğimiz yağmurları öylece bırakıp gittiğin gibi.


arwen 19 Ağustos 2006 00:32

Kolay Değil





Sevdanı yüreğime,
Yazması kolay ama,
İşlemiş taa derine,
Çözmesi kolay değil...

O güzel gözlerini,
Süzmesi kolay ama,
Hasreti buzdan duvar,
Çözmesi kolay değil...

Bu onulmaz yarayı,
Alması kolay ama,
Sürdürür kanamayı,
Sarması kolay değil...

Lokman'ı çok aradım,
Dermanı kolay ama,
Lokman da da bulmadım,
Alması kolay değil...

Bu yara çıban oldu,
Deşmesi kolay ama,
Derdim ahrete kaldı,
Ölmesi kolay değil...


Misafir 19 Ağustos 2006 00:34

Sen sevda nedir bilir misin,
Yalnızlığa sığındın mı.?
Bütün bir gece
Kararsız düşünceler sardı mı senide
Uyku hasretliğinde…

Beş duyudan yoksun yaşadın mı.?
Yüreksiz;
Dilsiz,
Soğuk ve Hissiz,
Bir ama gibi sessiz,
Yedi yaşında bir çocuk gibi
Çaresiz kaldın mı günlerce.?
Ağladın mı hiç gecenin,
Karanlık yüzüne inat ;
Gizlice…
Ağladın mı Gülüm
Ağladın mı.?
Mutluluğunun mutluluğu
Ağladı diye…

Ben ağladım ve hala ağlıyorum Gülüm..


arwen 19 Ağustos 2006 00:37

Kolay Değil Yalnızlık





hiç kolay değil yalnızlık
ve kolay değil sevmek
hatırlamıyorum sevgiyi
ama sevmek istiyorum çaresizce
hep güzel gelir sevmek
ve güzel değil sevilmemek
bilseydim sevgiyi!
belki hiç sevmezdim
yaşam bukadar zor değil
ve zor değil ölüm
bıkmasaydım hayattan
belki şuan yaşardım

gülmek bukadar zor değil
ve zor değil ağlamak
ne kadar da zor olsa
sevmek bukadar adil değil
ve anlaşılır değil sevgi
kaybettim mutluluğu!

zaten hiç yaşamamıştım
bu kadar zormu bunlar
ya da gerekli mi
belki hiç yaşamamalıydım
hayatı bu denli mutsuz.


Misafir 19 Ağustos 2006 00:39

Şehvet Treni



şehvet, atlı bir korku treniyle evimizin önüne varmıştı
annem kapıda bekçi
bense hayallerimle sevişiyorum
hayallerim ellerimde hayallerim göğüslerimde..
çoktan almışım şehvet ******sunu içeri
soluyorum gerçeğin melodisini
korkudan diken diken oluyor sözcüklerim
istanbul üstüme yürüyor, istanbul karanlığını salıyor üstüme
bense içerde hayallerimle kanamaktayım..
hücum ediyor her defasında dağınık saçlı şehvet

buluyorum kendimi istanbulun kuytu bir limanında
annem yanıbaşımda bekçi
bense deniz kenarında
rakı bardaklarındaki dudak izleriyle sevişiyorum
tüy tüy oluyor dikenlerim korkudan
soluyorum denizin en unutulmaz yerini
ellerim ümidi yoluyor, kendini çıkmaz yollara salıyor.

istanbul saklıyor kendini
bense şehrin karanlık bilmecelerini çözemiyorum
annem yanıbaşımda bekçi
sevişiyorum ****** şehvetimle


arwen 19 Ağustos 2006 00:40

Kolay mı




Yazdığın son mesajında unut beni demişsin
Kolay mı bunca yaşananları bir anda unutmak
Kolay mı seni kalbimden söküp atmak
Unutma, Unutanlar bir gün gelir unutulur

Sen feleğin çemberinden hiç geçmemişsin
Sen beni gönülden belli ki sevmemişsin
Numaramı değiştirdim. Arama demişsin
Unutma, Unutanlar bir gün gelir unutulur

Delicesine sevince unutmak kolay olsaydı
Mecnun leylasını çölde hemen bulsaydı
O zaman Ferhat dağları bir günde delerdi
Unutma, Unutanlar bir gün gelir unutulur

Seni sevmekle geçti şu ömrüm
Ben seni kalbimin taa derinliklerine gömdüm
İsteseydin senin için şuracıkta ölürdüm
Unutma, Unutanlar bir gün gelir unutulur

Sevgiyi hiçe sayıp ta gülenler
Aşkı yarım bırakıp da gidenler
Allah aşkıyla yanan erenler, bilirler ki
Unutanlar bir gün gelir unutulur

Boşuna yorulma, unut desende unutamam
Seni seven kalbimi istesem de avutamam
Aşkımı, sevgimi üç kuruşa satamam
Unutma, Unutanlar bir gün gelir unutulur


Misafir 19 Ağustos 2006 00:44

Karanlık Gökyüzü



Ağla bu gece benimle
Ağla hiç durmaksızın
Paylaş acılarımı sessizce
Eğer aşkın güneşse
Kavuşmak imkansızsa
Ağla bu gece benimle
Gözlerindeki parıltılar
Uzak ve yalnız yıldızlar
Kaybolmuşsa birer birer
Gri bulutların arkasında
Ağla bu gece benimle
Kalbin henüz taş olmamışsa
Sevgi çiçekleri hala solmamışsa
Ağla bu gece benimle
Acılarımız hayat versin
Kurumuş toprağa, solmuş yaprağa
Yeniden tomurcuklansın filizler
Sevgiyle anılsın bir gün
Arkamızda bıraktığımız izler


arwen 19 Ağustos 2006 00:47

Kolaydır / Zordur




Kavuşmak kolaydır
ayrılmak zordur
gitmek kolaydır
dönmek zordur
söz vermek kolaydır
sözü tutmak zordur
vermek kolaydır
almak zordur
tutmak kolaydır
bırakmak zordur.


Misafir 19 Ağustos 2006 01:04

Kapıda Beklesin Ölüm



Uzat elini bana
Bir tut nabzımı
Bir bak! Ne olursun
Artık çekemem bu yükü, anla
Bu köhne yürek
Dayanır mı sanıyorsun
Gel, beni kendine bağışla
Bağışla şu yorgun kalbimi de
Bırak rahat uyusun
Eski sevdaların koyu gölgesinde.
Zaman bahçıvanı, süpürsün
Kırılmış kalplerin kalıntılarını
Ve gülleri budasın.
Salınan ruhumun kokusu karışsın
Buram buram sevda kokan nergise
Sen bir gümüş kadehte bir yudum
Sadece bir yudum ecel sun
Ve bırak,sonsuza dek ölüm
Kapıda bekleye dursun...

Tan Beyazligi



Simsiyah bir güneştir her kivriminda yandigim
Hiçbir rüzgarin uçuramadigi umut inanç aşk
Bir tortudur yalnizlik
Ve yorgun düşülen gecenin ansizin gelen sabahi
Güneşin ruhuma alev alev dşen ilk işigi
Tan Beyazligi
Küllerim avucumda geldim
Eger sen de inaniyorsan
Hiçbir rüzgarin uçuramadigi umuda inanca ve aşka
Ölmeye hazirim ayaklarinin ucunda
Ve yalan degil asla
Onu da çok sevdim
Simsiyah bir güneştir her kivriminda yandigim



Saat: 23:44

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık