![]() |
http://www.e-sehir.com/siirler/images/whitedot.gif http://www.e-sehir.com/siirler/images/900dot.gif http://www.e-sehir.com/siirler/images/900dot.gif http://www.e-sehir.com/siirler/images/whitedot.gif http://www.e-sehir.com/siirler/images/redline.gif http://www.e-sehir.com/siirler/images/900dot.gif http://www.e-sehir.com/siirler/images/t.gif BEN ARTIK SEN OLMUŞUM http://www.e-sehir.com/siirler/images/503bar.gif ne varsa aradığım bil ki sende bulmuşum senden öncesi yoktu seninle var olmuşum sende bütün ümitler,sende bütün özlemler beni bende arama artık ben sen olmuşum |
Gittin Hiç umursamadan Ardına bile bakmadan Ne kadar kolay terkettin. Anladım sonunda Hatam seni sevmekmiş benim Kendime ihanetim... Sen gittin Ne bıraktın arkanda Bir bilsen ne haldeyim Ve ne kaldı benden geriye Yıkıp dökmediğin... Sen gittiğinden beri Maviliğini yitirdi gökyüzü Herşey siyah-beyaz şimdi Neye baksam eksik Anlamsız bir görüntü... Sen gittiğinden beri Fırtınalar koparır hasretin İçime yağar gözyaşlarım Ve denizler taşar yüreğimde Sele karışır umutlarım... Sen gittiğinden beri Bir med-cezirdir anılarım Bakarsın hayalin belirir birden Ve denizler kabarır o an Gözlerim donar gözlerinde Dev dalgalara yakalanırım Alır savurur enginlere Sonra yatışırda ansızın Issız bir sahilde Yüzüstü kalakalırım... Sen gittiğinden beri Adını her duyduğumda Bir ürperti alır beni Hafiften tebessüm ederim sonra Maske olur acılarıma Sanki seni hiç yaşamamışım Herkes buna kanar da Ben içime ağlarım... Sen gittiğinden beri Güneş tutulmuş gökyüzünde Kurtulmaz Bak ölüm çağırıyor beni Gitmesem olmaz Sen yoksun yanımda Kal diyen olmaz Elveda sevgili... |
VAZGEÇEMEDİM http://www.e-sehir.com/siirler/images/503bar.gif Gözlerin bir kilit vurdu gönlüme Senden başkasını hiç sevemem Ne engeller koydu kader önüme Yine de ben senden vazgeçemem Aşkın ateş oldu kahrolmam için Hasret kurşun oldu vurulmam için Günler asır oldu yıkılmam için Yine de ben senden vazgeçemedim Ne büyük bir aşktın anlatamadım Kimler gelip geçti unutamadım Uğrunda mevsimler yıllar harcadım Yine de ben senden vazgeçemedim. |
BİRGÜN OLURDA KARŞILAŞIRSAK YİNE ÖYLE BAKIŞIRSAK KONUŞMADAN AYRILIP GİDERSEM İNANMA YİNE "SENİ SEVİYORUM" MUTLU GÖRÜNÜYORSAM SENİ TANIMAMAZLIKTAN GELİYORSAM SEVMEMİŞTİMKİ ONU DİYORSAM İNANMA KENDİMİ AVUTUYORUM SENDEN UZAKTA DURDUĞUMA BAKMA NEŞELİ HALİME ALDANMA SENSİZLİĞE ALIŞTĞIMI SÖYLÜYORSAM İNANMA SENİ ÖZLÜYORUMDUR.... |
ERKEN TÜRKÜ Buradayım. Sabah tutuşmuş yanıyor Şaşkınlık otlarında temiz bir yerde sessiz bir sesten alınmışım. Gene buradayım : Ama yalnızca benim bir parçam kuşlara yol gösteriyor. Otların Tanrıyla barıştığı sabah seni bulamayacağım. Kişisizlikten gelen bu çağrı bir döngü etrafında dağıldığına iyi bir işarettir. Saçlarımın yükünü indiriyorum. Dönence yürekleri ıslatıyor Ses herkesin olsun. Ama benim gizli bir parçam kendine yön arıyor. |
http://www.e-sehir.com/siirler/images/t.gif BANA KENDİNİ ANLAT http://www.e-sehir.com/siirler/images/503bar.gif Aklımdan çıkmıyorsun Sensiz bomboş bu hayat Susma öyle ne olur Bana kendini anlat Hasretim gülyüzüne Susamışım sevgine Başkasından bana ne Bana kendini anlat Boşver esen rüzgara Boşver yağan yağmura Hadi gel kollarıma Bana kendini anlat Geceleri üşür müsün Hemen örtünür müsün Beni düşünür müsün Bana kendini anlat Ah benim nar çiçeğim Canım ipek böceğim Meraktan öleceğim Bana kendini anlat Aşkımızdan kime ne Sevdamızdan kime ne Başkasından bana ne Bana kendini anlat |
İKİ SİGARAYI UC UCA YAKMAKM GİBİ BİRSEY FİNCANDAKİ KAHVE BİTMEDEN SUYU ISITMAK OKUDUGUN ŞİİR BİTMEDEN DİGERİNE GECMEK HİÇ OLMADIGIN KADAR OLMAK HİÇ OLMADIGIN KADAR YORGUN HİÇ OLMADIGIN KADAR SUSKUN DUYMADIGIN KADAR DUYMAK İSİMLERİ YÜZÜNÜ GÖRMEK İSTEMEDİGİN İNSANLARIN SEVDİKLERİNİ ÖZLEDİGİ ACISI YAŞADIGIN MİDENİN AGRIDIGI BAŞIN YASTIKDA.YASTIGIN YATAKDA DURMADIGI AYAKLARIN YORGANDAN FIRLADIGI UYKUNUN HİÇ GELMEDİGİ SENİ SEVMEDİGİ GÖZLERİNSE KAPANMAYA DİRENDİGİ AN |
[flash=http://img348.imageshack.us/img348/1470/egerdv1.swf]width=450 height=572[/flash] |
BU GECE... http://www.e-sehir.com/siirler/images/503bar.gif Bu gece dokunsalar ağlayacağım Bu gece gidiyorsun çıldıracağım Bu gece kadehleri hep kıracağım Bu gece ah bu gece Benimdin ben hep böyle bilmiştim seni Benimdin ölesiye sevmiştim seni Benimdin canım kadar can gibi Benimdin ah benimdin Benimdin hani benimdin Bu gece bağrıma taş basacağım Bu gece sen konuş ben susacağım Bu gece yüreğime seni basacağım Bu gece ah bu gece Benimdin ben hep böyle bilmiştim seni Benimdin ölesiye sevmiştim seni Benimdin canım kadar can gibi Benimdin ah benimdin Benimdin hani benimdin |
ACILARA TUTUNMAK acı çekmek özgürlükse özgürdük ikimiz de o yuvasız çalıkuşu bense kafeste kanarya o dolaşmış daldan dala savurmuş yüreğini ben bölmüşüm yüreğimi başkaldıran dizelere kavuşmak özgürlükse özgürdük ikimizde elleri çığlık çığlık yanyana iki dünya ikimiz iki dağdan iki hırçın su gibi akıp gelmiştik buluşmuştuk bir kavşakta unutmuştuk ayrılığı yok saymıştık özlemeyi şarkımıza dalmıştık mutluluk mavi çocuk oynardı bahçemizde aramakmış oysa sevmek özlemekmiş oysa sevmek bulup bulup yitirmekmiş düşsel bir oyuncağı yalanmış hepsi yalan sevmek diye birşey vardı sevmek diye birşey yokmuş acılardan artakalan işte bu bakışlarmış kuğu diye gözlerimde gün batımı bulutlarmış yalanmış hepsi yalan savrulup gitmek varmış ayrı yörüngelerde acı çektim günlerce acı çektim susarak şu kısacık konuklukta deprem kargaşasında yaşadım birkaç bin yıl acılara tutunarak acı çekmek özgürlükse özgürdük ikimizde |
| Saat: 05:49 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık