![]() |
BİR SEVGİLİ İSTİYORUM..... Yoksulluğu paylaşacak günüm güneşim olacak, varlığı aşkta arayıp herşeyi bende bulacak; garip gönlümün dilinden söylemeden anlayacak, yalnızca benim olacak bir sevgili istiyorum, yalnız benim olacak bir sevgili istiyorum. Kaderse cefaya derde benimle karşı koyacak, kötü günde iyi gün bilip yanımdan ayrılmayacak; zavallı şu yüreğimin her gün teselli bulacak, yalnızca benim olacak bir sevgili istiyorum, yalnız benim olacak bir sevgili istiyorum. Mutluluğu beraberce ömür boyu yaşatacak, sıcacık bir yuva kurup hayatı hep paylaşacak; kırılan temiz kalbimi heyecandan durduracak, yalnızca benim olacak bir sevgili istiyorum, yalnız benim olacak bir sevgili istiyorum. Sadece bir tek arzum var hayırlı günler doğacak, hayalse bu yazdıklarım rüyalar gerçek olacak; aşkın tarifi yok başka beni baştan yaratacak, yalnızca benim olacak bir sevgili istiyorum, yalnız benim olacak bir sevgili istiyorum. Ertugrul Ergenay |
senden önce neşem vardı sayende yaşlarla boğuldu senden önce onurum vardı sayende beş paralık oldu senden önce derdim yoktu sayende sapına kadar oldu senden önce hayallerim yoktu,şimdi var ama senin hasretinle yanan senden önce geleceğim vardı sayende artık yok senden önce aşk yoktu şimdi varda ne oldu acılar içinde bir aşkın ne demek olduğunu hergün ağlamamın seni düşünmemin hayallerimde heryerde herşeyde senin oluşunun artık ne anlamı var |
Seni Seviyorum Seni seviyorum.... Sadece kim olduğun için değil, seninle beraberken kim olduğumu anladığım için. Seni seviyorum..... Sadece kendine yaptıkların için değil, bana yaptıkların için Seni seviyorum..... Saklı kalmış beni ortaya çıkardığın için, Seni seviyorum...... Elini kalbimin üzerinde hissettiğim zaman, üzüntülerim silinip onların yerine, şimdiye kadar kimsenin başaramadığı güzellikleri, o sıcaklığı, o ışığı, ortaya çıkardığın için Seni seviyorum........ Hayatımı bir tapınağa çevirdiğin ve her günümü bir şarkı haline getirdiğin için Seni seviyorum....... Çünkü sen kimsenin başaramadığı şeyi, kendimi iyi hissetmemi ve hiç bir zaman olmadığı kadar mutlu olmamı sağlıyorsun..... Seni o yüzden çooookkkk seviyorum.... Sen bunları konuşmayla, dokunmayla ve işaretle değil,mavilim.... Sadece kendin olmakla yapıyorsun.... İşte bu yüzden seni ölesiye çok seviyorum... |
şte o kabus işte beni yakıp kavuran o'an Hep uykudayken görüyordum o'anı ve ölmek istiyordum senden ayrılmadan işte beni hayata küstüren o'an işte düşününce hayata kahr ettiğim o'an işte düşünü kurarken ağlayıp isyan ettiğim o'an işte ayrılık anı hayatımın sonu işte bedenimi sarsan o'an işte hiç bitmeyecek olan sevdamızın sonu işte acıların yıkılmanın başlangıcı işte sensiz atacağım ilk basamak işte depremlerin kıyametin koptuğu o'an |
BEN SENİ ÖZLEMİŞİM Şiir tadındaydın sevgili Su gibi yudum yudum Hava gibi nefes nefes Ekmek gibi dilim dilim Ben seni özlemişim… Gözbebeklerinde yüzümü Dudaklarında adımı Hayalinde düşümü Canım deyip gülüşünü Ben seni özlemişim… Niçin dolar gözlerim Niçin bulurdum ben Her şarkıda seni Niçin her hüzünlü şiir Derinden dağlarmış yüreğimi Ben seni özlemişim… Yokluğunda üç gece Titrediğini ellerimin Delice çarptığını Yaralı yüreğimin Saklasam bilmeyeceksin Bilmelisin ki bir'sin Her an benimlesin Ben seni özlemişim… Nereden baksan ayrılık Nereden baksan yoksulluk Nereden baksan sensizlik Ölüm gibiymiş bana Yaşayıp bilmeliymişim Ben seni özlemişim… Uykusuz gecelerde kalmayı Senle sevdalara uyanmayı Yangınlarda suya kanmayı Yeniden sana sevdalanmayı Ben seni özlemişim… Ayrılık nasıl olurdu Ölüm gibi yokluğun Sensiz gecelerde benim Bir şey var farkında olduğum Ben seni… Yanı başımda iken özlemişim... |
YETER.. Yeter zalim yeter Sevdim seni gönülden Anlamadin bu sevgimden Vurdun beni derinden Yeter zalim yeter Meyhaneler evim oldu Kadehlerim bosalir oldu Hayatim derbeder oldu Yeter zalim yeter Özledim bebek yüzünü Boynum kaldi bükülü Güldür artik gönlümü Yeter zalim yeter Beni sev dedin sevdim Sana canimi verdim Sana yillardir verdigim Yeter zalim yeter |
Gittin... Ben arkandan sadece baktım. Oysa söyleyecek o kadar çok şeyim vardı ki... ’’gidersen, iyiye dair ne varsa içimde yitireceğim hepsini. Gidersen, sönecek içimdeki ateş ve bir daha hiç kimse yakamayacak. Gidersen, karanlığa mahkum edeceksin günlerimi. O karanlıkta yolumu kaybedeceğim...’’ diyecektim sana. Konuşamadım... Gittin... gidişini görmemek için gözlerimi kapattım. Öğlesine acıdı ki içim, tutup koparsalardı kolumu, bacağımı bu kadar acı duymazdım. Acım yaş olup akmalıydı gözümden. Ağlayamadım... Gittin... gidişini önlemek için tutmalıydım ellerinden. Ellerim değilmiydi her dokunuşunda seni ürperten?! ürperirdin yine biliyorum. Bir kez dokunsam, bir kes tutsam ellerini, gitmek için biriktirdiğin bütün cesaretin kaybolurdu. Tutamadım... Gittin... bir yıkım gibiydi gidişin. Sen adım, adım uzaklaşırken benden çöküp kaldı bedenim olduğu yerde. Nice terk edişlere dayanan bu yürek bu kes yenilmişti. Bu kadar zayıf değildim ben, kalkmalıydım. Kalkamadım... Gittin... oysa ben geldiğin gün gideceğini biliyordum. Hazırdım gidişine. Kaçak zamanları yaşıyorduk. Zaman bitecek ve sen gidecektin. Bense gidişinin ertesi günü hayatıma kaldığım yerden devam edecektim. Edemedim... Başlayamadım... Gittin... bir şey söyledin mi giderken? ‘KAL’ dememi istedin mi? Son bir kez ‘ SENİ SEVİYORUM ’ dedin mi? ‘BEKLE BENİ DÖNECEĞİM’ dedin mi? Beynim öylesine uğulduyordu ki... Duyamadım... Gittin... Nereye gittiğin önemli değildi. Binlerce kilometre uzaklarda dahi olsan, iki metre ötemde de fark etmiyordu. Artık yoktun ve asıl bu düşünce beni felç ediyordu. Kurtulmalıydım senden, bu yokluğun duygusundan kurtulmalıydım. Kurtulamadım... Gittin... unutulanların arasına katılmalıydın. Anıları bir sandığa koyup hayatı bir yerinden yakalamalıydım. Bu aşk noktalanmalıydı, bu sevdadan vazgeçmeliydim. Yapamadım... Gittin... bir okyanusun ortasında, tek küreği kaybolmuş sandalda dev dalgalarla boğuşan bir denizciyim artık. Bil ki; Sevmekten vazgeçmedim seni, bil ki seninle birlikte sevdanıda taşıyacağım yüreğimde. Bil ki seni... unutamadım... |
BİTMEYECEK Bu sevda hayatın küzkünlüğü yüzümüze vurmayacak. İçimiz acıyla dolmayacak bu aşk bitmeyecek Dertler bizden,sen,ile,benden uzak duracak. Kimse ayıramıyacak bitiremeyecek.mutluluğumuzu Bu aşk acıyı tatmayacak. Yüreklerimiz suskunluğunu vurmayacak Derdi,kederi görmeyecek bu tutku Ölümle'de sonuçlanmayacak. Gün geçtikçe büyüyecek,ebed'e dek.sürecek hiç Bitmeyecek... |
http://www.sevdimseni.net/Siir/027_dosyalar/ask.jpg Aşk Sert rüzgarlarin ardından kırılan dallar ve yapraklar.. Belki bir son bahar akşamına doğru... Belki bir öğlen vakti.. Aşık olmak için zaman ne kadar önemli ki.. Ama illa bir bahar zamani... Özelikkle son bahar.. Şarabin sigara dumanı ile dansi, Belki ağızda bir tango mısrası.. Küçük ellerinde hafif ter.. Yüreğinde bir kuş .. gözlerinde buğu.. Sevmek için acele etmek mi doğru... Belkide bir dahaki bahara.. Ama olesine bir sevgi istediğim Öyle bir sevgi ki... Her seyden kutsal... |
Hasretin içinde bir kor gibi yandıkça gönlümü yakıp geçiyor özlemin içimde bir rüzgar gibi estikçe kalbimi yıkıp geçiyor sevsem bir başkasını olurmu sen gibi yoklugunda hep canım yanıyor tutmak istesem bir başka eli sen aklıma geldikce kalbim sızlıyor içimde sensizlik bir ecel gibi sensiz geçen her dakika ölüm kokuyor bu sensizlikte biter şarkılar gibi dön artık be gülüm ömrüm bitiyor... |
| Saat: 12:13 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık