MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

TheGrudge 20 Ağustos 2006 22:59

HERSEYDEN BIKTIM

aglamak isitiyorum aglayamiyorum
gulmek istiyorum gulemiyorum
herseyin bir kabus olmasini istiyorum
ama uyanamiyorum....

yoruldum artik herseyden biktim

sadece uyumak isitiyorum
uyandigimda herseyi unutmak istiyorum
iyiyim diyebilmek istiyorum
herkes gibi eglenmek istiyorum...

yoruldum artik herseyden biktim


arwen 20 Ağustos 2006 22:59

Küçüğüm




Ne güzel gözlerin vardı küçüğüm.
Ne içten bakardı ,akan yıldızlar gibi parlarda.
İçime işlerdi göz bebeklerindeki gülüşün.
Ne yağmurlar gördük senle.
Ne karlar gördük.
Ne soğuklarda üşüdük hatırlarmısın el ele.
Bir kaç saat bile sürse.
Sanki.
Güneş doğardı üstümüze.

Acıları mı içtik göz göze kadehlerden,
Göz yaşlarımızı meze yaptık içkimize,
Ağladık dertlerimizi yoğurup bir köşede.
İçimize sine sine.
Kısacık bir zamanda büyüttük,
Dev gibi sevgimizi.
Aşkı yazdık gönüllere,
Hiç silinmemek üzere,
Tıpkı bir roman gibi.
Hiç bu kadar sevmemiştim kimseyi.
Hiç açmadım kalbimin kapılarını böylesine,
Hiç bir kadın bağlayamadı beni,
Böyle uzun
Senin gibi ölesiye.


TheGrudge 20 Ağustos 2006 23:00

SEVME

Bu gece seni andım derinden
Bir of çektim içten
Yanında olmak istedi bedenim
Seni görmek istedi gözlerim
Kalbim seni istedi yıldızlara bakarken
Unutmuştu sanki gittiğini
Unutmuştu sanki çektiğini
Ufak bir tebessümle
Adını haykırddı yıldızlara
Karanlık düştü birden
Onlardan ses çıkmadı
Onlar haykırmadı seni
Onlar anmadı ismini
Neden gittindiye sormuyorum sana
Bilir bu yürek nedenini
Ve anlar
Sevme


Misafir 20 Ağustos 2006 23:01

Git diyorsan;
Tüm umutlar bittiyse gidiyorum
Senin bir gülüşüne değecekse gidişim
Gidiyorum işte....
Gidişim suskunluğunu bozacaksa,
Yüreğine ferahlık getirecekse,
Gözlerinin parlayışına neden olacaksa,
Gidiyorum işte.....
Uzakta oluşum mutluluğunsa,
Kederlenmeni kaldıracaksa,
Prangalarını çözecekse bu gidiş
Gidiyorum işte.....
Şimdi git diyorsan bana
Bavula gerek yok bir bilet yeter bana
Sevdam müebbet oldu işte
Ben gidiyorum dönmemecesine ELVEDA......





ELVEDA
Sanki gün geçtikçe kendimde kayboluyorum
kendi sessizliğimde yavaş yavaş tükeniyorum
galiba sonumu hissediyorum
neden bu kadar erken diye hiç kendime sormadım
çünkü dünden hazırım

Doğduğumuz günden beri hep sonumuzu bekleriz
halbu ki hayat bize uzun gelir ama
hayat çok kısa...
hayata elveda
doğaya elveda
kainata elveda...
ELVEDA.......


TheGrudge 20 Ağustos 2006 23:01

SEVME

Bu gece seni andım derinden
Bir of çektim içten
Yanında olmak istedi bedenim
Seni görmek istedi gözlerim
Kalbim seni istedi yıldızlara bakarken
Unutmuştu sanki gittiğini
Unutmuştu sanki çektiğini
Ufak bir tebessümle
Adını haykırddı yıldızlara
Karanlık düştü birden
Onlardan ses çıkmadı
Onlar haykırmadı seni
Onlar anmadı ismini
Neden gittindiye sormuyorum sana
Bilir bu yürek nedenini
Ve anlar
Sevme


arwen 20 Ağustos 2006 23:01

Küçüğüm




Dinle küçüğüm
Birgün birşeyler olacak
Birşeyler kıpırdanacak
O taze yüreğinde
Duymadığın bilmediğin
Anlamsız bir özlemle dolacaksın
Bir özlem
Bilmediğin ellerde görmediğin birine
Bir özlem
Ellerini tutmadığın
Sıcaklığını tatmadığın birine
Birgün küçüğüm
Yanlızlık burukluğu
Şarkı olacak dudaklarında
Yağmurları dinleyecek
Denizleri taşlaycaksın kıyılarda
İşittiğinde martıları
İşittiğinde çığlığını trenlerin
Dinlediğinde dalgaların sesini
Dinlediğinde sesini rüzgarların
Gördüğünde yaprakları savrulurken
Gördüğünde gökyüzünü ağlamaklı
Ve caddeleri sokakları
Islanmış gördüğünde
Tutsak olacaksın
Tükenmez bir avareliğin kollarına
Sel olacak tayfun olacak duyguların
Kahırlar küfürler geçecek içinden
Ve sen küçüğüm birgün
Bir özlem duyacaksın
Bilmediğin ellerde görmediğin birine
Sen diyeceksin
Elerini tutmadığım
Sıcaklığını tatmadığım
Neredesin
Sensiz olmuyor diyeceksin.


TheGrudge 20 Ağustos 2006 23:02

El Degmemis Seni!
Bir tek sende Özlem dedikleri

Sevdami bir tek sende temize cektim

ben Sevdigim...

Yine sensiz zamani durdurdum

Gündüzün Günesi Gecenin Yildizi Misaliydin Gözlerimde

ama Yoksun Sevdigim...

Basini alip gidecegini bile bile

Bu Sevdayi nefesinden atip gidecegini bile bile

duyacagim en son sensin Yüregimde.

Uzagima düseceksin sen biliyorum

Yine icime aticam ne telasli korkularimi

Geceleri ben yine uykusuz kalicam

bir de su yasli gözler yine...

Aski isapatlarcasina aglamakla bitemicek bu

acilarimiz, yandigimiz Atesler bizim sucumuz olamasada

bulacak eksik yarinlarimiz

Sendeki Beni ve Bendeki SENi...

Günese günler saydiracak bu Hasretin bir kez daha

Karanliklar düsecek yine seni bekleyen su gözlerime.

Gözledigimiz yollar o kadar uzasada

bilki bitecek bu sayili günlerimiz

Yasamaya degiyorsa eger hersey senin ugruna

bilki hic kimse silemez bu icimdeki

el degmemis SENi..........*


TheGrudge 20 Ağustos 2006 23:05

YOKUN SEN YANIMDA!

yoksun sen yanimda
her günüm zil zurna
yasanmis tüm acilarin
ister gül ister agla

her sevginin aci var sonunda
raziyim bu izdiraba git yoluna
kursundan beter dil yarasi
aglarsa gözüm yüregim yansa

neler gelmedi basima
hep sevdim inadina
tanridan dilek dilesem
seni dilerdim indina

gelme sana hasrette olsamda
bin bir özlemde yansamda
bulup beni kollarina sarma
seni seviyorum hep sevdim anla

belki el girdi aramiza
alin yazisi nasil yazilmissa
okuyamadim cahilim bagisla
hasret koyfu bagrimiza


arwen 20 Ağustos 2006 23:08

Küçük Bir Aşk




İlk başta tanıştık
Sonra öpüştük
İki tekme bu işe burada
Bitmişti bile...


Misafir 20 Ağustos 2006 23:11

Senelerce bekledim tek yolunu
isyanlar verip çok yordun kulunu
bir gün gelirse sormaya durumu
ne bir adres ne bir numara bırakmadan kaçtı deyin.

Kirlenmiş beklentin sıkışıp kalmış
vakitsiz adımız üşümüş solmuş
bir gün gelirse sormaya ne olmuş
sürgüledi gözlerini ağlayarak kaçtı deyin.

Sevgilimsin demek gelmişti hep ar
yağmıyorsa sende lapa lapa kar
bir gün gelirse sormaya nesi var
körfez imbatı örtünürken titreye titreye kaçtı deyin.

Küllerim savrulurken kıyılara
güneşi yine yorgun doğurursa
bir gün gelirse sormaya olur ya !
Son çığlığını aynalara attı dünyadan kaçtı deyin



Saat: 10:47

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık