![]() |
[flash=http://img428.imageshack.us/img428/1638/bylebirsevgitf7.swf]width=650 height=500[/flash] |
SUS Hiç açma ağzını, Tek kelime söyleme.. Haram edeceksen baharımı,yazımı, Dindiremeyeceksen sızımı, Hiç bir şey söyleme.. Sus..! Küstüreceksen hayatıma beni.. Umutlarımı,hülyalarımı Yok edeceksen eğer; Hiç konuşma..! Boşaltmaksa maksadın Nefretine bulanmış sintineni, Sus..! Kirletmekse niyetin Mavi dünyamı, Sanma ki buna değer.. Dilimden düşürmediğim adın En pak yanım.. Sus,birşey söyleme..! Ben bazen dalgalanırım böyle. Büyütürüm uçsuz bucaksız deryamda, Küçücük çırpıntılarımı. Çarşaf gibi asude görünsem de öyle, Bilemezsin, Hangi fırtınalar var dünyamda. Bilemezsin.! Ne deli girdaplara gebe, Dip akıntılarımı.. Tek kelime söyleme..! Sus..! Sende kalkamazsın o zaman altından.. Deprem görmüş dalgalarımla başedemezsin. Bin yıllık nakışı, Bir gecede işlerim falezlerine.. İsyanımın deli akışı, Bir gecede indirir seni tahtından. Ne inşa ettiğin devasa dalgakıran Ne de beni hapsettiğin o derin zindan Sığınacak yer olur sana.. Hiç bir şey söyleme..! Tek söz etme istersen! 'Hiç Sevmedim' 'Seni Hiç Sevmedim' diyeceksen.. |
ÖMRÜM ÖMRÜM http://www.e-sehir.com/siirler/images/503bar.gif mum yanar mum ışıldar kendileri yoktur gölgeleri oluşur ferinden korkulsa da rahmetin yenilmez toprağa can katmanın kudreti bir ömre kaç hayat sığar görülecektir.... mum aydınlar mum sınar ayrılık acısı kadar seversin ve sevmenin coşkusu kadar koyar insana aşk sözlüğünden ayrılmak mum yaralanır mum sürer kem göz sahibini sürükler son çağındır artık fitil kokar gövdende birikir senden eriyen parçalar mum biter mum söner dibine hayatın işte yaşadım dediğin bir mum ömrüdür eren ve eriten kendini.... |
Kaç gündür seni seviyorum ları biriktiriyorum Belki farkında değilsin ruhumun güzelliğinden Senden soğuduğumu düşünüp kendine eziyet ediyorsun Telefonda yüzünü görmeden söylemeye Gözlerine bakmadan dilime dökülmesine Gönlüm razı olmuyor bir tanem Sarılarak bedenimi yaslayım göğsüne Haykırmak istiyorum çığlıklarla İşte bak ne diyorum dinle Seni çok seviyorum Kokuşmuşluğun ve sahteliğin yaşandığı Doğallıktan ve kişilikten uzak Bir tek sen varsın olamam senden uzak Unutmayasın diye her gün kulağına eğilip Hıçkırırcasına seni seviyorum demeyi Kalbine mühür olsun diye İstiyorum ölene kadar yalnız seni sevmeyi Sana ilgim kalmadı sanma sakın Mahmurluğumdandır düzelirim inan çok yakın Senden vazgeçmeyeceğimi bilmesen de İnan aşkım seni çok seviyorum |
http://www.e-sehir.com/siirler/images/900dot.gif http://www.e-sehir.com/siirler/images/900dot.gif http://www.e-sehir.com/siirler/images/whitedot.gif Yanarmış yürek böyle Islak bir yeşil sebebiyle Kaçarmış insan kendinden Nereye gittiğini bilmeden Ağlarmış gizlice Kurumuş toprağı ıslata ıslata Severmiş de sevilmezmiş Yalan da olsa gülermiş Sebebini bilmeden |
CAN YOLDAŞI Sen hürriyetin türkülerin kızı Sen sıcaklığı kanımın Şu koskoca dünya üzerinde Yoldaşı kimsesiz canımın İşte gözgöze geldik bu akşam İnandım aşılırmış Kaf dağları da Kollarında bakir toprak lezzeti Yanıyorsun bir damla ter kadar güzel Sarışın tarlaları mı kucaklamışım ben Ne bu çiçek kokusu ekin kokusu Deli bir rüzgâr geçiyor gönlümden Yıldızlar ışıyor gözlerin gibi Böyle konuştukça avucun sıcak sıcak Karşımda ıslak dudaklar titrer Başım üstünde yeni doğmuş ay Altın tınazlar gibi savrulur içim |
Ilık bir su gibidir içimde yalnızlığım, Yalnızlığım, ruhumda uzak bir ses gibidir. Her sabah ufuklardan mavi şarkılar gelir, Ve her sabah ürperir içimde yalnızlığım Güneşim aydan sarı, yarınım dünden zorsa, Sarsın artık ömrümü tunç kandillerin isi Üşüyen ellerimden tutmalıydı birisi, Eğer benim gözlerim onları görmüyorsa. Bir camın arkasında açılıyor güllerim, Havuzum pırıl pırıl... yıkar bakışlarımı. İşler temiz ziyalar suya nakışlarımı; Ruhumun dünyasından eser tahayyüllerim Rüya rüzgarlarında bir yaprak yalnızlığım Düşüncem bir neydir ki ürperir perde perde Belki bu mısralarım esecek gönüllerde Fakat herkese uzak kalacak,yalnızlığım. |
Senin için mi yaratıldım? Yoksa acı çekmek içinmi? Neden bu ellerin titrekliği,bu bedenin sarsılması? Bu yüreğin sana bağlılığı? Seni sevmek için yaratıldım yoksa ben? Sana kul olmak için mi? Neden bu bedenin hep seni istemesi? Bu kalbin seni bu kadar sevmesi neden? Seni her görüşümde ölüp dirilmem neden? Seni herşeyden kudretli görmem neden? Sana taptığım neden? Allah'ım senmisin yoksa? Neden sadece senin için yaşıyorum neden? Kul kul'a tapmaz sana kulluk yaptığım neden? Sen sende beni seviyormusun seni sevdiğim gibi Titriyormu ellerin,sarsılıyormu bedenin Gözlerin yaşla doluyormu beni her görüşünde İçine bir sancı düşüyormu ölmeyi istiyormusun beni görünce? Geceleri ağlıyormusun sende benim gibi? Lanet yağdırıyormusun bensiz kalacağını düşününce? Neden sen neden seni bu kadar çok seviyorum neden Senin içinmi yaratıldım senmi yarattın beni kul'un olarak Neden öl dediğin zaman hayır diyemiyorum neden sensiz yapamıyorum neden Senin içinmi yaratıldım yoksa?... |
DENİZ FENERİ http://www.e-sehir.com/siirler/images/503bar.gif Uzanmış koca burun açık denize doğru, Lacivert ve gri gecenin değerinde. Karanlıkla başlar bir dünya sevgisi, Deniz feneri parlar, Talihe aldırmadan kayalar üzerinde. Bulutlar birleşir alaca düzlüklerde, Çöker uzak limanlardan bir sis. Bir sıkıntı başlar karanlığında kaderin, Bildirir, yanınca yanınca, Ömrün neresindesiniz, aşkın neresindesiniz? Yüreğin mi daralıyor, yıldız ışığında, Bırak anılar gitsin biraz daha geri. Ruhu götürmeden vakit yürüyebilir, Düşün nasıl durmuş sabırla yüzlerce yıl, Hep bu benekte bu deniz feneri. Bak deniz savaşlarına, yaşlı korsanlara, Uçan dalgalara, uyuyan rüzgara bakmış, Bir tek göz kadar kara ve mavi, Enginle boş, Kısmetsiz balıkçılara bakmış. Saçlarında tuz kokan, ölü kokan bir serinlik, Yüzünde bir fırtına tadı. Durursun yorgun, umutsuz, Birden bir daha yanıp söner, sevinçle titrersin, Bir şey, belki de yaşaman uzadı. |
SIRÇA MARTI Bak, acı çekiyor. Günün karşısında kar kadar suskun ipek üzerine çizilmiş sırçadan çan olağandışı bir hüzünle yaşamı bağlıyor ölümü de gökkuşağıyla: Düşümü de değiştiriyor çok yabancı bir şeye. Geceleri garip yankılarda düşünüyorum görüyorum düşüncelerimi de Gündüzler ruhunun silikliğini çiziyor suda günah çıkartıyorum. Titreyiş kuşu, yok oluşumuzun aynı anda birleştirdi bizi. |
| Saat: 05:49 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık