![]() |
Konuşma O dedi ki: Bir gün bana gönül verdin 'Aşktır benim mayam' derdin Sonsuz bir hisle severdin Aklında mı? Ben dedim ki: Aşktan yana, histen yana Gayri sual sorma bana Belki dün bilirdim ama Unutmuşum! O dedi ki: Yüreğime ektin bir köz Yaralarım oldu göz göz Yemin edip verdiğin söz Aklında mı? Ben dedim ki: Yanan yakar iyi bil ki Ben de yaralıyım belki Unutmak ayıp değil ki Unutmuşum! O dedi ki: Yalan söylemezdin yani Unutmam derdin sen beni Sormak suç olmasın yani Aklında mı? Ben dedim ki: Hangi yalan, hangi gerçek? Meyvesini yedi çiçek Soru sorma, cevabım tek; Unutmuşum! O dedi ki: Mühürledin dudaklarım Düğümün kalpte saklarım Mektup yazan parmakların Aklında mı? Ben dedim ki: Ne mühür kaldı, ne senet Er-geç kopar cürük kenet Uçmuş akıl denen meret Unutmuşum! O dedi ki: Beni, benden almıştın da Çokla sen ben olmuştun ya Gerçek sevgi, yalan dünya Aklında mı? Ben dedim ki: Vazgeç gayri iş yok bende Yitirmişim seni, sende Kimin nesisin, adın ne? Unutmuşum! Ve bilenler dediler ki: Aşk da, söz de yalan imiş Akıl işi değil bu iş Ve sonra hatırladık ki Sevenler hep boşa sevmiş.. |
ÇİFT KIŞILIK Hep,gittiğimiz yerlere gidiyorum beraber gezdiğimiz yerlerden evimize tek başıma dönüyorum hala sen varmışın gibi birilerine yol veriyorum kapıda hala iki yastıkla yatıyorum sanki sen varmışın gibi koynumda |
Kör Misali Anılarım kayboluyor Sanki fotoğrafların üzerindeki Kişilerde birer birer yok oluyor Kör misali Hatıralarda alay edercesine bize inat yapıyor Mazimi hatırlayamıyorum Hiç sevmedim mi ben? Yada hiç ağlamadım mı? Neden böyle Neden her geçen gün Hepimizden birer parça alıyor Ve bir daha geri vermiyor Yaşlanıyoruz işte Belki saçlarımız ağarmadı Gözlerimiz bozulmadı Belki de daha dede,nine olamadık ama Yüreğimizin yaşlandığı kesin Kaç sevda gördü kim bilir Kim bilir ne türlü acılara dayandı Sanırım artık tükendi Fotoğrafların üzerindeki kişiler birer birer kayboluyor Ve ben kör misali her gün o fotoğrafa bakıyorum Ama hiç bir şey görmüyorum. |
Kağıttan gemiler yüzdürürdüm küçükken leğenlerde Oysa oyuncak gemi alacak paramız vardı Zengin bir ailenin dilencilik yaparak Harçlığını kazanan çocuğuydum ben Yalnızdım günün yirmi dört saatinin yirmi beşinde Kimsem yoktu ben üzüldüğümde Benimle ağlayacak Ben sevindiğimde gülecek Yalnız yaptım her şeyimi Yalnız güldüm,yalnız ağladım Yalanlar söyledim insanlara Hiç kimseye dürüst olmadım Kimselere de güvenmedim Ve hiç kimseyi de sevmedim Tıpkı onlarında beni sevmedikleri gibi Kendimi onların istedikleri gibi gösterdim onlara Mutlu oldu aptal insancıklar Aç kaldım açıkta kaldım kimse bilmedi Anlatmadım Aldatıldım ,üzüldüm belki ,belkide yıkıldım Belli etmedim kimseye ne aldatıldığımı ne de yıkıldığımı Bende aldattım sonra insanları Acımadım hiçbirine biri hariç Hiç birine üzülmedim Gözümden tek damla yaş akmadı ben istemeden Yanlarında ağlardım sadece rol icabı Hepsine yalanlar söyledim hepsini aldattım Hepsine oyunlar oynadım sana bile Evet bunların hepsini sana da yaptım Doğru sandığın her şey yalandı Kollarında ağlamalarım yalandı Başka insanlarla olmadığım yalandı Seni sevdiğim en büyük yalanımdı bunca zamandır Bilmem ben sevmeyi Benim sevgim filmlerde gördüğüm,kitaplarda okuduğum Yalan sevgilerden farksızdı Dedim ya bilmem bilmem ben sevmeyi Allah insanlara sevme yeteneğini verirken Ben sahnedeydim herhalde Yanında iken oynayacağım o çok perdeli oyunun Trajedinin provalarını yapıyordum herhalde Sevmek daha sonra öğrenilir diyordum Daha vakit var diyordum Ama perde erken açıldı Şimdi dünyadayım Oyunun perdelerinden birini daha Seninde olduğun bölümü kapattık beraber Sahte sevgimle ben bitirdim bu bölümü Anlayacağın güzel gözlü kadın Hiçbir farkın yoktu diğerlerinden Onlar sadece daha çok oyun seyretmişlerdi Şehir tiyatrolarının Haldun Taner sahnesinde. İnsanlar Hamlet hakkında yorum yaparken Sen Hülya Avşar ın şovunu anlattın. İşte böyle güzel gözlü kadın Kağıttan gemiler yüzdürürdüm küçükken leğenlerde Oysa oyuncak gemi alacak paramız vardı Paramız şimdi daha da çok Ama ben hala Zengin bir ailenin dilencilik yaparak Harçlığını kazanan çocuğuyum İnsanlara yalan söyleyip Onları aldatıp , onları kandırıp mutlu olan iyi bir oyuncuyum Sen ise çok perdeli oyunumun Kapanmış perdelerinden birisin Suç sende değil Suç benim çok iyi bir oyuncu olup Sana kendimi Senin istediğin gibi gösterebilmemde ... |
Kördüğüm Gözlerin ufkumda bir nur inan ki En umutsuz karanlık gecelerde Seninle kördüğüm gibiyim sanki Çözülmek bilmeyen bilmecelerde Seni sevipte unutmak mümkün mü? Kalbime vurulan mühür gibisin Ben deli divane hayat küskünü Sen daha taptaze ömür gibisin Sen bir Leyla isen ben de Mecnunum Bir sana yangınım bir sana vurgunum Sensiz yaşayamam anlıyor musun Hava gibi su gibi sana mecburum Sensin içli sevdam nazlı çiçeğim Benim tatlı hülyam haklı gerçeğim Bu can bu bedende var oldukça Seni ölümüm gibi bekleyeceğim |
Gitme Seni Özledim Azaltma baharları İşletme bana aşk adına günahları Fırtınalı bir gece gibi esme Bu son kez, mi bakışın gözlerime Bu son sözlerin, mi Sen yüreğimden yol alırken Silemem izlerini yıllarca. Gitme seni özlerim.... İliklerime işliyerek esiyorsun. Keskinliğin çaresizliğim oluyor. Gitme sabahlarım güneşsiz olur. Güneşine uzanamaz ince dallarım. Acılar bedenimi ezer yoğurur. Dayanmaz yüreğim korkular büyütür. Uğruna ölecek kadar sevdiğimsin. Gitme seni özlerim............ Ayrılık girdi, girecek kanıma. Nasıl anlatırım yüreğimdeki yangınlara. Ne derim düşen takvim yapraklarına. Gitme seni şimdiden özledim. Bittimi vadem doldumu. Gülermisin şimdi gözümdeki yaşlara. Gitme uğrunda verdiğim can hatrına. Gitme seni özlerim....... |
Korkarım Gece çalan kapıdan Gece çalan telefondan Korkarım. Gece insan tanımaktan Gece aşık olmaktan Korkarım. Gece anlatılan hikayeden Gece içilen içkiden Korkarım. Gecenin sessizliğinden Gecenin karanlığından Korkarım. Gece patlayan mermiden Gece parıldayan çelikten Korkarım. Çünkü ben korkularımı yenmek için Gece yaşadım gece yaşarım. |
BEN Ben bunu başarırız derken, sen burda bitsin olmuyor diyorsun. Ben zor yollu takip edelim derken, sen kolay yoldan nokta koyalım diyorsun. Ben seni seviyorum derken, sen bende seni seviyorum diyorsun. Ben sen sevdiğim için üzemem derken, sen bende ama başka yollu yok diyorsun. Üzüyorsun ama üzmem diyorsun neye yarar? Söyle, beni gerçekten seviyormusun ey yar? aşk iki kışılıktır AVUTAMAZ OLUR ARTIK SENİ BİLDİGİN ŞARKILAR BOŞUNADIR KEDER ZİNCİRLERİNDEN SULAR HEP TERSİNE TERSİNE AKAR BİR HANÇER GİBİ ÇEKSENDE SEVDANİ O ANCAK ÖLDÜRMEYE YARAR ÖLÜMDÜR YAŞANAN TEK BAŞINA AŞK İKİ KİŞİLİKTİR. BİR ANI BİLE KALMAMAMIŞTIR GÜNLERCE SÜREN BAKIŞMALARDAN.. BİNLERCE YIL UZAKTADIR BİNLERCE KEZ TUTTUGUN EL,BAKTIGIN GÖZLER.. YAZABİLECEGİN ŞİİRLER ÇOKTAN YAZILIP BİTMİŞTİR ÖLÜMDÜR YAŞANAN TEK BAŞINA AŞK İKİ KİŞİLİKTİR.. ÇÜNKÜ HİÇBİR KELEBEK .. YALNIZ YAŞAYAMAZ SEVDASINI... SEVERKEN HİÇBİR KUŞ,BÖCEK YALNIZ DEGİLDİR... İÇİNDEKİ BİRİKEN ZEHİR SADECE SENİ ÖLDÜRECEKTİR... ÖLÜMDÜR YAŞANAN TEK BAŞINA AŞK İKİ KİŞİLİKTİR.. |
Korkma Korkma yaklaş karanlığa Orada ben varım Çaresizliğimize, Zavallılığımıza Gel, beraber ağlayalım |
Tüm mavilerimi aldım yanıma Kırmızılarımla sana geleceğim Yüreğimdeki düşleri, Düşlerimdeki gülüşleri sana Birtek sana getireceğim Gökkuşağının tümrenklerini giydim Tüm renklerimi yoluna sereceğim Ağlayışlarımı,acılarımı tükettim yenilendim Arındım tüm acılarımdan Mutluluk gülüşlerimi sana Birtek sana getireceğim En kuyu mutsuzlukta bile Kalbim birtek senin adını fısıldadı Vazgeçtim gerçeklerden yalan düşlerden Birtek seni va aşkımızın resmini çizeceğim Tek gerçeğim sen iken Evrene meydan okuma gücünü Birtek aşkıma vereceğim Keşkelerin yer almadığı bir hayat Bir hayat sunmak istiyorum bu aşka Keşkelerimi atıp yalnız ben geleceğim Aşkımın maviliğiyle yıkandım Sana mavileri getireceğim Bir martının kanatlarında Umutları ve hayalleri değil Yalnızca kendimi getireceğim Bazen deli çırpınışları Bazen beklentisiz Sakin dalgaları değil Aşkımın kabına sığmayan Coşkularını getireceğim |
| Saat: 12:13 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık