MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

darkthief 20 Ağustos 2006 01:54

SÖYLE

Birini özlediğinde,
Hiç rüzgârı kokladın mı ?
Umudun tükenip,
Özlemin tuş ettiğinde seni,
Artık,
Bu son nefesim olsun dedin mi ?
Sevilmediğini anladığında,
Neden,
Niçin soruları
Beynini kemirdi mi ?
Yürek yangınlarını,
Çaresiz seyrettin mi ?
Söyle.!
Söyle allahın lûtfu,
Sen hiç sevmedin mi ?

Neyin var dediklerinde,
Dudakların titreyip,
Gözyaşlarını akıttın mı ?
Dilini yutup,
İşte cevap bu diye
Sessizce heykırdın mı ?
Gelmeyeceğini bile bile,
Gözlerin bir noktada
Umarsız bekledin mi ?
Çaresizlikten kıvranıp,
Umutsuzlukla arkadaşlık ettin mi ?
Dertleştin mi ?
Onlara,
Karşılıksız kara sevdanı anlattın mı ?
Söyle.!
Söyle allahın lûtfu,
Sen hiç acı çektin mi ?

Sigaranın birini bitirmeden,
Diğerini yaktın mı ?
Şişeleri sıra sıra dizip
Hayâllerle konuştun mu ?
Umutlarını,
Gözyaşlarında yüzdürdün mü ?
Öleceğini bile bile
İnadına yaşamak istedin mi ?
Ha geldi, ha gelecek diye
Saatlere yalvardın mı ?
Söyle.!
Söyle allahın lûtfu
Sen hiç özlemedin mi ?


Misafir 20 Ağustos 2006 01:54

BİZDEN SONRA
Biz olmasak da içinde
Yine demir alacak vapurlar
İnce ince yağacak yağmur
Zaman düşecek takvimlerden
Tutamadığımız kuşlar
Söğüt dallarını eğerken
Belki de kulaklarımız çınlamayacak
Radyoda Alişim söylenirken.
Yakamadığımız çoban ateşleri
Pırıl pırıl Koştuğumuz yollardan
Nasıl gelecek nisan ayı Nasıl?


Mystic@L 20 Ağustos 2006 01:55

Dün gece seni gördüm rüyamda,
Issız perde arkasında
Gönlümün ufuklarında;
Seni arıyorum kokunla.

Seni unuttum sandım,
Meğer çok aldanmışım
Girme artık rüyalarıma;
Başka biri var HAYATIMDA.....


arwen 20 Ağustos 2006 01:56

Korkuların Karanlığında



Küçükken bozacılarla korkuturdu annelerimiz
Şimdi büyüdük ya yetmiyor birbirimize sevgimiz
Korkuların yokluğunda yaşıyoruz bu ömrü
Dostlar kayıp düşmanlar çok uzak
Ve ben
Soruyorum
Anne
Annee oğlun ne zaman
Adam olacak?


Mystic@L 20 Ağustos 2006 01:58

Firtinalar esti bugün icimde
Herseyi koparip aldilar bende
Artik bir eser kalmadi kalbimde
Seni yaziyorum
Duy, duy parcalara böldün beni
Hak etmedim bunlari yasamaya
Tastan yüregini yimisat biraz da
Gör, gör gözlerimden akan yaslari
Feryatimi duy
Cigliklar arasindayim,paramparca kalbim
Senin yüzünden
Nasil da vurdum duymaz bir insansin
Nasilda anlamiyorsun beni
Ucurumun kenarinda duruyorum bak
Uzat ellerini, düsüyorum derinlere
Son saniyeler hayal gibi geciyor
Zaman sanki durdu duracak
Rüzgari hissediyorum tenimde
Bosluga dogru adim adim
Yaklasiyor soguk karanlik kayalar
Hayatim geciyor gözümün önünden
Ve sonra.............
Sessizlik ,sessizlik,sessizlik!


İşte ayrıldık sonunda
Yani sen ayırdın bizi
Niçin yalan söyledin?
Niçin beni kandırdın?
Oysa ben;
Hiç ayrılmayacağızdiye düşünüyordum
Belki ileri de yine birlikte oluruz ha
Olur mu ha olur mu?
Ama sen beni yine kandırırsın
Bense yine seni severim
Şimdikinden daha fazla
Bana bir daha yalan söyleme
Nolur beni kandırma
Yaşadıklarımızı unuttun mu
Sildin mi hepsini hayatından
Unuttun mu beni ha unttun mu?
Yaşananları hepsi yalan
Yalan yaşanan bu kadar şey,YALAN!
Yine hep birlikte olacağız
Ama aramızda uçurumlar olacak
Yalanlarla süren bir aşkın
Uçurumun kenarında bitmesi olacak
Artık sana diyecek birşey bulamıyorum
Yalnız kendini kandıran
Bir yalancısın sen YALANCI!


arwen 20 Ağustos 2006 02:03

Korkum Senin İçin





Aklıma geliyorsun, unuturum diye korkuyorum.
Aslında aklımdan hiç çıkmıyorsun,
Her an, her zaman seni düşünüyorum.
Düşünce suçundan içeri atarlar diye korkuyorum.
Sen şimdi seni düşünmüyorum sandın dimi.
Yok yok ben buna rağmen yinede seni düşünüyorum.
Aklımdan hiç çıkmıyorsun ki,
Zaten nasıl unuturum, nasıl çıkarırım aklımdan seni
O güzel saçların sarı mı sarı,
O güzel gözlerin şirin mi şirin,
Unutamam ki seni ve bu güzelliği.
Aklımdan çıkmıyorsun işte,
Ama bir gün kaybederim diye korkuyorum.
Ayrılırız, beni unutursun diye korkuyorum.
Korkum sadece senin için, sende korkmalısın benim için...


Mystic@L 20 Ağustos 2006 02:04

Sevmek Atesten gömlekmis dediler
Ben o gömlegi seve seve giydim
Bedenimi yaksada benligimi alsada
Ben o gömlekle bir beden olmaya raziyim
Yak beni atesinle bir avuc kül olsada bedenim
Ugruna ölmeye raziyim
Sayet can verirsem ugruna ak gömlek giysin o cansiz bedenim.....


Misafir 20 Ağustos 2006 02:20

BIRAKIP GİTMEK YOK

Nereye dokunsan
Dokunduğun yerden
Dökülüp dağılıyorsa
Tuz kokuyorsa
Burası Türkiye diyerek
İngilizce sözcüklerle
Felsefe yapmak yok
Kaytarmak,
özür bulmak
Bırakıp gitmek yok!


Misafir 20 Ağustos 2006 06:08

http://img85.imageshack.us/img85/7799/prettygirlkisswv0.jpg

Aç Kapıyı Ben Geldim

Korka korka değil usul usul değil
Elim yüreğimde çarpa çarpa geldim
Aç kapıyı bak ne diyeceğim
Bir senin ellerinden bir senin gözlerinden
Dişlerinden dudaklarından
Nergisler ocak ayında açtı
Kendimden bahsetmeyeceğim
Yediveren güllerden duvarlardan sarkan güllerden
Çocuklardan sabah erken okula giderlerken
Atlardan bahsedeceğim
Kan ter içinde atlardan
Aç kapıyı bak ne diyeceğim
Ne kadar küsülü çocuk varsa barıştırdım oynuyorlar
Tam kırk çeşit sarmaşık gül buldum penceremin dibinde açacak

Ekinleri dolu vurmadı çekirge gelmedi kurak olmadı
Yorgunum demiyeceğim bir evimiz olsa demiyeceğim
Yüreğim daralıyor demiyeceğim

Bir baksan gözlerime başını çevirmeyeceksin
Yürüyüp gitmeyeceksin elini çekmeyeceksin
Bir baksan gözlerime
Dağda yakılmış ateşler göreceksin
Aç kapıyı kim geldi bak
Bak nasıl havalandı güvercin
Açmam diyemezsin artık
Aç.........


http://img155.imageshack.us/img155/2577/schoenerosen7fs8mk6hblc8.gif


LycoN 20 Ağustos 2006 08:55

Kuşlar Da Gitti yalnızlık senin o konuşkan kuşun
hani hep duvarlara anlattığın
hapislerden kalma sürgünlerden.

yalnızlık senin o konuşkan kuşun
bulutlar taşıdığın yakut sürahide
begonyalar büyüten eski alışkanlık.

yalnızlık senin o konuşkan kuşun
kırk kapıdan geçmiş kırk kilitten.

yaralı, dili lal, kanadı kırık
vurulmuş başında bir yokuşun.



Saat: 12:13

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık