![]() |
Geç Kalmadın mı? Tam unuttum demişken ne zaman gittiğini Unutmuşken hasretin aşkı erittiğini Keşke'ler birikmişken ömrün sığınağında Eyvah'larım ağlarken hasret sağanağında Riyakar anıları kabus sanarken gönül İsmini bedduayla ah'la anarken gönül Zamansız bir düş gibi çıkıp geldim diyorsun Sensiz ne yaşadıysam yıkıp geldim diyorsun Ölmüş aşkına mezar kazdım geç kalmadın mı Ardından binbir sitem yazdım geç kalmadın mı Kimdi hesapsız giden ömre bin ah sığdıran Bir Temmuz ortasında çöllere kar yağdıran İhtiyati tedbir kim sükut-u lisan kimdi Günahsız bir yüreği yargısız asan kimdi Şimdi karşıma geçmiş sahte gülüşlerinle Simsiyah kabuslara yar olmuş düşlerinle Hasretine kör kurşun sıkıp geldim diyorsun Sensizlik çok ağırdı bıkıp geldim diyorsun Beklemekten yoruldum bezdim geç kalmadın mı Senden sonra kaç gönül gezdim geç kalmadın mı Hüzzamı adres bilmiş dertli bir mızrap gibi Aşka tövbeler ettim ömre ızdırap gibi Yan dediğin gönlüme sön dedim söndü çoktan Toz pembe bulutlarım yağmura döndü çoktan Sense hala eski bir şarkıyı söyler gibi Yorulmuş bir gönüle icazet eyler gibi Gözlerinden gönlüne akıp geldim diyorsun Mazide ne var ne yok yakıp geldim diyorsun Ömrüne intizarlar dizdim geç kalmadın mı İsmini bir kalemde çizdim geç kalmadın mı... |
Yüreğimdesin... Bendesin... Sen istemesen de benimlesin... Hiç olmadığın kadar varsın... Yokluğun kadar varsın sevdiğim... Kendimden ve yüreğimdeki senden Kaçıyorum gün be gün... Yokluğunu kabullenmek Çok ağır geliyor sevdiğim... Anlamak ve alışmaksa imkansız. Sana olan özlemimi tüketmeye, Sensizliğin boşluğunu doldurmaya çalışmıyorum... Hiçbir çabam yok seni unutmak için. Hala seviyorum seni... Seni sevdiğim gibi Özlemini ve bir de geceyi... Sensiz geçen günümün Senli gecesindeyim yine... Yine senleyim bu akşam. Başımı nereye çevirsem sen... Hep seni yazıyorum günceme... Seni okuyorum her sayfada... Aynalarda yokluğunu görmemek için Bakmıyorum kendime... Yürümüyorum yollarda Sensizliğin gölgesi düşmesin diye... Resimlerin hala duvarımda Her baktığımda gülümsemeni bekliyorum... Ama bu kez resmin gülmüyor bana... Sen gittin, ardından tüm ışıklar ve hayat... Gidişinin kaçıncı gecesi Ya da dönmen umuduyla Geçirilen kaçıncı gecem, Bilmiyorum... Artık yoksun. Bu veda çok farklı... Demek ki dönmeyeceksin... Cama vuran her yağmur damlasında Seni seviyorum diyorum... Cıvıldayan her kuşla adını söylüyorum... Aldığım her nefeste seni özlüyorum... Sevdiğim, yaptığım, Yapacağım her şey sana dair... Yüreğimdesin... Bendesin... Sen istemesen de benimlesin... Hiç olmadığın kadar varsın... Yokluğun kadar varsın sevdiğim... Hep sevmeye devam edeceğim... Seni sevdiğim gibi Özlemini ve bir de geceleri... |
YANLIZ İYİLER ÖLÜR benmi dedim sana git ne yüzle döndün geri bak ben bittim sende bit gönlüme almam seni demek çok pişman oldun iş işten geçmiş olsun bu kalpte sevdan öldü senin başın sağ olsun aşkınla yandım deme yananı allah görür sevmezssen ölürüm deme yanlız iyiler ölür |
Icimde sevgin alev alev, dusmana nefret gibi... Özlemin ise yanar durur, anaya hasret gibi... Ben bir leyla, sende mecnun misali, ôlesiye sev beni... Aydinlat karanlik gecelerimi... Bir avuca sigdir, al gotur herseyimi... Ve emanet birak bana yuregini .. Simdi ufka bakiyorum, belki uzaklarda seni gorurum diye... Goremesemde, gozlerim seni ararken olurum diye... Artik gelmesende olur, hayalin yetiyor bana geceleri... Hatiralar oyle mutlu ediyor ki beni... Bilemezsin... Gokyuzune resmini ciziyorum her gece, ve resmine sarilip uyuyorum... Ruyalar ne guzeldir, seni hep beyazlar icinde goruyorum... Bana gel diyorsun, geliyorum... Ve ansizin orada kayboluyorsun... Agliyorum, aglayarak uyaniyorum... Gozyaslarimi siliyor ve yine bir sarki mirildaniyorum... Sana yazdigim sarkiyi... Hasret kuslari koydum adini... Dinle... Hadi uçun hasret kuslar!!! Yarimdan haber getirin... Gelmeyecek ise eger, beni uzmeyin, yalan soyleyin! Gelmez o bilirim, artik ruyalarima girmesin... Öldu deyin, yalan soyleyin kuslar, yalan soyleyin!!! |
SEVDAYI UNUTTUM BEN sevdayı unuttum ben üstünden asır geçti kalbimi uyuttum ben hiç sorma nasıl geçti kolay olmadı başta içerim ağlıyordu her sevdalı bakışta yüreğim yanıyordu gözlerim uyanıkken ben kabus yaşıyordum gönül gözüm açıkken kimseyi görmüyordum unut diyordu her kes sanki öyle kolaydı bu can almaz dı nefes yüreğim hep yaraydı kabuk tutmasın diye yarayı hep kanattım zoka yutmasın diye kalbimi çöpe attım sevdayı unuttum ben üstünden asır geçti kalbimi uyuttum ben hiç sorma nasıl geçti |
Her gece yolunu bekliyorum Her geçen gün Biraz daha kendimden birşeyler yitiriyorum Ümitlerle günleri saydıkca Yollar bitmez oldu, saatler geçmez oldu Sanki seni beklediğimi unutmus gibisin Varlığımi bilmeyen bir yabancı gibisin O yolun sonunu sanki bulmaz oldun Günleri sayan mahkumlar gibiyim Sadece tek bir gün kavuşabilmek için Şu canımı verirdim Ben birtek seni sevdim “Ben aşka hayali sevdim” Gözlerimi kapasam günler çabuk geçer mi? Bir yılın 365 günü sanki tek 1 bitmez gün gibi Bugün değil, Belki yarın gelirsin diye gözlerimi açsam mı? Yoksa yarında Her günki gibi olur korkusuyla kapalı bıraksam mı? Bitmez oldu, o gün geçmez oldu Kapalı gözlerim, Uyumaktan korkuyor bedenim Belki ayak seslerini duyamam, Geldiğini anlayamam Kararsızım, Uykusuz bir sersem gibiyim Çölde tek bir yağmur damlasına dua eden bir sürgün gibiyim Ben bu cana son nefesimi verirdim Ben birtek seni sevdim “Ben aşka hayali sevdim” En iyisi herşeyden vazgeçmek En iyisi bir kalemle herşeyi silip İçimdeki umut ışıgınıda söndürmek Belki en iyisi usulca kimse bilmeden Ortada iz bırakmadan kaybolmak Dilimde kör düğüm gibi olan adını Çözüp birdaha anmamak Ben birtek seni sevdim “Ben aşka hayali sevdim” Bu bedeni taşımak ağır geliyor artık bana Gel gör ne ettin şu canıma Hani gülündüm senin, şimdi gelsen o gülü tanıyabilecekmisin? Solduruduğun bu gülü yaşata bilecekmisin? Vicdanın sızlamadı mı hic? Sen giderken şu kalbimi dürüstce geri verdin mi hic? Ah vicdansız, ey insafsız Bu can dünyayı yakardı uğuruna Ne dualar okudum mutluluğumuza Dilerimki gittiğin ellerde benim seni sevdiğim kadar sevilesin Bana çektirdiğini acıları asla çekmeyesin Birtürlü nefret edemiyorum senden, Tek bir beddua bile düşmüyor dilimden Ben bu hayatı seni beklemekle söndürdüm Bu canı sana adadım Yüreğime adını kazdım Kurşun yarası gibi kalbimde taşıdım Ben seni bu deli yüreğimle sevdim… BEN BİRTEK SENİ SEVDİM BEN AŞKA HAYALİ SEVDİM BEN AŞKI SEVDİM AMA AŞK…… BENİ HİÇ SEVMEDİ O HAYAL HİÇ GERÇEKLEŞMEDİ YARİM HİÇ GELMEDİ |
BAHARA DOĞRU Günaydın gelincik, nasılsın? Neden boynun bükük yaprakların sarı Seni vuran yağmur mu yoksa soğuk mu? Yoksa toprakların mı kurak Ya da adını bilmediğin diyarlardan Hüzün mü saldılar damarlarına? Ağlama be gelincik Kanatma yüreğimi Ben, sonbaharken yeterince yağıyorum Sen bari gökyüzüme umut ol. Yapraklarına can gelsin Hayatımıza neşe Ben sonbaharken, Sen hep o narin gelincik kal Yapraklarında gülücük, Mevsiminde hep bahar olsun. |
Hüzün yıldızları koydum adlarını, seni hatırlatıyorlar diye, Aynı onlar gibi sende benden çok uzaklardaydın, Hep göz kırpardın uzaktan, sessizce, Bense hep seni bekledim kırık kalbim, yaşlı gözlerimle... Bazen hayallere dalıyorum, seni düşünüp ağlıyorum, Seni ve sevgini arıyorum hep kalbimde... Düşmüyor adın hiç dilimden, Öleceğim gülüm bir gün ben, senin sevginden, senin derdinden... Bir gün göreceğim yine belki seni, Seni, beni unutmuş, benim olmayan seni... İşte o an aşkımın gözyaşlarını hatırlayacağım, Ve yine bir köşeye oturup ağlayacağım... Yemin ettim senin üstüne sevmeyim başkasını diye, Ve her yerde, her zaman tekrarlıyorum yeminimi; Seni unutmam için öldürseler bile, Karşılık olarak dünyayı verseler bile, Darağacı kurup idam etseler bile, Senden başkasını asla sevmeyeceğim |
http://www.istanbul.net.tr/images/design/is_ikon1.gifKış Bahçelerihttp://www.istanbul.net.tr/images/design/kolon_y_kare.gifDinmiş denizin şarkısı, rüzgar uyumakta, Rıhtım boyu sonsuz bir üzüntüyle karaltı Körfez düşünür, Kanlıca mahzundur uzakta, Mazi gibi sislenmiþ Emirgan Çınaraltı. Can verdi kışın sunduğu taslarla zehirden Her gonca kızıl bir gül açarken yolumuzda, Üstündeki son dallar ağarmış diye birden Pas tuttu nihayet suların rengi havuzda. Yerlerde gezen hatıralar var korulukta; Yapraklar, atılmış nice mektuplara eştir. Mehtaba çalan sapsarı benziyle ufukta, Binlerce dalın verdiği tek meyva güneştir. İçlenme tabiattaki yekpare kederden, Yas tutma dağılmış diye kuşlarla çiçekler. Onlar dönecektir yine gittikleri yerden, Onlarla giden günlerimiz dönmeyecektir. Faruk Nafiz Çamlıbel |
Bu gece son defa agliyorum senin için, uzun zamandir ilk kez ama bu defa farkli, seni silmek için kalbimden, son kirintilari son senleri atmak için kalbimden. Yalniz kalmak istiyorum kalbimle, ona tekrar bakarken seni hissetmek, seni görüp, sana dokunmak yani aci çekmek istemiyorum artik. Birgün karsima yine çikacaksin biliyorum bir gün yine üzmek isteyeceksin beni, ama bu sefer farkli olacak, çünkü içimde sen olmayacaksin. Bu gece son defa agliyorum senin için gözlerimden akan sey yas degil aslinda sensin. Tek tek dökülüyorsun gözlerimden parça parça çikiyorsun bu gece. Kalbimi tekrar istiyorum çünkü Ona yeni bir sahip buldum. Belki üzüleceksin bilmiyorum çünkü sen herseye ragmen bencilsin ve düsünüyorsun beni gizlice. Karsima çikmaktan nasil korkuyorsun, benim sesimi duymaktan. Benimle konusurken neden titriyor sesin ? Neden uzak duruyorsun benden ? sen bilmesen de ben biliyorum güzelim çünkü sevinmemden korkuyorsun kendince, ama yaniliyorsun bunu bil artik sevinç yok senin adina çünkü senin adinda yok kalbimde. Senin için son defa agliyorum bu gece ilk defa içimde açan bir günesle. uzun bir kisti zorlandim ama, gördügüm bir bahar biliyorum, dokunuyorum ona isiniyorum artik. Bunun zamani gelmisti biliyorum bu defa yanilmiyorum, yanilmiyorum çünkü görüyorum uzak tepelerdeki çiçekleri inceden kokulari çaliniyor burnuma, kokluyorum ve bunu herseyden çok seviyorum. Senin için son defa agliyorum bu gece içimde kalbime gözlerini açan çok güzel bir bebekle. Artik ölmüs senin küllerini atmanin vakti gelmis, bak iste son damla da düstü gözümden artik seni sevmiyorum... |
| Saat: 05:49 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık