MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Misafir 22 Ağustos 2006 20:47

Sen Sen Sen


Bir dağ başı yalnızlığı yaşıyorum yeniden,

Dağ başı yalnızlığı ölümden beter.

Hiç kimse aramasa sormasa beni

Sen gelsen yeter..


Huzur ellerinin güzelliğidir.

Gözlerin karşımda mutluluk denizi.

Her sabah soframızda ekmeğimizi

Sen bölsen yeter..


Yüreğim seninle yaylalar kadar serin

Ne bir çizgi hasret, ne bir nokta gam

Yayla dumanı gibi gözlerime her akşam

Sen dolsan yeter..


Bende çaresizlik sonsuz kördüğüm.

Bende sabır sende naz..

Gündüzünden vazgeçtim düşümde biraz

Bir yüz görümlüğü sen olsan yeter..


Duymasa da hiç kimse şâir gönlümün,

Sende karar kıldığını...

Ve içimin şerha şerha yarıldığını,

Sen bilsen yeter..


Bir gün duysan bittiğimi, tükendiğimi..

Çıkıp gelsen uzaklardan korkulu ürkek..

Bir incecik dal gibi üzerime titreyerek,

Eğilsen yeter...........


Misafir 22 Ağustos 2006 20:56

GÖZLERİNDEKİ ...

Yine yağmur yağıyor
Yine gözlerini düşünüyorum..
Hıçkırarak ağladığın o günü..
Ayrılık günümüzü
Yağmurlar tüm hırçınlığında
Benim gözlerindeki vurulmuşluğum
Yine sigaram yanıyor gözyaşlarımda.
Ve yine kalbim kan ağlıyor,
Yeşil gözlerinde kayboluyorum bir ara
Kendimi cennetin ortasında sanıyorum.
Gözlerin uzaklara gidiyor
Cehennemi tenimde duyuyorum.


Misafir 22 Ağustos 2006 20:57

Acıyla Erir,Yüzüne Aşık Çocuk

Ne zaman yüzüne baksam
yalnızlığın o mutlu gerilimi
O öksüz göl hızla derinleşir
biliyorum,acılarım hiç bitmeyecek,bu öyle bir
yeşil
Ne zaman gözlerinin içine baksam,biliyorum
ikimizi de aşar,o kapının ardındaki masal
bense yüreğimin bu hallerinden korkar,kalırım
bir hız trenine bindirilmiş küçük bir çocuk gibi
geçip giden yüzlerine bakar kalırım
Ömrün kısalığı çarpar camlara
ateş hızla yayılır içerilere
Akşam olur,evler dolar boşalır
acıyla erir,yüzüne aşık çocuk
Ne zaman gözlerinin içine baksam,bliyorum
İkimizi de aşar,o kapının ardındaki masal



**dooygoo** 22 Ağustos 2006 21:07

Aklıma gelir birden seni nasıl sevdiğim anlatamam kendi kendime yasadım ama hala bitmedi aniden kafamdan gecenler sen oluverdin birden herseyim sen oldun heryerde senin hayalin tamam dedim bazen ama yine sen oldun butun sözcüklerim butun düşüncelerim senden başka biri hiç olmadı olmayacak aniden geldin oluverdin yüreğimdeki tek kıvılcım...kesip attın birdenbire herseyi işte ben o zaman ben olmaktan cıktım acılar denizindeki bir hayal oldum seni görmem bana dönmen ümidiyle yasayan bir zavallı oldum artık sen yoktun bunu anlamam zaman aldı ama seni gelip benden alman bir ömür sürecek bunu yapmayı başaramacayaksın hayatımdaki en güzel anıları silemeyeceksin hayallerimdeki leylayla mecnunu öldüremeyeceksin ..seni sensiz de yasarım ben.. beni bir hayal yaptın ama kalbimdeki seni bitiremeyeceksin...


shaggy 22 Ağustos 2006 21:11

Sonbaharın serin esen rüzgarlarında
Sabahın güneşi, akşamın ayışığında
Arıyorum!
Kaybettim geceyi ve gündüzü

Yokluğun acıydı hançer misali
Sözlerin acıydı kurşun misali
Ahirette arar bulurum seni
Kendimi unutup unutmam seni


TheGrudge 22 Ağustos 2006 21:32

Bilir misin

Sen yalnız gecelerin ıssızlığını,
Sen ıssız gecelerin karanlığını,
Sen karanlık gecelerin soğukluğunu,
Sen soğuk gecelerin korkunçluğunu bilir misin?
Ufka bakan yaşlı gözlerin yandıkça;
Yalnızlıktan,karanlığa sığındın mı sen?
Karanlık gecenin soğuk kucağında üşürken;
Yüreğini çaresizlik,
Yüreğini korkular parçaladı mı?
Duyguların,düşüncelerin ötesinde birşeyler hissetti mi,
Ya da algıladı mı beynin?
Duygularını,düşüncelerini
Ve hatta kendini kaybettin mi bir anda?
Bir dost insan ararken,
İnsanlığını kaybettin mi insanlar arasında?


Misafir 22 Ağustos 2006 21:34

mevsim hangi mevsimdi hatırlamıyorum seni sevdiğimde,
hatırladığım ellerin,o kadar beyaz,o kadar güzellerdi ki..

hangi saatti seni bekleyipte gelmediğin hatırlamıyorum,
hatırladığım gelecek olmandı,hala bekliyorum...

dudaklarını hatırlıyorum birde,
beni sevdiğini ne zaman söyleyeceğini beklerdim onlardan..
hala bekliyorum..bir umut..

ellerimi açtım Allah'ıma dualar ediyorum,kalbine ver beni Allah'ım diyorum,kalbine ver beni..onun kalbine..

karanlık her sabahım,ve her gecem kan kırmızı..
gözlerimden dökülüyor hasretim..
kan kırmızı..

hasretine adanmış bir ömrü yaşıyorum..
hasretin büyüdükçe,yreğimde büyüyorsun sende..
hasretin her geçen gün gözlerime düşüyor..
gözlerin aklıma..
aklım sana..
düşüyorum..
her gece,her sabah,her an sana düşüyorum..

bekliyorum...


TheGrudge 22 Ağustos 2006 21:37

YÜREK BU


Yürek bu kuru bir yaprağa da benzer avuçlarında ufaladığın.
Her şeyden habersiz masun bir çocuğada,
Avuçlarında kuru bir yaprak ufalayan.
Dedim ya yürek bu kuşa da benzer bazen,
Konacak dal bulamayan,
Kanat çırpmaktan yorulup bataklığa saplanan.
Bazen de güle benzer,
Açtığı zaman tomurcuklanan aşklar,taze umutlar,
Alabildiğine sonsuz ,alabildiğine ebedi.
Solduğu zaman sonbaharın ilk hüzünleri,tükenen hayatlar,
Demli bir çayın son yudumu.
Yürek bu işte soldu.
Sende soldu kuruyan yaprak oldu.
Sana yanmış kuruyan yüreğimi ufaladın avuçlarında,
Acımasızca.
Bu yürek kuş oldu uçtu,
Aşkın, sevginin, umudun dallarına konacaktı,
Sen bahçıvan misali o dallarımı bir bir budayana kadar.
Bu yürek uçarken öldü,
Hiçbir yüreğin ölümüne benzemedi ölümü,
Bendeki SEN ’in SANA benzemediği gibi..
Sonra bu yürek gül oldu,
Bütün gizemini,özelliğini,güzelliğini hiçe sayarak yollarına serildi,
Sendeki hazan onu da soldurdu.
Artık faydası yok gözyaşlarımla birleşen yağmurların,
Solan soldu,
Kuruyan kurudu.
Bu yürekten uçan kuş güllere aşık kuğu oldu,
Bu aşk kurumuş yapraklardan kopan parça parça kül oldu.


shaggy 22 Ağustos 2006 21:54

mum yanar
mum ışıldar
kendileri yoktur gölgeleri oluşur
ferinden korkulsa da rahmetin
yenilmez toprağa can katmanın kudreti
bir ömre kaç hayat sığar
görülecektir....
mum aydınlar
mum sınar
ayrılık acısı kadar seversin
ve sevmenin coşkusu kadar koyar insana
aşk sözlüğünden ayrılmak

mum yaralanır
mum sürer
kem göz sahibini sürükler
son çağındır artık
fitil kokar
gövdende birikir
senden eriyen parçalar

mum biter
mum söner dibine hayatın
işte yaşadım dediğin
bir mum ömrüdür

eren
ve
eriten kendini....


TheGrudge 22 Ağustos 2006 21:57

Okyanus

Adı deniz di önceleri
Küçük ırmakların sularıyla beslenir
Umut olup vururdu sahillere
Kurak çöllere hayat verirdi
Zamanla yoruldu deniz
Taşıyamaz oldu içindeki artıkları.
Kirlenmişti umutları
İçi içine sığmıyordu artık
Bu yürek bu pisliği taşıyamaz deyip
Büyüdükçe büyüdü,gözyaşıyla beslendi
İmkansızı başardı,umutla doldu
Adı deniz di önceleri
Şimdi okyanus oldu...


İki Uzak Şehirde İki Yaralı Yürek

“Sen bilmediğim karanlıklarda
Güneşin doğmasını beklerken
Ben Sensiz karanlıklardan
Seninle doğacağım”

Yüreğimde kopan zamansız fırtınalar
Neleri alıp götürdü benden bir bilsen
Bir bilsen zamanın benden çaldıklarını
Daha bir alevlendi içimdeki yangınlar
Gülüşlerim bitti,ömrüm bile tükendi de
Bir tek sana olan sevdam bitmedi, bitmeyecek
Dokununca yağmur tanelerine
İki uzak şehirde, iki yaralı yüreğin ağladığını
Hiç kimseler bilmedi, bilmeyecek...



Saat: 04:24

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık