MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

arwen 21 Ağustos 2006 13:41

Küllenmemiş Aşk



Sevgini gölgesinde kaldı aşkımız
Hüzünlü gülüş kaldı dudaklarımda
Anıları unutarak
Aşkımıza ihanet etmiştik
Kutuplara atmıştık
Yalnızlaştırılmış yüreklerimizi
Soğuk sinmiş deniz kokan saçlarına
Atacağım elimi saçlarına
Canlanacak deniz kokan aşkımız
Şarkı söylemek isterse yüreğin
Kuşlara eşlik etmelisin
Aşk küllerini yakmak istersen
Suya bakmalısın aşkı görebilesin


Misafir 21 Ağustos 2006 13:47

Baksan,anlasan
Görsen beni,bir tanısan,
Ufak bir işaretin yeter herşeyi başlatmaya
Oysa geçip gidiyorsun yanımdan,
Kayıp yıldızlar gibi ışığım ulaşamıyor sana,
Biliyorum,çelik bir yelekle koruyorsun kalbini
Yüzündeki kalın bulut göstermiyor içini,
Ne yapsam boşuna,beni fark etmiyorsun,
Kelimeler yanıp sönen yıldızlar gibi dilimin ucunda,
Belki birgün onları sana vermeye vaktim olur,
Yol alırken aynı karanlıkta,
Biliyorum,bana ihtiyacın var,tam aradığın sevgiliyim ben,
Ama bunları söylememe izin vermiyorsun,görmüyorsun beni,
Fark etmiyorsun.
Yanımdan geçip gidiyorsun her seferinde,
Yanımdan geçip gidiyorsun....


arwen 21 Ağustos 2006 13:54

Küller Arasında



Sevdan kor bir alevse
Varsın yaksın sol yanımı
Sönmesin ömrümce kavursun
Razıyım senle akıtsın kanımı
Sözlerin acıtsa da bağrımı
Tutamam öfkemi silerim
Lafım geçmez yüreğime
Gönlün olsun diye çeker giderim
Ahlarım derya olmuş azaplarda
Bilemezsin neler gördü yollarında
Sensizliğin sessizliğine mahkum
Öptüğün yer burnumda tüter akşamlarda
Göğsümdeki kanser yarası değil
Bıraktığın anıların sillesi var
Her gece iner yüreğime aldırmazsın
Kanımdan akan her damlada izin var
Kıyametler kopuyor zavallı benimde
Bir adamdım bildiğin gözlerinde
Hoyratsın umurunda olmaz seninde
Hissetmez misin yangınlarımı
Kör olmuşsun perde inmiş taş kalbine
Beni kardan adam yaptın
Güneşin önüne attın
Şimdi eriyorum istediğin gibi
Simsiyah küller arasında kaldım.


Xgamzex 21 Ağustos 2006 13:57

Affet

Acilarla biraktin bu kalbimi,
feryad ettirdin bu yüregimi,
farkinda degildin ama seni gercekten sevmistim,
en aci darbeyi vurupta gittin,
deme ki sende vefasizmissin,
senden beklemezdim,
elbet bir gün sende seveceksin,
mutlaka benli günleri arayacaksin,
en acisinda sevdigim beni unutamayacaksin,
mezarima gelip "AFFET" diye yavlaracaksin....


Misafir 21 Ağustos 2006 14:05

Şimdi yaralısın bilirim için acıyor
Çeken bilir derler
Sevdin mi tam sevenlerdeniz
Gözümüz kör yüreğimiz kor olur
Herkes bizde kalanı küçük bir sıyrık sanır
Oysa adımız deli kalbimiz divane
Neden dokundun harflerime?.
Kuşatmalarımın misafiri
Beni neden bilmek istemedin?.
Oysa sen evet sen
Yaşamıma dokunandın
Sen benim söyleyemediklerimdin
Deneyip de başaramadığımdın
Karanlıklarda beliren umudumdun
Sılamdın gurbetimdin
Farkında olduğumun farkıydın
Yanlışımın doğrumun ötesiydin
Sen benim seçilmişimdin
Bittiğimde başlangıcımdın
Yok olmuşlarımın geri geleniydin
Sen unuttuğum acılar kadarsın
Sen yaşanmamış mevsimlerimsin
Sen içimden çekip çıkardığımsın
Nazım'ın dediği gibi
"Bence artık sen de herkes gibisin"


arwen 21 Ağustos 2006 14:06

Kum



Sen kum nedir bilmezsin
Deniz görmedin ki
Yum gözlerini zamanı düşün
Deniz bir gözünde
Kum bir gözündedir.

Sen taş nedir bilmezsin
Dağa çıkmadın ki
Yürü ufuklara doğru
Dağ bir ayağında
Taş bir ayağındadır.

Sen kül nedir bilmezsin
Ateş yakmadın ki
Uzat ellerini gökyüzüne
Ateş bir elinde,
Kül bir elindedir.

Sen kan nedir bilmezsin
Ölmedin, öldürmedin ki
Yat toprağa boylu boyunca
Ölüm bir yanında
Kan bir yanındadır.

Sen aşk nedir bilmezsin
Beni sevmedin ki
Ağla ağlayabildiğin kadar
Bütün güzellikler sende
AŞK bendedir.


Misafir 21 Ağustos 2006 14:06

Yağmur damlalarının meydana getirdiği
Küçük gölcüklere aksediyor hüzün..
İnce ince yağan yağan yağmur
Demek sende dertlisin,
Ya da benim dertlerimi biliyorsun
Benimle paylaşmak istiyorsun..
Yağ yağmur,
Yağ ki, beni anlayan birilerinin olduğunu bileyim..
Yağmur yavaşlama, hayır dinme..!!
Dertlerimi paylaştığım bir dostumu
Böyle aniden kaybetmek istemiyorum..
Ne olur gitme..
Sende gidiyorsun herkez gibi
Beni terk ediyorsun..
Tamam git,
Nasıl olsa alıştım yanlızlığa..


arwen 21 Ağustos 2006 14:26

Kum Saati

Döndür kum saatini en iyi ilaç zaman;
Buruştur fırlat Onu, Onunla olma ziyan.
O da olmadı mı baştan başla en baştan.
Döndür kum saatini en iyi ilaç zaman.

Yine sayacak mısın düşen her bir taneyi?
Her bir tane bin yıldır; kim bilir belki bir an.
En büyük rol senindir terk etme bu sahneyi;
Döndür kum saatini en iyi ilaç zaman.

Terk ettiyse ne olmuş terk edilmek meziyet;
Terk eden sen olsaydın acırdım bak o zaman.
Seversin sevilmezsin; sevda zaten eziyet;
Döndür kum saatini en iyi ilaç zaman.


Misafir 21 Ağustos 2006 14:28

Neler yazmadım şu deftere,senden sonra ve senleyken de...
Mutluluğum, sevgim,aşkım ve bunun yanında keder de...
Şimdi neler yazmak isterdim sana, yüreğimdeki sitemle,
Fakat biliyorum ki; anlamayacaksın gene...
Seni cümlelere sığdırmakta güçlük çekiyorum,
Herşeyi anlattım da; sana geldi sıra fakat anlatamıyorum...
Gözlerim ufak çocuklar gibi seni arıyor,
Kalbimde beni dinlemiyor, vefasızlığını anlatamıyorum...
Hasta olduğun an geldi şimdi aklıma,
Yüreğim acırdı... sana belli etmezdim ama,
Sanki kanser olmuşsun gibi korkuturdu beni
Kanser değildin, ufak bir griptin aslında...
Şimdi ben hastayım, peki sen niye aramazsın?
Bilmiyorum halini seninde,bilmem hasta mısın?
Aramam seni sevgili;
Benim olmayışın varken sesini duyunca nasıl dayanırım......


arwen 21 Ağustos 2006 14:31

Kum Taneleri





Nihayet yırttım perdesini
Bu yalan sevdaların
Ve avuçladım gerçekleri
Ellerimde kum taneleri

Vurdum kendimi serseriliğe
Geceler berduş
Ben ayyaş

Bak kadeh kaldırıyorum
Yüzümde dünden kalan izler
Gözlerim yarınlara uzanmış
Hadi sende kaldır kadehini

Kaldır kadehini
Şerefine içelim yalnızlığın
Ve ağlamaksız doğacak güneşin
Ve aşksız olacak sabahın şerefine

Vurdum kendimi serseriliğe
Geceler berduş
Ben ayyaş

Ayaklarım yalpalıyor
Uçup gidiyor sanki yollar habersizce
Yüzümde dünden kalan izler
Gözlerim yarınlara uzanmış

Deniz oluyor elemlerim
Umutlarım olta misali
Ve kahır tutuyorum
Sensizliğe kadeh kaldırırken

Vurdum kendimi serseriliğe
Geceler berduş
Ben ayyaş

Kadeh kaldırıyorum Şerefine
Şerefine sahte sevdalar
Şerefine yalan aşklar
Şerefinize içiyorum gecemin karanlığını

Susturun sazları çalmasın
Sonsun şehrin ışıkları
Yüreğim olsun her yer
Zifiri karanlık yüreğim

Vurdum kendimi serseriliğe
Geceler berduş
Ben ayyaş

İçimin karanlığı yetmiyor
Gizlemeye gözyaşlarımı
Onları doldurup yürek kadehime
Umutlarım kadehimde buz taneleri

Çaresizliğimle karıştırıp
Sensizliğimle içiyorum
Nihayet yırtıyorum perdesini
Bu yalan sevdaların

Vurdum kendimi serseriliğe
Geceler berduş
Ben ayyaş

Avuçladım gerçekleri artık
Ellerimde kum taneleri
Olmazları örüyorum ilmek ilmek
Olurlardan uzata kalıyorlar

Sacların denizde dalga oluyor
Nefesin zemheride rüzgar
Gözlerin kayıp yıldıza yüklenmiş
Yüzün ise bulutlar ardında uyuyan mehtap

Vurdum kendimi serseriliğe
Geceler berduş
Ben ayyaş

Şerefine içiyorum Şerefine
Şerefine ihanetlerin
Şerefine ayrılıkların
Şerefine olgun yüreklerin Şerefine

İçimin karanlığı yetmiyor
Gizlemeye gözyaşlarımı
Onları doldurup yürek kadehime
Umutlarım kadehimde buz taneleri

Vurdum kendimi serseriliğe
Geceler berduş
Ben ayyaş



Saat: 08:23

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık