![]() |
Gitme..... Gidişin ölüm gibi geldi,birdenbire ve apansız Öyle ayaz öyle karanlık ve öyle yalnız Kuru bi hoşçakal asılı kaldı dudaklarımda Oysa gitme demeliydim sana Gitme ve kal yanımda Belkide hiç saklamamalıydım gözyaşlarımı Belki döner ellerinle silerdin Mendilini bana bırakırdın belkide.... Sarılırdın yine..... Ve ben yine rüzgardan titriyorum derdim sana... Gülümserdin..... Daha sıkı sarılırdın almak için titrememi Ama bilmezdin daha çok titreyeceğimi.... Gitme...... Hadi uzat elini yüreğime Senin ellerinde can bulur yüreğim.... Hadi bir daha bak gözlerime Bakarsan eğer gitmeyeceksin biliyorum Biliyorum ya eminim sanki Gülümsemene,bakışlarındaki davete güveniyordum..... Hadi dur ne olur Bir kere daha düşün..... Masum bir çocuk gibi bırakma...... Gitme..... Ne olur gitme....... Hem sensizlik, hem karanlık...... Bilmiyorsun aslında karanlıktan korktuğumu...... Dur gitme......... Ağır gelir bana karanlığın yükü..... Gözbebeklerin bile kaybolur benim karanlığımda..... Dur.....gitme..... HOŞÇAKAL...... |
MUTSUZ KRALİÇE Etekleri buz tutmuş O mutsuz kraliçe Artık inanmıyor Gözün büyüsüne Günlerdir beklediği ses Gizlenmiş tepelerin ötesine Arasıra buluşup Kervanların sığacağı darlıktaki Sokaklardan sözeden adam artık yok Anlayan yok Baharat satılan hanların Kokulu yalnızlığından Bir ses bekliyor ısrarla İnce parmaklı tütün kokusundan Ormanda fısıldayan Güz kadar yaşlı kraliçe Dökülüyor Buzdan ve siyah eteğiyle |
BU SON Gece Biliyorum cok seyi gizliyor geceler Derdimi anlatmaya yetmiyor heceler Sensiz kelimelerin manasi kalmiyor Yüregimi sizlatiyor derin endiseler Biliyorum gözlerim yine kararacak Ellerim titreyecek, benzim sararacak Belki bir daha asla tutamam ellerini Belki de ellerim yerinde olmayacak Biliyorum uzakta degil; yanimdasin Yakin ne kelime; sen benim canimdasin Bilirim yüregin hep benimle carpar Belki de sen benim son gecemdesin... Gece yine kimlerin canini yakiyorsun kimbilir? Birilerini mutlu ederken... yildizlarini cilalayip parlatirken, günesi nerede batirdin yine kimbilir? Sen sevdigimi zamanin geldiginde benden alirken, Gün yarin kimi karsima çikaracak kimbilir? Ve sizin günle catismaniz gönlümü daha ne kadar yoracak? Göz pinarlarimin çöle dönmesine az kaldi, Her ask günle seninki gibi imkansizmi olmali? benim disimda kaç kisinin canini yaktin kimbilir? Ve gün gecenin sevdiklerimizi alacagini bile bile... Kimleri kimlere sundun, isigin esliginde , Kimleri tükettiniz el birligiyle... Ve hanginizin kurbani daha çok kimbilir? |
Acıyı görmek mi istiyorsun? Gözlerime bak! Dudaklarımda söyleyemediğim sana ait duyguları, Bana her fırsatta bıraktığın yokluğunun acısını fark edeceksin. O zaman anlayacaksın acının sende ne kadar masum durduğunu. Ayrı yetişmiş güllerin birbirine hasreti gibi, Umutla kurudum sensiz. Ve sen hiç gözlerime bakıp beni sevdiğini söyleyemedin. Oysa sırf bu kelime için kurduğum hayallerdi beni hayatta tutan Bir boşluktan içeri girdim her gece, Senli düşlerden sensiz karanlıklara süzülür gibi. Ellerin nasıldı? Küçük müydüler? ve parmakların ince uzun mu? Parmaklarını parmaklarımın arasında hissedip, Seninle sahil boyu denizi hiç fark etmeden bir birimize bakıp yürüyemedik. Gözlerinin yeşilinde geleceğe dair hayaller kuramadan, sadece umut ettim gözlerini görebilmeyi. Ve o gözlerinde ki ışıltıyla karanlık gecelerime yol göstermeni istedim. Acıyı görmek mi istiyorsun. Gözlerime bak! Ve yaşanmamış boşa geçen anların hüzünlü şiir'ini oku, Kirpiklerinden sıyrılıp yanaklarına düşen dizelerimde. Bensiz yattığın o yataklarda benli hayaller kurma artık. Sabahlara merhaba derken beni seven bir şair var deyip gurur duy sadece. Ve hiç bilme o şairin senin için her gün defalarca öldüğünü. Ve bil ki insan sevdiğiyle beraber olacak mahşerde. Tek avuntum bu şimdilik. Dünyada olamadığım anları mahşere bıraktım ben, Ben seni bu dünyalık mı sevdim sandın? Ölüm'müş,terk edilişmiş umurumda değil,gelme istersen. Nasılsa bir gün hayat biletimi kestiğinde, Kavuşma vakti olacak benim için ölüm. Dudaklarımda ki acı tat? Yoksa acı bir tebessüm mü olacak sana ulaşmayı beklemek? Ne yazık hiç bilemeyeceğim. Acıyı görmek mi istiyorsun? Gözlerime bak! Sen uzakta çok uzakta Bensiz bir yaşamın anlamsız günlerini yaşamaktasın, Benim gibi. Seni seviyorum, Gerçeğin ta kendisi bu iki kelime, Sırf dudaklardan çıkması istenen değil de İçimde taa içimde senin için atan bir kalbin feryadı, Haykırışı bu sevdiğim. Sana ulaşamasam da, Biliyorum ki zavallı kalbim Sana ait her şeyi saklıyor en gizli yerlerinde Kanlı ve uykusuz gözyaşlarımın Her gece aynalardan süzülmesi gibi acı veriyor uzaklarda oluşun. Biliyorum beni sevdiğini Acıyı tattığını da benden uzaklarda Ama hiç bana sana ait bir şeyi vermedin? Acı tek taraflı olsaydı, Ne yürek dayanırdı ne yaşamın bir anlamı olurdu. Ama yokluk kötü sevdiğim. Bir beden olmak isteyen yüreklerde ayrı ayrı yaşamak kötü. Sana her fırsatta koşmak isterken beni durdurmaların, Yüzüne hasret kaldığım günlerde Beni ısrarla kırışlarını hiç anlamış değilim. Eminim yine okuyunca bu şiirimi büzeceksin dudaklarını Ve eminim ağlayacaksın. Ağlamak seni ben yapar sevdiğim Ve beni sen yapanda içimde senin için yanan bir kalple yaşamak. Her gün Üsküdar’da oturup kendimi dinlerim Oysa konuşan sendin hep benimle, Ne martıların vapurlara takılışı, Ne işportacıların bağırışıydı fark ettiğim. Ben denizi seyrederken gözlerinde boğulmayı sevdim. Yosun tuttu gözyaşlarım sensizliğin dalgalarında. Gözlerim ve ben her Üsküdar’a inişimizde Bir gün seninle bir bankta oturup Sadece ve sadece hiç konuşmadan gözlerine bakmak istedik. Kaç zamandır bir hüzün dolaşıyor odamda. Duvarlar bir şeyler söylüyor sanki Adım adım yok oluşumu izliyorum Her batan güneşin karanlığı getirmesiyle. Sabahlara kadar uykusuz gözlerimle uzaklara, karanlıklara bakıyorum mütemediyen Kayan her yıldızda tek bir şey diliyorum? Ve Senin için yalvardığım namazlarda secdeye kapanıp Rabbime ettiğim dualarım, Tuttuğum dilekle aynı olması ve sonra umudumu yitirmeden Rabbimin bir bildiği var deyip Kabul olmadığında dualarımın Tekrar tekrar yalvarmalarım. Seni okyanusların diplerinde Bir midyenin içinde ki İnciyi görme ihtimalimin olmadığı gibi kabul ettim aşkım Ve seni hiç ulaşılamayacak dağların zirvesinde Koklayamayacağım bir çiçek olduğunu fark ettiğimde Tek bir şey düşündüm? Dokunamadan tenine, Öpemeden öpülesi dudaklarını mahşere erteledim vuslatı. Ben o kargaşada ne yaparım bilmem ama İnsan mahşerde sevdiğiyle beraberdir derler Seni seviyorum meleğim. Acımasız olan ne sensin ne de ben, Bize gümüş tepsiyle sunulan hüzünlü bir hayat sadece Ve kabul etmesi zor olan bu ayrılıklara katlanmak sanırım. İnsan yaşamın değerini Yüzü ve kalbi güldüğünde anlıyor Anlıyor ki ölüm sadece toprağa girmek değil Ve nefesi kesilene kadar yaşadığı her şeyin Gözlerinin önünden geçmesi değil. Ölüm sensizliğin sadece yaşarken verilen cezası sevdiğim. Seni bulduğumda sevgi anlam kazandı Her anımsadığımda yaşamamım oldu gülüşlerin Hiç tükenmedi içimde senin için yanan ateş Ve ben o ateşle yanmayı, Sırf seni sevmek olduğu için İnan bana çok sevdim. 01,08,2006 Oysa Doğum günüme sadece 10 gün kalmıştı Eğer yanımda olsaydın Yaşama daha bir sıkı sarılacaktım.. Şimdi ölüm ne anlam taşıyor? Yaşamak ne anlam? Hiç anlayamayacağım Sensiz bedenim toprağa girmedikçe |
AN VE MASAL Güneşin ve suyun tadıyla Uçunca bulutların tarlasına Orada gece yok Gece olmuyor uzaklarda Boynumda gümüş bir kafes Sadakatsiz bir cariye gibi Uzanıp kıvrıldım ayın ortasına O bir dede Ben bir tanrıça Günlerce uçtuk alacakaranlıkta Boynum ince Kalbim boş Sürdüm yüzümü ağaçlara Rüzgâra sürdüm gözlerimi acıyla Geçtiğim yollar Ve uçtuğum O gecesiz gökyüzü Bulutların tarlasında oturan Tanrı kadar yorgun Fısıldadılar: An ve masal An ve masal |
Sen ve Ben Bu kalabalik senin dügününe Benimse cenazeme geliyor. Bu davullar senin dügününe Benimse cenazeme caliyor. Seni üzerine cicek Benim üzerime toprak atacaklar. Senin kinali ellerinden Benimse tabutumdan titacaklar. Seni türkülerle beni agitlarla Ugurlayacaklar bizi iki yolcu gibi Ikimizim giysisi beyaz olacak Nüfusa seni evli beni ise ölü yazacaklar.... |
BEN GELECEGİM AKLINA Bir akşam üstü yanlız kaldığında Ben geleceğim aklına ağlayacaksın Bir rüzgar uçuracak saçlarını Ben geleceğim aklına ağlayacaksın Beni unuttuysan eğer Boşver çalışma hatırlamaya Nasıl olsa birgün tatlı rüyanda Ben geleceğim aklına ağlayacaksın Bir gün otururursan nikah masasına Mutluluk hevesiyle atacaksın bir imza Daha yapacağın ilk dansta sevgilim Ben geleceğim aklına ağlayacaksın |
Ben senin gözbebeklerinde kaybolmayı sevdim, Seninleyken sana doyamamayı, Sensizkense doyasıya seni yaşamayı sevdim.. Gün aşırı özlemek güzel, Seni anımsayıp gülümsemek güzel, Seni senle yaşamak bambaşka bir güzel. En koyu mavilikleri avucuna, En içten mutlulukları gözlerine, En derin sevgileri kalbine usulca bırakıyorum. Her zaman sevgiyle kal. Seni dağlara yazsam yağmurlar, Göklere yazsam bulutlar, Gözlerime yazsam göz yaşlarım siler. Seni kalbime yazdım artık kimse silemez.. Benim için seni görmek suya benzer, Seninle yaşamak ise nefes almaya... Susuz üç gün yaşarım ama nefes alamadan asla... SENİ SEVİYORUM... Seni yanımda hissettiğim zaman üzüntülerimi alıp, Onların yerine şimdiye kadar kimsenin başaramadığı, O güzellikleri o sıcaklığı, o ışığı koymayı başardığın için aşkım... Yıldızlar vardır geceyi güzelleştirmek için, Çiçekler vardır: kırları süslemek için, Sevgiler vardır: kalpleri birleştirmek için, İnsanlar vardır dostluğu yaşatmak için... Sahiller dalgayı nasıl beklerse, Gökyüzü mehtabı nasıl özlerse, Kuru topraklar suya nasıl hasretse, Sende benim hasretimsin... Seni bir goncayken sevdim, şimdi gül oldun. Seni bir yağmur damlasıyken sevdim şimdi göl oldun. Ben mi? Ben bu çöldeyim şimdi, Sende serabım hiç dokunamadığım. Bir yanmaz yürek denirmi ona, sevmek haram, yüreğinde ateş olamayana. Bir gününü sevgisiz geçirdinse yazık, En boş geçen günün o gündür, inan bana... Ömrüme yetecek bir aşk ararken seni buldum. Şimdiyse aşkıma yetecek bir ömür arıyorum. Seni çok seviyorum... Dün kalbime atılmış bir tohum idin, Bugün ise köklerinle kalbimi saran bir çiçek. Bazen asi olur seller, çağlayana dönüşür. Köpüren kuduran suyun üstüne bir sessizlik kaplar. Birikir bir göl olur. Öyle oluyorum sensiz olunca.. Yine sıçrayarak uyandım uykumdan, ağlayasıya özlemiştim seni, Bir özlemki birikmişti gözkapaklarımda, dokunsalar ağlayacaktım inan, Neye yarar gökyüzünde güneş, Sen yokken yanımda... Zannetme ki gözlerim sana baktıkça bıkacak. Ölsem ruhum daima seninle kalacak. Kapanırsa gözlerim hayata, İnan ki son sözüm SENİ SEVİYORUM olacak! Şarkıdaki melodi, doğadaki bahar. Kalbimdeki yara, hepsi senin için. Çoğu kez duygular anlaşılmaz ifadeler tutuk. Eğer söyleseydin sevdiğini benim olurdu mutluluk.. Dökmedim yüreğimi kimsenin gözlerine. Öğrenirken hasretinle sevişmeyi. Gözyaşlarım akabilir özgürce. İçimde o kadar güzelsin ki, onu kirletmeyeceğim kimseyle... Neden zor bu kadar seni sevmek ve bulamamak, Dokunmak istedikçe uzaklaşmak,düşündükçe unutmak, Neden bu kadar zor seni sevdiği halde söyleyememek, Hep bir şeyler gizlemek,sana sahip olacağım yerde seni KAYBETMEK. Acımak sevgi değildir, üstünlüğün kabülüdür. Hoşgörü sevgi değildir,istemediğine katlanmaktır. Bağımlılık sevgi değildir,gereksinimin karşılanmansıdır. Sevgi değer vermesini bilmektir. Sevgi yaşama hakkını kabul etmektir. Sevgi var olmaktan kıvanç duymaktır . Sevgi eşitliğin duyumsanmasıdır. Ben senin gözbebeklerinde kaybolmayı sevdim, Seninleyken sana doyamamayı, Sensizkense doyasıya seni yaşamayı sevdim.. Gün aşırı özlemek güzel, Seni anımsayıp gülümsemek güzel, Seni senle yaşamak bambaşka bir güzel. En koyu mavilikleri avucuna, En içten mutlulukları gözlerine, En derin sevgileri kalbine usulca bırakıyorum. Her zaman sevgiyle kal. Seni dağlara yazsam yağmurlar, Göklere yazsam bulutlar, Gözlerime yazsam göz yaşlarım siler. Seni kalbime yazdım artık kimse silemez.. Benim için seni görmek suya benzer, Seninle yaşamak ise nefes almaya... Susuz üç gün yaşarım ama nefes alamadan asla... SENİ SEVİYORUM... Seni yanımda hissettiğim zaman üzüntülerimi alıp, Onların yerine şimdiye kadar kimsenin başaramadığı, O güzellikleri o sıcaklığı, o ışığı koymayı başardığın için aşkım... Yıldızlar vardır geceyi güzelleştirmek için, Çiçekler vardır: kırları süslemek için, Sevgiler vardır: kalpleri birleştirmek için, İnsanlar vardır dostluğu yaşatmak için... Sahiller dalgayı nasıl beklerse, Gökyüzü mehtabı nasıl özlerse, Kuru topraklar suya nasıl hasretse, Sende benim hasretimsin... Seni bir goncayken sevdim, şimdi gül oldun. Seni bir yağmur damlasıyken sevdim şimdi göl oldun. Ben mi? Ben bu çöldeyim şimdi, Sende serabım hiç dokunamadığım. Bir yanmaz yürek denirmi ona, sevmek haram, yüreğinde ateş olamayana. Bir gününü sevgisiz geçirdinse yazık, En boş geçen günün o gündür, inan bana... Ömrüme yetecek bir aşk ararken seni buldum. Şimdiyse aşkıma yetecek bir ömür arıyorum. Seni çok seviyorum... Dün kalbime atılmış bir tohum idin, Bugün ise köklerinle kalbimi saran bir çiçek. Bazen asi olur seller, çağlayana dönüşür. Köpüren kuduran suyun üstüne bir sessizlik kaplar. Birikir bir göl olur. Öyle oluyorum sensiz olunca.. Yine sıçrayarak uyandım uykumdan, ağlayasıya özlemiştim seni, Bir özlemki birikmişti gözkapaklarımda, dokunsalar ağlayacaktım inan, Neye yarar gökyüzünde güneş, Sen yokken yanımda... Zannetme ki gözlerim sana baktıkça bıkacak. Ölsem ruhum daima seninle kalacak. Kapanırsa gözlerim hayata, İnan ki son sözüm SENİ SEVİYORUM olacak! Şarkıdaki melodi, doğadaki bahar. Kalbimdeki yara, hepsi senin için. Çoğu kez duygular anlaşılmaz ifadeler tutuk. Eğer söyleseydin sevdiğini benim olurdu mutluluk.. Dökmedim yüreğimi kimsenin gözlerine. Öğrenirken hasretinle sevişmeyi. Gözyaşlarım akabilir özgürce. İçimde o kadar güzelsin ki, onu kirletmeyeceğim kimseyle... Neden zor bu kadar seni sevmek ve bulamamak, Dokunmak istedikçe uzaklaşmak,düşündükçe unutmak, Neden bu kadar zor seni sevdiği halde söyleyememek, Hep bir şeyler gizlemek,sana sahip olacağım yerde seni KAYBETMEK. Acımak sevgi değildir, üstünlüğün kabülüdür. Hoşgörü sevgi değildir,istemediğine katlanmaktır. Bağımlılık sevgi değildir,gereksinimin karşılanmansıdır. Sevgi değer vermesini bilmektir. Sevgi yaşama hakkını kabul etmektir. Sevgi var olmaktan kıvanç duymaktır . Sevgi eşitliğin duyumsanmasıdır. Her aşk bir yüreğin sesidir ve sabırla büyür! İçindeki sevgiyle, acıyla, inançla, öfkeyle,piser! Şarap gibi gün geçtikçe güzelleşir.. Ağlamayı bil gülmeyi unutma Sevmeyi bil sevilmeden sevme Güller bülbüllerin yıldızlar gecelerin Mutluluklar sadece ama sadece senin olsun. Güller hep ellerinde açsın, ama dikenleri batmasın. Sevda hep seni bulsun, ama seni yaralamasın. Mutluluk hep yüreğine dolsun, ama beni unutturmasın Bu şarkım sana sevgilim, bir an önce dönmen tek dileğim, Gözyaşım karışıp denizlere, Sana ulaşır belki hasretim. Elimle tutamadığım, gözlerimle göremediğimsin, Şimdi çok uzakta, nerden bileceksin halimi. Hasret kapımda, nöbetler tutuyor, sevgilim uzak bir şehirde, Gözlerim onu arıyor, bir kuş olup uçup gitsem, Aşsam şu enginleri, varsam senin yanına, öpsem seni koklasam. Ah yanı başımda durur gibisin, hasretin büyütür bak seni, Ah bu kadar uzak olup, kalbimde uyuman ne tuhaf... Neden o kadar merak ediyorsun ne yaptığımı? güneşe mektup yazıyorum Görmüyor musun? işim var oyalama beni, yağmurları gözlerine dolduracağım daha ve mum dikeceğim denizlerime senin yollarından yürüyeceğim usulca, Sana arkadan yaklaşıp sımsıkı sarılacağım... Her gülen yüze dostca sarıldım, Her sevgi sözüne arkadaşca baktım, Yanında olmasam bile umutlarımda hayallerimde hep sen vardın.. Bunca çilenin sonu değilmi bir avuç toprak, Ölümden yana korkum yok, Tek korkum unutulmak !! Gökyüzü ne kadar karanlık olursa olsun , Oralarda bir yerde mutlaka bir yıldız vardır. Bir kalp ne kadar sevgisiz olursa olsun, Mutlaka içinde yeşeren tomurcuk ve bir çiçek vardır . Tek bir dikensiz gül gibi güzel sürer aşk... O muhtesem ışıgı aldıgı zaman Dünyanın en güzel gülüdür..... Bir dostun üzüntüsüne herkes sempati duyabilir, bu çok kolaydır. Bir dostun başarısına sempati duyabilmek ise , Çok sağlam bir karakter gerektirir... Böyle bir dünyada seninle yaşamak varken, Böyle uzak kalmak gücüme gidiyor, Senin verdiklerini seninle paylaşmak varken, Seni sensiz yaşamak içime sinmiyor... Acımak sevgi değildir, üstünlüğün kabülüdür. Hoşgörü sevgi değildir,istemediğine katlanmaktır. Bağımlılık sevgi değildir, gereksinimin karşılanmansıdır. Sevgi değer vermesini bilmektir. sevgi yaşama hakkını kabul etmektir. Sevgi var olmaktan kıvanç duymaktır sevgi eşitliğin duyumsanmasıdır. Dünya unutursa dönmeyi, Rüzgar unutursa esmeyi, Aşıklar unutursa sevmeyi, Belki o zaman unuturum seni Sen ; bir damla şarap gibisin içtigim anda beni sarhoş edecek ... Sen ; masmavi bir deniz gibisin, dokundugum anda beni titretecek Sen ; harika bir insansın, sonsuza dek sevilecek Sen ; sevgi dolu bir insansın hep sürecek .... Birgün zaman kayar elinden tutamazsın. Sel gibi akan gözyaslarını kurutamazsın. Öylesine sendeyim öylesine bendesin ki Unutmak istesekte artık unutamayız!!! Önce düştügümde kalkmayı, sonra aleve dokundugumda acıyı sevmeyi öğrendim Sonra terkedilip beklemeyi sayende unutulmayıda ögrendim Herşeyi öğrendimde yalnız unutmayı öğrenemedim... Kuşları çok seven bir çocuğun kaçmasın diye sımsıkı sarıldığı serçe yavrusunun biraz sonra öldügünü fark edişini çocuğun gözyaşlarını ve... Seni kaybeden beni anlayabilirmisin. Mutluluğun ve sevginin resmini çizen bir ressam ol. Fırçan hiçbir zaman kederi yansıtmasın o bembeyaz zemine. Mutlu ol ki yaşadığını yapmak daha haz versin sana. Penceremin önündeyim dalmışım gökyüzüne Bulutların arasında yer ararken kendime sonsuzluğu dolaşırken sensizliğe alısırken herşeyini unutmuşken kahretsin aklımdasın Ve sen bunun farkındasın... |
AŞK Sıfırda insancıl yaşamamız başladı Sıfırda koptun kayboldun aradık Sessiz ya da rüzgarlı kıyılardan Sana seslendik kör kuyu Yokluğun orda çiçeklerde Dünya seninle de sensiz de aydınlık Başka tutkularımız var beraber yalnız Yokluğun orda yaşamamızda Varlığın orda, yoksa gecelerimiz bizimdi Ellerimizi bir yere koymayı bilirdik Ağlamayı bilmezdik kendimizi öldürmeyi Varlığın orda yaşamamızda |
Benim sevdam Bir güle benzer Bazen solar,bazen açar Ama sürekli yaşar Kışın kardelen gibidir Baharda delerek ölü toprağını Göğe uzanır Boyuna posuna bakmadan Benim sevdam Bir suya benzer Temiz ve berrak Ve çöl ateşinde kanarak İçilen bir suya Benim sevdam Bir kuşa benzer Uçar gökyüzüne Bulanır maviye Bazen kartal Bazen serçe Bazen güvercin olur. |
| Saat: 10:47 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık