![]() |
Bu biten sadece umutlarım değil de , Hayatımında son günü mü Yoksa haliçe vuran ben değilim de , Bitmeyen yalnızlığım mı Bu gelen akşamın korkunç sensizliği değil de, Son anlarımın haykırışları Sanki ölen ben değilim de, İçimde kaybolan sen misin Sen bendeydin bana benden daha yakın, Şimdi ise dört nala at sürdüğüm Çorak çöller gibi ıssızlığın; Ama hep yanımda taşıdığım yalnızlığım; |
Bu Gece Sensiz Sabahlayacağım Bu gece sensiz sabahlayacağım |
Küçüğüm Güneşlerin ısıtmaz beni, Boğulurum senin denizlerinde. Hayallerim... Hayallerim, taş keser hayallerini... Taşıyamam bir sevda daha, N'olur dokunma bana küçüğüm; Gazabım... Gazabım, yakar ellerini... Ben yürüyemem senin sokaklarında. Gelme üstüme üstüme, Nemli bir duvar gibi yıkılırım şimdi... Taşıyamam bir sevda daha, N'olur dokunma bana küçüğüm; Elinde kalır kırılırım şimdi... N'olur sus ağlama küçüğüm, Gecenin bağrına koşar şimdi, Yelesi tutuşmuş atlar... Sorma ben ağlarsam ne olur diye. Ben ağlarsam küçüğüm; Ne siperler kalır şimdi, Ne de dev barikatlar... |
Yalnızlık İçimde ürperten bir yanlızlık.. Ellerinde sana sunduğum güller. Peki ama sırtımdaki bu hançer acısı ne? Sevginden başka ne istemiştim senden? Peki bana söylediğin bu yalanlara gerek ne? Yeşil gözlerinde kaybolduğumda Neden bana cehennemleri hep adres gösterdin. Bir serabın peşinde koşarken ben Dilediğim herşey senin için iyi olması Herşeyin senin için mükemmel olması değilmiydi. Peki ama bu sırtımdaki hançer acısı ne? Şimdi kandırılmışlığın acısı, Kalbimde kimsesiz kalmış bir çocuk yakarışı Ve beynimde fotoğrafın varken.. Söylermisin be çiçeğim , Böylesi senle dolu ve böylesi kimsesizken.. Söylermisin nasıl mutluluk oyunu oynayabilirim.. Herşeyi anladımda.. Ellerinde güller varken, Peki ama bu sırtımdaki hançer acısı ne? |
alısıla gelmıs hayatın toz pembe ruyası uyndım gitmelerden sen git ben gelmıyorum kaç kez sustuk suskunluklara ve bu kacıncı küsüş gitmelere artık gelemem gitmelere artık terkedemem terkedilişimi ben yalnızlıgın sairiyim kalma git git benden sus ağlama bensizliklere sen sadece benden git ama gitmemelisin terketmelerin kraliçesi yagmurlar yagmaz burda ıslanmaz gözyaslarım bakıslarım sürüklenmez ardınsıra ben tuhaf bir dilenciyim seni istiyorum ne olur gitme dur dur... |
A bülbülüm garip garip Ötme beni ağlatırsın Varıp yâdlar arasında Yatma beni ağlatırsın Bülbül gibi zardır işim Akıttım çeşmimin yaşın Hışımlanıp hilâl kaşın Çatma beni ağlatırsın Aşık olan neyler malı Ağlamaktır anın kârı Sevdiğim karşımdan bari Gitme beni ağlatırsın Der ki Aşık sana kuldur Ezelden bildiğin haldir Ya azat eyle ya öldür Satma beni ağlatırsın |
BİRGÜN ANLARSIN Uykuların kaçar geceleri, bir türlü sabah olmayı bilmez. Dikilir gözlerin tavanda bir noktaya, Deli eden bir uğultudur başlar kulaklarında Ne çarşaf halden anlar ne yastık. Girmez pencerelerden beklediğin o aydınlık. Onun unutamadığın hayali, Sigaradan derin bir nefes çekmişçesine dolar içine. Kapanır yatağına çaresizliğine ağlarsın. Sevmek ne imiş bir gün anlarsın. Bir gün anlarsın aslında her şeyin boş olduğunu. Şerefin, faziletin, iyiliğin, güzelliğin. Gün gelir de sesini bir kerecik duyabilmek için, Vurursun başını soğuk taş duvarlara. Büyür gitgide incinmişliğin kırılmışlığın. Duyarsın, Ta derinden acısını, çaresiz kalmışlığın. Sevmek ne imiş bir gün anlarsın. Bir gün anlarsın ne işe yaradığını ellerinin. Niçin yaratıldığını. Bu iğrenç dünyaya neden geldiğini. Uzun uzun seyredersin aynalarda güzelliğini. Boşuna geçip giden günlerine yanarsın. Dolar gözlerin, için burkulur. Sevmek ne imiş bir gün anlarsın. Bir gün anlarsın tadını sevilen dudakların. Sevilen gözlerin erişilmezliğini. O hiç beklenmeyen saat geldi mi? Düşer saçların önüne, ama bembeyaz. Uzanır, gökyüzüne ellerin. Ama çaresiz, Ama yorgun, Ama bitkin. Bir zaman geçmiş günlerin hayaline dalarsın. Sonra dizilir birbiri ardına gerçekler, acı. Sevmek ne imiş bir gün anlarsın. Bir gün anlarsın hayal kurmayı; Beklemeyi, ümit etmeyi. Bir kirli gömlek gibi çıkarıp atasın gelir Bütün vücudunu saran o korkunç geceyi. Lanet edersin yaşadığına... Maziden ne kalmışsa yırtar atarsın. O zaman bir çiçek büyür kabrimde, kendiliğinden. Seni sevdiğimi işte o gün anlarsın. |
BELKI BIR GÜN Son konustugumuzda demistin ya hani Ben senden gittigimde haber ver diye Bende tamam demistim O zaman inanmistim ya da kendimi kandirmistim Seni unutabilecegimi sanmistim Olmuyor iste yapamiyoru sensiz Söz veriyorum artik aglamiycam diye Söz veriyorum onu unutucam diye Olmuyor iste... Nereden bileceksin Geceleri senin için agladimi Nereden bileceksin Yalniz oldugumda seni yanimda istedigimi Belki bir gün demey isterdim Belki bir gün Belki bir gün tekrar demeyi isterdim Belkilerle yasnilmiyomus bunu anladim Belki bir gün tekrar deneyelim dersen Belki o zaman ben eski ben degilimdir |
Hani toprak kurur ve susarya yağmura İşte bende öyleyim seni tanıdığımdan beri bu yana Hasret mi , sevda mı bilemiyorum ama yanlız sana aidim ben bu dünyada En büyük derdi dünyada çektim Aşkın sillesini kalbime yedim Elimi ayağımı her işten çektim yanlız seni istedim çok mu fazla be GÜLÜM... |
Dağıt artık ne olursun Beynindeki sisi Gözlerindeki bulutu Ağlamasın yağmur gözlerin. Sen ki asil ama mağrur Tek başına ayakta durur Sen ki ulaşıldıkça uzaklaşan olur Ağlamak yakışmıyor yağmur gözlüm. Dinsin artık gözünün yaşı Söndür yüreğindeki ateşi Yağmur gözlerinin yaşı ile değil Eylül sağanakları söndürsün yağmur gözlüm. Çıkar yüreğindeki kelepçeleri Gem vurma duygularına kır zincirleri Salıver dizginleri yırt çemberleri İdam mahkumu değilsin yağmur gözlüm. Yağmur yağdırmasın artık gözlerin Sevgi sözcükleri olsun sözlerin Sevsin artık sevgi dolu yüreğin Yollarına gül serdiğim yağmur gözlüm. |
| Saat: 10:47 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık