![]() |
GİTTİN........BİTTİ Beni burada bulumayacaksın Sanma ki 24 şubatı hatırlayacağım O günü ve seni unutacağım,neden mi? Beni göremediğin için, Bense seni tanıyamadığım için O gün bir facia idi hayatımda Öyle kalacak Şu deprem vardı ya onun tarihi olacak O gün…….. ve ben her yıl o günü Deprem faciası olarak hatırlayacağım Aslında ben seni unutmak için sevmemiştim, Öyle olacak görünen Neyse sana yolculuğunda Mutluluklar “seni düşünen bir yürek var” deme bana, düşünmediğin ortada Seni tanımadan önce ağlıyordum Ağlıyordum ya Tanıdığım günde Hala ağlıyorum Bu sefer sen ağlatıyorsun Beklememiştim ya senden bunu Sende öyle çıktın Hain çıktın Şimdi anlıyorum,ben seni değil İçimdeki özlemi Aşk özlemini sevmişim Layık değilmişsin sevgime Kapatmak istiyorum ya seni Bırakmıyor içimden bir şeyler Olsun yinede bitireceğim seni O özlemi de terk edeceğim seninle HOŞÇA KAL CANIMSIN BENİM |
Sensizliğim Sensizlik yolumun üstü Akşamüstü yorgunluğumu attığım Görünmez limanlar bulup Gönlümce demir attığım Sonbahar gönlümün üstü Anılarımı sararttığım Unutmak için Unutmamak için İçime kapandığım Yüreğim diz üstü Duruyor kımıldamadan Kemiklerim yokolasıya Seni bekliyor Sevgim yalnızlığa sürgün Sevgim ağıtlarını yakıyor Ayakta ve yalınayak Limanlarım yağmalanıyor Dili damağı kuru bir aşk Molozlarından oluşamayan evim Sadece derim ki Sensizliğim,sensizliğim. |
SENİ İSTİYORUM Seni özlemek deli ediyor beni Ben, sevmemişim demek ki Senin gibi kimseleri Tutamazsam ellerini Okşayamazsam gözlerimle, gözlerini Ne yapayım bende ki beni Dünyalara değişmem Seni istiyorum, sadece seni Seni yaşıyorum baharım da, kışım da Bırakma ellerimi, ısıt avuçlarında Durduracağım kalbimi dudaklarında Güllerin olacağım, açacağım yanaklarında Ruhumla, bedenimle daima baş ucunda Ayrılığı yakıştırma ne olur sevdamıza Uzan gözlerime parmak uçlarınla Dokun usulca, süzülen gözyaşlarıma Aldığım her nefeste yaşadığımsın sen Seni çok seviyorum birtanem Yüreğinde götür beni, eğer gidersen |
Bir Sabah Henüz Düşmeden Taze Ekmek Kokusu Yollara Susan Odaların Duvarına Astım Çığlıklarımı Ellerım Sen Kokar Senden Uzak Özlemım Gelecegım Elbet Hüzün Kanarken Yüregın Gözlerındekı Hain Yalnızlıgı Calmaya Üşüyen Ellerinde Sakladıgın Yangınları Sar Bedenıme |
ALBÜMLERE KARIŞMAK tahir'de geçidin doruğunda elimi kaldırsam elim görünmeyecek yandaki çeşme mustafa kemal sanlı dinlenmeye bağdaş kurduğunda dağlar kaynak açarak ağırlamış olmalı bu resmi harran'da çektirmişim kar silkeler gibiyim üzerimden güneşin alnında ılgım mı sarmış ya da paldır küldür indim ya dağdan ovaya yeni poz vermeyi geciktirmişim bu en yenisi ama en çok solgunu bir mavna gibi dalgın ağır durmuşum ne gül kurusu imbat ne iyot kokusu var izmir körfezinde akşama doğru albümlere karışmış bir eski başçavuşum |
Uyutmuyor beni geceler Uyutmuyor gözlerin Bir parça sevgine hasretim Bilmiyor musun?, bilmiyor musun? Seni ne kadar çok seviyorum görmüyor musun? Geçmiyor sensiz zor günlerim Boş kaldı bak sensiz ellerim Bir parça kokuna hasretim Bilmiyor musun?, bilmiyor musun? Seni ne kadar çok seviyorum görmüyor musun? Tenin tenimdeyken mutluyum Elin elimdeyken mutluyum Senle mutluyum Sensiz ben yokum Bilmiyor musun?, bilmiyor musun? Seni ne kadar çok seviyorum görmüyor musun? |
Sana kul olup yollara koyulmuşum, Görmez misin şehlâ gözlüm? Dertlerinden yanar olmuş biçare gönül, Yontulmamış odun musun? Nakış nakış işlemişim ismini patiskalara, Nedendir duygusuzluğun? Soluk soluğa arar olmuşum izini her demde, Kolları bağlı tutuklu musun? Gece gündüz seninle geçer olmuş zaman, Umursamazsın neden? Kalemim seni yazar, şarkılarım sen olmuş, Kulaklarını mı kestiler? Koca bir ömür tüketmişim uğruna ey SEVGİ! Yoksa doyulamaz pınar mısın SEN? |
HayaLini sévdim... Séni déqiL résmini sévdim. HayaLimdé sana dokunmayi sévdim... AShk'i rüyada tattim.. DudakLarin da déqiL... Ufacik kaLbimé koskoca bir sén yérLe$tirdim.. Ama bén sénin bédénini déqiL.. Ruhunu sévdim... Shimdi qectin qittin ya qözlerimin önünden.. SızLadi her bir yanim.. qittin.. Sustum.. |
ADI EYLÜL Adın Eylül olsun; Hem son olsun,hemde en güzel ilk. Yaprak olsun bedenimde sararmaya yüz tutmuş, Düşerken arkamdan bakar olsun. Gülüşü sıcak olsun hep, Dokunuşum olsun ulaştığım Hani o uzak erişilmezliğinde salınırken yanyana. Çizdiğim resim olsun hayal edip günlerce Uykusuz gecelerde... Renkleri karışmış tualimde Duygularım olsun şekillerde sakladığım. Yeni bir başlangıç içinde Kucaklanan günler, Koşulan öpücükler olsun. Özlenen sevgili belkide hayallerde, Gece yarıları uyandıran rüyalarımdan heyecan içinde. Sonrası bilinen mutluluğu tesellisi olsun gönlümün. Bir saç teline dokunuş, Bir öpüş usulca yanağından. Sessizliği bazen hissedilen nefes olsun, Gözlerime bakan gözler yalnız senin Ama hayal meyal olsun. SEN OL . ADIN EYLÜL OLSUN !.... |
Yoksun gözlerimde bu gece, Karanlık ezer içimdeki türküleri. Uzat ellerini, Üşüyor yüreğim, Umutlarını ört üzerime. Islanıyor kirpiklerim. Yüreginle sil gözlerimdeki yanan denizleri. Yoksun, Gülüşlerimde bu gece. Yalnızlık deler icimdeki düşleri. Hasretine gebe gönlüme, Baharımsı gülüşlerini giydir. Ne olur dokun gözlerime. Yoksa, gözlerimden kayacak Sevdana gülümseyen yıldızlarım. Yoksun, Bozkırlarım yeşermiyor bu bahar. Kökleri yollunmuş tomurcuklarla Sarıyorum ıslak hasretini. Gözlerimde solmuş anılarla Soluyorum içimdeki sevgini. Bırak dökülsün gözyaşların Tozla toprağa karışmış yüreğime. Yoksun acılarımı son kez icime cekerken. Bir cüz daha iciyorum Hüznün okyanuslarından. En tuzlusundan, En acısından, Kana kana sensizliği iciyorum. İsmini sayıklayan dudaklarımla. Ne olur son kez ört üzerimi. Üşümesin karanlıklarda yüreğim. Gözyaşlarınla yıkayıp, Acılarınla kefenleyip, Yüreğindeki en sıcak yere göm beni. |
| Saat: 10:47 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık