![]() |
Saadet Ömür tezgahında çile dokudu, Cefa ateşine düşer SAADET. Sabırla şükretti dua okudu, Sevgi ocağında pişer Saadet. Ruhsuzun yüreği taşmı,demirmi, Helalden pişmeyen yemek yenirmi, Temelden yanlışa Töre denirmi, Nusibeti bir bir aşar SAADET. Çile girdabında yüreği yandı, Hayata bağlayan dört tane can’dı Onların gülmesi en mutlu andı, Evlad sevdasıyla yaşar SAADET. Azimle değişti hayatın rengi, Evinde düzeni sarraf ahengi, Cefanın,vefayla bulunur dengi, Mutlu bir hayata koşar SAADET. Kederli günleri geçmişte kaldı, Kızları yetişti mutluluk saldı, Hediye torunun sevgisi baldı, Pınar duygusuyla taşar SAADET. Kibar endamıyla buğday tenlidir, Hayat bilgisiyle çağdaş yönlüdür, Gizli hazinesi onun gönlüdür, Güzellik sunarken coşar SAADET, Kahverengi gözün,görmesin hüzün, Sevgiyle doludur,duygulu özün, Kalpleri ısıtır,tatlıdır sözün, Mutluluğu yaşa, başar SAADET. |
kimileri gölgelerinle avunur.. ben yapamam karanlıkta.. yalnızlığımı seninle bozup.. kendimi kandırdığım tüm yalanları yüzüme vuracağım.. senin gözlerin benim gözlerim o vakit.. sırılsıklam seviyordum ya seni.. seni kendime bir izle saklayacağım.. sanırım biz farklı meridyenlerden geçiyoruz.. hiç bir harita birleştiremiyor ellerimizi.. ne de hiçbir yol çıkmıyor sokaklarıma.. kaybolan bilmem kaçıncı hatıramın yanık ucusun.. beynimde bir sen.. fakat bulamıyorum alevlere kaptırdığım sen yanımı.. kaçırma karanlığı sesinle.. bırak! bundan sonra hangi zaman doğru zaman? ışıkları çalınmış şehrimin.. dışarda matemli bir hava.. tıpkı düşlerim gibi ıslak kaldırımlar.. "Düşlerimi sağır ettim gözlerime." herkes biraz sen olmak ister bu yüzden.. sen ise kendinden utanırsın.. sormadım say geçen saatlerin hesabını.. "seni son defa sığdıramadım bugün içime ve gözlerimi kapadım sana. sen çıkmazlardasın. ben kayıplarda." bulursan sana gelen izimi yollarında.. korkuyorum! gölgeler basmadan duvarlarımı.. terketme düşlerimi. sensiz bitmez bu sessizlikler.. ankara'ya bir kere daha çiz yüzümü.. herkes görsün, nasıl sevdin bir zamanlar beni! bilselerdi, herkes ben olmak isterdi biraz biliyorum.. bense bu sensizliğin içinde yokolmak istiyorum, bulutlara sığmadan! korkuyorum, yalnızlığım sızıyor aklımın içine.. elim son kez telefona uzanıyor.. ve ben son defa sana küsüyorum, gelmedin diye.. yine |
Bir nefeslikmiş bizimkisi Karbonmonoksitin fazla olduğu havadan Aşk için bir nefes çekersin Kimi zaman nefesini tutamaz; Aşk denilen şeye yenilirsin… Kimi zaman boğazında düğümlenir Ne yutabilirsin ne de dışarı üflersin Kimisi vardır; Bir nefes bir ömre bedel Kimisi ise; Nefesi yettiği yere kadar Benimkisini mi soruyorsunuz? Bir nefesti bu aşk Almamla vermem bir oldu… |
http://img383.imageshack.us/img383/3128/sr4nj4.jpg ___ Sen de giTTin ___ Sendin son durağı umutlarımın Seninle güzeldi bu yer bu dünya Gönüllü mahkumdum kirpiklerine Ne desem boş artık-SENDE GİTTİN YA! Paslanmaz kilitler vurdun gönlüme Bitti o heyecan, bitti o rüya Yine başbaşayım kendi gölgemle Ne desem boş artık-SENDE GİTTİN YA! Bir ben sindiremedim yokluğunu Aslında tükendin, sende bittin ya! Bir hasretin kaldı bende hepsi bu Ne desem boş artık-SENDE GİTTİN YA! |
unuttum artık seni haberin ola eski sevgili haberin ola unuttum artık seni... ağıtlar yazmıyorum artık adına rüyalarıma da kabul etmiyorum geceleri anımız olan yerlerin de uğramıyorum semtine ve en güzeli seni bir başkasının kollarında düşünmek ürpertmiyor eskisi gibi beni. duysan inanmayacaksın belki ben eski karamsar ben değilim artık paydos dedim tüm meyhanelere ve dolaşmıyorum sabaha dek geceleri sevda şarkıları söyleyerek. şimdi sen benim için unutulmuş bir şarkıdan hatırda kalan birkaç kelime veya belli belirsiz bir hayal gibisin bunu böyle bilmelisin. haberin ola eski sevgili haberin ola unuttum artık seni. |
Gün gelir bu ateş senide yakar Gün gelir anlarsın çektiklerimi Aynadan kendine yabancı bakar Gün gelir anlarsın çektiklerimi Gözlerin uzak bir noktaya dalar Ruhundan boşalır, yüreğin dolar Hep aynı, hep aynı şarkıyı çalar Gün gelir anlarsın çektiklerimi Huzur can çekişir, fırtına dinmez Aldığın nefesler, ciğere inmez Bağrındakı gayya, bir türlü sönmez Gün gelir anlarsın çektiklerimi Yalnızlık en sadık yoldaşın olur Bozduğun yeminler, milyonu bulur Gururun okları yaydan kurtulur Gün gelir anlarsın çektiklerimi Hayatın yolları hendekli, taşlı Yalanlar vardır ki seksenbeş başlı O ölüm beklemez, genç yada yaşlı Gün gelir anlarsın çektiklerimi |
SEVİNDİ SİYAH GÜLLER Kırmızı gülü sevdim, aşkım ile yanmadı Beyaz gül yaklaşmadı, adımı hiç anmadı Sarı güle gel dedim, sözlerime kanmadı Siyaha derdim döktüm, dövündü siyah güller… Kırmızı gül kâbustu, beni üzen rüyaydı Beyaz gül güneşimi örten sahte ziyaydı Sarı gül gözyaşıydı, ihanetti, riyaydı Siyahı bağa diktim, övündü siyah güller… Kırmızı gül kimi gün benim için ağladı Beyaz gül gelin oldu, yüreğimi dağladı Sarı gül cellat çıktı, ilmeğimi bağladı Siyah güle diz çöktüm, savundu siyah güller… Kırmızı gülü biçtim, yapraklarını yaktım Beyaz gülün koluna çifte kelepçe taktım Sarı gülü unuttum, öldü gözüyle baktım Siyaha sevda ektim, avundu siyah güller… Ben hüznün şairiyim, hüzün siyahı seçti Kırmızı gül bülbülden, beyaz aşk’tan vazgeçti Sarı gül bin kahırla başka âleme göçtü Siyaha yürek söktüm, sevindi siyah güller… |
Ben, seni; adını bilmeden sevdim. Ve, “var”lığınla gülüşünü... Ben seni, yaşını bilmeden, gözünü-kaşını bilmeden sevdim. Ve, “yar”lığa süzülüşünü. Ben seni, sesini duymadan sevdim... Ve duymadan nefesini. Ben seni adını bilmeden sevdim... Ama; sevdim!.. Üşüyüşünü sevdim... Üşüyüşünü sevdim onüçüncü ayın ilk günü; “Gel, ısıt” deyişini!.. Bekleyişini sevdim beşinci mevsimin gün bitimlerinde, bilerek gelmeyeceğimi... Akşam alacalarının gönlüne yürüyüşünü sevdim... Ve, kıpırtısız, karanlığa gömülüşünü sevdim. Bir de; “Gel, ışıt” deyişini!.. Ben seni, adını bilmeden sevdim. İhtiyacım... Cevabım... İsimler koydum sana; bahar yelim, çiçek tarlam... Gökkuşağım, ışığım... Kuşkanadım, pembe rüyam, çiy tanem... Seni, adını bilmeden sevince öğrendim; seni sevmek için gerekmiyordu ismini bilmem... ...Sevdim işte! Ben, seni; yaşını bilmeden sevdim... Yani bilmeden sevdim deden yaşında mıyım, torununla akran mı! Ben seni, gözünü-kaşını bilmeden sevdim. Ben seni, sesini duymadan sevdim. Ve hatta öğrenmeye korkarken, bilmeye kıyamazken seni... ...seni sevdim. Seni sevdim. İçime salıncaklar kurdum gönlümün ipleriyle... Oturdun, sallayamadım; dokunurum diye korkumdan! Dolaştın boynuma bir sarmaşık gibi; okşayamadım. ...Koklayamadım! Dalgalarını taramamış olan parmaklarım yabancı saçlarına... Ve hâlâ bilmiyorum, gözlerin ne renk?.. Hangi yıldızlar mahpus içinde? Ve ben sana hâlâ seni sevdiğimi söyleyemedim!.. Ama ben seni; adını bilmeden, yaşını bilmeden... Yüzünü bilmeden, sesini bilmeden... ...seni bilmeden sevdim. Seni, “bilmeden” sevdim! Senin olmadığın ve benim olmadığım bir sokaktaki köşebaşında çarpıştı duygularımız! Döküldü içindekiler ve döküldü içimdekiler... Sen yoktun orda ve ben de yoktum; Ama sevda vardı! Ve, ben; seni adını bilmeden sevdim |
SENSİZLİĞİN IZDIRABI Yapayalnız bir sahil yolunda ben Çaresizliğime yanmaz oldu, ay ve yıldızlar Kapkaranlığa gömülmüşüm sanki, Ne senin sitemin, nede sahile vurup kırılan o dalgalar Nede sevenlerin sevdası kaldı, yalnızlığımı bozan Anlatamıyorum sitemimi kimseye Yalnızım yine, yapa yalnız bir sahil yolunda Her sıradan, sıra dışı akıyor bak hayat Sensizliğine bir sır olmuş, bir karalık geçe Ve sensizliğin ruhuma verdiği, işkence Tek kalan yanı başımda, boş bir şarap şişesi Oda mahzun ve mutsuz, yalnız bakıyor bana Ve sensizliğin hahrını yudumluyorum bir bir Çaresizliğime kahrediyorum, bazen de küfür Ve bu arada yavaş yavaş sarhoş oluyorum galiba Bir mahkeme kurdum o an içimde Hakim oldum, mahkum ettim hayatı Savcı oldum amma, savunamadım kendimi Ve bir daha sensizliğin sesizliğine itmiş oldum kendimi Tam bu arada, sanki bir kıvılcım çakılmıştı, Sahil lambalarının yandığını fark ettim Bununla birlikte ruhumun ta derinliklerinden Bir şeylerin kıpırdadığını his ettim Sanki Sensizliğin sesizliğine uzanmış bir tal Ve Umutsuzluğumu kırıyorum bir bir Tekrar sevmeye, hayata bağlanmaya karar veriyorum Her şeye rağmen Yaşamanın güzel olduğuna, karar veriyorum tek celsede İdama mahkü ediyorum ümittsizliklerimi Yelken açıyorum tekrar yaşamaya ve hayata Ve karar verdim O gece sahil yolunda Her şeyden azar azar, ders çıkartım geçen yaşamdan Şimdi oturmuş, umutsuzlara ışık, bir mum yakıyorum Nasihat la, karınca kararınca. |
ELVEDA Ayrılık bir parçadır yüreğimden sökülen hep hüzün verir kısacık bir veda En zor kelimedir dudaklarımdan dökülen Gözlerimi kapatarak söylediğim ELVEDA... Görmeni istemem hiç gözlerimin nemini ne bir ses isterim,ne de bir seda Unutalım karşılıklı ettiğimiz yemini Bu güzel gözlerine son bakışım.ELVEDA... Bir sayfa daha kapandı ömrümde kimseye etmem artık kendimi feda Bütün kapıları kapattım gönlümde sana,bana ve tüm aşk'lara.ELVEDA... |
| Saat: 04:24 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık