![]() |
O GECE SEN GİDİYORDUN http://www.e-sehir.com/siirler/images/503bar.gif O gece sen gidiyordun Yıldızlar bir bir düşüyordu Günlerden bir yaz gecesi Ama kalbim üşüyordu O gece sen gidiyordun Bir aşk daha bitiyordu Buz gibiydi ellerin Ayakların titriyordu O gece sen gidiyordun İçimde dağlar yıkılıyordu Sanki bütün mermiler Üzerime sıkılıyordu O gece sen gidiyordun Yollar sana küsüyordu Yüreğimde bir ihtilal Dudaklarım susuyordu O gece sen gidiyordun Oysa gölgen duruyordu Kimsesizdim pencereme Binlerce sen vuruyordu O gece sen gidiyordun Yeni bir son başlıyordu Gururum direnişte Duygularım çıldırıyordu O gece sen gidiyordun Bütün denizlerim yanıyordu Böyle bir ayrılığa Ölü kuşlar ağlıyordu O gece sen gidiyordun Ama kimse bilmiyordu Olacak şey miydi bu Dünya hala dönüyordu Hayat devam ediyordu! |
Benden ayrılmak istediğini. Uykularım tarumar hayallerim perişan Gecelerim ışıksız,gündüzlerim güneşsiz Ben ise garip Yüreğim ayrılığın soğukluğunu hissediyor - Ellerim boşluğunu ellerinin Sebebsiz bedenim titriyor gözlerim doluyor Biliyorum beni terk edeceksin Yeminlerimize aldırmayıp kurduğumuz hayalleri yıkıp Gideceksin kimsesiz kalacağım Ağlayacağım yine geceleri bir başıma Gözyaşlarımı silen,teselli veren olmayacak Beni seven aşkım diyen kimse olmayacak Şirinem olmayacak biliyorum beni sensiz kılacaksın Dünyayı anlamsız bırakacak karanlığa iteceksin Duyuyorum ayrılığın yıkıcı soluğunu Biliyorum yıldızlarımı söndüreceksin, Beni karanlığa haps edip dünyayı zından edeceksin Duyuyorum beni kahredeceksin... |
BENDEN BİLMEYİN istanbul'da bir fabrika fabrikayı ben koymadım oraya ben diyorum ki size istanbul'da bir fabrika fabrikayı işçiler çalıştırır işçileri bir milyoner ben diyorum ki size fabrikayı işçiler çalıştırır grev gittikçe büyüyor grevi ben istemiyorum ben diyorum ki size grev gittikçe büyüyor bini boşaldıkça biri doluyor binini ben boşaltmıyoum ben diyorum ki size bini boşaldıkça biri doluyor bu düzen beyler düzeni bu düzeni ben yapmadım ben diyorum ki size bu düzen beyler düzeni ortalık gitgide karışıyor ortalığı karıştıran ben değilim ben diyorum ki size ortalık gitgide karışıyor birgün kıyamet koparsa kıyamet kopsun istemiyorum ben diyorum ki size birgün kıyamet koparsa gençler kuytularda öpüşüyorlar marulun vakti geçti şimdi karpuzlar kızaracak ardından fındık fıstık ardından ayva ayvayı sarartan ben değilim ben diyorum ki size gençler kuytularda öpüşüyorlar ayvanın vakti |
Benden ayrılmak istediğini. Uykularım tarumar hayallerim perişan Gecelerim ışıksız,gündüzlerim güneşsiz Ben ise garip Yüreğim ayrılığın soğukluğunu hissediyor - Ellerim boşluğunu ellerinin Sebebsiz bedenim titriyor gözlerim doluyor Biliyorum beni terk edeceksin Yeminlerimize aldırmayıp kurduğumuz hayalleri yıkıp Gideceksin kimsesiz kalacağım Ağlayacağım yine geceleri bir başıma Gözyaşlarımı silen,teselli veren olmayacak Beni seven aşkım diyen kimse olmayacak Şirinem olmayacak biliyorum beni sensiz kılacaksın Dünyayı anlamsız bırakacak karanlığa iteceksin Duyuyorum ayrılığın yıkıcı soluğunu Biliyorum yıldızlarımı söndüreceksin, Beni karanlığa haps edip dünyayı zından edeceksin Duyuyorum beni kahredeceksin... |
http://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10148-isim.gif Sen gözlerimin ufkunda tüterken Hüzün yağmurları yağmazdı günlerime Ilıman ikliminle dolardı içim Nasıl da sokulurdu ellerin ellerime. İnce bir yapraktı saçların; Yaşlanmış ağacımın dallarında En gür şafaklar sökerdi Aşkımızın yollarında. Sen sıcak gülüşlerde yaşardın Avuçlarında hep bahar yağmuru. Yirmi yaşın elleriyle okşardım seni Uzandığımız gök maviydi ve deniz duru... Kaçıp sana sığınırdım Geceler üstüme üstüme gelince. Sonsuz mutluluklar ormanında Bir nazlı geyik gibiydin ince. Bir sen güzeldin benim için, Bir de yüzünde açan karanfil. Öyle çok esiyordun ki içimde Bahar rüzgârı gibi efil efil... |
SEVMEK KOLAY DEĞİL BAŞA GELMESİN ÜMİTSİZ BİR AŞKA KİMSE DÜŞMESİN TANRIM KİMSEYE BÖYLE BİR DERT VERMESİN BEN AŞKIN KAHRINI ÇEKEMEZ OLDUM BENDE SEVİYORDUM DELİCESİNE İNANMIŞTIM MEĞER KALPSİZİN BİRİNE ŞİMDİ AĞLIYORUM KENDİ HALİME BEN AŞKIN KAHRINI ÇEKEMEZ OLDUM NE SEVGİDEN NEDE DOSTAN YÜZÜM GÜLMEDİ CANIM DEDİKLERİM KIYMET BİLMEDİ AĞLADI GÖZLERİM YAŞIM DİNMEDİ BEN AŞKIN KAHRINI ÇEKEMEZ OLDUM..... |
http://ozel.balca.net/resima/jpg/siir10155.jpg Anladım diyemem ki ! Suçluyum. Belki ben anlatamadım sana kendimi Tutuştum, yandım da yokluğunda her gece Yine gözyaşlarımla söndürdüm kalbimi. Her gün her dakika seni özlerdim Bitmezdi kederim senin yanında bile Susardım, gözlerime baktığın zaman Mermer bir heykelin çaresizliğiyle Oysa neler düşünürdüm sen yokken Sana kavuşunca neler söylemek isterdim Dakikalar bir ışık hızıyla geçerdi Ayrılık başlayınca ben biterdim. En kötüsü beni koyup gitmendi O, öyle bir yalnızlıktı anlatılmaz Hep yarım kalmış heyecanlar hazlar içinde Biterdi bir kış, geçerdi bir yaz. Ve nice yıllar kovalardı birbirini Gözlerimde gitgide büyürdü mesafeler Bütün teselliler uzaklarda kalırdı Bütün çiçekleriyle solardı bahçeler Ne olurdu saadetlerin en büyüğü İşte ellerimde al, diyebilseydim Anlardın ve hiç gitmezdin, değil mi? Bir gün duyduğum gibi kal diyebilseydim. |
KİMİN UMRUNDA... Sevgi bu değil arkadaş Aşk bu değil Ne sevgiyi yaşayabilmişiz, Ne aşkı yaşamasını bilmişiz. Ne de çocuklar kadar mutlu olmayı, Hiçbirini becerememişiz.. Atmışız içimize, Saklamışız kimse görmesin diye, Kalbimizin en derin köşesine... Bazen yazılarda dile gelmiş, Bazen gözlerimizden akan damlalarda... Gizemimiz olmuş, bize hayat veren nefesimiz olmuş Mabedimiz olmuş.. Kimseciklere ellettirmemişiz, En değerli oyuncağımız olmuş... Ta ki hoyratça biri gelip, Sökmüş almış onu kalbimizden. Acımadan, kıymadan. İncinir mi diye düşünmeden... Nefessiz bırakmış bizi, Can gitmiş, kalp paramparça Kimin umurunda? |
AŞK İKİ KİŞİLİKTİR Değişir yönü rüzgârın Solar ansızın yapraklar. Şaşırır yolunu denizde gemi Boşuna bir liman arar. Gülüşü bir yabancının Çalmıştır senden sevdiğini, İçinde biriken zehir Sadece kendini öldürecektir. Ölümdür yaşanan tek başına Aşk, iki kişiliktir. Bir anı bile kalmamıştır Geceler boyu sevişmelerden Binlerce yıl uzaklardadır Binlerce kez dokunduğun ten. Yazabileceğin şiirler Çoktan yazılıp bitmiştir. Ölümdür yaşanan tek başına Aşk, iki kişiliktir. Avutamaz olur artık Seni bildiğin şarkılar. Boşanır keder zincirlerinden Sular, tersin tersin akar. Bir hançer gibi çeksen de sevgini Onu ancak öldürmeye yarar. Uçarı kuşu sevdanın Alıp başını gitmiştir Ölümdür yaşanan tek başına Aşk, iki kişiliktir. Yitik bir ezgisin sadece, Tüketilmiş ve düşmüş gözden. Düşlerinde bir çocuk hıçkırır Gece camlara sürtünürken. Çünkü, hiç bir kelebek Tek başına yaşamaz sevdasını. Severken hiçbir böcek, Hiç bir kuş yalnız değildir. Ölümdür yaşanan tek başına Aşk, iki kişiliktir. |
Burada her yer zeytin Ne yana baksam yeşil Hangi araca binsem Seni almaya gidiyorum Hangi sahile insem Sana yüzüyorum O gün bitmeyen yol Artık bitse de olur Seni kollarımda uyuttum Artık uyanmasam da olur Hiç sevmezdim Zeytinin yeşilini Şimdi seni Zeytin ağaçlarını Daha bir seviyorum İnan bana sevgili Bütün zeytinleri Gözlerin diye öpüyorum |
| Saat: 08:23 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık