![]() |
Bu son gecem, Bu son veda, Şafağı bekliyorum, Seni bekler gibi, Şafakla birlikte doğacak umutları, Doğacak güneşi bekliyorum, Kollarımla sarmak istercesine güneşi, Sıcaklığını iliklerimde hissetmek için, Seni bekliyorum, Şafakta haykırmak için dağlarda, Güneşle sevişmeyi şafakta, Ölümü bekliyorum doğacak güneşi beklerken, İnsanları düşünüyorum, İnsanları düşündükçe leş kargaları geliyor aklıma, Fırsatçı ve çıkarcı leş kargaları, Kan emici yarasalar geliyor aklıma, Sonra seni düşünüyorum, Ümitsizce beklediğim seni, Ölümü bekliyorum, ölümü ve seni Doğacak güneşi beklerken, Bu son gecem, Bu son veda. Sen uykusuzluk nedir bilir misin? Tırnaklarınla yastıgını parçaladın mı? Gözlerini tavana dikip Düşündügün oldumu bütün gece Ve bütün bir gün Belki geilr ümidiyle bekledin mi hiç Gelmeyince seni aramayınca Ölesiya agladın mı Sonra çekilip en koyusuna yalnızlıkların Ona ait ne varsa Bir bir hatırladın mı Sen günden güne erimeyi bilir misin Dev bir agaçın vekarı içinde ölmeyi Bir teselli aramayı Issız parklarda, tenha sokaklarda Ve bütün sehir uyurken uzaklarda Deli divane yollara düşüp Atılmışlıgını hissettigin oldu mu Sevmekten kalbin yoruldu mu Sen yalnızlıgın acısını bilir misin Unutulmak bir hanker gibi saplandı mı sırtına İçinde kıskançlıgın zehirli çiçekleri açtı mı Bütün gururunu çignetip Sevdiginin gectigi yolları egilip öptün mü Sen caresizlik nedir bilir mısın Sen yokluk nedir gördün mü Yanan başını Duvarlara vurup parcalamak geldi mi içinden Sen hergün bindefa öldün mü Böyleyim diye ayıplama beni Bir gün kendimi Sonsuzlugun koynuna bırakırsam Yaralı ve yenik bir asker gibi Darılma Unutma ki Her seven adsız bir kahramandır Unutma ki İnsan;sevebildigi kadar |
İsimsiz Mezar -Gözlerimle Gördüm Toplu Ölümü- Herkese nasip olmazmış Şöyle bakınıp da taşına Anılmak mezarı başında Servi gölgeli bir yuvada Gel gör, kurbanı olmuşum Ne adım var, artık ne sanım İsimsizlerden biriyim yalnızca Üstüne doğmayan sabahın Nereye gömülmüşüm, Ne anam bilir, ne evladım Şöyle başımı kaldırabilsem Diyeceğim, gelin buradayım Hem boşa aramayın öteki yarımı Koynumda uyurken sarılı Almış, bedenimden çekivermişler Az ötede bir çukura, atıvermişler Oysa mutluydum enkaz altında Anlaşılması güç de olsa... |
Ne istiyorum görüyorum ama alamıyorum, benim elim bulanmış kana sıyrılamıyorum, Sadist duygularım kabarmış gözlerim kanlanmış ıslanmış yüreğim parçalanmış bileğim dilim dilim doğranmış Efendim gör beni yalvarmıyorum sana aklım gelişti kararım kesin nefesim soğuk Usul usul sokuluyorsun benden ne istiyorsun |
SeNSiZLiK..! Bu gece soğuktan; ellerim titredi, Bedenim buz tuttu , kendimi soyutlarcasına hayattan..... Balkona attım bedenimi , sahte gülüşlerimi Verdim rüzgara.........içten kalmamıştı ki içimde boşluk fırtınaları koptu..... Gözümden süzülüverdi damla damla göz yaşlarım... Duygularımı kaybettiğimi Düşündüğüm anda, özleminle ağladım... Duygularım kopmamış gitmemiş benden ama Sen gideli çok olmuş buralardan..... Başımı kaldırınca anladım....rüzgar kokunu getirdi Bilmediğim uzaklardan....son kez sarılamadım ya sana SIMSIKI ona Acıdı içim....ellerim titredi ve yine seni aradı gözlerim....... Yoktun.........yokluğun bu kadar acımıydı.... Bu kadar nefes kesicekmiydi SENSİZLİK..... :( |
NE KOTU BILIYOR MUSUN? SENINLE KONUSAMAMAM, ELLERINI TUTUP; SU ICIMDE KOPAN FIRTINAYI ANLATAMAMAM SEVDIGIMI; HEM DE DELICE SEVDIGIMI SOYLEYEMEMEM KENDIMI ANLATAMAMAM KOTU YASADIGIM YOGUN DUYGULARI SANA VEREMEMEM KOTU, DUDAKLARINDA OLMAMAK KOTU,HEM DE COK SACLARINI OKSAYAMAMAK, BERABER SARKI SOYLEYEMEMEK, SANA MUHTAC OLDUGUM BIR ANDA; SARILIP AGLAYAMAMAM KOTU ANLADIN YA; SENSIZ HERSEY KOTU. AMA UMUT VAR DEGIL MI? GELECEGIN UMUDU VAR, SENI GORMENIN, DOYASIYA OPMENIN,BERABER KAHKAHALARA BOGULMANIN. |
Bir Aşk Öldü dün gece bir aşk öldü kollarımda dün gece öldü hayallerimdeki hayallerimiz.. bir namlu yöneldi zenci yüreğime, ve güm!!. duydun mu ağıtları, çığlıkları?.. kana bulandı herşey, yağmur yıkadı, sağır zaman tanık oldu, gece yuttu, ay baktı. ''bir gün bir gün bir cocuk eve de gelmiş aşkı yok!...'' ******ca güldü yırtık haritanın kayıp şehri. kana bulandı yüreğim, yağmur yakaladı, zaman intikam aldı, gece öptü,ay tattı.. ve bir gün bir aşk öldü kollarımda. kalabalıktı gözleri.. |
Bu gün ben farklı biriyim Sanki ruhum bedenden sıyrılmış Esir edilmiş benliğim Kim bilir belki; Ağlamayı sevinç sayan, Yokluğuna huzur sayan Beni kaybetmiş bir deliyim Belki de; Nefesini tende, sesini bedende Yüzünü gökte, gülüşünü güneşte Varlığını gecede, ruhunu bende hisseden Ama yokluğunu hissedemeyen Seni korkutan bir serseriyim.. Kim bilir! Belki; Sana en çok değer veren Sevgini varlıkla yücelten Gece rüyalarını süsleyen Gizli hayalin pembesiyim Belki de; Dertli neyin mağrur sesi Sessiz gecenin en sessizi Koca okyanusta bir damlacık Sana akan sevgi seliyim.. Ama sen öyle değilsin Sen içimde yaşayan sensin Sen canıma can verensin Zorlu yolda elim tutan Paha biçilmez değersin Acımış bana ufku açan Ruhumu okşayan meltemsin Hem sevdiğini en çok seven; Hem de çok sevilensin.. Sanki bu gün çabuk geçti.. Ama yarın da hep benlesin Gece başlarken düşündüm de: Bu gün sen bendesin, Ve ben bu gün farklı biriyim! ! ! |
Eger BirGün GözLerim Kapanırda SenSizLiği en aCı SekiLde ya$arSam.. DiLim tutuLurda; Sana En önemLi $eyi SöyLeyemezSem.. biLki yüreGim SeninLe! Gidiyorum SevgiLim acıyı kucakLayarak ÇekiLiyorum Hayatından. aCıyı yutarak boguLmayı Göze aLarak Bırakıyorum eLLerini.. Sana Seni Seviyorum Demiyorum Diyemiyorum ama biL ki yüreGim Senin! Sen,Sen Benim NefeSimSin. Gidiyorum SevgiLim basamakLarı adım adım atLıyorum Çıkıyorum Hayatından! Seni Çok özLücemi,SenSizLikten ÇıLdırıcagımı biLe biLe Gidiyorum Çünki Sana Kıyamam Çünki Sana Dayanamam.. o yorGun GözLerinden dü$en Bir damLaya Canımı Sererim ben.. Gidiyorum SevgiLim ama akLımı Sende yüreGimi Sende Her$eyimi Sende Bırakıyorum Ben.. Ve unutmaki; unutmaki Seni Çok Ama Çok Sevdim Ben |
seni gördüm yine her zamanki yerinde duruyordun eskiden olsa beni beklediğini zannederdim ama kimbilir şimdi kimleri bekliyosun? şimdi kimler bakıyordur gözlerine kimlerin saçlarına değiyordur ellerin kimbilir kim olduğunu..... hani yemin etmiştik ağlamayacaktık,ağlatmayacaktık ne oldu bize?? geçen her güne isyan eder oldum sensiz,sevgisiz geçiyor diye!!! kim bana seni seviyorum dese seni hatırlıyorum kimin eli ellerime değse senin elin zannediyorum kimin gözleri senin ki gibi güzelse dalıp gidiyorum kimin yüzünde sıcak bi tebessüm görsem seni düşünüp ağlıyorum sana benzeyen kimi görsem..... |
HayaT Seni Benden Uzağa Savurdu! ZamanLa aLı$ırım yokLuguna Diyordum Sevgim artar özLemim yüceLir ama aLı$ırım Diyordum.. Hayat Seni Benden Uzağa Savurdu! aLı$amadım... yüreGim Her Sen Dedikçe Sabret Bugünü de AtLattık bugünde O'nSuz Geçti Ama Bugünüde AtLattık Dedim Ona.. aLı$amadım... yüreGimi Ne Kadar Sustursamda .. Beynimi Senden Ne Kadar uzakLaştırmaya çaLışsamda oLmadı, oLmadı Canım.. aLı$amadım... o günden Bu yana attıgım her adımda aLdıgım her nefeSte Sen Sadece Sen Varsın Bitanem! Ne EyLüL'Ler geçirdim Sensiz Ne Soguk GeceLer. Seni Çok Sevdim ya Soğuk Donuk Dayandım i$te ama; aLı$amadım... Hayat Seni Benden Uzağa Savurdu! eLLerini Bırakmamak Üzere Tutucagım o günLere.. Seni Seviyorum.. |
| Saat: 08:23 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık