![]() |
SENIN ICIN.. YINE YAGMUR VAR DISARDA VE YINE SOKAKLAR BOMBOS YINE IZLIYORUM CAMDAN YAGMURU,KARANLIGI VE YANLIZLIGI.. AMA BU DEFA SEVEREK SEVILEREK DAHA BIR BASKA BAKIYORUM INSANLARA SENI SEVIYORUM,SENI COK SEVIYORUM... YINE YAGMUR VAR DISARDA VE BENIM YÜREGIMDE COK YAKINIMDASIN BILIYORUM.. CARESIZ YÜREGIMIN EN DERININDESIN FAKAT BAGIRSAM SESIMI DUYARMISIN BILMIYORUM.. ARAMIZDA DAGLAR VE BITIP TÜKENMEYEN YOLLAR VARKEN;DUYARMISIN BENI SEVDIGIM..? YINE YAGMUR VAR DISARDA VE BENIM GÖZLERIMDE BU DEFA NE ICIN AGLADIGIMI BILIYORUM DEMEK INSAN GÖNÜLDEN SEVINCE BÖYLE OLURMUS DIYORUM CÜNKÜ BU DEFA SENIN ICIN DAHA BIR BASKA AGLIYORUM.. YINE YAGMUR VAR DISARDA VE YINE ICIMDE FIRTINA BU DEFA SENIN ICIN KOPARTIYORUM FIRTINALARI SENI SEVDIGIM ICIN HAYATTA BANA VERILMIS EN GÜZEL ARMAGAN OLDUGUN ICIN BENIM OLDUGUN ICIN DAHA BIR BASKA YASIYORUM HAYATI SENIN ICIN BU HAYATIMDA EGER YASANMAYA DEGIYORSA BILKI HERSEY SENIN UGRUNA,SEVDIGIM |
Küçük Bir Öpücük Yürümek istiyorum ıssız ormanın içinde, Tek başıma günlerce, Düşünmeden hissetmeden sadece yürümek, Kabuğuma çekilmek, Yalansız, çıkarsız, kuralsız, yargısız İçime çekilmek Kimse olmasın benden başka Sorgulamak istiyorum Hayallere dalmak, Güzelliklerin olduğu, Anlamak ve anlaşılmak Her şeyin şeffaf olduğu o yere varmak Aptalca kandırmacalar yok Her şey şeffaf Herkesin içiyle dışı bir o yere ulaşmak istiyorum Uçsuz bucaksız okyanus görmek Sevgi okyanusu İçine girmek yüzmek istiyorum Sevgi her yerimi kaplasın Sonra ben okyanus olayım Sevgi okyanusu Sevgimi isteyeni kaplayayım İçime alayım tüm hücrelerine işleyeyim Sonra yavaşça uyanayım küçük bir öpücükle Hayaller gerçek olsun Karşımda iki güzel göz Gülümsesin ve desin ki Beni sev bana dürüst ve bağlı ol Bende seni seveyim Sana dürüst ve bağlı olayım Sarayım onu sevgimle hiç kaybolmasın Benim diğer yarım olsun bende onun. |
susmanın tadını öğretmek isterdim korkum beni unutabilmendi vazgeçtim sevmeyi aşkı sen tattırmıştın ilk kez yüreğim kıpırdıyor,gözlerim parlıyordu mutluluktan ayaklarım yere basmıyordu ayrılırken içimi yaktığını haykıracaktım kısa mutluluğum aklıma geldi vazgeçtim hiç bir kimse senin yaptıklarını yapmadı özlemlerimi bana sevgiyle sunmadı adıma şiirler şarkılar söylemedi gözyaşlarımın hesabını soracaktım vazgeçtim bitti derken koca şehir susmuştu yürümeyi unutmuştum ,yalnızdım yarınlarımı da alıp gitmiştin oysa isyan etmek geldi giderken ardından gözlerinde ki o bakış aklıma geldi vazgeçtim ölümün varlığını unutmuştum yanımdayken sevgiye dalıp kendimi oyalarken buz gibi yüreğimi ısıtmıştın ellerimi hep sıkı sıkı tutmuştun ağlamak istedim ardından çılgınca ısıttığın yüreğim aklıma geldi vazgeçtim özlemleri birleştirmiştik seninle hayaller kurmuş planlar yapmıştık hepsinin hesabını soracaktım başkasını ait olduğun aklıma geldi VAZGEÇTİM |
Derde Ağlarım Dinle sevdiceğim dinle duy beni!!! Dinle sevdiceğim dinle duy beni!!! Uykularım kaçıyor geceleri.. Sabah olmayı bilmiyor bir türlü Gözlerim dikiliyor tavanda bir noktaya Deli eden uğultular kulaklarımda Ne yastık halden anlar ne çarşaf Sensizlik kahreder beni her akşam Girmez penceremden beklediğim aydınlık Kapanır yatağıma çeresizlikle ağlarım Senin hiç unutamadığım hayalin Elimde bana verdiğin minicik resmin Mendilimde kokun ve sana akan göz yaşlarım Ömrümün son demini içime çekmişliğim Sevmek işte buymuş der .derde ağlarım.. Büyür gitgide incinmişliğim kırılmışlığım Başımı duvarlara vurur ağlarım.. Taa içerimde çaresiz biçare kalmışlığım Aşkın işte buymuş derde ağlarım Ben bu iğrenç dünyaya neden geldim Sevdim sevgisiz kaldım ne yaparım? Boşa geçen yılarıma yanar ağlarım Dolar taşar gözlerim burkulur içim Allahım sabır ver der.derde ağlarım.. İnan dünya artık çirkin ve soğuk Hayatsa yaşanmaz çok acı ve buruk İçimde binbir pişmanlık yüreğimde sen Nerdesin sevdiğim der derde ağlarım. Bitmeyecek bu kahroluş bu özlem Dinmiyecek gözlerimde yaş.kalbimde elem Eğer bir gün sensiz göçüp gidersem.. *** İçinde küçük bir pişmanlıktan Başka bişey kalmasın ağlama sakın Gittiğim yerde de gözyaşım dinmez Bu gözyaşlarım da sevdiceğim için der . Derde ağlarım |
Bu sensiz on ikinci gün Artık seni daha az düşünüyorum Canımı artık sıkmak istemiyorum Seni düşününce üzülüyorum zaman yavaşlıyor Bazen yüzümde bir gülümseme beliriyor Arkasından nemli gözler çıkıyor meydana Onlarca soru geliyor arkasından Hep çaresiz hep acı dolu yalnız ben Acaba aklının bi köşesin demiyim ? Oda beni arada bir düşünüyor mu ? Girdiğim her sokak çıkmazlarda ne yapsam olmuyor Uyumasam onu düşünüyorum uyusam rüyalarımda geziyor Artık bekliyorum ne zaman o gün gelecek diye hep bekliyorum Artık satırlar bile tutamıyor beni onlarda benim gibi çaresiz Belki bir az daha yalnız kalsam istediğime ulaşacak gibiyim Sesliği bozup karanlığı yıkıp aydınlığa çıkmama az kaldı Hissediyorum bir gün gelecek oda anlayacak bundan eminim Belki arkamdan iten olsa hemen giderim ama Mantığım ağır basıyor zaten sonlardayım Birde kimsesiz kalırsam ya geri dönüş olmazsa Ya uzak kalmak aşkımı körüklerse ya biri karşıma çıkmazsa Bir ömür senin yüzünden ziyan olursa kendini affeder misin acaba ? Bir gün güzelliğin kaybolup ellerin boş kaldığında keşke diyecek misin ? Beni başkalarıyla karıştırma ben onlardan değilim ben sadece severim Hem de ölünceye kadar artık laf ağızdan çıktı bir defa Şimdi seni sevmemek için ölmeyi bekliyorum Sanma ki intihar ediyorum aydınlığa çıkıyorum vede sensiz |
Kalbimi Yerinden Sökmeyi Dene Sevdanın sırrına ermek istersen Coşkun bir ırmak ol akmayı dene Çektiğim acıyı görmek istersen Yüzüme bir kere bakmayı dene. Pişmanlık acını dindirmediyse Yürek ateşini söndürmediyse Hiçbir şey geriye döndürmediyse Eski resimleri yakmayı dene. Bütün suçu bana yükleme artık Istıraba çile ekleme artık Bir ömür içinde bekleme artık Gönül zindanımdan çıkmayı dene. Sevgime beş para etmez diyorsan Kinim kolay kolay gitmez diyorsan Yaşattıklarım az yetmez diyorsan Dünyayı başıma yıkmayı dene. Bir kurşun da sen sık sanki yaram az Sen ne cimcimesin sen ne yaramaz O sahte bakışlar işe yaramaz Karşım da gözyaşı dökmeyi dene. Kanlı gözyaşımı kurutmam için Verdiğim son sözü hep tutmam için Seni sonsuza dek unutmam için Kalbimi yerinden sökmeyi dene. |
Sonbahar Seni korkutmasın Hüzün verse de yere düşen sararmış yapraklar Gelecekse, başım gözüm üstüne Tufan misali yağmurlar Seni aldatmasın Her yanı matem bürüse rüzgara yenilip de koparılsam dalımdan Ve yağmur sularıyla bir meçhule yol alsam Bilesin yine de bitmem Umudum kardeş olmuş isyanıma Ben her bahar yeniden doğarım... |
Dokunmayın Bir hüzün kentinin nüfus kütüğünde kayıtlı adım Beni o kentin sokaklarında arayın İklim güzse Mevsim Ekimse Ayın adı hüzünse Bir sarı yaprak yere düşmüşse Bunu yazmak için ben o ağacın altındayım Benden neşeli dizeler ummayın Küçükken resim defterime Bir yaprak çizip içini yeşille boyamadım Çocukluğumun perdelerini örttüler Dediler ki ışıklara; Sakın içeri sızmayın! Sizin saçlarınızı okşarken elleri annenizin, Ben muhtemelen Bir yorgan altı karanlığındayım Bu şiir biraz uzun olacak Canınız sıkıldıysa Devamını okumayın! Ben hüzün apartmanının üçüncü katında yaşarım Adımı o apartmanın zillerinde arayın Vakit geceyse Ay geceye küsmüşse Bir yıldız yere düşmüşse Bunu yazmak için ben O apartmanın terasındayım Benden neşeli dizeler ummayım Küçükken resim defterime Bir yıldız çizip İçini kırmızıyla boyamadım Birer birer değil, kalabalık geldiler Çocukluğumu üstümden kitlediler Dediler ki kapılara; Sakın ha açılmayın! Siz salıncaklarda sallanırken özgürce Ben içerde tam on yıl yattım! Canınızı sıktıysa bu şiir, Sakın başa dönüp bir daha okumayın! Beni ararsanız yani, Hüzün neredeyse Ben oradayım. Kime sorsanız gösterirler beni Beni öldürün; Dizelerime dokunmayın! |
Gündoğarken karanlığın üstüne,özlemine yenisini ekledim Ne zaman güneşi gördüysem,ümidime bir umut ekledim Şafaklarım tükensin diye hep yarınları bekledim İnsan sevdiklerine değer vermiyormuş ayrı kalınca öğrendim Seni sevmeyi sensiz kalınca sevdim Özlemeyi seni hatırlatan şarkılarda hissettim Umurumda değil dediğim dünyayı senin için önemsedim Sevmek çok güzelmiş seninle farkettim Deniz fırtınaları kopsa,çığ düşse,deprem olsa Dağlar birbirlerine yıkılsa,nehirler taşsa Beni senden ayırabilirler miydi acaba? Ölüme dek,sonsuza dek bağlanmışım ben sana AYRILINCA ANLADIM AYRILAMAM ASLA... |
SEN BENSİN BEN DE SEN... Ben gelince aklına, Okyanusları düşün. Bir bahar gününde, Yağan yağmuru düşün. Ardından çıkıveren gökkuşağını düşün. Ben gelince aklına, Hiçbir şey düşünemiyorsan; Kendini düşün!... Sen deniz gözlüm Okyanusu indirebildiysen yüreğine O derinliği hissedebildiysen O hırçınlığı, o yeşili gördüysen Kendini kaybettiysen eğer Vurgun yediyse yüreğin Evet sen bensin… Ben de SEN!... |
| Saat: 10:47 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık