MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

TheGrudge 19 Ağustos 2006 13:50

VAADLER

Güneşin altında buz tutmak,
Karaltında alev alev yanmak
Yıldızların arasında koşmak,
Ağaçlara tepesinden bakmak
Bİr gelinciği ellerinde taşımak
Geceyi maviye boyayıp, gündüzleri gizemli kılmak,
Geçmişi alt edip, geleceğe meydan okumak...
Sana vadedebileceklerim bunlar,
Karar vermekte serbestsin...


Misafir 19 Ağustos 2006 13:50

SEN, DÜŞÜM BENİM

izlerinde içim gümüşleniyor
yerçekimsiz tozlarla uçuşuyor renklerim

ah, narin kürekleri savrulma duygusunun

tanıyorum ellerimle ürperen geyikleri
seslerin avcısına koşuyorum, gizlenen
yabanıl bir ışıkta saydamlaşıyor gizem

kıl heybemde bozkırın sirenleri
seriyorum kilimimi göçebe çadırına

ah, haritaların kılıçtan tapuları

bir barbar bir akıncı tenim
hoyratça dalıyor terinin ırmağına

ah, yılkıda koşuşan gecikmişlik duygusu
bu, atlarsız kalınan sabahın altın kurdu

dizlerinde gümüş, ah düşüm benim
kıl heybemde sirenleri bozkırın
gitmek gibi sızılı bir titreşim ışıklarda



AreX 19 Ağustos 2006 13:53

[flash=http://www.charous.com/uploads/af9f0b3dc7.swf]width=650 height=500[/flash]


Misafir 19 Ağustos 2006 13:55

YOL AYRIMINDA

hüzün ikizidir aşkın
birlikte otururlar yol ortasında

ah serkeş güzelliği elmas sevişmelerin
çağırmasın beni artık çılgın krallığına
diş izi çoğaldıkça bitiyor elma

kayalık dalgalarınla dinle beni
deniz çıplak uzanır tuzun beyazlığına
sen kendi düşlerinden asıldın mı hiç
yeni bir çığlık öğret yanıtlarına

hüzün derindeki izidir aşkın
birlikte susarlar yol ayrımında



TheGrudge 19 Ağustos 2006 14:05

YABANCI

Aynadaki yabancı kimsin sen?
Ağladın mı yoksa? Kan çanağı gözlerin...
Saçların solmuş, aklar yarışta
Çok mu bekledin?
Bir mahkum misali yüzüne atmışsın çentikleri...
Hey yabancı üzülme!
Ben anlarım senin derdini.
Sakın arama başka bir dost,
Anlayan olur mu diye sorma.
Ben asırlar önce yitirdim bu umudu
Bak seni buldum sadece,
Yok başka hissedecek inan bana!...


Misafir 19 Ağustos 2006 14:07

BİR TANIMI OLMALI

bu acının bir tanımı olmalı
bana hiç söylenmemiş sözcükler gerek

gözlerime doluşan bu yağmur kuşlarının
her sevgiye bir tarih düşüren yanlışların
çıkmayan sokaklarda yitirdiğim düşlerin
bu acıyla buluşan bir tanımı olmalı

göğsünü kanırtarak oyan kör bıçak gibi
yaşanacak herşeyi dünde unutmak gibi
ömrünü kayalardan fırlatıp atmak gibi
kendinde kaybolmanın bir tanımı olmalı

toprağı gökyüzüne savuran depremlerden
bütün evleri birden sürükleyen sellerden
geriye bir başına kalan ihtiyar gibi
acıyı solumanın bir tanımı olmalı

güneşin ortasında karanlık olmak gibi
kuruyan bir denizde sessizce yanmak gibi
ıpıssız bir evrende tek canlı kalmak gibi
bu çılgın yalnızlığın bir tanımı olmalı

sevdiğinin yüzüne son kez değercesine
söylenecek hiçbir şey kalmadı dercesine
en uzak tınıları boyayarak sesine
"hoşçakal" demenin de bir tanımı olmalı

ben ne söyleyeceğim şimdi yelkenlerime
bana rüzgâr dilinden sözcüklere gerek



Misafir 19 Ağustos 2006 14:09

Soru: Sen Kimsin?


bir adam bana sordu sen kimsin?
'annemin kızı, babamın oğluyum' dedim.

ben adama sordum sen kimsin?
'annemin oğlu, babamın kızıyım' dedi.

ben etek giymem gerekirken
pantalon giyiyorum...
sen pantalon giymen gerekirken
etek giyiyorsun...

işte aramızda ki fark...

bir daha bana soru sorma
sana başka soru sormama gerek yok
aynı sorunun altında ezilirsin...


TheGrudge 19 Ağustos 2006 14:10

TEK GERÇEK

Vakit gece yarısını vurdu
El ayak çekildi ortalıktan
Yalnızlığımla başbaşa kaldım
Nefes nefes yine sen varsın aklımda;
Duman duman...
Yine sebebini bilmediğim bir ürperti her yanımda
Bu sevginin büyüklüğü,
Hasretin ağırlığı, yoksa;
Yenilmişliğin ezikliği mi bilmiyorum.
Nedeni ne olursa olsun
Bildiğim birşey var ki;
O da seni hala unutamadığım...


Misafir 19 Ağustos 2006 14:15

AKDENİZ

bütün kıyılarını dolaş akdeniz in
bütün limanlarını unut
gemileri bulutu ve kuşları
unut
deniz dibini -ki bilinç altıdır göğün-
balıkçıları hiyeroglifi
Adrian Zograffi yi bir de
unut
yalnız bir mavi getir bana

ben çoktan unuttum bademli geçidini
ot biçen kadınları yaylasını koca çamın
yabani baklasını
kara katran gölgesinde bilmem
içtim mi aykırı çay suyundan
çoktan unuttum
tek yeşil kaldı bende Toroslardan

bir gün dağın içindeki ninni
karanlık geçmişi derelerin
uykusunu koyulturken uygar taşların
sabah yeli kuytu buzluklardan aşırdı beni kıyıya
sen orada sözleştiğimiz gibi mavi
ah akdeniz bu kadar güzel miydin



Misafir 19 Ağustos 2006 14:15

Sensizliğin Ertesi

Şimdi saat sensizliğin ertesi
Alışmaya çalışıyorum yokluğuna;
Yokluğun içimde büyük bir ürperti.
İki damla yaş gözümde
Sanki, sanki seni çağırırcasına
Alışmışım bir tanem
Olmuyor, olmuyor sensiz! Yapamıyorum
Bir görsen şu halimi
Aşkın aldı götürdü bütün benliğimi.
Karşımda duran ayna bile,
Bana, bana yalnız sensizliği yansıtıyor.
Anla bir tanem seviyorum
Söyle var mı daha ötesi?
Sensizlik ölüm bana!



Saat: 12:13

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık