![]() |
Belkide tekrar yitirmekten, ölesiye sevdiği halde onun yanında olmamaktan korkuyor. Yada su utangaçlıgını yenemeyip, aşkını ona anlatamamaktan korkuyor. Belkide önündeki engelleri aşamayıp, elini asla tutamamaktan korkuyor. Yada gözlerine bakamayıp, su dünyadan çekip gitmekten korkuyor bu kız. |
Duygu deryası Sevgi reyhanları serpiştirdim kalbime, Gülücükler dağıttım çevreme Mutluluk saçtım dört bir yana Hep gülümsedim her yana Saygı ve sevgiyi unutmadım Her daim yalnızlığımı,yalnızlığınızı paylaştım Sizi anlamaya çalıştım Bütün yüreğimle Gönül kovam güzelliklerle taştı En saf duygularla... Duygu denizine yelken açtım, İlerliyorum... Orada güzellikler buldum, Bir yığın dolusu... Hepsini beğendim. Duygu deryasını unutamadım |
Ufuktan doğan güneş tenini ısıtırsa Yağan yağmur saçlarına dokunursa Ellerini tutacak bir el ararsan Ellerini arayan beni hatırla. Gittiğin yollar hep uzarsa Gönlünden neşe azalırsa Gözlerinden bir tek damla yaş akarsa Senin için hep ağlayan beni hatırla Derdini anlatacak birini ararsan Dinleyecek bir kul bulamazsan Göklere bakarak huzur arasan Derdine derman olan beni hatırla |
Acı Damladı Gülücüklerime Adını koyamadığım sızılı bir boşluğa bıraktın beni Kelimelerimin anlamlarının yitik olduğu bir bilinmezdeyim.. Daha önce hiç içmediğim acı bir su gibi sensizlik Nasıl bir zehir dokunuşlarını hatırlamak, Ve yaşamak istedikçe yeniden Kavuşamamak,,, Gülücüklerime acı damladı Kaybettim mutluluğa dair tüm mimiklerimi Dokunuşlarından kalan tutkulu öpüşlerin irkilmelerini bana bıraktın giderken Ne sesini duymak, ne güzel sözlerin kafi artık Doyumsuzluğun orta yerindeyim şimdi Bana dokunman gerek…. Görmen gerek ne denli özlendiğini Yaşamalısın nasıl yoğun hissedildiğini…. Oyalayamaz oldum yüreğimi Saldırgan bir düşman gibi davranıyor içinde onu saklayan bedene Etten duvarları delip geçmek ister gibi Bıçaklar saplıyor göğüs kafesime Hiç böyle yakmamıştı canımı hiç, hiç böyle eziyet etmemişti Hiç böyle pervasız, utançsız, kimseye gitmemişti… Canım çekiliyor, içim eziliyor Yerinde olmayan bir şeyler var, eksik, Ellerin, onlar yok ellerimd,e benden başka bir şeyleri tutuyorlar belki bir sigara parmaklarında Gözlerin, onlar da başka gözlere bakıyor şimdi Gözbebeklerinde kim bilir kimlerin aksi Dudakların, onlar da başka bir yerde İçinde benim olmadığım cümleler kuruyor Yazık ki yoksun yok.. Önünde arkanda sağında solunda kim varsa Kızgınlığım onlara şimdi Parmaklarında tuttuğun sigara bile o bile Kendi dumanında boğulsun istiyorum… Ben olmalıydım yanında Oyalayamaz oldum yüreğimi Gel öldür şu hasretini Yüreğim delmeden bedenimi…. Sarmaşalım o gün gibi… |
akbabaların dansı bütün gece dinleyeceğim çığlıklarını akbabaların dolanıp duracaklar üstünde şehrin şehrimin şehrimizin şehirlerinin paylaşıyoruz aynı sokakları, caddeleri, yokuşları, inişleri gelenleri, gidenleri düşünüyorum paylaşımı, mana ve ehemmiyetini bir de ayıklamayı, ortaklığı simgelediğinden ötürü "ş"harflerini... |
BİTİMDE Alışkanlıklarımı nasıl aşılayayım zamandışı kederli, yıldızlı alana? Bu ikinci varlıkta yaşayabilecek hatıralar, yürek denen, bir şeyin kokusu, sıradan bir yaşam için yalan. Sonra da yıldızlar dışında- sanki başka nerde gezebilirdim? Yaşardım sahipsiz bir yaşamı. Yoksun olduğum için, korkudan tir tir titrerdim, ve senin albümünde baş yeri alırdım. Herkesi görebilirdi: Düş ile kederin nasıl çarpıştığını sessiz gürültünün, yeraltında patladığını ! |
KÜÇÜKSU İSKELESİ Boğazın En yalnız İskelesi Meliksu Nereden Buldu Barış Bu ismi Derinden Kemer yolunda Bir Selçuk minaresinden Evinden Kalın Pırtık Tarih ciltlerinden İlkokulda Yazdım deyin Bu şiiri Olmadı Olmadı paslı parmaklık Bıkkın biletçi Suskun çocuk Hoşçakal Küçüksuİskelesi |
ANLA Diliyorum tanrımdan Sen de yan birgün benim gibi Sonbaharda bir yaprak düşerken, Güneş solgun günü terkederken, Aldığın her yudum, her nefes Boğazında düğümlenip, içini sızlatırken, Duyduğun her şarkı; Yüreğinin sesini anlatırken, Sönmez ateşlerle yansın yüreğin. O zaman beni hatırla bir tanem Sakın üzülme çektiğim acılara Sadece beni anla İnan bu bile bana yeter... |
ÜÇ ZAMANLI HAYAT Senden öncesini silmek kolay olmuştu; Tek bir kalem hamlesiyle çizip atmıştım. Senliği kazımak daha kolaydı; Yüreğime damarlarımla yazmıştım. Beni düşündüren senden sonrasını yaşamak... |
GİTME dur uyanan güz çiçeklerinin alazlanan taşların çalınmış yazgıların ve ıslak hüzünlerin ülkesi olan yanımda kal o vahşi güzelliği gitmelerdeki bugünlük çöl rügârlarına bağışla ne olur kalırsan akşam ve bulut ve gökyüzü ve çimen ve gözyaşı ve kahkaha ve hüzün ve yalnızlık -o gizi ömrümüzün- bu eski hikâyede ne varsa yaşanmayan başlayacak birazdan gitme |
| Saat: 12:13 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık