![]() |
Bir süre sonra Bir eLi tutmakLa bir ruhu zincirLemek arasindaki Ince farki ögrenirsin.. Ve askin yasLanmak, BirLikte oLmaninda güvende oLmak AnLamina geLmedigini ögrenirsin... Ve öpücükLerin sözLesme, HediyeLerin vaat oLmadigini ögrenmeye basLarsin... Ve yeniLgileri Basin dik gözLerin acik karsilamaya basLarsin... Bir cocugun üzüntüsü iLe degiL Bir yetiskinin zerafeti iLe... Ve herseyi bugünü düsünerek yapmayida ögrenirsin Cünkü yarin iLe iLgiLi hersey beLirsizdir... Bu yüzden Baska birinin sana cicek getirmesini bekLemeden Kendi bahceni yarat Ve kendi ruhunu kendin süsLe.. Ve göreceksin ki dayanikLisin Ve kuvvetLisin Ve degerLisin.... |
FALCI Falcıya sordum seni; Çok kederli dedi. Derdi bir sen değilsin; çok çeşitli, hepsi başka türlü dedi, Onun için ne yapabilirim dedim; Kendini sakın üzme, sadece sev dedi... |
KORKULAR hayellerini bir baska zamana birak tinmi hic cekingen tutuk oldumu duygularin bir takim asklarin yarim kalsin istedinmi hic yoksa benim gibi sevmektenmi korkuyorsun bir bakis yeter aslinda herseyi anlatmaya bilmem manali bakislarin dilinden anlarmisin yada kalbini icten dolduran sevgiyi hissettinmi yoksa benim gibi sevmektenmi korkuyorsun onca cevapsiz sorularla basbasa kaldinmi yillarin bu kadar cabuk gececeyi aklina gelirmiydi hic hic umutlarini sevgini kaybetmekten korktunmu yoksa benim gibi sevmektenmi korkuyorsun acaba ask nedir sevmek nedir biliyormusun bir imza bir ewet sozu herseyi tamamlarmi artik kalbini sevgiye ihtiyac duydugu anda sende benim gibi sevsemmi sevmesemmi diye dusundunmu YOKSA SENDE BENIM GIBI SEVMEKTENMI KORKUYORSUN |
Severim Kalbin ne kadar taş kesilsede, Hayat ne kadar zalım olsada, Seni sevmek suç, suçum idam olsada, Ölene kadar yine seni severim. Elimi kolumu zincir ile bağlasalarda, Görmesin diye gözlerimi kapatsalarda, Sevmesin diye kalbimi dağlasalarda, Ölene kadar yine seni severim. Her zaman kalbimde yeşeren filiz, Damarımda dolaşan kansın tertemiz, Kaybolsun kötülükler şenlensin gönlümüz, Ölene kadar yine seni severim. |
Seni hep bir umutla bekledim,hic donmedin Gittigin gunler,aylar,yillar oldu,geri gelmedin Zor gelen ayrilik degildi bana,bunu bilemedin Bana zor gelen, seni olesiye sevdigimi hic bilemedigin Geceler boyu uykusuz kaldigimi bilirim, ve gunlerce agzima bir lokma bile koymadigimi Hasta oldugum zamanlar cok olmustur Oksururken kan damlardi dudaklarimdan,yaslar suzulurdu yanaklarimdan,yanip yanip sonerdi icimdeki hasret atesi Paramparca olurdu sanki yuregim Hasretin sonum olur demistim,gitmiyecektin! Artik donme istemem, cunku sadece cansiz bedenimi goreceksin Son arzum seni son bir defa gormekti,yine gelmedin Artik tek bisey bekliyordum,ve o'nun senin kadar vefasiz olmadiginida biliyordum Gelme,donme ve birdaha adimi anma Sakin ha olaki seni affederim sanma! Ve birgun sana oldu derlerse sakin inanma! Ben olmedim,olen ben degil sendin! Bu canin katili sensin! Sensin! Sen KaraGozlum... |
Ne Adına Tüm bu şarkılar ne üzerine yazılır? Aşk, hüzün, mutluluk, adına. Ama benim dilimdeki tüm şarkılar Seni heceler. Tüm kurduğumuz hayaller ne üzerinedir? Gelecek, para, aile, mutluluk adına. Ama benim kurduğum tüm hayaller Seni kapsar. Tüm ekilen tarlalar ne içindir? İyi mahsül, bereket ve bolluk adına. Ama benim kalbime ektiğim tek mahsul Senin sevgin. Tüm ağlamalar, yakarışlar ne içindir? Rahatlamak, duyurmak adına. Ama benim yakarışlarım sadece Senin hasretin. Güneş niçin doğar, doğa niçin uyanır? Tabiatın kanunu adına. Tez gelde güneşim ol. Beni bu rüyadan uyandır. |
Biliyorum, konuşucak birşeyimiz yok Ama yine de gözlerini al gel Elindeki yarayı, suskunluğunu, acemiliğini Beni biri severse inanmam Seni biri severse utanırsın Bilmediğin bir hastalığa acımak gibi bile olsa gel Biliyorum konuşacak bir şeyimiz yok Ama ıstırabım sende, mutlaka al da gel |
Gidiyorum Ayrılık vakti geldiyse bu sevdadan, Arkamı döner giderim, bu sevda sokağından. Dilimde ne bir isyan olur, ne bir ah, Yol alırken yalnızlığa bir sabah. Kan akmaz, son kez dudaklarından Öperken seni. Batsa da ayrılığın kanlı dikeni. Gün doğarken ben batıyorum gökyüzünde, Aşka dönüş yok artık, yürek istese de. Sabah rüzgarı öperken dudaklarını, Durduramam şimdi giden ayaklarımı. Gidiyorum... |
Bu sana yazdığım son satırlar... Bu dinlediğim son şarkı bizim üstümüze söylenmiş. Kilit vurdum kalbime,umutlarıma. Ne bundan böyle sevdaya dair bir şeyler beklenebilir yüreğimden ne de nefret edebilirim birinden. Ben hamal değilim ki; hep kahrını taşıyım ömrün; Alın artık üzerimden hayata dair ne varsa. Alın sevdaya dair acıları, paylaşın aranızda... Sen sanıyorsun ki, kolay geliyor bana.. Gözlerim hicbir zaman gülecek mi yeniden sanıyorsun? Söylesene! Sen ne sanıyorsun aşkı, sevgiyi! söyle Sen öyle san, farzet ki her şey çok kolay... Belki bir gün sevmeyi öğrendiğinde yanında ben olmayacağım.. Bir sabah gözlerini yeni doğan güne açtığında başkası olacak yaninda.. Ve işte ilk defa o gün sebepsiz ağlayacağım, o gün yağan yağmur gizlemeyecek gözyaşlarımı. Kim bilir belki de aynadaki hayalin ilk kez asacak suratını bana Her şeyin bir bedeli var biliyorum ve belki sende bu bedeli ödüyeceksin... |
Sustum! Ne kadar susulacaksa o kadar sustum! kendimle konuşuyorum şimdi yalnız... yalnız yüreğimle dokunuyorum sesime kimse duymuyor... sustum sustu dudağımdaki şarkı, gözlerimdeki şiir yaraları yalayan rüzgar sokaklarında kahrolduğum şehir gözlerim konuşuyor yalnız! sustum! bin ah sürüp dudaklarıma ne kadar susulacaksa o kadar sustum! sustu benimle deniz, sustu deli dalgalar, sustu martılar... umutlarımı sarıp rüzgarlara uzaklara savuruyorum her gece yıldız yapıp serpiyorum gökyüzüne kimse görmüyor... saçı ağarmış hayaller nemli kirpiklerle bulutlandığında gözlerim gökte şimşek olup çakıyorum kimse görmüyor... Sustum! tuz basıp yaralarıma! sustum içinde volkanlar taşıyan bir derviş gibi yaslanıp yalnızlığın duvarına gül döküp kalabalıklara kimsesiz geziyorum gönül ülkemi her gece kimse bilmiyor... sustum! sustu benimle gök, sustu dağ, sustu toprak acılar konuşuyor şimdi yalnız yaralı gönlümün sızıları konuşuyor tutup öldürüyorum içimdeki sevdaları bir bir atıyorum uçurumlardan kimse görmüyor sustum! saçlarını kokluyorum rüzgarların dudaklarından öpüyorum hayatı içimde incecik bir sevgi ürperiyor sarı hüzünler dökülüyor gönül bahçeme gelmiyor beklediğim bahar yaralar merhem tutmuyor gözyaşı olup dökülüyorum kaldırımlara mendil silmiyor yağmur dinmiyor sevdiğim bilmiyor sustum sustu benimle sarı sabır, sustu hasret, sustu zaman sustum yalnız gözlerimle dokunuyorum hayata kimse duymuyor sustum! İçimdeki dalgalar kabardıkça volkanlar gibi sustum sustu dudaklarım, sustu gözyaşlarım sustu gözlerimdeki şiir gönlümdeki nehir bulutlar haykırdı isyanımı şimşekler haykırdı sadece ben duydum sadece ben ey beşiğini sallayıp boğduğum hayat kucağımda büyütüp öldürdüğüm sevgi yaralar merhem tutmuyor geceler avutmuyor ben sustum acılarım konuşuyor yalnız ben sustum! susmuyor yüreğimi kavuran kasırga pencereme vuran yağmur damlaları susmuyor her gece dışarda inleyen rüzgar gelmiyor bahar kuşlar sevinmiyor yıldızlar küs ay üzgün güneş doğmuyor acılar dinmiyor içimde binlerce şiir kanıyor her gece kimse bilmiyor sustum! sustu benimle sarı sabır, sustu hasret, sustu hayat sustu zaman acılar konuşuyor yalnız acılarım konuşuyor kimse duymuyor... duymuyor... duymu... duy... |
| Saat: 10:47 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık