MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Misafir 23 Ağustos 2006 07:23

Öyle Çok Özlüyorum ki Seni

öyle çok özlüyorum ki seni
koklamayı,saçlarını okşamayı,
gözlerinin içine bakmayı derinden,
öyle çok özlüyorum ki seni,
neden kimseye bakmadığımı ,
içimde seni yaşattığımı bilemezler,
öyle çok özlüyorum ki seni,
benden çok uzaklarda olduğunu bilsemde,
gelsemde seni bulamayacağımı bile bile,
öyle çok özlüyorum ki seni,
her gece rüyalarımı süslesende,
sabahları uyansamda ter içinde,
öyle çok özlüyorum ki seni,
gözlerimde ki her damla olduğunu bilsemde,
silmeye kıyamıyorum istesemde,
öyle çok özlüyorum ki seni,
hasretin,özlemin sel olmuş yüreğimde,
izlerini silemiyorum içimden,
öyle çok özlüyorum ki seni,
adını yazsamda sayfalara satır satır,şarkı olsanda dilime,
aşkımı,acımı unutamıyorum yüreğimde,
öyle çok özlüyorum ki seni.


NazIm Uzun


shaggy 23 Ağustos 2006 09:13

Unutmam Seni

Toprağa düştü yağmur ben ıslandım
Bir neşenin ıslığıyla anılara yaslandım
Sen aklıma düştün dağlar gibi puslandım
Ben urganda asılı kalsam unutmam seni

Aşka hasret vurdu dalları kırıldı güller
Cıvıl cıvıl öterken kafeste sustu bülbüller
Denizler taştı gözlerimden kurudu çöller
Mahşer gibi son olsam unutmam seni

Gece çarmığa gerdi alevden yokluğunu
Düşler tarihimde unuttum yolculuğunu
Celladım duysa sensiz zamanın donduğunu
Hiç yoktan diri diri ölsem unutmam seni

Bir eylül sabahı karşındayım işte
Islak gülüşlerimi kuruttum güneşte
Sana yüreğini getirdim bu gelişte
Karda gül gibi solsam unutmam seni



Misafir 23 Ağustos 2006 09:36

SİZİN HİÇ ANNENİZ ÖLDÜ MÜ...?
 
Sizin Hiç Anneniz Öldü mü?

Sizin Hiç Anneniz Öldü mü? Benim Öldü

Kalk anam kalk, Allah aşkına kalk
Bak mevsim umut mevsimi
papatya mevsimi, gül mevsimi
mevsim bahar
dağlar kar
suların coşup taştığı zamandır

kalk yarasına merhem olduğum kalk
ben geldim uyan da bir bak
yatma öyle sessiz, öyle nefessiz nolur
yatma öyle çaresiz
aç gözlerini yaşadığını bileyim
gülersen güleyim
ağlarsan gözyaşını sileyim
oynat kirpiklerini bulutlar uçsun gözlerinde
bahar yağmurları yıkasın saçlarını
ölmek gerekiyorsa ben öleyim...

kalk anam
allah aşkına kalk
ben geldim bak
kime bu nazın, kime bu küsün
bu inat niye
konuş benimle, allah aşkına konuş
yatma öyle sessiz, öyle nefessiz kurban olduğum
bir ses ver, bir nefes
yaşadığını bileyim

kalk anam kalk
allah aşkına kalk
ben geldim uyanda bir bak
saklandığımız kovuklarda
şidetli yağmurlar yağsın yine
rüzgarlar essin, fırtınalar kopsun, şimşekler çaksın
koynuna al beni, sarıl sımsıkı
başımı göğsüne yaslayayım
yeneyim bütün korkularımı
ve sen beni hiç bırakma, bıkma n'olur

koynuna al yine, sarıl sımsıkı, üşüyorum
korkuyorum yıldızlar uykuya yattığında
tut elimden güneşe götür beni
saçları sümbül anam, yanağı gül anam
sayki, küçük bir çocuğum daha hiç büyümedim
şimdi ben ne yaparım, nereye giderim
kime gösteririm kanayan dizlerimi

uyan anam bak sümbül vakti, gül vakti
bin hayat tomurcuğu umuda kızarır dallarda
usul, ağır, yorgun uyuyor bedenin
ah ne kadarda güzelsin anam
uyan kurban olduğum uyan bak rüzgar vakti dağlarda

tut elimden kırlara gidelim
beyaz papatyalar toplayayım sana
düşersen yalnız kalırım
gidersen öksüz
taşıyamaz yüreğimin ağrısını hiç bir beden

kalk allah aşkına kalk
böyle yapayalnız boynu bükük koma beni
senin sıcaklığından ayrı, sevginden uzak
kime koşarım, nasıl yaşarım böyle bir başıma
teninin kokusunu özledim anne, sımsıcak nefesini
yavrum diyen o nazlı yumuşacık sesini
hadi uyan canyoldaşım, gözbebeğim
sarı gülüm, altın kalplim, iyilik meleğim
gözlerime acılar yağdıran
kalk ki, yine sana türküler söyleyeyim

Ey dağlar taşlı dağlar
başı telaşlı dağlar
ben anamı yitirdim
gözlerim yaşlı dağlar

bağların gülü kaldı
gamlı bülbülü kaldı
ah komşular komşular
ben annemi yitirdim
boynum bükülü kaldı

kalk anam kalk allah aşkına kalk
bu yürek nasıl dayanır
derdini kalem olup yazmaya, dil olup söylemeye
sana sarılmayı özledim, nazlanıp darılmayı
kanayan gözlerimde sızılar akıyor bak
kırmızı yağmurlar yağıyor üzerime
ıslanıyor sensíz kalan yanım
hadi uyan yüreğini öptüğüm
koma beni buralarda yalnız
bırakıp gitme
yıkılırım
bir kez değil, her gün bin kez ölürüm

Sarılki
kokun sinsin tenime anne
sevgin işlesin yüreğime
bu yalancı dünyada kimim varki senden başka
gözlerimden öpecek, üstümü örtecek
karanlık soğuk gecelerde

kalk anam allah aşkına kalk
karanlık çöküyor bak goncagül sevinçler üstüne
boynunu büküyor yaşam
yaralı ceylanlar meliyor uzak dağbaşlarında
turnalar da geçmiyor artık
kalk allah aşkına kalk
sen bir maral ol, ben ceylan
dağlar gökkuşağı olsun, ovalar seyran

Sarıl sımsıkı tenim ol, beni bırakma
tut ellerimi benimle ağla, benimle yan
benimle uyu, benimle uyan
birlikte çıkalım dağlara bak yayla zamanı
ben munzur suyu olayım, sen teyran
sen nisan ol, ben haziran...
ben küçük bir pınar, sen çağlayan
akıp gidelim koyun koyuna

Sen yoksan kurur kurnalar
dereler susuz, koyunlar kuzusuz kalır
melemez bir daha ardından koyunlar
kan süzülür kirpiklerden yüreklere
keklikler de ötmez bir daha, turnalar da geçmez buralardan
bir daha koşamam çayır kuşlarıyla, yarışamam deli sularla
bastırıp göğsüme acılarımı küserim yaşama

kalk anam kalk allah aşkına kalk
bulutlarda ağlıyor bak
kalk şiirler dizilsin yollara, türküler dizilsin
eğilsin önünde kavak ağaçları akakasyalar
çiçekler dursun selama
yaşamın adı sensin, senin adın yaşam
düşersen omuzuma
üşürsen yüreğime yaslan
tut ellerimi sevinçlere yürüyellim ana
nasıl taşıdıysan beni dokuz ay karnında
ben sırtımda taşıyayım seni bir ömür

.......
ah nazlı anam
uzansam
dokunabilir miyim? yüreğindeki incinmişliklere
durdurabilir miyim? zamanı
gözlerinin içindeki yaşları öpebilir miyim?
anlayabilir miyim? yaşamı ve ölümü
anlatabilir miyim? acının dayanılmazlığını
yaşamın umursamazlığını
kim dinler beni

ey benim dağ dağ kalbime gömdüğüm nazlım
benki, düşleri ıssız nehirlere akan o küçük çocuğum daha
kar yağıyor, rüzgar uğultuları dışarda
al sıcaklığına sar beni, üşüyorum
ya gece, gecede üşür mü anne
kimsesiz kalınca
bırakıp gitme nolur
.........
ben başımı nasıl taşlara çalmazım dağlar oy
gözyaşımı nasıl çaylara salmazım dağlar oy
ah komşular komşular hele deyin
ya ben nasıl, ya ben nasıl ağlamazım dağlar oy...


Sizin hiç anneniz öldü mü? Benim öldü


tulse 23 Ağustos 2006 09:40

Duyuş ve Düşünüş

Sevdiklerim göçüp gidiyorlar birer birer
Ay geçmiyor ki almayayım gamlı bir haber.

Kalbim zaman zaman bu haberlerle burkulu;
Zihnim düşünceden dağınık, gözlerim dolu.

Kaybetti asrımızda ölüm eski hüznünü,
Lakayd olan muhimsemiyor gamlı bir günü.

Çok şey bilen diyor:'Gidecek her gelen nesil
Ey sade-dil Bu bahsi hayatında böyle bil

Hiç durmadan, hayat öğütür devreden bu çark,
Ölmek sırayladır, sıralanmakta varsa fark.

İlmin derin görüşleri, aklın hükümleri
Doldurmuyor boşalmış olan hisli bir yeri.

Yahya Kemal Beyatlı


shaggy 23 Ağustos 2006 09:44

S ensiz geçen günlerin
E siriyim gecelerin
N e yapayım bilemedim
İ nan ki seni sevdim

S evilmek güzel midir
E mret kalbim senindir
V akti gelmedi mi acaba
İ steğim yanlız sevgidir
Y etmez mi seni sevdim
O lmaz mı sana geldim
R azı ol seninim
U ğrunda öleceğim
M ani olma sevceğim...


Harabe-Gönlüm 23 Ağustos 2006 10:02

http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Aç KapıyıAç kapıyı, haber var,
Ötenin ötesinden!
Dudaklarda şarkılar,
Kurtuluş bestesinden.

Biz geldik, bilen bilsin!
Gönül gönül girilsin,
İnsanlar devşirilsin,
Sonsuzluk destesinden...

---------------------------------------------------------------------------------------------

http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Acele AşkDaha dün gördüm seni düşümde,
aşık oldum.
Uyandım, yoktun.
Uyumak istedim tekrar,
Olmadı.
Hepsi bu kadarmış demek.
Eh,
mutluluklar dilerim sana,
düşümde gördüğüm,
gördüğümü sandığım,
seni sandığım sana…

---------------------------------------------------------------------------------------------


http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Açsam RüzgaraNe hoş, ey güzel Tanrım, ne hoş
Mavilerde sefer etmek!
Bir sahilden çözülüp gitmek
Düşünceler gibi başıboş.
Açsam rüzgara yelkenimi;
Dolaşsam ben de deniz deniz
Ve bir sabah vakti, kimsesiz
Bir limanda bulsam kendimi.
Bir limanda, büyük ve beyaz...
Mercan adalarda bir liman..
Beyaz bulutların ardından
Gelse altın ışıklı bir yaz.
Doldursa içimi orada
Baygın kokusu iğdelerin.
Bilmese tadını kederin
Bu her alemden uzak ada.
Konsa rüya dolu köşkümün
Çiçekli dalına serçeler.
Renklerle çözülse geceler,
Nar bahçelerinde geçse gün.
Her gün aheste mavnaların
Görsem açıktan geçişini
Ve her akşam dizilişini
Ufukta mermer adaların.
Ne hoş. ey Tanrım, ne hoş,
İller, göller, kıtalar aşmak.
Ne hoş deniz deniz dolaşmak
Düşünceler gibi başıboş.
Versem kendimi bütün bütün
Bir yelkenli olup engine;
Kansam bir an güzelliğine
Kuşlar gibi serseri ömrün.

---------------------------------------------------------------------------------------------

http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Madem ki Sen YoksunMadem ki sen yoksun yanımda
Madem ki senden başkasına varmıyor ellerim
Madem ki sensiz çarpmıyor kalbim
Yaşamak haram bana

Şu öksüz yüreğimin sahibi sen
Şu yaralı kalbimin ilacı sen
Şu sevgimin sahibi sen
Sen yoksan yaşamak haram bana

Sensiz bir günüm geçiyor
Kelimelere sensiz başlayıp
Sensiz bitiriyorsam
Sensiz nefes alıyorsam
Dudaklarımda senin ismin yoksa
İşte o zaman o hayat haramdır bana




Misafir 23 Ağustos 2006 11:20

SEN ve BEN

Ben, aşkı tanımayan sen
Ben, deli dolu seven ben

Sen, bana güzel gözlerinle bakan sen
Ben, o gözlere dalan ben

Sen, başkasını seven sen
Ben, seni hala çok seven ben

Sen, acı cektiren sen
Ben, o acılara rağmen gene ben

Hala sana aşık olan gene ben
Sen, beni anlamayan
Bense hep üzülen ben...


Misafir 23 Ağustos 2006 12:47

Kan kırmızısı


Hayal bile edemediğim
Yıllar hayalimdi
Anlamını yitirmiştim gerçekliğin
Kanımın kırmızı olduğunu bile anımsamıyorum
Ama şimdi daha iyi
Anlıyorum hayatı
Nefessiz kalıp boğulduğum an

Sınırsız duyguları
Peşine düştüğümde
Yitirmiştim gerçekliği
Hayellerle dost olmuştum rüyalarımda
Sonsuzluğa giden yolu ararken
Öldüğümü nasıl anlayabilirimki


arwen 23 Ağustos 2006 12:56

Mavi Gün




Merhaba mavi gün
Merhaba yaşam
Yükselirken dağların ardında güneş
Yürür tarlalara emek
Uyanır bereketli topraklar yavaş yavaş

Merhaba mavi gün
Merhaba eriyen kar
Yürüsün dağlardan denizlere
Irmakların gür sesi
Yürüsün aç topraklarda bahar

Merhaba mavi gün
Merhaba yaşam denen savaş
Daha nice tutkular tutuşacak
Nice zaferler göreceğiz
Geçerek ortasından aydınlık ufukların
Kıracağız zincirini karanlıkların


Misafir 23 Ağustos 2006 13:01

Yüreğimi bıraktım

Bugün belkide sana sonkez baktım
Ama sana yüreğimi bıraktım
Bugün belkide ilkkez
Ayrılık acısını tattım
Ama geride sana yüreğimi bıraktım

Ateş yanmazken kül oldum
Savurdular beni deniz akıntılarına
Bir kuş gibiydi yüreğim
Uçup senin kalbine kondum
Yandım ,yandım ve son kez sana baktım
Ama geride sana yüreğimi bıraktım…



Saat: 04:24

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık