![]() |
Lütfen Söyleme Eğer bana bir kez daha "Hayat güzel " diyecek olursan Sendende nefret ederim Lütfen söyleme Bırak hayat güzelse de Güzelliği gizli kalsın Hem zaten ben Yaşamadığım o güzelliğe mecburda değilim. |
Kayiplar Kayiplar; Bir gülüştür kanayarak, Bir busedir, bir alkişdir ki yalinayak ve kalbim çakiltaşli bir yol oluverir, onlara somurtarak. Ama elimde ne var ki kaybedecek? Bulurum elbet yeni bir kayip daha, yeni bir gün gibi dogar sonra şehrime ve tozutur sokaklarimi ayaklari pembeye Şeker dagitir bütün çocuklarima , sevabina bir de....... Sonra yeni bir hayal daha gözden ''kayip'' olur ve sokaklarimin lambalari söner , gel gör ki yanmiştir akşam!. Yollar bir agizdan çigliklarinir ve sise boyanir Sonra bir kayip daha hatirlanir, takip edilir izleri gecenin içinde cigerlere çekilir tozlari, anilarin sicakligina dokunulur biraz da, aglayan çocuklar görülür köşe başlarimda ve hangine dokunsan yollar islanir...... Kayiplar kayboluştan gelip sokagima kaybeder onu koca dünyada Kayiplar hazin, kayiplar yine kanayarak, Bir de yalinayak akar sokaklarimdan! |
Madde ve Ruh Ne versa nakış nakış, tabiatta, maddede, Gözlerimdeki nurun aksi, beyaz perdede... Madem ki Sen Yoksun Madem ki sen yoksun yanımda Madem ki senden başkasına varmıyor ellerim Madem ki sensiz çarpmıyor kalbim Yaşamak haram bana Şu öksüz yüreğimin sahibi sen Şu yaralı kalbimin ilacı sen Şu sevgimin sahibi sen Sen yoksan yaşamak haram bana Sensiz bir günüm geçiyor Kelimelere sensiz başlayıp Sensiz bitiriyorsam Sensiz nefes alıyorsam Dudaklarımda senin ismin yoksa İşte o zaman o hayat haramdır bana |
Gelmeyen Ikinci Katil Gelecek günün hediyelerini beleşçi zihniyet ve iştahla beklerken Açliktan dönen başimizin agrisini dindirmedi umut Gelecekleri bekleyenler sigmadi salonlara Koridorlara taşti; Sigmayanlar ölüme... Ve şimdi sira bana gelmişken Keşke gelmeseydi beklemek ölümdü belki ama gelmeyen ikinci katil. Şimdi yolüstü kahvehanesinde gelmeyenlerin şerefine bir yudum çay seninle iyi gelecek elbet donmuş iliklerime ve buzdan yüregime Gözlerindeki işigi güneşe benzetecegim, hadi bak bana, Tüm dünyanla bak. Gözlerini camekan yap sevgini sergile Hadi bak bana! bana sakin acima. Gözlerinde dirilip gün gibi geceyle ölü olacagim yine. Güneşim ol parmaginda oynat beni Intikama doymayan katilim ol ama bakmiyorsun! Bu defa nefretinle yok et beni güneşin bile dogmasin Sende de öleyim Bende de...... Ağlardı Kız Kulesi Gece Kız Kulesi’nden aşagi baktim Ayi gördüm, puslu semada Karşisina oturmadan evvel Tanidik biri gibi selamladi Yüzümdeki elemdi Kiz kulesine sordu yalnizligimi Salacagin koynunda bir başimaydim Geçmiş zaman masallarini Aşip gelmiş geceye eklenmiştim Aykiri degildim Hem sakin ve huzurlu, Kiz Kulesi bir efsane miydi? Ama aşiktik hiç yoktan O bir şehri Istanbul güzeli Edasi yoktu kimsede Magrurdu olabildigince Çok geçmeden bir martinin kanadinda Çiglik çigliga acitirdi bizi Aglardi Kiz Kulesi Şarap şişelerinde bir şölendi Masal yaşamim, gerçekligim Balikçi tekneleri Yakamozlarla süslerken geceyi Ellerimin buz kesmişligiyle Savrulurdu Tütünün en efkarlisi Dingin gövdesine Istanbul’aydı şiirim sevdam Kız kulesi üşürdü yalnızlığından Ben ağlardım |
Madem Sonunda Ayrılık Vardı Madem sonunda ayrılık vardı Söyle gülüm sevda neden yaşandı Madem ayrılık sonumuz gözyaşı mahsulümüz olacaktı Söyle gülüm sevda neden yaşandı. Madem gitmek için gelmiştin bana Söyle gülüm sevda neden yaşandı Madem ardında bir dalı kırık bırakmaktı niyetin Söyle gülüm sevda neden yaşandı. Madem kanlı hançerini kalbime batıracaktın acımadan Söyle gülüm sevda neden yaşandı Madem sevgiye inanmıyordun Söyle gülüm sevda neden yaşandı. |
Her gece düşünür dururum seni Hayalini kurar avuturum kalbimi Avunur mu avunmaz mı bilinmez Düşünür dururum seni.. Bilsen sana olan sevgimi Severdin beni deli gibi Ellerim bir başına ve buz kesmiş Düşünürdururum seni.. Aşkım kolay kolay bitmez Acım hiç bir zaman dinmez Bu yara geçer mi bilinmez Düşünür dururum seni.. Keşke anlasaydın halimi Sarıp kollarına öpseydin beni Ama napim sevmiyorsun ya beni Düşünür dururum seni... |
Mademki Mademki gideceksin Umursamam gidişini Sensizliğin üzmez beni Taşımam yokluğunu yanımda Adını anmam en çaresiz zamanımda Farketmez gidişin kalışın Alıştım zaten varken yokluğuna.. Ellerim Titremez artık Mutlu rüyalara dalarım Rahat bile uyurum Eğer gideceksen anlarım. Eğer illede gideceksen; Resimlerini de götür. Dualarım seninle merak etme. Olur elbet sevdiğin gerçekten. Gideceksen,kararın sonsa Arkana bile bakma Nasıl olsa alıştım varken yokluğuna... |
sende artik gecmisimde kaldin!! Ask kolay degil yar bir gün sende anlarsin, Beni yaktigin gibi sende yanarsin. Ben gittigten sonra kiymetimi anlarsin, Özürdilemeye, affedilmeye geç kalirsin. Seninle askimizin imkansiz oldugunu biliyorduk, ama yinede ne olursa olsun birbirimizi seviyorduk. Simdi anladim sadece ask yetmiyormus, Birbirine güvende vermek gerekiyormus. Artik bizim aramizda ne güven nede dürüstlük kaldi, Senin yalanlarin beni benligimden aldi. Ben simdi sadece tek kaldim, Senin ismini karanliga, yanlizliga adadim. Beni karanliga zamansiz atin, Sen benim hayatima, mutluluguma zehir kattin. Keske seni sevmeseydim, Keske seini kendime adamasaydim, Ah…..Keske….. Sana geriye dönecegimi saniyorsan yaniliyorsun, Yar dedigim yabanci, sende artik gecmisimde kaliyorsun!! |
Tiryakisi Olmuşum Kokunun Bir kibrit çakmışsın yüreğime Yüreğim barutmuş meğer Üstelik tiryakisi olmuşum kokunun Soluğum olmuşsun Şimdi ise sensizliği Düşünemiyorum bile Bütün hayallerim Senin üstüne |
O Kahrolasıca Gururun Sona Erince Sakın Geri Dönme Çünkü Senin Gururunun Bittigi Yerde Benim Gururum Baslar.... |
| Saat: 04:24 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık