![]() |
*** Benim tek suçum seni sevmek *** Kalbimde bir saplanti Onun acisi kalbime saplandi Hayat tuncer olmu$ pe$imde Elleri pençe olmu$ ensemde Kaderim iki gözü önüme akti Seni bir ba$kasiyla dü$ünemedim $erefsiz oldugunu tahmin edemedim inkar etmem seni sevdim Ne mal oldugunu $imdi ögrendim Seni bir kalemle sildim Silemedigim tek $ey içimdeki nefretin Fazla aldanma zaman her derde devadir unutma Sen beni hiç haketmedin aslinda Beni aldatsanda sen yenildin bana Arkandan agladigimi sakin sanma Ba$ladik bir kere bu oyuna kurtulu$un olacagini sanma Bak sende bir yere varamadin Bak sende yikildin Bak da gör aynaya Dönmeye kalkma sakin bana Unutabilir'miyim bunu bilemem Aldatmana kar$i seni kabullenemem Gururumu yenemem Gönlümü sana veremem Ama senden bir ba$kasinida sevemem Benim tek suçum seni sevmi$tim Bakma bana öyle inanmam kanmam bir daha Kandim bir defa Seni sevemem bin defa Gözüme sakin bir daha görünme Geri dönmek için kapimda tepinme . Gülmelerim yok olup birakmi$ beni Hedefini nereye aldin ihanetlerle'mi ya$adin Gördün'mü adalet yerini buluyor Yoksa hayalindeki ihanet yolunda'mi yürüyor Baksana $u haline konu$maya bile gücün yok Bana bakmaya kalmami$ dermanin . Seni sevebilmem için tekrar'mi ba$lasam Kanin akar'mi bicagi kalbine saplasam Kalbin sever'mi altinla kaplasam Utancindan toprak ariyorsun ama toprak bile seni kabullenmez . Sevseydi gider'miydi ? Özlese döner'miydi ? Beyaz kefen giyseydim kabrime gelir'miydi ? Yari yolda birakmi$ senin flörtlerin Sevgiye susami$ bir çöl gibi kalmi$ Acinacak bir halde Ayaklari ate$ üstünde yürüyor Gözlerin i$ik ariyor belli Gelme canin yanar Elalem seni sevdigimi sanar Gelme kapimin önüne bir daha Kalbim kanar Can yaktin Cani ya$arken ya$amimi elimden aldin $imdi ise tek ba$ina kaldin Ben senin gibilerini ******* bir bardak rakiya Sen artik kapanmi$ kapisin umutlarima Bir daha giremezsin kanima Silah dayasan alnimin tam ortasina Dönmem sana bir daha çünkü ben artik yeminliyim Benden bu kadar Sana elveda çünkü ben o eski ben degilim artik Seeen mutlu ol yeter |
http://ozel.balca.net/resima/cubuk/siir10001-cbk.gif http://ozel.balca.net/resima/cubuk/siir10001-cbk1.gif HATIRLAMA Ne zaman elime bir kalem alsam Sana seslenmek geliyor içimden Güzelliğini hatırlıyorum bir yaz günü Yine gemiler geçiyor uzaklardan Biz yosun kokulu rıhtımlarda el ele Şehirlerden İstanbul, aylardan temmuz Ne zaman elime bir kalem alsam Geçmişi seninle yeniden yaşıyoruz Ne zaman elime bir kitap alsam Hep seni okuyorum inanır mısın istiyorum seni anlatmalı bütün romanlar Sevilen kadın hep sen olmalısın. Ne zaman elime bir kibrit alsam Yine İstanbul'u yakmak geçiyor aklımdan Bu sensiz sokakları, bu evleri Bu plajları bu denizleri Sensiz kaldığım bu şehri tüm yakasım geliyor Yine alev alev bir istanbul düşünüyorum Ve çaresiz yaktığım bütün sigaraların Dumanlarında seni görüyorum. Ne zaman elime bir fırça alsam Yüzünü çiziyorum kapılara, duvarlara Bir bir hatırlıyorum bütün hatlarını Gözlerini dudaklarını saçlarını Baktığım her yere gölgen düşüyor Dokunduğum her şeyde senin sıcaklığın Sonra dağlar, denizler giriyor aramıza Gitgide büyüyor uzaklığın Ne zaman elime bir kadeh alsam Delicesine sarhoş olmak istiyorum İçkiler seni hatırlatıyor yine Kırıyorum birbiri ardınca kadehleri Artık hiç bir şey kâr etmez biliyorum Ne dost, ne içki, ne aşk, ne kadın Gözlerimde yıllardır eşsiz olan Değişmeyen bir sen varsın Ne zaman elime bir ayna alsam Gözlerimden korkuyorum, bakışlarımdan Bu seni unutamayan benden korkuyorum Uçurum çizgiler, kara gölgeler Bir sonun belirtileri yüzümde yer yer Karşımdaki yüz sefil bir akşam Hep sana sesleniyorum duyuyor musun Ne zaman elime bir kağıt alsam. ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN |
HANGİSİ ZOR? Gitmek kolaydır,kalmak zor. Gülmek kolaydır,ağlamak zor. Ölmek kolay da,yaşamak zor. Sen... Yaşayamadığım, Ölemediğim... Ama sevebildiğimsin. Sessiz bir çığlık kadar İçten olsa da sitemlerim, GİDEBİLİRSİN! Ben sonumu beklerim. Bitirmek kolaydır,sürdürmek zor. Zindanlarda çürüse de bedenin, Ruhun asla ölmez. Gülen çehren olsa da, Yüreğin bir an gülmez. Sen sevmeyi bilmiyorsun. Ben neyleyim. Unutulmayı seçtiysen, Söyle canda canı öldüreyim! |
Nasıl Unuturum Unutulmuş şarkılar dinliyorum,bu gizemli gecede Gözlerim resmimizi koyamadığımız boş çerçevede Ağlamaklı sesimin hüznü dolaşırken yüreğimde Söyle şimdi nasıl unuturum seni, Hep hayal etmedik mi isteklerimizi Yaşama dair ümitlerimizi Kararlıydık olacaktı herşey, Ama... Sen terkedip gitmedin mi? Söyle şimdi nasıl unuturum seni, Hani gülerdi ya gözlerinin içi, O an çırpınır yüreğim durmazdı yerinde Herşey bu kadar güzelken gülüm Söyle şimdi nasıl unuturum seni!... |
Karanlığa DoğruYürüyorum yine bir gece vakti Yalnız başıma... Kimseler yok etrafımda Her yer sessiz,karanlık, Yıldızların kaydığı bu gecede Yine seni düşünüyorum Gökyüzüne bakıp... Kimbilir belki sende beni düşünüyorsundur Uyku girmemiştir gözlerine Hatta sende hatırlıyorsundur Geçen güzel günleri... Özlüyorsundur belki sende beni İnsan hayal ettikçe yaşar Bende seni hayalliyorum Belki bana dönersin diye Sende seviyorsan eğer beni Hiç düşünmeden gel sevgilim, Çünkü karanlığa doğru giden umutlarıma Bir güneş gibi doğacaksın... Geç olmadan gel SEVGİLİM Bekliyorum!... |
AKŞAMÜSTÜ BİR KAHVEDE Akşamüstü bir kahvede Bira içtim birkaç bardak Gazeteden yoruldukça Gelip geçene bakarak Kahvenin müşterileri İçerdeydi daha fazla Camlı terasta idim ben Çıkıntı yapan sokağa Sevimsiz bir kocakarı Torununu azarladı Bir köpek geldi içerden Camdan dışarıya baktı Salınarak geçip gitti Genç bir anne çocuğuyla Kasketli iki müşteri Bir şey konuştu patronla Biraz sonra geldi köpek Baktı yine aynı yere Tıraş edilmiş yüzünde Kederle ve ciddiyetle Kocakarı torununu Azarladı bir kez daha Karıştı iki kasketli Akşamın ıssızlığına Köpek yine gelip baktı Camdan ve hep aynı yere Yüzünde aynı ciddiyet Ve gözlerinde kederle Kocakarı içkisini Bitirmiş olmalıydı ki Çıkıp gitti torunuyla Biri bir kahve söyledi Az önceki anne çocuk Döndüler elde ekmekle Köpek yine gelip baktı Camdan ve hep aynı yere Bakıyor birkaç saniye İçeriye dönüyor ve Geliyordu çok geçmeden Bakmak için aynı yere Koyulaşırken gitgide Usul ve yumuşak akşam Eğildim ben de yavaşça Baktım köpeğin ardından Uzuyordu bomboş sokak Gelip giden azalmıştı Parketmiş birkaç araba Ve akşamın ıssızlığı Eğilip bir daha baktım Belirgin hiçbir şey yoktu Köpek ise arada bir Gelip bakıp dönüyordu Ben de bu notları aldım Bir şiir yazarım diye Yaşamın anlamsızlığı Ve ciddiyeti üstüne |
http://img132.imageshack.us/img132/3091/dalga1tl9.jpg Hiç yaşamadım hatıraları,görmedim,bilmedim. Geceleri sabahlamadım yıldızlarla,derteşmedim,seni hiç düşünmedim. Süslemedim düşlerimi,bir yaşama hevesim hallerini. Ben seni unuttum bitanem. Ağlamadım hiç,gözpınarımla yağmur olup sel olmadım. Dökülmedi hiç kalemimden hislerim, aşık olmadım tutulmadım. Bir çılgın gibi kahkahalarla güldüm hayatın acı hezimeti. Ben seni unuttum bi tanem. Pencerimin buğusuna hiç yazmadım adını,seyretmedim iç çekmedim. Resmini koymadım başucuma,onla uyuyup onla ağlamadım. Delirmedim sokaklarda, sabahlara kadar volta atmadım. Yalvarmadım sana,bir Damla sevgi dilenmedim. Ben seni unuttum bi tanem. Vur hançeri vur göğsüme ,bir Damla kan akmaz. İstersen yar yüreğimi,içinde ne sevgi ne anılarım olmaz. Ben seni unuttum bi tanem. Her sesini duyduğumda heyecanlanmadım,titremedim. Hiç bıkmadan usanmadan,yürümedim duygu tünelinibeki ışığına ulaşırım diye. Ben seni unuttum bi tanem. Sanmaki sana yazdığımda titriyor ellerim. Sanmaki duygu yüklü kalbimden kopan rüzgara karışıyor gözyaşlarım. Sanmaki hıçkırıklarım tükendiği zaman her nefesimde ölüm veyaşam arasında gider gelirim. Bir umutmuş ,bir sevgiymiş,dağ gibi yüreğim süzülüyor gülsüz çöllere yapraaak yaprak. Sen kalbinde duygudan yoksun,ruhunda sevgi yeli esmemiş,yürekleri esaret zinciri altında kırbaçlayan taş bebeğim. Ben seni beyaz karanfillerle süsleyip düşlemedim mutluluk diyarına uçmayı. Ben seni unuttum bi tanem , HİÇ sevmedim !..... |
http://img135.imageshack.us/img135/5048/63ypts7gq3.jpg Yakıyorsun! Sabrımı zorluyorsun Deli oluyorum, zorluyorsun Beynimde karıncalaşıyorsun Yüreğimi hep sıkıştırıyorsun Sen sabrımı zorluyorsun Sevdan ağır basıyor, sensin; Sen sabrımı zorluyorsun Dayanamaz oldum yakıyorsun |
TOPRAĞA DÜŞEN Ona "Haydi Savaşa dediler Başkaca birşey Söylemediler Aldılar köyünden Davulla zurnayla Geride üç çocuk Bir eş ve bir ana Eline bir silah Tutuşturdular Ve karşılaştı Düşman ordular Vurulup düştü İlk çatışmada Göğsünde bir oyuk Üç delik alnında "Ey bu topraklar için Toprağa düşen" Bir karış toprağın Var mıydı yaşarken? |
NE YAĞMUR…NE ŞİİRLER… Soruyorum sevgilime - Darağacından Notlar’ ı okudun mu ? Bu bizim hayatımız. Gece doluyor içeri Yıldızlarıyla. Üç ilde Sıkıyönetim var. “Askeri savcı” Sözü Yer alıyor Günlük bir sözcük olarak Hayatımızın sözlüğünde. Aşklar kelepçeli Güney Amerika’ da. Kederden Geberiyorum. Herkes hayatını anlatıyor. Deli anneler Yıkık binalar Paramparça Bir gençlik Yaşadığımız. Hayatımızın kanadığını görmüyor musun? - Darağacından notları’ ı okudun mu? İşkence Ve umut Şiiri fışkırtır. Ruhumun yaralarını saracak Şafağın sözcüklerini Arıyorum. “Kalın devrimci romanların Sonundaki keder” Kalın Devrimci Bir roman olarak hayatımız. - Darağacından Notlar’ ı okudun mu? Sevgilim Seni Öpüyorum. Her gün Geçtiğim denize Yabancılaşmasam Bütün hayatları Anlatabilsem. Ölüme karşı Dururken bir adam Tek bir mısra halinde Hayatını Okuyor. Çıldırasıya Boğuntuluyum. Çıldırasıya Bir özlem Günler ve Prag Ve trenler Ve alıp beni Götüren keder. Günleri zincire Vuruyorlar. Aşklar kelepçelidir. Güney Amerika Çe Gevara. Her şeyi bir bir Anımsıyorum. Kalın Devrimci romanları. Hayat Dolduruyor beni Nasıl Yıkık bir binayı Gökyüzü doldurursa. - Darağacından Notları’ ı okudun mu? Prag’ da Bir sevgilim var. Ve ikinci dünya savaşı Ve tanklar Ve ellerim Sana son kez dokunduğunda Artık Senin Olmayacağını bilmek; Artık Olmayacağımız. Çünkü Çıkış yok buradan. Silah sesleri Bir bahar. Ey uçuşan Güvercinleri kalbimin. Ey bir imkanı Yaşamak duygusu. Ey içime Sindirdiğim sevgin. Prag’ daki Sevgilim. Karlı gecelerde Anımsarım seni Yağmurlar altında Dolaştığımız Litvanya’ yı. “Kanal” ı Seyrederken Bütün Slav Ve Slavak güzellikleri. Kalın sesli Kadınlar. Ortodoks Hüznü. Ve “Tütün” ü Okurken Ve Fuçiği. Kanımızla Yazılmıştır Hayatın destanı Toprakta Dudaklarımızın İzi var. Ve donup kaldığımız Cephelerde Buruşuk Mektuplar Ve yerlerine Ulaşmamış. Savaş Ve keder Ve şiirler Korkunç bir Aşk özlemi. İnsanlara Duyduğum sevgiden Boğulurcasına Kalbimi Çatlatırcasına İmgeler Ve trenler boyunca Taşıdığım. Şehirlerden Geçerek Ve her bir insanın Bakışlarında Köyler ve uzak Duygular. Sonsuzca seninle Sevişme özlemi Ve erkek olduğumun Bilincinde olarak Ve idama Giden bir adamın Karısına Bıraktığı Mektup kadar Çağdaş ve anlaşılır. Ekmek kadar Kederli. Vaptzarov’un Şiirleri kadar. Sevgilim, binlerce kilometreye Yayılan kalbim Ve gözyaşlarım Ve her şeye Yetişme duygusu. Bütün romanları Yutarak Bütün aşkları Yaşayarak Ve çağdaş ve sarsak Kalbimi Avutamaz Ne yağmur… Ne şiirler… |
| Saat: 08:23 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık