MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

arwen 22 Ağustos 2006 02:15

Lütfen Söyleme




Eğer bana bir kez daha
"Hayat güzel " diyecek olursan
Sendende nefret ederim
Lütfen söyleme
Bırak hayat güzelse de
Güzelliği gizli kalsın

Hem zaten ben
Yaşamadığım o güzelliğe mecburda değilim.



Misafir 22 Ağustos 2006 02:23

Kayiplar



Kayiplar;
Bir gülüştür kanayarak,
Bir busedir, bir alkişdir ki yalinayak
ve kalbim çakiltaşli bir yol oluverir,
onlara somurtarak.
Ama elimde ne var ki kaybedecek?
Bulurum elbet yeni bir kayip daha,
yeni bir gün gibi dogar sonra şehrime
ve tozutur sokaklarimi ayaklari
pembeye
Şeker dagitir bütün çocuklarima ,
sevabina bir de.......

Sonra yeni bir hayal daha gözden ''kayip'' olur
ve sokaklarimin lambalari söner ,
gel gör ki yanmiştir akşam!.
Yollar bir agizdan çigliklarinir ve sise boyanir
Sonra bir kayip daha hatirlanir,
takip edilir izleri gecenin içinde
cigerlere çekilir tozlari,
anilarin sicakligina dokunulur biraz da,
aglayan çocuklar görülür köşe başlarimda
ve hangine dokunsan yollar islanir......
Kayiplar kayboluştan gelip sokagima
kaybeder onu koca dünyada
Kayiplar hazin, kayiplar yine kanayarak,
Bir de yalinayak
akar sokaklarimdan!


arwen 22 Ağustos 2006 02:25

Madde ve Ruh




Ne versa nakış nakış, tabiatta, maddede,
Gözlerimdeki nurun aksi, beyaz perdede...


Madem ki Sen Yoksun




Madem ki sen yoksun yanımda
Madem ki senden başkasına varmıyor ellerim
Madem ki sensiz çarpmıyor kalbim
Yaşamak haram bana

Şu öksüz yüreğimin sahibi sen
Şu yaralı kalbimin ilacı sen
Şu sevgimin sahibi sen
Sen yoksan yaşamak haram bana

Sensiz bir günüm geçiyor
Kelimelere sensiz başlayıp
Sensiz bitiriyorsam
Sensiz nefes alıyorsam
Dudaklarımda senin ismin yoksa
İşte o zaman o hayat haramdır bana


Misafir 22 Ağustos 2006 02:38

Gelmeyen Ikinci Katil



Gelecek günün hediyelerini
beleşçi zihniyet ve iştahla beklerken
Açliktan dönen başimizin agrisini dindirmedi umut
Gelecekleri bekleyenler sigmadi salonlara
Koridorlara taşti;
Sigmayanlar ölüme...

Ve şimdi sira bana gelmişken
Keşke gelmeseydi
beklemek ölümdü belki ama
gelmeyen ikinci katil.

Şimdi yolüstü kahvehanesinde
gelmeyenlerin şerefine bir yudum çay seninle
iyi gelecek elbet
donmuş iliklerime ve buzdan yüregime
Gözlerindeki işigi güneşe benzetecegim,
hadi bak bana,
Tüm dünyanla bak.
Gözlerini camekan yap sevgini sergile
Hadi bak bana!
bana sakin acima.
Gözlerinde dirilip gün gibi
geceyle ölü olacagim yine.
Güneşim ol parmaginda oynat beni
Intikama doymayan katilim ol
ama bakmiyorsun!
Bu defa nefretinle yok et beni
güneşin bile dogmasin
Sende de öleyim
Bende de......

Ağlardı Kız Kulesi



Gece Kız Kulesi’nden aşagi baktim
Ayi gördüm, puslu semada
Karşisina oturmadan evvel
Tanidik biri gibi selamladi
Yüzümdeki elemdi
Kiz kulesine sordu yalnizligimi
Salacagin koynunda bir başimaydim
Geçmiş zaman masallarini
Aşip gelmiş geceye eklenmiştim
Aykiri degildim
Hem sakin ve huzurlu,
Kiz Kulesi bir efsane miydi?
Ama aşiktik hiç yoktan
O bir şehri Istanbul güzeli
Edasi yoktu kimsede
Magrurdu olabildigince
Çok geçmeden bir martinin kanadinda
Çiglik çigliga acitirdi bizi
Aglardi Kiz Kulesi

Şarap şişelerinde bir şölendi
Masal yaşamim, gerçekligim
Balikçi tekneleri
Yakamozlarla süslerken geceyi
Ellerimin buz kesmişligiyle
Savrulurdu
Tütünün en efkarlisi
Dingin gövdesine
Istanbul’aydı şiirim sevdam
Kız kulesi üşürdü yalnızlığından
Ben ağlardım


arwen 22 Ağustos 2006 02:45

Madem Sonunda Ayrılık Vardı




Madem sonunda ayrılık vardı
Söyle gülüm sevda neden yaşandı
Madem ayrılık sonumuz gözyaşı mahsulümüz olacaktı
Söyle gülüm sevda neden yaşandı.

Madem gitmek için gelmiştin bana
Söyle gülüm sevda neden yaşandı
Madem ardında bir dalı kırık bırakmaktı niyetin
Söyle gülüm sevda neden yaşandı.

Madem kanlı hançerini kalbime batıracaktın acımadan
Söyle gülüm sevda neden yaşandı
Madem sevgiye inanmıyordun
Söyle gülüm sevda neden yaşandı.


Mystic@L 22 Ağustos 2006 02:49

Her gece düşünür dururum seni
Hayalini kurar avuturum kalbimi
Avunur mu avunmaz mı bilinmez
Düşünür dururum seni..

Bilsen sana olan sevgimi
Severdin beni deli gibi
Ellerim bir başına ve buz kesmiş
Düşünürdururum seni..

Aşkım kolay kolay bitmez
Acım hiç bir zaman dinmez
Bu yara geçer mi bilinmez
Düşünür dururum seni..

Keşke anlasaydın halimi
Sarıp kollarına öpseydin beni
Ama napim sevmiyorsun ya beni
Düşünür dururum seni...


arwen 22 Ağustos 2006 02:52

Mademki




Mademki gideceksin
Umursamam gidişini
Sensizliğin üzmez beni
Taşımam yokluğunu yanımda
Adını anmam en çaresiz zamanımda
Farketmez gidişin kalışın
Alıştım zaten varken yokluğuna..
Ellerim Titremez artık
Mutlu rüyalara dalarım
Rahat bile uyurum
Eğer gideceksen anlarım.
Eğer illede gideceksen;
Resimlerini de götür.
Dualarım seninle merak etme.
Olur elbet sevdiğin gerçekten.
Gideceksen,kararın sonsa
Arkana bile bakma
Nasıl olsa alıştım varken yokluğuna...


Misafir 22 Ağustos 2006 03:23

sende artik gecmisimde kaldin!!


Ask kolay degil yar bir gün sende anlarsin,
Beni yaktigin gibi sende yanarsin.
Ben gittigten sonra kiymetimi anlarsin,
Özürdilemeye, affedilmeye geç kalirsin.
Seninle askimizin imkansiz oldugunu biliyorduk,
ama yinede ne olursa olsun birbirimizi seviyorduk.
Simdi anladim sadece ask yetmiyormus,
Birbirine güvende vermek gerekiyormus.
Artik bizim aramizda ne güven nede dürüstlük kaldi,
Senin yalanlarin beni benligimden aldi.
Ben simdi sadece tek kaldim,
Senin ismini karanliga, yanlizliga adadim.
Beni karanliga zamansiz atin,
Sen benim hayatima, mutluluguma zehir kattin.

Keske seni sevmeseydim,
Keske seini kendime adamasaydim,
Ah…..Keske…..

Sana geriye dönecegimi saniyorsan yaniliyorsun,
Yar dedigim yabanci, sende artik gecmisimde kaliyorsun!!


Misafir 22 Ağustos 2006 03:24

Tiryakisi Olmuşum Kokunun



Bir kibrit çakmışsın yüreğime
Yüreğim barutmuş meğer
Üstelik tiryakisi olmuşum kokunun
Soluğum olmuşsun

Şimdi ise sensizliği
Düşünemiyorum bile
Bütün hayallerim
Senin üstüne


Misafir 22 Ağustos 2006 09:37

O Kahrolasıca Gururun Sona Erince Sakın Geri Dönme Çünkü Senin Gururunun Bittigi Yerde Benim Gururum Baslar....



Saat: 04:24

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık