MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Mystic@L 21 Ağustos 2006 23:01

Bu son gecem,
Bu son veda,
Şafağı bekliyorum,
Seni bekler gibi,
Şafakla birlikte doğacak umutları,
Doğacak güneşi bekliyorum,
Kollarımla sarmak istercesine güneşi,
Sıcaklığını iliklerimde hissetmek için,
Seni bekliyorum,
Şafakta haykırmak için dağlarda,
Güneşle sevişmeyi şafakta,
Ölümü bekliyorum doğacak güneşi beklerken,
İnsanları düşünüyorum,
İnsanları düşündükçe leş kargaları geliyor aklıma,
Fırsatçı ve çıkarcı leş kargaları,
Kan emici yarasalar geliyor aklıma,
Sonra seni düşünüyorum,
Ümitsizce beklediğim seni,
Ölümü bekliyorum, ölümü ve seni

Doğacak güneşi beklerken,


Bu son gecem,
Bu son veda.

Sen uykusuzluk nedir bilir misin?
Tırnaklarınla yastıgını parçaladın mı?
Gözlerini tavana dikip
Düşündügün oldumu bütün gece
Ve bütün bir gün
Belki geilr ümidiyle bekledin mi hiç
Gelmeyince seni aramayınca
Ölesiya agladın mı
Sonra çekilip en koyusuna yalnızlıkların
Ona ait ne varsa
Bir bir hatırladın mı

Sen günden güne erimeyi bilir misin
Dev bir agaçın vekarı içinde ölmeyi
Bir teselli aramayı
Issız parklarda, tenha sokaklarda
Ve bütün sehir uyurken uzaklarda
Deli divane yollara düşüp
Atılmışlıgını hissettigin oldu mu
Sevmekten kalbin yoruldu mu

Sen yalnızlıgın acısını bilir misin
Unutulmak bir hanker gibi saplandı mı sırtına
İçinde kıskançlıgın zehirli çiçekleri açtı mı
Bütün gururunu çignetip
Sevdiginin gectigi yolları egilip öptün mü
Sen caresizlik nedir bilir mısın Sen yokluk nedir gördün mü
Yanan başını
Duvarlara vurup parcalamak geldi mi içinden
Sen hergün bindefa öldün mü

Böyleyim diye ayıplama beni
Bir gün kendimi
Sonsuzlugun koynuna bırakırsam
Yaralı ve yenik bir asker gibi
Darılma
Unutma ki
Her seven adsız bir kahramandır
Unutma ki
İnsan;sevebildigi kadar


Misafir 21 Ağustos 2006 23:20

İsimsiz Mezar -Gözlerimle Gördüm Toplu Ölümü-



Herkese nasip olmazmış
Şöyle bakınıp da taşına
Anılmak mezarı başında
Servi gölgeli bir yuvada

Gel gör, kurbanı olmuşum
Ne adım var, artık ne sanım
İsimsizlerden biriyim yalnızca
Üstüne doğmayan sabahın

Nereye gömülmüşüm,
Ne anam bilir, ne evladım
Şöyle başımı kaldırabilsem
Diyeceğim, gelin buradayım

Hem boşa aramayın öteki yarımı
Koynumda uyurken sarılı
Almış, bedenimden çekivermişler
Az ötede bir çukura, atıvermişler

Oysa mutluydum enkaz altında
Anlaşılması güç de olsa...


Mystic@L 21 Ağustos 2006 23:22

Ne istiyorum görüyorum ama alamıyorum,
benim elim bulanmış kana sıyrılamıyorum,
Sadist duygularım kabarmış gözlerim kanlanmış
ıslanmış yüreğim parçalanmış bileğim dilim dilim doğranmış
Efendim gör beni yalvarmıyorum sana
aklım gelişti kararım kesin nefesim soğuk
Usul usul sokuluyorsun benden ne istiyorsun


HÜLIA 21 Ağustos 2006 23:25

SeNSiZLiK..!

Bu gece soğuktan; ellerim titredi,
Bedenim buz tuttu , kendimi soyutlarcasına
hayattan.....
Balkona attım bedenimi , sahte gülüşlerimi
Verdim rüzgara.........içten kalmamıştı ki içimde boşluk
fırtınaları koptu.....
Gözümden süzülüverdi damla damla göz yaşlarım...
Duygularımı kaybettiğimi
Düşündüğüm anda,
özleminle ağladım...
Duygularım kopmamış gitmemiş benden ama
Sen gideli çok olmuş buralardan.....
Başımı kaldırınca anladım....rüzgar kokunu getirdi Bilmediğim uzaklardan....son kez sarılamadım ya sana SIMSIKI ona Acıdı içim....ellerim titredi ve yine seni aradı
gözlerim.......
Yoktun.........yokluğun bu kadar acımıydı....
Bu kadar nefes kesicekmiydi
SENSİZLİK..... :(


Mystic@L 21 Ağustos 2006 23:31

NE KOTU BILIYOR MUSUN?
SENINLE KONUSAMAMAM,
ELLERINI TUTUP;
SU ICIMDE KOPAN FIRTINAYI ANLATAMAMAM
SEVDIGIMI;
HEM DE DELICE SEVDIGIMI SOYLEYEMEMEM
KENDIMI ANLATAMAMAM KOTU
YASADIGIM YOGUN DUYGULARI
SANA VEREMEMEM KOTU,
DUDAKLARINDA OLMAMAK KOTU,HEM DE COK
SACLARINI OKSAYAMAMAK,
BERABER SARKI SOYLEYEMEMEK,
SANA MUHTAC OLDUGUM BIR ANDA;
SARILIP AGLAYAMAMAM KOTU
ANLADIN YA;
SENSIZ HERSEY KOTU.
AMA UMUT VAR DEGIL MI?
GELECEGIN UMUDU VAR, SENI GORMENIN,
DOYASIYA OPMENIN,BERABER KAHKAHALARA BOGULMANIN.


Misafir 21 Ağustos 2006 23:32

Bir Aşk Öldü



dün gece bir aşk öldü kollarımda
dün gece öldü hayallerimdeki hayallerimiz..
bir namlu yöneldi zenci yüreğime,
ve güm!!.
duydun mu ağıtları, çığlıkları?..
kana bulandı herşey,
yağmur yıkadı, sağır zaman tanık oldu,
gece yuttu, ay baktı.
''bir gün bir gün bir cocuk
eve de gelmiş aşkı yok!...''
******ca güldü yırtık haritanın kayıp şehri.
kana bulandı yüreğim,
yağmur yakaladı, zaman intikam aldı,
gece öptü,ay tattı..

ve bir gün bir aşk öldü kollarımda.
kalabalıktı gözleri..


shaggy 21 Ağustos 2006 23:37

Bu gün ben farklı biriyim
Sanki ruhum bedenden sıyrılmış
Esir edilmiş benliğim
Kim bilir belki;
Ağlamayı sevinç sayan,
Yokluğuna huzur sayan
Beni kaybetmiş bir deliyim
Belki de;
Nefesini tende, sesini bedende
Yüzünü gökte, gülüşünü güneşte
Varlığını gecede, ruhunu bende hisseden
Ama yokluğunu hissedemeyen
Seni korkutan bir serseriyim..

Kim bilir! Belki;
Sana en çok değer veren
Sevgini varlıkla yücelten
Gece rüyalarını süsleyen
Gizli hayalin pembesiyim
Belki de;
Dertli neyin mağrur sesi
Sessiz gecenin en sessizi
Koca okyanusta bir damlacık
Sana akan sevgi seliyim..

Ama sen öyle değilsin
Sen içimde yaşayan sensin
Sen canıma can verensin
Zorlu yolda elim tutan
Paha biçilmez değersin
Acımış bana ufku açan
Ruhumu okşayan meltemsin
Hem sevdiğini en çok seven;
Hem de çok sevilensin..
Sanki bu gün çabuk geçti..
Ama yarın da hep benlesin

Gece başlarken düşündüm de:
Bu gün sen bendesin,
Ve ben bu gün farklı biriyim! ! !


Misafir 21 Ağustos 2006 23:42

Eger BirGün GözLerim Kapanırda SenSizLiği en aCı SekiLde ya$arSam..
DiLim tutuLurda; Sana En önemLi $eyi SöyLeyemezSem..
biLki yüreGim SeninLe!
Gidiyorum SevgiLim acıyı kucakLayarak ÇekiLiyorum Hayatından.
aCıyı yutarak boguLmayı Göze aLarak Bırakıyorum eLLerini..
Sana Seni Seviyorum Demiyorum Diyemiyorum ama biL ki yüreGim Senin!
Sen,Sen Benim NefeSimSin.
Gidiyorum SevgiLim basamakLarı adım adım atLıyorum Çıkıyorum Hayatından!
Seni Çok özLücemi,SenSizLikten ÇıLdırıcagımı biLe biLe Gidiyorum
Çünki Sana Kıyamam Çünki Sana Dayanamam..
o yorGun GözLerinden dü$en Bir damLaya Canımı Sererim ben..
Gidiyorum SevgiLim ama akLımı Sende yüreGimi Sende Her$eyimi Sende Bırakıyorum Ben..
Ve unutmaki; unutmaki Seni Çok Ama Çok Sevdim Ben


Mystic@L 21 Ağustos 2006 23:52

seni gördüm yine
her zamanki yerinde duruyordun
eskiden olsa beni beklediğini zannederdim
ama kimbilir şimdi kimleri bekliyosun?

şimdi kimler bakıyordur gözlerine
kimlerin saçlarına değiyordur ellerin
kimbilir kim olduğunu.....

hani yemin etmiştik
ağlamayacaktık,ağlatmayacaktık
ne oldu bize??
geçen her güne isyan eder oldum
sensiz,sevgisiz geçiyor diye!!!
kim bana seni seviyorum dese seni hatırlıyorum
kimin eli ellerime değse senin elin zannediyorum
kimin gözleri senin ki gibi güzelse dalıp gidiyorum
kimin yüzünde sıcak bi tebessüm görsem seni düşünüp ağlıyorum sana
benzeyen kimi görsem.....


Misafir 21 Ağustos 2006 23:59

HayaT Seni Benden Uzağa Savurdu!
ZamanLa aLı$ırım yokLuguna Diyordum Sevgim artar özLemim yüceLir ama aLı$ırım Diyordum..
Hayat Seni Benden Uzağa Savurdu!
aLı$amadım...
yüreGim Her Sen Dedikçe Sabret Bugünü de AtLattık bugünde O'nSuz Geçti Ama Bugünüde AtLattık Dedim Ona..
aLı$amadım...
yüreGimi Ne Kadar Sustursamda ..
Beynimi Senden Ne Kadar uzakLaştırmaya çaLışsamda oLmadı, oLmadı Canım..
aLı$amadım...
o günden Bu yana attıgım her adımda aLdıgım her nefeSte Sen Sadece Sen Varsın Bitanem!
Ne EyLüL'Ler geçirdim Sensiz Ne Soguk GeceLer.
Seni Çok Sevdim ya Soğuk Donuk Dayandım i$te ama;
aLı$amadım...
Hayat Seni Benden Uzağa Savurdu!
eLLerini Bırakmamak Üzere Tutucagım o günLere..
Seni Seviyorum..



Saat: 08:23

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık