MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

TheGrudge 21 Ağustos 2006 21:39

http://www.e-sehir.com/siirler/images/whitedot.gif
http://www.e-sehir.com/siirler/images/900dot.gif
http://www.e-sehir.com/siirler/images/900dot.gif
http://www.e-sehir.com/siirler/images/whitedot.gif
http://www.e-sehir.com/siirler/images/redline.gif
http://www.e-sehir.com/siirler/images/900dot.gif
http://www.e-sehir.com/siirler/images/t.gif
BEN ARTIK SEN OLMUŞUM
http://www.e-sehir.com/siirler/images/503bar.gif

ne varsa aradığım bil ki sende bulmuşum
senden öncesi yoktu seninle var olmuşum
sende bütün ümitler,sende bütün özlemler
beni bende arama artık ben sen olmuşum


Mystic@L 21 Ağustos 2006 21:43

Gittin
Hiç umursamadan
Ardına bile bakmadan
Ne kadar kolay terkettin.
Anladım sonunda
Hatam seni sevmekmiş benim
Kendime ihanetim...

Sen gittin
Ne bıraktın arkanda
Bir bilsen ne haldeyim
Ve ne kaldı benden geriye
Yıkıp dökmediğin...

Sen gittiğinden beri
Maviliğini yitirdi gökyüzü
Herşey siyah-beyaz şimdi
Neye baksam eksik
Anlamsız bir görüntü...

Sen gittiğinden beri
Fırtınalar koparır hasretin
İçime yağar gözyaşlarım
Ve denizler taşar yüreğimde
Sele karışır umutlarım...

Sen gittiğinden beri
Bir med-cezirdir anılarım
Bakarsın hayalin belirir birden
Ve denizler kabarır o an
Gözlerim donar gözlerinde
Dev dalgalara yakalanırım
Alır savurur enginlere
Sonra yatışırda ansızın
Issız bir sahilde
Yüzüstü kalakalırım...

Sen gittiğinden beri
Adını her duyduğumda
Bir ürperti alır beni
Hafiften tebessüm ederim sonra
Maske olur acılarıma
Sanki seni hiç yaşamamışım
Herkes buna kanar da
Ben içime ağlarım...

Sen gittiğinden beri
Güneş tutulmuş gökyüzünde
Kurtulmaz
Bak ölüm çağırıyor beni
Gitmesem olmaz
Sen yoksun yanımda
Kal diyen olmaz
Elveda sevgili...


TheGrudge 21 Ağustos 2006 21:50

VAZGEÇEMEDİM
http://www.e-sehir.com/siirler/images/503bar.gif

Gözlerin bir kilit vurdu gönlüme
Senden başkasını hiç sevemem
Ne engeller koydu kader önüme
Yine de ben senden vazgeçemem

Aşkın ateş oldu kahrolmam için
Hasret kurşun oldu vurulmam için
Günler asır oldu yıkılmam için
Yine de ben senden vazgeçemedim

Ne büyük bir aşktın anlatamadım
Kimler gelip geçti unutamadım
Uğrunda mevsimler yıllar harcadım
Yine de ben senden vazgeçemedim.


Mystic@L 21 Ağustos 2006 21:51

BİRGÜN OLURDA KARŞILAŞIRSAK
YİNE ÖYLE BAKIŞIRSAK
KONUŞMADAN AYRILIP GİDERSEM
İNANMA YİNE "SENİ SEVİYORUM"

MUTLU GÖRÜNÜYORSAM
SENİ TANIMAMAZLIKTAN GELİYORSAM
SEVMEMİŞTİMKİ ONU DİYORSAM
İNANMA KENDİMİ AVUTUYORUM

SENDEN UZAKTA DURDUĞUMA BAKMA
NEŞELİ HALİME ALDANMA
SENSİZLİĞE ALIŞTĞIMI SÖYLÜYORSAM
İNANMA SENİ ÖZLÜYORUMDUR....


Misafir 21 Ağustos 2006 21:52

ERKEN TÜRKÜ


Buradayım. Sabah tutuşmuş yanıyor
Şaşkınlık otlarında
temiz bir yerde
sessiz bir sesten alınmışım.

Gene buradayım :
Ama yalnızca benim
bir parçam
kuşlara yol gösteriyor.

Otların Tanrıyla
barıştığı sabah
seni bulamayacağım.
Kişisizlikten gelen bu çağrı
bir döngü etrafında
dağıldığına
iyi bir işarettir.

Saçlarımın yükünü indiriyorum.
Dönence yürekleri ıslatıyor
Ses herkesin olsun.
Ama benim gizli bir parçam
kendine yön arıyor.



TheGrudge 21 Ağustos 2006 21:54

http://www.e-sehir.com/siirler/images/t.gif
BANA KENDİNİ ANLAT
http://www.e-sehir.com/siirler/images/503bar.gif

Aklımdan çıkmıyorsun
Sensiz bomboş bu hayat
Susma öyle ne olur
Bana kendini anlat

Hasretim gülyüzüne
Susamışım sevgine
Başkasından bana ne
Bana kendini anlat

Boşver esen rüzgara
Boşver yağan yağmura
Hadi gel kollarıma
Bana kendini anlat

Geceleri üşür müsün
Hemen örtünür müsün
Beni düşünür müsün
Bana kendini anlat

Ah benim nar çiçeğim
Canım ipek böceğim
Meraktan öleceğim
Bana kendini anlat

Aşkımızdan kime ne
Sevdamızdan kime ne
Başkasından bana ne
Bana kendini anlat


Mystic@L 21 Ağustos 2006 21:57

İKİ SİGARAYI UC UCA YAKMAKM GİBİ BİRSEY
FİNCANDAKİ KAHVE BİTMEDEN SUYU ISITMAK
OKUDUGUN ŞİİR BİTMEDEN DİGERİNE GECMEK
HİÇ OLMADIGIN KADAR OLMAK HİÇ OLMADIGIN KADAR YORGUN
HİÇ OLMADIGIN KADAR SUSKUN
DUYMADIGIN KADAR DUYMAK İSİMLERİ
YÜZÜNÜ GÖRMEK İSTEMEDİGİN İNSANLARIN
SEVDİKLERİNİ ÖZLEDİGİ
ACISI YAŞADIGIN MİDENİN AGRIDIGI
BAŞIN YASTIKDA.YASTIGIN YATAKDA DURMADIGI
AYAKLARIN YORGANDAN FIRLADIGI
UYKUNUN HİÇ GELMEDİGİ
SENİ SEVMEDİGİ
GÖZLERİNSE KAPANMAYA DİRENDİGİ AN


AreX 21 Ağustos 2006 21:57

[flash=http://img348.imageshack.us/img348/1470/egerdv1.swf]width=450 height=572[/flash]


TheGrudge 21 Ağustos 2006 21:59

BU GECE...
http://www.e-sehir.com/siirler/images/503bar.gif

Bu gece dokunsalar ağlayacağım
Bu gece gidiyorsun çıldıracağım

Bu gece kadehleri hep kıracağım
Bu gece ah bu gece

Benimdin ben hep böyle bilmiştim seni
Benimdin ölesiye sevmiştim seni
Benimdin canım kadar can gibi
Benimdin ah benimdin
Benimdin hani benimdin

Bu gece bağrıma taş basacağım
Bu gece sen konuş ben susacağım

Bu gece yüreğime seni basacağım
Bu gece ah bu gece

Benimdin ben hep böyle bilmiştim seni
Benimdin ölesiye sevmiştim seni
Benimdin canım kadar can gibi
Benimdin ah benimdin
Benimdin hani benimdin


Misafir 21 Ağustos 2006 21:59

ACILARA TUTUNMAK

acı çekmek özgürlükse
özgürdük ikimiz de
o yuvasız çalıkuşu
bense kafeste kanarya
o dolaşmış daldan dala
savurmuş yüreğini
ben bölmüşüm yüreğimi
başkaldıran dizelere

kavuşmak özgürlükse
özgürdük ikimizde
elleri çığlık çığlık
yanyana iki dünya
ikimiz iki dağdan
iki hırçın su gibi
akıp gelmiştik
buluşmuştuk bir kavşakta
unutmuştuk ayrılığı
yok saymıştık özlemeyi
şarkımıza dalmıştık
mutluluk mavi çocuk
oynardı bahçemizde

aramakmış oysa sevmek
özlemekmiş oysa sevmek
bulup bulup yitirmekmiş
düşsel bir oyuncağı
yalanmış hepsi yalan
sevmek diye birşey vardı
sevmek diye birşey yokmuş
acılardan artakalan
işte bu bakışlarmış
kuğu diye gözlerimde
gün batımı bulutlarmış
yalanmış hepsi yalan
savrulup gitmek varmış
ayrı yörüngelerde


acı çektim günlerce
acı çektim susarak
şu kısacık konuklukta
deprem kargaşasında
yaşadım birkaç bin yıl
acılara tutunarak
acı çekmek özgürlükse
özgürdük ikimizde




Saat: 05:49

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık