![]() |
Neredesin Be Aşk Nereye baksam "gel beni bul" diye haykırıyor AŞK. Takılıp gidiyorum ardından aşkın sesinin. Ulaşmaya çalışırken o sese, yakalamaya çalışırken; tökezliyorum her defasında ona giden yolda Düşüyorum... Her düşüşten sonra, yamalı bir sevda daha bırakıyorum ardımda. Ve anlıyorum her defasında neden hep kaçtığımı sevdalarımı yaşamaktan... Ve anlıyorum her defasında neden hep yarım bıraktığımı aşklarımı.. Ve anlıyorum her defasında, kendime yasakladığım sevdalarım ve sevdayı yaşamamışlıklarım, bitişleri görme cesareti yoksunluğundan başka birşey değil... "Sonsuz ve ölümsüz aşk yoktur" Ama o ses... Ahh o aşkın beni çağıran sesi yok mu? Tıkayamıyorum kulaklarımı artık. "Bulduğumda yaşayacağım bu sefer" kararlılığı ile koşuyorum hep. Düşüyorum.... En ufak bir sendelemede hemen yeni bir arayışa itiliyor yüreğim, sonra bir yeni arayışa daha, sonra bir yenisine daha..... Bu öyle bir kısırdöngü ki, aynı anda çoğul sevdalar esiyor yüreğime; eşzamanlı aşklar yaşıyorum.. Fırtınayı bekleyen ben, yetinmeye çalışıyorum rüzgârlarla.. Üselik çoğu rüzgâr bile değil ve aslında ben çoğunu en baştan anlıyorum, kendimi kandırıyorum.. Ama gene de atıyorum aşkın ılık esen rüzgârlarına kendimi. Sonu başından belli yarım yamalak sevdalar yaşıyorum. Her yamalı aşktan sonra daha fazla artıyor açlığım, daha fazla artıyor kana kana içme ihtiyacım.. Her biri için "acaba bu kez doğru kişi mi" diyerek eş zamanlı aşklar yaşıyorum. Ve ben, her defasında; daha da üşüyen bir yürekle başbaşa kalıyorum, daha da yalnız bir yürekle.. Ahh! Ama suç bende, salaklık bende.. Çok şey istiyorum ben!!!! İnsan olmalı ruh ikizim olmalı, erkek olmadan önce... Ruhumu soyabilmeli giysilerimden önce.. Zihinsel uyum "olmazsa olmaz" larımın başında geliyor.. Elleri bedenimden önce saçlarımda gezinebilmeli... Ruhum ile sevişebilecek bir yüreğe sahip beden olmalı yatağımdaki.. Ve eğer mümkün ise.. Lütfen.. Birlikte uyuyup birlikte uyanabileceğim biri olsun bu sefer... Görüyorsunuz ya; ne çok şey istiyorum. Üstelik bu kadar da değil, liste daha uzuyor... Tekrar aşkı yaşamayı yasaklasam kendime, eskisi gibi yarım bırakıp gitmeye karar versem???... mi acaba? Ama hayır, ben artık gerekirse boğulmak istiyorum sevda denizinde. Sonları da yaşamak istiyorum artık.. Şimdilerdekilerde değil ama, öncekiler, önceki sevdalarımda hep ışıl ışıl gözler vardı... sürekli düşünüldüğüm ve düşündüğüm, arandığım ve aradığım, çılgınca özlediğim ve özlendiğim, bulutların üzerinde yaşıyormuşcasına yaşanan sevdalardı benimkiler. Hep öyle kalsınlar istediğim için yarım bırakıldılar zaten. İstemedim o ışıl ışıl gözlerin donuklaşmasını.. İstemedim telefonumun nadiren çalmasını.. İstemedim paranoyalarımla başbaşa kalmayı.. Korktum hep bitişlerin acımasızlığından.. Sanırım aşk benden intikam alıyor. Dolu dolu, dopdolu aşkları yaşamadım, yarım bıraktım. "Madem öyle gel böye" diyor şimdi bana... "Gel beni bul" diye haykırırken bir yandan, diğer yandan da "ohh canıma değsin, sana sunduğum fırsatları geri teptin zamanında, kendi düşen ağlamaz" diyor sanki.. Ey Aşk ! Af diliyorum senden işte... Çıksana artık karşıma, savursana beni fırtınalarınla... |
MEYHANE Ozan Andre Chenier yi İkiye böldüğünden beri giyotin Kurum satıyorsa meydanlarında Paris in Ozan kardeş hadi hop Sende uzat boynunu Eş dost akraba beklemesin Hadi hop sayın cellatlar da Kavuşsun erkenden çoluk çocuğuna Tarihten anlaşıldığına göre Sırası suyu yok bu işin S okakdan el ayak çekildimi Sen de tırt sepete Ozana kardeş hele hele Sepete düşdükden sonra da Tut ki sakallarını öyle dipten Genç sıska dul ihtiyar Tümü meraklı yurttaşların Tıraşlı bir baş görsün Hadi kuzular da meyhaneye |
Sevmek sende güzel sevilmek sende yıldızlar gökte ruyalar senle güzel sevgin se bende sıcaklık sende güzel kışlar ayazda gitmeler göçmen kuşlarda gelmeler sende güzel tüm rengler sende güzel sen se beyazda bal petekte güzel birde senin gözlerinin renginde sözler dilde güzel sevdiren sözler dende Kerem Aslı da güzel sen yüreğimde taş yerinde ağır sevgin yüreğimde kul olmak Allah`he güzel güzeller sende ucsuz bucaksız şu evrende soyut,somut her şeyde seni anlatmak için can incitmekten korktuğum kelimeler sade ve sadece ****SENİ SEVİYORUM"da güzel.... |
[flash=http://www.charous.com/uploads/cec29e2a7c.swf]width=400 height=480[/flash] |
Vakit yaklaştı diyorsun üzgünce Gitmen gerek artık Sana kal diyemem ki Ama son bir defa dudaklarıma Dokunda öyle git Bir hatıra kalsın sıcacık öpüşlerinden Bir hatıra kalsın tatlı gülümseyişinden Gidiyorsun demek beni mahvederek Gidiyorsun ...Git bakma arkana Bir koca dağı devirdin bakışlarınla Bir çaresiz bıraktın arkanda Üzülmeni istemem ne olur git Git ...Git ağladığımı görme Sil git her şeyi bir kalemde Unut beni Ben ki çaresiz delinin biri Perde kapanıyor akşam oluyor Bak karanlık çöküyor Hem kimsede görmeyecek Göz yaşlarımı Çünkü beni bıraktığın gibi Bir karanlık çöküyor Gidiyorsan çabuk git Dayanamam bu uzun elvedalara Sil bir kalemde her şeyi Unut gitsin unut yaşanan her şeyi Farz etki hiç yaşanmamış kabul et Beni yaktığın gibi aşkını da al git Git artık git Ağladığımı görme Ağladığımı görme Ağladığımı görme. |
KARŞILAMA İlk yazın ucu göründü Harlayıverdi çiçek çimen Kalktım Akçadoruğa çıktım Bi ova serildi önüme Karşıma bi dağlar dikildi Elim ağzımda baka kaldım Bir yanda dumanlı toprak Bir yanda deniz Eriklerin bademlerin şavkı vurmuş havaya Ortalığı tutmuş zeytin Gözlerim yeşile kesti Hey ne dünyaymış dünyamız Çamların heybetinde sesinde kaynakların Yaşamak uğul uğuldu Kımıldıyordu yamaçlarda tarlalar Tepemde gök Çevrilmiş üstüme sayısız sevdalı göz Güp güp atıyordu yüreğim Kıyısında söğütler göveren Bir nehir yatağına dönmüştü içim Üstüme üstüme geliyordu ıraklar Yankısıyla nice ilk yazların Coşkun sular geçiyordu Derinlerimden Yosunlu kayaların dibinde Ordan ordan dürtüyordu tohum tomurcuk Elimi uzatsam özgürlüğe dokunacaktım Yeni düşünceler patlıyordu zihnimde Açtım bağrımı güne güneşe Eh beee |
Seni İntihar Ettim Deli dolu geçtik ateş hatlarından Sevgim korkuyla beraber büyüdü içimde Sevdikçe korktum, korktukça daha çok sevdim Ergeç birbirini boğacaktı bu duygular biliyordum Neden sonra farkına varıyor insan Ayağına takılan tüm taşları Yoluna kendi döşediğini Senin yarınlara inancın benden yüklüydü Daha cesaretliydin Planı çatılmamış yarınlara ektiğin umutlar Er geç açacaktı biliyordun Deli sevdalı çocuk ruhumun Nicelerinin uğruna kıyametler kopardığı Değersiz değerlere sırt dönmüş güvenli saflığında Bir sonsuzluk buldun kendine Ve hayatımızın resimlerini çizdin duvarlarımıza Sonra yeşil bir kente ılık bir yaz gecesine astın beni Sevdalı ömrümün dakikası beş para etmedi Ödedim cümlelerim seni taşımaktan yorgun düştü Son sözün ve son anın efendisi olmaya bilenmiş yüreğine yenildim Geçmişten nefes alıp, geçmişe nefes verdim Anılar kemirdi yüreğimi Felç oldu hislerim Zamanın çoktan dibe çöktüğü kum saatimin belinden Tek bir saniye bile süzülmüyordu Ters çevirmeye cesaretim yoktu Çünkü yeniden başlayacak bir hayatın korkağı olmuştum Aşkların sonrasında hüzün vardır Ya sen hüznü boğarsın ya da hüzün seni boğar Ama birisi kanatlarını kırarsa eğer Yaralı kuş rolüne soyunacağına Yürümeyi denemelisin Hayata dönmelisin Bunları düşünebilmek bile kendime dönüşümdü Ve sonunu infaz ediyordu içimde O gece yüreğimden sağ çıksaydın eğer Ölen ben olurdum O gece hayatın lekesiz bir anında Seni intihar ettim Şimdi katil benim Artık güncemde bir boşluksun Yavaş yavaş taze anıların altına gömülüyorsun Ve sana ait sandığım her şeyin Aslında benim olduğunu anlıyorum Hiçbir duygunun tek ilhamı değilsin Kendimi keşfettikçe seni kaybediyorum Ve ufkuma sensizliği korkusuzca geriyorum... |
TARLA Aklımda genişleyen hep o tarla Güneşle tüter ince ince Dinmiş sınırlardaki ağrı İlk tutkuların adı Korkusunda serinliğinde Hele yağmur sonları Hele sürüldüğünde Sanırsın insan yüreği Diriliğin gücü sevinci Kıpır kıpır derinlerde Çatlamış güzel günlerin tohumu Bir mavi şavk içinde Daya kulağını toprağa dinle Özsuda sütte kandaki coşkunluğu Uyanışı dinle dünya kırında |
MAVİ BİR AYRILIK Bu akşam yıldızların dudaklarında Ölü bir aşka ağlayan bir bulut vardı Sessizce dokunuyordu yıldızların dudaklarına Islak ve ihanet karası sessizlik sustu Çığlık çığlığa yalancı ışıklar şehri avuturken Yüreğimde adı konulmamış bir hazan başlıyordu Üşüyen dudaklarımda titreyen kelimeler Masum bir aşka ağlıyordu Yüreğimin maviliklerinde bir hazan dur durak bilmiyordu Hüzün hep hüzün ve kahrolası bir VEDA...! Anlamsızlaşan yanımda çocuksulaşan bir söz: GİTME..! Zamana ve sana Birde bu kahrolası VEDA ya inat GİDERSEN GİT..! Ama bana yüreğini bırak Ayrılığın gece vardiyası var bu akşam Herşey hazır ölü yıldızlar dudak büküyor bulutlara Rüzgar umarsız kipriklerimde üşüyor Çünkü gözlerin, gözlerimde üşüyor Rüzgarsa bana eşlik ediyor Ve şimdi yüreğimin yangınında Gözlerinin soğukluğu kipriklerime meydan okuyor Ve yalancı ışıklar Yalan yanlış bir şeyler mırıldanıyor Ve bu VEDA..... Bu kentin yüreğine sığmıyor Evet GİT....ama bir şeyi unutma Bu felaketler yangınında seni Neyse.............. Hazanın hüzne demirlediği bu anda ELVEDA..! ELVEDA..! |
.: Sana Seni YazıyOrum :. Güneşin başka iklimleri aydınlatmaya,başka gönülleri ısıtmaya gittiği şu saatlerde kağıdı,kalemi elime alıp,seninle dertleşmek,yalnızca sana yazmak ve yalnızca seni özlemek geliyor içimden.Sana yazmak.''Sana seni Yazmak'' Seni ve yüreğimde anlam bulan duyguları...Sana ait yüreğimin derinliklerinden kopup gelen artçı şokları anlatmak ve toprağı alnından öperken yağmur taneleri,tüm banliğimle sana yağmak istiyorum... Bu gece dudaklarımdan dökülen her kelimede sen varsın ve yine sen varsın yarım kalan sevdamın eksik taraflarında.Bomboş ve sessiz kaldırımlarda yürürken seni haykırıyorum sensizliğin inadına! Bu sensizlik gecesinde sevdamın en ücra köşelerine seni yazıyorum. Bu gece gene yağmur yağıyor.Yağmur yağıyor gönlümün sensizlikle yanan her yerine.Yağsın,yağsın ki saklasın sensizliğimde döktüğüm gözyaşlarımı!Ve yine saklasın sensiz geçen bomboş hayatı... İşte seni haykırıyorum sensizliğe alışamamış yüreğime,işte seni yazıyorum!!! Bu gece gene yağmur yağıyor.Senyoksun oysa biliyorum ve üşüyorum sensiz kaldığım saatlerde. Gözyaşlarımı efkarıma kattım bu gece. Sevdamı,umudumu ve seni kızgın bir sel gibi kalbime akıttım. Bu gece yağmurla beraber gözyaşlarım yağıyor ve ismini yazıyor sensizliğin acısı ile kıvranan kaldırımlara.Süzülen her damlada sen vardın ve yine sen vardın gecenin en karanlık anında. o,doya doya bakamadığım gözlerin,gözlerimin içine bir kez daha değseydi ve tebessümünden bir gül açsaydı yanaklarında,yetmez miydi? Bir bakışın bir ömüre değmez miydi? İsmini kazıdığım kaldırımlara sanki sen yağıyorsun yağmurla birlikte ve sevgin yağıyor yüreğime...Yalnız ve bomboş odamda sen varsın hala.Hala sensizliğim duruyor yanı başımda... Bu gece gözyaşlarım yağıyor sensizliğimle birlikte kaldırımlara.Seni arıyorum,erimekteyim...Karanlık geceye inat ay gökyüzünde... Ve gökyüzü yüreğimde....... |
| Saat: 05:49 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık