![]() |
HERSEYDEN BIKTIM aglamak isitiyorum aglayamiyorum gulmek istiyorum gulemiyorum herseyin bir kabus olmasini istiyorum ama uyanamiyorum.... yoruldum artik herseyden biktim sadece uyumak isitiyorum uyandigimda herseyi unutmak istiyorum iyiyim diyebilmek istiyorum herkes gibi eglenmek istiyorum... yoruldum artik herseyden biktim |
Küçüğüm Ne güzel gözlerin vardı küçüğüm. Ne içten bakardı ,akan yıldızlar gibi parlarda. İçime işlerdi göz bebeklerindeki gülüşün. Ne yağmurlar gördük senle. Ne karlar gördük. Ne soğuklarda üşüdük hatırlarmısın el ele. Bir kaç saat bile sürse. Sanki. Güneş doğardı üstümüze. Acıları mı içtik göz göze kadehlerden, Göz yaşlarımızı meze yaptık içkimize, Ağladık dertlerimizi yoğurup bir köşede. İçimize sine sine. Kısacık bir zamanda büyüttük, Dev gibi sevgimizi. Aşkı yazdık gönüllere, Hiç silinmemek üzere, Tıpkı bir roman gibi. Hiç bu kadar sevmemiştim kimseyi. Hiç açmadım kalbimin kapılarını böylesine, Hiç bir kadın bağlayamadı beni, Böyle uzun Senin gibi ölesiye. |
SEVME Bu gece seni andım derinden Bir of çektim içten Yanında olmak istedi bedenim Seni görmek istedi gözlerim Kalbim seni istedi yıldızlara bakarken Unutmuştu sanki gittiğini Unutmuştu sanki çektiğini Ufak bir tebessümle Adını haykırddı yıldızlara Karanlık düştü birden Onlardan ses çıkmadı Onlar haykırmadı seni Onlar anmadı ismini Neden gittindiye sormuyorum sana Bilir bu yürek nedenini Ve anlar Sevme |
Git diyorsan; Tüm umutlar bittiyse gidiyorum Senin bir gülüşüne değecekse gidişim Gidiyorum işte.... Gidişim suskunluğunu bozacaksa, Yüreğine ferahlık getirecekse, Gözlerinin parlayışına neden olacaksa, Gidiyorum işte..... Uzakta oluşum mutluluğunsa, Kederlenmeni kaldıracaksa, Prangalarını çözecekse bu gidiş Gidiyorum işte..... Şimdi git diyorsan bana Bavula gerek yok bir bilet yeter bana Sevdam müebbet oldu işte Ben gidiyorum dönmemecesine ELVEDA...... ELVEDA Sanki gün geçtikçe kendimde kayboluyorum kendi sessizliğimde yavaş yavaş tükeniyorum galiba sonumu hissediyorum neden bu kadar erken diye hiç kendime sormadım çünkü dünden hazırım Doğduğumuz günden beri hep sonumuzu bekleriz halbu ki hayat bize uzun gelir ama hayat çok kısa... hayata elveda doğaya elveda kainata elveda... ELVEDA....... |
SEVME Bu gece seni andım derinden Bir of çektim içten Yanında olmak istedi bedenim Seni görmek istedi gözlerim Kalbim seni istedi yıldızlara bakarken Unutmuştu sanki gittiğini Unutmuştu sanki çektiğini Ufak bir tebessümle Adını haykırddı yıldızlara Karanlık düştü birden Onlardan ses çıkmadı Onlar haykırmadı seni Onlar anmadı ismini Neden gittindiye sormuyorum sana Bilir bu yürek nedenini Ve anlar Sevme |
Küçüğüm Dinle küçüğüm Birgün birşeyler olacak Birşeyler kıpırdanacak O taze yüreğinde Duymadığın bilmediğin Anlamsız bir özlemle dolacaksın Bir özlem Bilmediğin ellerde görmediğin birine Bir özlem Ellerini tutmadığın Sıcaklığını tatmadığın birine Birgün küçüğüm Yanlızlık burukluğu Şarkı olacak dudaklarında Yağmurları dinleyecek Denizleri taşlaycaksın kıyılarda İşittiğinde martıları İşittiğinde çığlığını trenlerin Dinlediğinde dalgaların sesini Dinlediğinde sesini rüzgarların Gördüğünde yaprakları savrulurken Gördüğünde gökyüzünü ağlamaklı Ve caddeleri sokakları Islanmış gördüğünde Tutsak olacaksın Tükenmez bir avareliğin kollarına Sel olacak tayfun olacak duyguların Kahırlar küfürler geçecek içinden Ve sen küçüğüm birgün Bir özlem duyacaksın Bilmediğin ellerde görmediğin birine Sen diyeceksin Elerini tutmadığım Sıcaklığını tatmadığım Neredesin Sensiz olmuyor diyeceksin. |
El Degmemis Seni! Bir tek sende Özlem dedikleri Sevdami bir tek sende temize cektim ben Sevdigim... Yine sensiz zamani durdurdum Gündüzün Günesi Gecenin Yildizi Misaliydin Gözlerimde ama Yoksun Sevdigim... Basini alip gidecegini bile bile Bu Sevdayi nefesinden atip gidecegini bile bile duyacagim en son sensin Yüregimde. Uzagima düseceksin sen biliyorum Yine icime aticam ne telasli korkularimi Geceleri ben yine uykusuz kalicam bir de su yasli gözler yine... Aski isapatlarcasina aglamakla bitemicek bu acilarimiz, yandigimiz Atesler bizim sucumuz olamasada bulacak eksik yarinlarimiz Sendeki Beni ve Bendeki SENi... Günese günler saydiracak bu Hasretin bir kez daha Karanliklar düsecek yine seni bekleyen su gözlerime. Gözledigimiz yollar o kadar uzasada bilki bitecek bu sayili günlerimiz Yasamaya degiyorsa eger hersey senin ugruna bilki hic kimse silemez bu icimdeki el degmemis SENi..........* |
YOKUN SEN YANIMDA! yoksun sen yanimda her günüm zil zurna yasanmis tüm acilarin ister gül ister agla her sevginin aci var sonunda raziyim bu izdiraba git yoluna kursundan beter dil yarasi aglarsa gözüm yüregim yansa neler gelmedi basima hep sevdim inadina tanridan dilek dilesem seni dilerdim indina gelme sana hasrette olsamda bin bir özlemde yansamda bulup beni kollarina sarma seni seviyorum hep sevdim anla belki el girdi aramiza alin yazisi nasil yazilmissa okuyamadim cahilim bagisla hasret koyfu bagrimiza |
Küçük Bir Aşk İlk başta tanıştık Sonra öpüştük İki tekme bu işe burada Bitmişti bile... |
Senelerce bekledim tek yolunu isyanlar verip çok yordun kulunu bir gün gelirse sormaya durumu ne bir adres ne bir numara bırakmadan kaçtı deyin. Kirlenmiş beklentin sıkışıp kalmış vakitsiz adımız üşümüş solmuş bir gün gelirse sormaya ne olmuş sürgüledi gözlerini ağlayarak kaçtı deyin. Sevgilimsin demek gelmişti hep ar yağmıyorsa sende lapa lapa kar bir gün gelirse sormaya nesi var körfez imbatı örtünürken titreye titreye kaçtı deyin. Küllerim savrulurken kıyılara güneşi yine yorgun doğurursa bir gün gelirse sormaya olur ya ! Son çığlığını aynalara attı dünyadan kaçtı deyin |
| Saat: 10:47 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık