![]() |
Şimdi yoksun yanımda Elbet bir gün geleceksin buraya, Bensiz ağlama oralarda Unutma yüreğim hep yanında Sensizlik acıtıyor içimi, Çok özledim sevdam seni, Yoksun yanımda,gittin uzaklara Unutma sevgilim oralarda beni... Dünya gözüme boş geliyor, İçim sıkılıyor,yüreğim daralıyor, Sen yoksun yanımda, Bu şehir beni boğuyor... Senelerimi verdim sana, Yıllar dayanmadı bu aşka, Sakın gidip beni bırakma Seni çok seviyorum unutma.... |
Mor güller ; Dönülmez an, yüreğe dokunan renk Mor güller ; Sevgiliyi ağlatan gül destesi Mor güller ; Zerafeti gözlere seren ahenk Mor güller ; Bir eflatun aşkın efsunlu sesi Mor güller ; Tebessümle gelen yalancı bahar Mor güller ; Gençliğimin ilk aşkı, ilk hevesi Mor güller ; Otuzumda saçlarıma düşen kar Mor güller ; Dert üfleyen neyzenlerin nefesi… Mor güller ; Kemanların telinde dolmaz çilem Mor güller ; Can acıtan hüzünlü aşk bestesi Mor güller ; Şairliğim, elimde kanlı kalem Mor güller ; Bestelerin yürek yakan güftesi… Mor güller ; Cananımın yüzünde ki pembe naz Mor güller ; Yüreğimin keder yüklü küfesi Mor güller ; Hayatımda duyduğum en büyük haz Mor güller ; Heyecandan titreyen can kafesi... Mor güller ; Feryat, figan, bülbülün dilinde gam… Mor güller ; Zehir sunan tılsımlı mey şişesi Mor güller ; Yâr elinden düşüp parçalanan cam Mor güller ; Dudağımda kalan veda busesi… |
Bir bulut vardı güneşe gülen Yaşları tel tel akardı Rüzgarı bırakıp ışığı seven Saçları tel tel ağardı Bir güneş vardı bulutu seçen Gözleri aşkı arardı Sarı kollarından melekler geçen Geceyi günle sarardı Artık birlikte değil onlar Geçmişi bulmak dünyalara eş Yaşamak istersen o anı tekrar Göklerde olacak bulut ve güneş |
Aslında döneceğini hiç düşünmüyorum, Ben içimdeki seni yaşıyorum, Arkana bakmadan gittin, Bir de ihanet ettin, Senden asla vefa beklemiyorum.... Fırtınam dinmedi gittin gideli, Aslında çok özlüyorum seni, Ama asla gelme geri, Henüz gözümün yaşı dinmedi... Oysa olsaydın yanımda, Çaresizlikte bıraktın beni,yüreğindeki vefayla Gözlerini arıyorum arada, Yüreğimde salısın hala Seni istiyorum delice, Bilmiyorsun sen sevildiğini,bilmeyeceksin de, Bir gün geriye gelirsen de, Bulur musun sevgili beni bıraktığın yerde(!) |
Girse de aramıza gölgesi zaman zaman kilometrelerin Yanıt değil mi yanyana gelmemiz? kendi kabuğunda yaşayanlara... Avuçlarımda bıraktığı sıcaklık yanıt değil mi ellerinin Kalın duvarlı loş yapılarda çınlayan ürpertiye yanıt değil mi? Yanıt değil mi güldüğün vakit açılan gelincik tarlası yanaklarında Kan pıhtısı ile çizilmiş suratlarına Yanıt değil mi? Sevmeyenlerin... |
Bir çocuğum adını heceliyorum, Kağıtlara adını dolduruyorum, Bir vurgun yaşadım ama Gene de ayakta durmaya çalışıyorum... Bu mekan neresi? Terketmekte neyin nesi, Unutturdun bana her şeyi, Tanımıyorum kimseyi, Bak gene elimi uzattım sana, Nefes alamıyorum anla, Aşkınlayım bekliyorum yana yana, Ölecek yoksa,gel sahip çık şu cana... Tenin tenime değdiğinde can gelecek, Sen gelmezsen, Azrail'e can verecek, Bu kalp seni dursa da sevecek, Gel son defa olsun Belki de bu gözler seni son defa görecek? |
Dertlenirdi deniz, Fırtınalar koparırdı. Salardı tüm hırçınlığını sahile. Ne zaman böyle görse beni kapkaranlık yapardı suları… Susardı deniz, İçlenirdi. Ağlardı sessiz,sessiz. Suratımı yalardı gözyaşları. Ne zaman böyle yürüsem sahilde susar,kapanırdı ayaklarıma… Coşardı deniz, Rakı içmiş gibi neşeli olurdu. Naralar atardı enginlerde oynaşırdı dalgalarla. Beni gülmeye görsün davet ederdi ufuklara… Anlatırdı deniz, Birbirinden güzel masallar anlatırdı. Sevda türküleri söylerdi içli, içli. Sabahlara dek uykuya dalardım kollarında… Sırdaşım oldu deniz. Binlerce kez seni dinledi benden. Her gün,her gece seni anlattım. Unutmak için gözlerinin rengini her gece aşkımı denize attım… |
Gidişin çok feci oldu İçimdeki umutlar tek tek yok oldu Sanki alnıma dayandı silahın namlusu Dur gitme desem sıkacaksın kurşunu.... Sen cansın, Sen ağlatansın, Sen sevdasın, Yaşayamadığımsın, Camdan dışarı bakıyorum Saat öğlen ama hava karanlık, Yağmuru seyrediyorum, Belki gelirsin diyerek seni bekliyorum... Tek bıraktın beni bu yolda Tam ağlayacaktım Gökyüzüne baktım, Ordan diledim seni son defa Belki gelirsin diye bana.... |
[flash=http://img237.imageshack.us/img237/968/geceeq7.swf]width=500 height=500[/flash] |
İZ bize korkmayı öğrettiler ilkin biz de öğrendik *****rengi korkmayı *****rengi saklanmayı sonra kıpkırmızı korunmamız buyrulmuştu çünkü tehlikeli bütün güzelliklerden canımız yanmasın diye canımız yanmasın diye keşkelerle yaşamayı göze aldık hep nedense sonra beni öğrendik hem tenimizdekini hem de içimizdekini ve hep korktuk acı cekmekten, yanlış yapmaktan, kontrolden çıkmaktan iyi vatandaşlar kontrolden çıkmaz, iyi insanlar da onca işin arasına bir de bekçiliği sığdırdık yarınlara erteledik hayatı hep gururla bi sıkımlık canımız vardı halbuki bi sıkımlık can kendimizi kandırmanın yolu nereden geçer roma'ya çıkan yollardan kaçı yolda vurulur bizler hep işin kolayına kaçtık kaçmak alışmaktı kaçaktık hüzünlü şarkıları alkolle biçip kefenler yaptık üzerine yitik bir kuşak bağladık gözyaşlarımızı kilitleyemeksek de gönlümüzü kilitlemeyi becerdik burnumuzun ucundan ölüler geçti bizim bacak aralarımızda kan gülüşlerimizde fermuar aldırmadan yap boz hüzünler yapıştırdık makyajlı yüzlerimize kimsesiz bir kentin sığınmacılarıyız aslımız çürüyor farkında değiliz başkalarına hep fotokopilerimizi veriyoruz büyültülmüş fotokopilerimizi tekrar tekrar başa dönüyoruz. |
| Saat: 05:49 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık