MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Mystic@L 19 Ağustos 2006 01:13

Belkide tekrar yitirmekten,
ölesiye sevdiği halde onun yanında olmamaktan korkuyor.
Yada su utangaçlıgını yenemeyip,
aşkını ona anlatamamaktan korkuyor.
Belkide önündeki engelleri aşamayıp,
elini asla tutamamaktan korkuyor.
Yada gözlerine bakamayıp,
su dünyadan çekip gitmekten korkuyor bu kız.


Misafir 19 Ağustos 2006 01:19

Duygu deryası

Sevgi reyhanları serpiştirdim kalbime,
Gülücükler dağıttım çevreme
Mutluluk saçtım dört bir yana
Hep gülümsedim her yana
Saygı ve sevgiyi unutmadım
Her daim yalnızlığımı,yalnızlığınızı paylaştım
Sizi anlamaya çalıştım
Bütün yüreğimle
Gönül kovam güzelliklerle taştı
En saf duygularla...
Duygu denizine yelken açtım,
İlerliyorum...
Orada güzellikler buldum,
Bir yığın dolusu...
Hepsini beğendim.
Duygu deryasını unutamadım


Mystic@L 19 Ağustos 2006 01:25

Ufuktan doğan güneş tenini ısıtırsa
Yağan yağmur saçlarına dokunursa
Ellerini tutacak bir el ararsan
Ellerini arayan beni hatırla.

Gittiğin yollar hep uzarsa
Gönlünden neşe azalırsa
Gözlerinden bir tek damla yaş akarsa
Senin için hep ağlayan beni hatırla

Derdini anlatacak birini ararsan
Dinleyecek bir kul bulamazsan
Göklere bakarak huzur arasan
Derdine derman olan beni hatırla


Misafir 19 Ağustos 2006 01:42



Acı Damladı Gülücüklerime

Adını koyamadığım sızılı bir boşluğa bıraktın beni
Kelimelerimin anlamlarının yitik olduğu bir bilinmezdeyim..
Daha önce hiç içmediğim acı bir su gibi sensizlik
Nasıl bir zehir dokunuşlarını hatırlamak,
Ve yaşamak istedikçe yeniden
Kavuşamamak,,,
Gülücüklerime acı damladı
Kaybettim mutluluğa dair tüm mimiklerimi
Dokunuşlarından kalan tutkulu öpüşlerin irkilmelerini bana bıraktın giderken
Ne sesini duymak, ne güzel sözlerin kafi artık
Doyumsuzluğun orta yerindeyim şimdi
Bana dokunman gerek….
Görmen gerek ne denli özlendiğini
Yaşamalısın nasıl yoğun hissedildiğini….
Oyalayamaz oldum yüreğimi
Saldırgan bir düşman gibi davranıyor içinde onu saklayan bedene
Etten duvarları delip geçmek ister gibi
Bıçaklar saplıyor göğüs kafesime
Hiç böyle yakmamıştı canımı hiç, hiç böyle eziyet etmemişti
Hiç böyle pervasız, utançsız, kimseye gitmemişti…
Canım çekiliyor, içim eziliyor
Yerinde olmayan bir şeyler var, eksik,
Ellerin, onlar yok ellerimd,e benden başka bir şeyleri tutuyorlar
belki bir sigara parmaklarında
Gözlerin, onlar da başka gözlere bakıyor şimdi
Gözbebeklerinde kim bilir kimlerin aksi
Dudakların, onlar da başka bir yerde
İçinde benim olmadığım cümleler kuruyor
Yazık ki yoksun yok..
Önünde arkanda sağında solunda kim varsa
Kızgınlığım onlara şimdi
Parmaklarında tuttuğun sigara bile o bile
Kendi dumanında boğulsun istiyorum…
Ben olmalıydım yanında
Oyalayamaz oldum yüreğimi
Gel öldür şu hasretini
Yüreğim delmeden bedenimi….
Sarmaşalım o gün gibi…


Misafir 19 Ağustos 2006 02:24

akbabaların dansı

bütün gece dinleyeceğim çığlıklarını akbabaların

dolanıp duracaklar üstünde şehrin

şehrimin

şehrimizin

şehirlerinin



paylaşıyoruz aynı sokakları, caddeleri,

yokuşları, inişleri

gelenleri, gidenleri

düşünüyorum

paylaşımı, mana ve ehemmiyetini



bir de ayıklamayı,

ortaklığı simgelediğinden ötürü

"ş"harflerini...





Misafir 19 Ağustos 2006 03:03

BİTİMDE


Alışkanlıklarımı
nasıl aşılayayım
zamandışı kederli, yıldızlı alana?
Bu ikinci varlıkta yaşayabilecek
hatıralar, yürek denen,
bir şeyin kokusu,
sıradan bir yaşam için yalan.

Sonra da yıldızlar dışında-
sanki başka nerde gezebilirdim?
Yaşardım sahipsiz bir yaşamı.
Yoksun olduğum için,
korkudan tir tir titrerdim,
ve senin albümünde
baş yeri alırdım.
Herkesi görebilirdi:
Düş ile kederin
nasıl çarpıştığını
sessiz gürültünün,

yeraltında patladığını !


Misafir 19 Ağustos 2006 11:35

KÜÇÜKSU İSKELESİ
Boğazın
En yalnız
İskelesi
Meliksu
Nereden
Buldu
Barış
Bu ismi
Derinden
Kemer yolunda
Bir Selçuk minaresinden
Evinden
Kalın
Pırtık
Tarih ciltlerinden
İlkokulda

Yazdım deyin
Bu şiiri
Olmadı

Olmadı paslı parmaklık
Bıkkın biletçi
Suskun çocuk

Hoşçakal
Küçüksuİskelesi


TheGrudge 19 Ağustos 2006 11:59

ANLA

Diliyorum tanrımdan
Sen de yan birgün benim gibi
Sonbaharda bir yaprak düşerken,
Güneş solgun günü terkederken,
Aldığın her yudum, her nefes
Boğazında düğümlenip, içini sızlatırken,
Duyduğun her şarkı;
Yüreğinin sesini anlatırken,
Sönmez ateşlerle yansın yüreğin.
O zaman beni hatırla bir tanem
Sakın üzülme çektiğim acılara
Sadece beni anla
İnan bu bile bana yeter...


TheGrudge 19 Ağustos 2006 13:33

ÜÇ ZAMANLI HAYAT

Senden öncesini silmek kolay olmuştu;
Tek bir kalem hamlesiyle çizip atmıştım.
Senliği kazımak daha kolaydı;
Yüreğime damarlarımla yazmıştım.
Beni düşündüren senden sonrasını yaşamak...


Misafir 19 Ağustos 2006 13:48

GİTME

dur
uyanan güz çiçeklerinin
alazlanan taşların
çalınmış yazgıların ve ıslak hüzünlerin
ülkesi olan

yanımda kal

o vahşi güzelliği gitmelerdeki
bugünlük
çöl rügârlarına bağışla ne olur

kalırsan
akşam ve bulut ve gökyüzü ve çimen
ve gözyaşı ve kahkaha ve hüzün
ve yalnızlık
-o gizi ömrümüzün-
bu eski hikâyede ne varsa yaşanmayan
başlayacak birazdan

gitme




Saat: 12:13

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık