MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

TheGrudge 20 Ağustos 2006 12:08

BİR SEVGİLİ İSTİYORUM.....

Yoksulluğu paylaşacak günüm güneşim olacak,
varlığı aşkta arayıp herşeyi bende bulacak;
garip gönlümün dilinden söylemeden anlayacak,
yalnızca benim olacak bir sevgili istiyorum,
yalnız benim olacak bir sevgili istiyorum.

Kaderse cefaya derde benimle karşı koyacak,
kötü günde iyi gün bilip yanımdan ayrılmayacak;
zavallı şu yüreğimin her gün teselli bulacak,
yalnızca benim olacak bir sevgili istiyorum,
yalnız benim olacak bir sevgili istiyorum.

Mutluluğu beraberce ömür boyu yaşatacak,
sıcacık bir yuva kurup hayatı hep paylaşacak;
kırılan temiz kalbimi heyecandan durduracak,
yalnızca benim olacak bir sevgili istiyorum,
yalnız benim olacak bir sevgili istiyorum.

Sadece bir tek arzum var hayırlı günler doğacak,
hayalse bu yazdıklarım rüyalar gerçek olacak;
aşkın tarifi yok başka beni baştan yaratacak,
yalnızca benim olacak bir sevgili istiyorum,
yalnız benim olacak bir sevgili istiyorum.

Ertugrul Ergenay


Mystic@L 20 Ağustos 2006 12:15

senden önce neşem vardı
sayende yaşlarla boğuldu

senden önce onurum vardı
sayende beş paralık oldu

senden önce derdim yoktu
sayende sapına kadar oldu

senden önce hayallerim yoktu,şimdi var ama senin hasretinle yanan

senden önce geleceğim vardı
sayende artık yok

senden önce aşk yoktu
şimdi varda ne oldu

acılar içinde bir aşkın ne demek olduğunu
hergün ağlamamın seni düşünmemin
hayallerimde heryerde herşeyde senin oluşunun artık ne anlamı var


TheGrudge 20 Ağustos 2006 12:18

Seni Seviyorum

Seni seviyorum....
Sadece kim olduğun için değil,
seninle beraberken kim olduğumu anladığım için.
Seni seviyorum.....
Sadece kendine yaptıkların için değil,
bana yaptıkların için Seni seviyorum.....
Saklı kalmış beni ortaya çıkardığın için,
Seni seviyorum......
Elini kalbimin üzerinde hissettiğim zaman,
üzüntülerim silinip onların yerine,
şimdiye kadar kimsenin başaramadığı güzellikleri,
o sıcaklığı, o ışığı, ortaya çıkardığın için
Seni seviyorum........
Hayatımı bir tapınağa çevirdiğin ve her günümü bir şarkı haline getirdiğin için
Seni seviyorum.......
Çünkü sen kimsenin başaramadığı şeyi,
kendimi iyi hissetmemi
ve hiç bir zaman olmadığı kadar mutlu olmamı sağlıyorsun.....
Seni o yüzden çooookkkk seviyorum....
Sen bunları konuşmayla,
dokunmayla ve işaretle değil,mavilim....
Sadece kendin olmakla yapıyorsun....
İşte bu yüzden seni ölesiye çok seviyorum...


Mystic@L 20 Ağustos 2006 12:34

şte o kabus işte beni yakıp kavuran o'an
Hep uykudayken görüyordum o'anı ve ölmek istiyordum
senden ayrılmadan
işte beni hayata küstüren o'an
işte düşününce hayata kahr ettiğim o'an
işte düşünü kurarken ağlayıp isyan ettiğim o'an
işte ayrılık anı hayatımın sonu
işte bedenimi sarsan o'an
işte hiç bitmeyecek olan sevdamızın sonu
işte acıların yıkılmanın başlangıcı
işte sensiz atacağım ilk basamak
işte depremlerin kıyametin koptuğu o'an


TheGrudge 20 Ağustos 2006 12:38

BEN SENİ ÖZLEMİŞİM

Şiir tadındaydın sevgili
Su gibi yudum yudum
Hava gibi nefes nefes
Ekmek gibi dilim dilim
Ben seni özlemişim…
Gözbebeklerinde yüzümü
Dudaklarında adımı
Hayalinde düşümü
Canım deyip gülüşünü
Ben seni özlemişim…
Niçin dolar gözlerim
Niçin bulurdum ben
Her şarkıda seni
Niçin her hüzünlü şiir
Derinden dağlarmış yüreğimi
Ben seni özlemişim…
Yokluğunda üç gece
Titrediğini ellerimin
Delice çarptığını
Yaralı yüreğimin
Saklasam bilmeyeceksin
Bilmelisin ki bir'sin
Her an benimlesin
Ben seni özlemişim…
Nereden baksan ayrılık
Nereden baksan yoksulluk
Nereden baksan sensizlik
Ölüm gibiymiş bana
Yaşayıp bilmeliymişim
Ben seni özlemişim…
Uykusuz gecelerde kalmayı
Senle sevdalara uyanmayı
Yangınlarda suya kanmayı
Yeniden sana sevdalanmayı
Ben seni özlemişim…
Ayrılık nasıl olurdu
Ölüm gibi yokluğun
Sensiz gecelerde benim
Bir şey var farkında olduğum
Ben seni…
Yanı başımda iken özlemişim...


Mystic@L 20 Ağustos 2006 12:46

YETER..

Yeter zalim yeter
Sevdim seni gönülden
Anlamadin bu sevgimden
Vurdun beni derinden
Yeter zalim yeter

Meyhaneler evim oldu
Kadehlerim bosalir oldu
Hayatim derbeder oldu
Yeter zalim yeter

Özledim bebek yüzünü
Boynum kaldi bükülü
Güldür artik gönlümü
Yeter zalim yeter

Beni sev dedin sevdim
Sana canimi verdim
Sana yillardir verdigim
Yeter zalim yeter



TheGrudge 20 Ağustos 2006 12:50

Gittin...
Ben arkandan sadece baktım.
Oysa söyleyecek o kadar çok şeyim vardı ki...
’’gidersen, iyiye dair ne varsa içimde yitireceğim hepsini.
Gidersen, sönecek içimdeki ateş ve bir daha hiç kimse yakamayacak.
Gidersen, karanlığa mahkum edeceksin günlerimi.
O karanlıkta yolumu kaybedeceğim...’’ diyecektim sana.
Konuşamadım...

Gittin...
gidişini görmemek için gözlerimi kapattım.
Öğlesine acıdı ki içim, tutup koparsalardı kolumu,
bacağımı bu kadar acı duymazdım.
Acım yaş olup akmalıydı gözümden.
Ağlayamadım...

Gittin...
gidişini önlemek için tutmalıydım ellerinden.
Ellerim değilmiydi her dokunuşunda seni ürperten?!
ürperirdin yine biliyorum.
Bir kez dokunsam, bir kes tutsam ellerini,
gitmek için biriktirdiğin bütün cesaretin kaybolurdu.
Tutamadım...

Gittin...
bir yıkım gibiydi gidişin.
Sen adım, adım uzaklaşırken benden çöküp kaldı bedenim olduğu yerde.
Nice terk edişlere dayanan bu yürek bu kes yenilmişti.
Bu kadar zayıf değildim ben, kalkmalıydım.
Kalkamadım...

Gittin...
oysa ben geldiğin gün gideceğini biliyordum.
Hazırdım gidişine.
Kaçak zamanları yaşıyorduk.
Zaman bitecek ve sen gidecektin.
Bense gidişinin ertesi günü hayatıma kaldığım yerden devam edecektim.
Edemedim...
Başlayamadım...

Gittin...
bir şey söyledin mi giderken?
‘KAL’ dememi istedin mi?
Son bir kez ‘ SENİ SEVİYORUM ’ dedin mi?
‘BEKLE BENİ DÖNECEĞİM’ dedin mi?
Beynim öylesine uğulduyordu ki...
Duyamadım...

Gittin...
Nereye gittiğin önemli değildi.
Binlerce kilometre uzaklarda dahi olsan,
iki metre ötemde de fark etmiyordu.
Artık yoktun ve asıl bu düşünce beni felç ediyordu.
Kurtulmalıydım senden,
bu yokluğun duygusundan kurtulmalıydım.
Kurtulamadım...

Gittin...
unutulanların arasına katılmalıydın.
Anıları bir sandığa koyup hayatı
bir yerinden yakalamalıydım.
Bu aşk noktalanmalıydı,
bu sevdadan vazgeçmeliydim.
Yapamadım...

Gittin...
bir okyanusun ortasında,
tek küreği kaybolmuş
sandalda dev dalgalarla boğuşan bir denizciyim artık.
Bil ki; Sevmekten vazgeçmedim seni,
bil ki seninle birlikte sevdanıda taşıyacağım yüreğimde.
Bil ki seni...
unutamadım...


Mystic@L 20 Ağustos 2006 12:57

BİTMEYECEK

Bu sevda hayatın küzkünlüğü yüzümüze vurmayacak.
İçimiz acıyla dolmayacak bu aşk bitmeyecek
Dertler bizden,sen,ile,benden uzak duracak.
Kimse ayıramıyacak bitiremeyecek.mutluluğumuzu
Bu aşk acıyı tatmayacak.
Yüreklerimiz suskunluğunu vurmayacak
Derdi,kederi görmeyecek bu tutku
Ölümle'de sonuçlanmayacak.
Gün geçtikçe büyüyecek,ebed'e dek.sürecek hiç
Bitmeyecek...


TheGrudge 20 Ağustos 2006 13:08

http://www.sevdimseni.net/Siir/027_dosyalar/ask.jpg
Aşk

Sert rüzgarlarin ardından kırılan dallar ve yapraklar..
Belki bir son bahar akşamına doğru...
Belki bir öğlen vakti..
Aşık olmak için zaman ne kadar önemli ki..
Ama illa bir bahar zamani...
Özelikkle son bahar..
Şarabin sigara dumanı ile dansi,
Belki ağızda bir tango mısrası..
Küçük ellerinde hafif ter..
Yüreğinde bir kuş ..
gözlerinde buğu..
Sevmek için acele etmek mi doğru...
Belkide bir dahaki bahara..
Ama olesine bir sevgi istediğim
Öyle bir sevgi ki...
Her seyden kutsal...


Mystic@L 20 Ağustos 2006 13:21

Hasretin içinde bir kor gibi
yandıkça gönlümü yakıp geçiyor
özlemin içimde bir rüzgar gibi
estikçe kalbimi yıkıp geçiyor

sevsem bir başkasını olurmu sen gibi
yoklugunda hep canım yanıyor
tutmak istesem bir başka eli
sen aklıma geldikce kalbim sızlıyor

içimde sensizlik bir ecel gibi
sensiz geçen her dakika ölüm kokuyor
bu sensizlikte biter şarkılar gibi
dön artık be gülüm ömrüm bitiyor...



Saat: 12:13

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık