![]() |
GEL GİTME Sevdaya açılan bir penceredir odaları dolduran güneşli sesin. Kuraktan sedefi çatlamış tanrıçalar ve atlar denize inme özlemiyle oysa her akşam üstü geçerler rahvan. Bakarsın o an gökyüzü ufuk çizgisiyle buluşmada, karnını yükseltmiş hafifçe deniz gelgit, gel ve gitme n'olur!.. O an küçücük bir özlemdir içimize sulardan düşen iz. Bir yanım dövme bakır, bir yanım mavi güller; gözleri 'fındık yeşil' kızların el emeği, göz nuru deniz. Omuzlarının yuvarlaklığı akıyor avuçlarımdan; herkes, her şey alesta ve sessiz!.. Öyle bir gün gelir ki lâle büyür sedefinde tanrıçaların, göğü doldurur koynundaki serçeler; gel gitme n'olur!.. |
Ben seninle ağlamak istiyorum Öyle arkandan yana yakıla değil Hüzünle, kahırla değil Ben seninle ağlamak istiyorum Öyle sensizliğe yanıp sabahlara kadar değil Ben seninle ağlamak istiyorum Omzunda ki değmeli yanaklarımdan Birkaç tuzlu damla omuzlarına Tadını hiç bilmediğim dudaklarını öperken Ağlamak istiyorum ki hiç bilmediğim tadı Değsin gözyaşlarımın, dudaklarına Ve bir an gözlerini aç ki ben kaybolayım Doğada olmayan mavilikteki gözlerinde Ben seninle ağlamak istiyorum Öyle bir ağla ki benle okyanusunda kaybolayım Öyle sensizliğe, hayata değil Benimle olduğun için Bir gece sabaha kadar Seninle ağlamak istiyorum Öyle yanında falan değil Gözlerinin okyanusuna bakarak İçinde son kulacımı atana kadar Ben seninle ağlamak istiyorum Ama sen ayçiçeği gibisin Gündüz güneş açınca oh.. Hep yanımdasın gündüzleri Ama boynum bükülür her gece Söz verdiğin saatte gidersin çünkü. |
Masal Düşünüyordum Olaylara insan, İnsanlara olay çıktı Masalımdan. Biri varmış, biri yokmuş derken Yollardan trenlerden, Sözü aldım getirdim Dağlardan tepelerden. Ben de biriktirdim Hiç'leri hep'e Bir dağ bozdum Yaptım binlerce tepe. Kurdum orada burada Ev-ev, köyler kentler, Dağıttım oda oda Dağıttım birer birer. Dağıldı tepelere Dağların önü ardı, Sevenlere sevilenlere Artık bir tepe vardı. Birinde sen, birinde ben Öbürlerinde onlar vardı. Aşklar başlayacakken Sonlar tepelerden başladı. Başladı ayrılıklar, Ayrı ayrıydı adları. Birer birer ayırdılar Evleri odaları. Bir zaman oralarda Seven özleyen kimdi. Evlerde odalarda Yaşanmayan bir şimdi. Bir daha düşünürsem masal Bozmayacağım dağları. Düşünmek iyi, düşünmek güzel. Ama önce iyi çizmeli yolları. Yakın yakın derine El-ele olsun yürümeleri Ayrılığın yerine |
Canım can cekişiyor, can´ım yine candasın Her ne tarafa dönsem, tutulduğum yandasın Bir sarhoş hasretliğe tutsak edildi gönül Ruhumda yüreğimde, damarımda kandasın Ben ki zamana karşı bir savaş vermekteyim Bütün hüsranları hep kendimde görmekteyim Her gece gözlerime ben seni sürmekteyim Sen kendime döndüğüm, o doğduğum andasın Şairler ilham alır anlatsam ahvalimi Hekim koyar teşhisi, anlamadan halimi Bir onulmaz boşluğa uzatırım elimi Sen bana hem uzakta hem de en yakındasın.. |
Unutma ! Yorulmuş yüreğini ardında sürüdüğün Hasret haritasında gezdiğin kadarım ben Işığın kaybolduğu tarafa yürüdüğün Hicran dolu yolları ezdiğin kadarım ben İllegal hayallerin birikirken zulanda Sevda bir yanda kaldı,ihanet diğer yanda Oysa bilsen;aşkların toprak olduğu anda Hayatın anlamını sezdiğin kadarım ben Üstelik sandığından daha azken muradım Ayrılık cümlesinde özneye döndü adım Bu yüzden,karanlığa yürürken adım adım Aldığın her nefesten bezdiğin kadarım ben İsmimi Mecnun edip dosta düşmana karşı Yıldızları söndürüp simsiyah kıldın arşı Bir de yetmezmiş gibi hasret kokan bir marşı Dilime satır satır dizdiğin kadarım ben Artık güneş doğsa da sabahın ters yönünde Ne çıkar;yenik düştü gurur aşkın önünde Ama sakın unutma ; hasretin yaş gününde İsmini bir kalemde çizdiğin kadarım ben. |
ayrilik var gözlerimde pismanlik var , attigim her adimin önünde.. gidemicek , yollardan gecmistim senin icin .. dayanilmazlik adini verdim hep .. yalniz kaldigim en kötü anlarda senin adini koydum adsiz sancilarima .... ayrilik var , sevipte hasret kaldigim gözlerinde... sevmek vardi seni , hep ayni oyun icinde... gitmek istemiyorum .. sevmek vardi adsiz sancilarimi .. aslinda katlana bilirdim onlarada.. adini koymasaydim kabuslarima... dayanacak gücüm varken , ask ´a gitmek isime mi yariyor acaba ? ayrilik var gözlerimde , adsiz sancilar var birtek senden geride .. |
Vazgeçtim Artık Senden Yorulmuş düşlerini, hayali payidar'a Versen kimin umrunda,vazgeçtim artık senden Sevda dediğin suçu vuslat denilen dar'a Gersen kimin umrunda,vazgeçtim artık senden Gözlerim hayalini paylaşırken odamla Tek suçu hüsran diye yargılandı idamla Sense gözyaşlarını yollara damla damla Sersen kimin umrunda,vazgeçtim artık senden Unuttun mu ardından ağlayan bülbülleri Unuttun mu isminle yas tutan gönülleri Şimdi hicran bağından boynu bükük gülleri Dersen kimin umrunda,vazgeçtim artık senden Ne ezelken,ne ebed; senken hasret miladım Ne Ferhat'ken,ne Kerem; meçhul olmuşken adım İsmini lanetlemiş gönlüme adım adım Girsen kimin umrunda, vazgeçtim artık senden Karanlık gecelere devredip gündüzünü Mutlu rüyalarına hibe edip hüzünü Gecikmiş özleminle toprağıma yüzünü Sürsen kimin umrunda; vazgeçtim artık senden.. |
Yine kesildi sesim soluğum Kelimelerimi çaldı bu gidiş Ağzımı ayrılık açmıyor! Tek bir sözüm kalmadı söylecek... Duyduklarım ise, Artık kulağa hoş gelmiyor... Bana sorduğun hiçbir sorunun, Cevabı yok bundan böyle. Sıkıldım, Bildiğin soruları cevaplamaktan... Yoruldum, Çıkışı olmayan labirentinde, Her gece kaybolmaktan... Ben sorunları severim Sen soruları... Cevap ver o zaman bana; Penecerenin buğusuna yazdığım O iki kelime, Duruyor mu hala bakışlarında? |
Ağlayan Ben Değilim Bölünmüş uykuların sabah bilmez güzeli Dilinde kalmış adım gizli gizli ağlıyor En yasak hislerimin eyvah bilmez güzeli Attığım en son adım gizli gizli ağlıyor Mürekkebi tükenmiş şairlerin hecesi Sarayında hapsolmuş bir sevdanın ecesi Yıldızı güne aşık bir Ağustos gecesi Ve yankısız feryadım gizli gizli ağlıyor Nihavend düşlerimin en hüzzam notasında Kaybolmuş bir geminin ufuksuz rotasında Umut dolu bir aşkın başlangıç noktasında Yara almış kanadım gizli gizli ağlıyor Mührü kırık kapımın en mahrem anı için Lanetlenmiş sevdamın masum isyanı için Aşkı bir rüya bilmiş ömrün sol yanı için Öksüz kalmış muradım gizli gizli ağlıyor. |
Anlatacak nelerim var bir bilsen Icimde ihtilaller kopmus Kendimi surgune verdim Mutlulugum coktan iflas etmis Itiraza hakkim yok biliyorum Beni savunmak sana dustu SENI ARIYORUM... Yarim kalmis siirlerim gibisin Yasanmamis cocuklugumsun anilarimda Öylesine eksigim sensiz Öylesine sahipsiz Iste butun umutlara Havlu attim,gidiyorum Icimde gec kalmisligin caresizligi Cocuklar gibi agliyorum Ve gel gorki,her damla goz yasimda YINE SENI ARIYORUM... |
| Saat: 05:49 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık