![]() |
acımasız hayatın acımasız yanındayım sağında solundayım... önüm arkan SOBE ebe beni bulma bu sefer bu son oyunda kaybetmek istemiyorum son oluşunun hatrına bu sefer beni bulma sesin kulaklarımda, beni yenmenin mutluluğunu fısıldıyorsun haykıran sesinle YAPMA... yankıları beynimde yenilgilerim... umrumda değil kazanamadıklarım. kazandıklarım avcumda açamadım, kaçacaklar sandım erittim,yokettim,incik bir burukluk gözlerimde DÜŞTÜM... bir ara düştüm yokluğunun zamanındaydı sanırım geç kaldın sandım. sapsarı bir kırmızılık ATEŞTEYİM... alevler yükseliyor beynimde öldürmek istiyorum pislik saçanları kırıp,dökmek istiyorum kandıran cansızları yumruklamak güzel olurdu yorulmadan İŞKENCE... bana el kol hareketleri yapma duyduklarım morarttı zaten hislerimi sana yeter dedim... aşağılamayı kes, söylediklerin çok saçma beynimdeki sertliği nasıl yansıtabilirim satırlara karamsarlık mı bu acaba? anladın mı? bulabildin mi soruların anlamını? çözdün mü benden önce kendi sorularını SORUNLAR VE SORULAR CEVAPSIZ VE ÇÖZÜMSÜZ SUS... çaktırma hiçliğini düşmedin yükselll !!! şimdi tamam devam et yanındayım basitleşti ama anlamadığım anlatılamazki kullanılan malzeme eksik, sözler kısıtlı sınırsızlıkiçinde bu kadarı dökülüyor dilime bitti yarımmış gibi sanki |
Mavi Hece Gülistan ve Bostan; Bağı kopmaz aşkımızın iki şahidi, Ey ceylan gözlü yarim! Dikeni olmayan gülleri getirdim kapına Güller ki aşk kırmızısı hepsi Dokunmazsan küsecekler, Gül aşka su Aşkın yüreğimde mavi hece... Yalancı şafaklardan kaçarak düştüm yollarına Aşkın renkli fotoğraflarını çektirdik seninle Gelmelerime aşina bu yabancı şehirde Tadına varamadığımız kavuşmalar İki yaka bu kadar mı yakın olur birbirine Allah’ım! Gülüşün gecelerime yorgan Yüreğin kanat çırpar iki elimde Mavi heceli türkümüzün ırasıydı dualarımız, Birbirimizin yüreğine dayanan Esrarlı, masum sevişmelerimiz, Gurbetin günahıydı inadına yaptığımız! Cemreler düştü beklemelerimize Yollarıma gamzelerini ser Aşkı hecelere böl Kimse ortak olmasın bu derde, İçimde alevlenen özlemlerine Uykusu bölünmüş sabrıma gözlerini bırak! Hadi ellerini ver yüreklerime Tek hecelik sırrımıza vefakar kalbinle, Sultanları tahtından eden aşkın sancısıydı Seni sana çeken, Beş parasız ağrıydı hep yitirdiklerim Gözlerin zeytin dalı oldu umutlarıma, Gülistan ve Bostan; Bağı kopmaz mavi hecemizin iki şahidi, Ey gözlerimde hasreti tüten yar! Dikeni olmayan gülleri getirdim sana Güller ki aşk kırmızısı hepsi Dokunmazsan küsecekler, Gül aşka su Aşkın yüreğimde hep mavi hece... |
Bir Sarı Hüzün sararmış yapraklarım dökülürken sessizce yaz ortasında kışı yaşıyorsa hayallerim gözlerimden geçerse bir sarı hüzün yine de sen hiç bilme masmavi gökyüzünden gülümse * aşka aşık bu yürek gidişinle sahipsiz kaldıysa bilmez misin yeniden deli bir rüzgar eser hüznümün kapılarını çarpıp durur bir karanfil nasıl büyürse içimde öyle büyütürüm yürek bahçemde hiç bakma bana öyle ya gel... ya da beni al yanına * yoruldum geceyle gelen kıyamet sessizliklerinden her seferinde hazanda ölümü beklemekten |
http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Ta ki Aşk Oluncaya KadarBeyaz ötesi bir ışık var gözlerimde, kalbimde ise tam tersi göz gözü görmeyecek zifiri bir karanlık ama sen yanımda olunca bil ki aydınlanıyorum yasama hevesim artıyor adeta. mutlu olmak , sevmek , aşık olmak bu kelimeleri ne zamandır duymuyorum bu kelimelere ne kadar hasretim bır bilsen. kalbimde böyle bir şeyler olacağını bilmezdim takı senle karsılaşıncaya kadar takı asık oluncaya kadar hayatta yalnızdım belki mutluydum , belki mutsuzdum ama şimdi biliyorum ki çok mutluyum çünkü hayattaki tutunacağım dalımı buldum, YANİ SENİ --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Tarifsiz Bir AşkSeni öylesine çok seviyorum ki anlatılmaz bir şey benimkisi Sana öylesine tapıyorum ki Kölelik misali benimkisi bu ne yüce bir sevgidir ki Leyla ve Mecnunu bile kıskandırır bizimkisi bu öylesine büyük bir tutkudur ki Ölüm bile ayıramaz bizi!!! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Ela Gözlüm GelEla gözlüm vedasız git Bensizlikten bıkınca gel ... Hem de sessiz,sedasız git, Hasret beni yakınca gel ... Ayırdı bizi kem diller Ağladı şeyda bülbüller Laleler,güller,sümbüller, Burcu-burcu kokunca gel... Sevdama sevda eklerim Yolunu her gün beklerim Divane gözbebeklerim Kanlı yaşlar dökünce gel... Eğer gönlüne uyarsan , Elin başına dayarsan , Bir gün fikrinden cayarsan , O gün şafak sökünce gel... Hep ardında gittiklerin, Davasını güttüklerin, Beni feda ettiklerin, Hayatını yıkınca gel... Mevla'm sana dert vermesin Kötüye layık görmesin Alıp pişmanlık sürmesin, Kaşlarına çekince gel... Oyy benim ağılı aşım Kurban olsun sana başım Dikilmeden mezar taşım, Can tenimden çıkınca gel... Hüsam'ım,sefan sürmedim Muradım idin,ermedim Dünyada seni sarmadım Mahşer Gün'ü, kalkınca gel.... --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Ağlarım Baba-2Her cefasını çektiğim dünyaya , Kırıldım gayrı kırıldım ,ağlarım . Öksüzler kervanında bir ben yaya , Yoruldum babam yoruldum ,ağlarım ... Vardım da sunası yitik göllere Yemyeşil yaylalar dönmüş çöllere Aşinalardan , yaban meçhullere , Sürüldüm babam sürüldüm , ağlarım ... Ne olur şu resmin gelseydi dile Belki gözyaşlarım dönmezdi sele İtimad edip iki çürük dala , Sarıldım babam sarıldım , ağlarım ... Hüsam der,varlığım çalıdan öte Çığlığım duyulmaz ,ölüden öte Alemin dilinde, deliden öte Görüldüm babam görüldüm, ağlarım... Ağlarım ,ağlarıum,ağlarım Deliden öte görüldüm ağlarım..... |
Yıkılmazmı sandın... Yıkılmazmı sandın sen bu bedeni Vurdun yerden yere seni candan seveni Her gece ahlar içinde seni bekleyeni Ölmezmi sandın taşmı ettin sen beni Yıkıldı işte mutlumusun şimdi Bir rüya gibi girmiştin belki Taşmı sandın sen bendeki bu kalbi Yıkılmazmı sandın sen bu bedeni |
Mavi Kapaklı Defter Mavi kapaklı, İçinde siyah el yazmalarımızın olduğu Bir defterdi bizimkisi Kilidi yoktu bizim defterimizin. Ve bir gün ansızın esen rüzgârla açıldı kapağı defterin, Yeni şeyler vardı artık yazacak... Belki de, bu sefer,siyah olmayacaktı mürekkep.. Ama değişen tek şey o mürekkep olacaktı Ne sevgim, ne alın yazım, ne sözlerim, Ne ben, ne de biz... |
SANA DUR DEMEYECEĞİM MADEM GİDECEKSİN NE BEKLİYORSUN BEN SANA BOYNUMU BÜKMEYECEĞİM YALVARIR DİYORSAN ALDANIYORSUN SANA DUR DEMEDİM DEMEYECEĞİM OLSADA HER GÜNÜM HER ANIM HAZAN ELBET ÇEKİLECEK KADERDE YAZAN BENİM GÜNAHIM YOK SEN OYUN BOZAN SANA DUR DEMEDİM DEMEYECEĞİM GURUR DAĞLARIMI YIKTIRIRMIYIM KENDİME TEPEDEN BAKTIRIRMIYIM ADIMI ZAVALLI TAKTIRIRMIYIM SANA DUR DEMEDİM DEMEYECEĞİM.. |
Sevdim-Özledim-Islandım Sevdim seni Seni özgürlügümün olanca hasretiyle sevdim Ben seni elde taşınan güller gibi değil Seni, ayakkabısının ökçesine basmış Tozlu kaldırım kabadayılarının Gögsundeki üç düğmesini sevmesi gibi sevdim Özledim seni Gülün baharı özlemesi kadar özledim Ben seni sevgilinin sevgiliyi özlemesi gibi değil Yada yarin gül yanağındaki sevğiliyi özlemesi gibi, hiç değil. Ben seni, Gülün dikenini özlemesi gibi Ben seni Mezopotamya'nın susuzluktan çatlamış, Sam yeliyle alev alev yanan topraklarında biten Nergiz çiçeğinin Fırat ve Dicle'yi özlemesi gibi özledim. Islandım. Özleminle ıslandım Ben ıslanırken hep seni yaşadım Sırılsıklam hasretken sevdana Ve susamışken özgürlüğe Hiç durmadan özleminle ıslandım Sevdim Özledim Islandım Ve Özgürlüğüme olan özlemim kadar Seni özledim |
http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Ahiret'e Göç EyledinBakma dilber can alıcı Bakma halim nic'eyledin. Çektin ağılı kılıcı Garipliğim suç eyledin. Ekmek oldun katığıma Düğümlendin yutağıma Nasıl geldin yatağıma? Engelleri hiç eyledin. Elimde yırtık resimle Yas tuttuk hısım, hasımla Fazla uğraştın Hüsam'la, Ahiret'e göç eyledin. -------------------------------------------------------------------------------- http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Arzumu Taşlara Danışır OldumBu hasretlik başımı döndürüyor Tabutun yanına yanaşır oldum... Bazı yandırıp, bazı donduruyor Kerem'le, Mecnun'la yarışır oldum... Anladım dünya imiş asıl zından Bıktım dostlar cilvesinden, nazından Verdiği şu ayrılığın yüzünden Her gün ecelimle tanışır oldum... Aşktan yana beni bahtım kayırmaz Sesim de, sözüm de gönlüm doyurmaz Halim görülmez, figanım duyulmaz Arzumu taşlara danışır oldum... Gözlerimde yas, gözlerimde matem Tek kalemimdir emrimde amadem Batan güneşe dilimde sitem Allah'ın işine karışır oldum... ---------------------------------------------------------------------------------------------- |
Baharim Gözlerimi açtim işte, Yine mis gibi bir günün ilk işiklaridir beni selamlayan.. Kirik camlariyla bezeli penceremin Gicirtili açilişlariydi bugünün ilk senfonisi.. Ve işte uzaklardan, Bir rüzgar gelmiş beni ziyarete o dostluguyla.. Okşuyor yanaklarimi masumca,ilikligiyla... Bir deliveren kokusudur Almiş gidiyor her yanimda,dayanamiyorum... Birakiyorum kendimi rüzgara ve , Ve o özlemini duydugum yemyeşil yaylalardayim Bir an gözlerim açiliveriyor öylece Minik bir kirlangiç belki de, Beni bekleyen o meşede.. Ellerimi uzatiyorum,tutamiyorum.. Dokunamiyorum geçmiş sonbaharlariyla bezeli O narin bedenine sevgiyle.. Korkmuş gibi bakiyor yorgun gözlerime.. Oysa ki tek istegim,bir minik gölgesiydi Ateş kusan yollarima dökülecek Ve ben belki de onunla hayat bulacaktim Masmavi göklerde doyasiya dans ederken... Baharin neşesi dalgalaniyor kirlarda, bak!! Ne yana baksam bir güneş parçasi karşimda.. Pariltisiyla kiriyor gözlerimin kafesini, Aciliyorum hiç bogulmayacagim bu okyanusta... Bir çekirge siçriyor oradan, Ardindan bir kelebek tamamliyor bu tuvali. Civiltilar kuş sesleri ne hoş!! Hissedersin doganin yeniden doguşunu içinde.. Bir sigara izmariti degildir ki bu atilip tükensin, Akan bir temiz pinar gibidir, Besler yüregimizi sevgiyle... Birak kendini uçsuz bucaksiz semaya Sürüklesin soguk bedenini güzel diyarlara.. Bak,göreceksin yaşam, Bir kum tanesi gibi uçuşuverecek.. Nereye gitmek istersen, Seni kovalayacak ardi sira.. Güleceksin,yüzünden ayişigi fişkiracak Karanligi aydinlatan.. Ve sevgi sözcükleri dökülüverecek Kurumuş dudaklarindan.. Dalgalanacak sessizce yarin yüregine, Kimbilir,belki de silecektir bütün günahlari Tanri bunlari görse bile.. Gün gelip, uzaklardan, Çok uzaklardan, Yikik gemilerin haykirişini duyarsan.. Anlayacaksin ki,beyaz köpükleriyle bir dalga Getiriverecektir,kişin soguk esintisini O minik deniz atlariyla.. Üzüleceksin, Firlatacaksin içinden kopan şimşekleri Kapkara bulutlara... 'Yine solacak mi çiçeklerim?' 'Yine kiracaklar mi boyunlarini aciyla?' Dayanamayacaksin belki de,aglayacaksin.. Dökülen gözyaşlarin yeni bir fidana hayat verecek belki ama, Sevgi sözcüklerin uçuşamayacak yemyeşil kirlarda.. O soluk lambanin altinda şunlari bil ki: Ilk gözlerde hissettik ya aşki, Ilk dokunuşlarda anladik ya hayatin anlamini, Ve bahar,ilik esintisiyle selamladi ya yüregimizi, Bunlar bize yeter papatyam.. Şafaklarda patlayacak bir bahar, Herzaman karşimiza çikmaz ama Emin ol ki, Bir tek sevgi dolu kalbimizde yaşayacak O aşkimizin baharindaki çiçekler, Ve sonsuza dek hiç ama hiç ölmeyecekler... |
| Saat: 04:24 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık