![]() |
Yaşamak Gibi Bir Şey Seni Sevmek!! Yaşamak gibi bir şey, seni sevmek... Yeşil yaprakların arasından sızan bir parça güneş; Bir yunus masumluğu, sonsuz mavinin içinde. Bir de şöyle oturup; Bir nefeste çekmek seni o bembeyaz geceden. Sonra kayıp köşelerde bulmak yüzünü, Adı konmamış renklerde gizli suretin Ebedi bir hatıra ile düğümlenmiş yüreğime; Sen gibi, rüzgar gibi, ışık gibi, Yaşamak gibi bir şey, seni sevmek. Ya da hissetmek, Bir ant, bir mabed kutsallığında, Aşkı ve ölümü. Güz bulutlarında, Gece karanlığında aramak: Arayıp da bulamamak gibi bir şey seni sevmek... |
Masal ve Arzu "Bir ülke varmış yeryüzünde Her şey sevginin gölgesinde güne sevgi ile başlarmış Sevmekte yarışırmış Ülkede tüm insanlar" "Bir ülke olsa yeryüzünde Her şey sevginin gölgesinde sevgi ile güne başlasa Sevmekte yarışsa Ülkede tüm insanlar" Masallar arzularımız Arzularımızsa masal Bir de masallar gerçek olsa... |
Öyle Bakma Çünkü... Güzel bahçeli bir ilkokulun penceresinden dünyaya, hayret, hasret ve biraz da bayat bayram şekeri kederiyle bakan, aklı canbaz,yanağı al, sesi çilek aroması bir çocuk oturuyor gözlerinde... |
Bir Başka Güzel Seninle olmak istiyorum Dünyanın bir başka yerinde... Seninle yaşamak istiyorum Hülyamın bir başka deminde Seninle kalmak istiyorum Yıldızların bir başka Gezegeninde Seninle gitmek istiyorum Okyanusların sıcak bir adasına Seninle uçmak istiyorum Düşler ülkesine... Seninle yüzmek istiyorum Mavi denizlere... Seninle duymak istiyorum Dünyanın en güzel sevgisini Seninle hissetmek istiyorum Aşkların en güzelini Seninle coşmak istiyorum Bir bahar akşamında... Seninle tutmak istiyorum Parlayan yıldızları... Seninle konmak istiyorum Çiçekten çiçeğe... Seninle koklamak istiyorum En güzel bahar güllerini Seninle, seninle, , seninle yaşanan her şey bir başka güzel... |
Masaldaki Yalnızlık Ben yalnızlığı Gökte uçar gördüm. Ben yalnızlığı Garip naçar gördüm. Ben yalnızlığı Gelip geçer gördüm. |
SÖYLEYEMEDİM Tek taraflı bir sevgiydi, beni sana bağlayan ve gözyaşına boğulan yüreğimdeki.. İki tarafına da dokunsan, hiçbir sonuç alamadığın, bir sevdaydı benimkisi.. Ben seviyordum ve içimden, bağıra bağıra söylüyordum. Ben sana aşıktım, ama sen hissetmiyordun.. Çıkaramıyordum içimdeki gücü. Anlatamıyordum ´seviyorum´lu biten o son sözü. Ve gözlerimle söylüyordum ve ben seni özlüyordum, ama sen görmüyordun...! Seviyordum çocuksu bakışını. Her yere ayak uyduran, o çılgın rahatlığını. Ve yerinde kullandığın, olgun tavrını seviyordum.. Her şeyinle hoşuma gidiyordun ve bana, her şeyinle çekici geliyordun.. Ben sana hayrandım, ama sen bilmiyordun.. Söyleyemedim sana.. Attığım her yeni adımda, risk alarak başlardım hayata. Ama, sana karşı kumar oynayamadım, rest çekemedim hayata. Seni kaybetmekti, sevginin yanında sevgimin yalnız kalmasıydı korkum ve ben bunu, bir türlü göze alamıyordum...! Sana söyleyemedim... Belki sen bunu, hiçbir zaman bilmeyeceksin.. Ama birgün öğrenirsen, suçu kendinde arama. Çünkü bütün suç benim.. Ve olur ya, birgün gelirsen bana, ben her zaman, her şeyimle seninim...! UMUT CAKMAK |
kolları kesiliyor takatten alt kattan sesler ve penceresinde kız çocuğu bir fesleğen kokusu inadından olacak evcil daralmaların kuş yüreğinin içinde bir kafes besler nefes almadan sadece vererek koşar boylu boyunca yaşamanın içine zira soyulunca anlaşılıyor asıl portakalın mucizesi hoşçakal tabiat sağol hatırlattığın için hoşçakal bilim elimde binlerce cevapsız kalmış ahize yüze kapatılmış yüzlerce telefon hoşçakal anlatıcı yerini bulamadım anavatanımın sesinin haritasında anlattığını anlayamadım beni affet doğduğum yer biraz sapa bilirsin iki kere hoşçakal der bütün romantikler hoşçakal anlatıcı hoşçakal! |
Sen Vurdunda Ben Ölmedim mi? Yokluğunda ne ateşleri hasretimle yaktım da Bir seni yakamadım, beni yaktığın gibi Çölde su, mah****a gün, oruçta ekmek gibi bekledim seni Sense araya korkular koydun. Yasaklar koydun... Bitmez tükenmez engeller koydun Şimdi nerdesin diye sakın sorma Sen çağırdın da ben gelmedim mi? Sen varken darılmazdım çiçeksiz baharlara, Yağmurlu havalara...Bu kasvetli akşamlara Sen varken Bakıp içlenmezdim tren istasyonlarına Otobüs duraklarına... Sen varken ayrılanlara ağlamazdım... Yıkılmazdım biten sevdaların ardından Gidenlere küsmezdim Kalanlara acımazdım... Sen varken böyle üşümezdim-titremezdim Masumdum, çocuklar gibi Böyle delirmezdim-küfretmezdim... Hele ölmeyi hiç düşünmezdim. Şimdi soruyorum sana Adı sevdaysa bu cehennemin Sen yaktın da ben yanmadım mı? Biliyorsun Bütün acılarına 'yeşil ışık' yaktım olmadı Bütün korkularına'arka çıktım'olmadı Dağlara merdiven dayadım olmadı Haziranda kar oldum yağdım avuçlarına olmadı Sevdim olmadı -yandım olmadı-taptım olmadı Benden artık pes Bu aşkın biletini istediğin gibi kes Nasılsa gidiyorsun Biliyorum git... Ama ardında Ağlayan bir çift göz Paramparça bir yürek Ve yıkılmış bir dağ görmek istemiyorsan Çek silahını-daya sırtıma Titrersem namerdim... Sen vurdun da ben ölmedim mi? |
BİR YANLIŞLIK OLDU bir yanlışlık oldu, büyüdüm; hiç çizgi roman okumadan, futbol oynamadan. daha tekerlemesi bile bitmeden masalımın, korkulara sürüldüm. bu uyku tünelinde geçti çocukluğum. saatim yoktu. ölçemedim ömrümü, her doğum günüme bir müzik kutusu kurabildim. otuz yıl öncesine randevu verdim kadınlara. kimseler gelmedi. bir yanlışlık oldu, bekledim, bir parantez içi gibi kaldım geçmişte. son baskıya yetişmedi umudum. bir itiraz dilekçesi buldum kendime müzik, sinema ve edebiyattan; içime iğneledim. bir yığın "maddi hata" bulundu düşlerimde. aşk bir ağır ceza suçuymuş, bilemedim. bir yanlışlık oldu, öldürülmedim. param yoktu, yalnızca bir kap mide spazmı alabildim. en yoksul kafiyesi oldum çağımın. güncelleştirilmemiş bir yazıt gibi yaşadım. bir yanlışlık oldu, büyüdüm. ta başından yakalandım hayata; mağara resimleri çizerken rahim duvarlarına annemin. . |
Masalsı Şiir-1 Bir varmış, bir yokmuş Diye başlar masallar Sene milattan önce (M.Ö.) Bilmem kaç yılı. Sevginin güzelliği Aşkın gücü gibi masalsı ifadelerin Kullanıldığı dönemler Birbirini daha önce tanımayan Bir er kişi ile Bir hatun kişinin yolları Kesişir… Birbirlerini daha yakın tanımak isterler Yakınlaşırlarda…… Hani insan bazen rüyasında Bir şeye uzanır tam yakalayacakken O şey uzaklaşır ya! Bu kişilerde her Yakınlaştıklarını zannettiklerinde Bir de ne görsünler Kötü olan itici güç nedeniyle Her seferinde birbirlerinden Uzaklaşıyorlar…. Bu “itici gücün” iyilik timsali bi de kardeşi Varmış Buna rastladın mı O zaman değme keyfine Bu da tersine yakınlaştırırmış Hem de ne yakınlaşma Saatler, geceler hatta aylar süren Ama meyvesini İlk yakınlaşmadan 9 ay sonra veren “O çağlarda sürtünme katsayısı Yerçekimi ve suyun kaldırma kuvveti Henüz icat edilmemiş” Bu nedenle aşıkların kalplerine Fiziklerine, kimyalarına amortisman ayrılmıyormuş Herkes aşkı , sevgiyi, arkadaşlığı içinden geldiği Gibi doya doya Yıpranma payı olmadan yaşıyormuş. “aklın havada geziyosun” lafı da bu Çağlardan kalmış… |
| Saat: 21:58 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık