![]() |
Mavi Mavi Sevdim Seni Bir tek şeyi unutma! Seni sevdim ben. Kalbim şimdi bir sokak çocuğu Kelebekleri göç etti gönlümün Issızlaştı hayat sanki Sanki, sabahı eksik şiirlerimin. Sanki, gecesi hep kanayan bir yara Ve sanki, artık hep kanayacak... Ağlanacak bir aşkın kıyısına vurduysa gözlerim Çare yok, ağlayacak. Bir tek şeyi unutma! Seni sevdim ben. Kapıları kendime ben açamadım Ya da yanlış saatlerde bekledim gelmeni Düşünüyorum da sen gideli ne çok yalnızım.. Sarmaşık aşkın sarısında kaldım, sarılamadım. Savunamadım seni kimselere Anlatamadım seni kimselere Kimsesiz kaldım, En çok da sensiz... Bir tek şeyi unutma! Seni sevdim ben.. Sana uyumak, Sana uyanmaktı hayat. Sıratını geçtim yaşarken korkmadan Korkumu geçtim cesaretle, ihanetle Berduş bir yalan masumiyeti öptüm bile bile Tek sen gitme diye Sonbahar oldum yaprak yaprak Ağaç oldum köklerimi unutarak Tesellisiz bir geceye fırlatıldım Kalbimi dar kafese kapatarak İçimdeki bir kanarya Hiç susmadan ağlayacak Bir tek şeyi unutma! Seni sevdim ben. Yakamozlarında yıkadım sevdamı çırılçıplak Seni sevdiğimi bağırdım mehtabına Beyazında akladım bulutunun Mavi mavi sevdim seni içim kan ağlayarak Bir tek şeyi unutma! Seni sevdim ben. Anlattıkça kış vuruyor satırlarıma Anlattıkça üşüyor, anlattıkça ısınıyor yüreğim. Bugün sardunyalarım da açmadı Belki de küskün renklere Ellerimde günah gibi yaşayamadıklarım Sensiz soluyorum anlayacağın Mavi mavi ölüyorum Duyuyor musun, orada mısın, Var mısın, yok musun? Bir tek şeyi unutma! Seni sevdim ben. Yanarak, yıkılarak Aklıma her geldiğinde ağlayarak.... |
T e r k e d i ş Uyandığında burada olmayacağım, elinle yoklayacaksın yalnızlığını, mahmur gözlerini açamadan bedenimden kalan boşluk yargılayacak parmaklarını beni rüyalarına soramayacaksın bir şüphe uzayacak saçlarında bu sabah okşanmamışlık, acıyacak yaklaştıkça uzaklaşacak kokum odalarında bütün kapıları açık bırakacaksın her şeyden bir tane koyacaksın masalarına yalnızlık, kaybolmaz kalabalıkta buğu bakacaksın artık dünyaya aynadaki yüzün ben olmayacağım yarısı yenmiş bir elman olmayacak hiç dolunayın bir yüzü hep asık bitirmediğin kitapların sonunu merak edeceksin kuramadığın cümlelerinde olacağım uyandığında burada olmayacağım sarışın bir umut hiç gülümsemeyecek yarınlara kızamayacaksın öpemeyeceksin yalnızlığını şiirsizlik yapışacak yakana uyandığında burada olmayacağım bir daha hiç uyumayacaksın |
Gidiyorum bu defa... Ağlama,kızarmış gözler görmeyeyim ardımda, Yarım kalmış gülümseme misali bakma! Yapma!Gidiyorum.. Bırakırsan gideceğim.. Bırakmasan öleceğim-yine gideceğim- Atacağım bu bedeni geceye Kurban olacak bu aşk bir heceye Sen! Ellerim cebimde,gözlerim yerde... Senli hatıraları akıtacagım siyah kaldırımlara Soğuk taşlarında yanacak ellerim.. Sensiz bir güneş doğacak üstüme Sensiz bir ışık göreceğim-oluyormu acaba- Bu ışık bana çok senden sonra, Bu sıcak bana çok buzdan sonra... Gidiyorum demiştim... Gittim.. Bittim.. Söz veriyorum "sana","bana", Sensizliği görmeyeceğim... Bir güneşten kaçarken Başka bir güneş uğruna öleceğim... |
En İyisi Bugün Başarmak "Hayat onu nasıl yaparsan öyle olur" İnsanların söylediği bu Ve eğer ben bunu yarına taşıyamazsam En iyisi bugün başarmak. Sorunların payıma düşenini aldım Hiçbirşey yeni değil benim için Baktığımda etrafıma Tüm gördüğüm hüzün. |
http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Issız SokaklarYağmurlu bir akşamdı yine sen geldin aklıma Gecenin kör karanlığında caddelerde dolaşıyorum. Etrafta kimsecikler yok Çatının oluklarından akan yağmurun sesi, Ne yaptığını bilmeden esen rüzgarın nefesi Üşütüyor,ürkütüyor beni Sığınacak bir yer arıyorum kendime Fakat ne çare bütün köşeler tutulmuş, Kiminde kimsesiz yuvasız çocuklar, Kiminde sokağın esas sahipleri sokak köpekleri Mesken tutmuş, bütün köşeleri Onlarda benim gibi yalnız Onlarda benim gibi çaresiz Hepsinin gözlerinde korku, Hepsinin gözlerinde yalnızlığın çaresizliğin izi var. Sorsam yada usulca yaklaşsam misafir ederler mi Bunu bilmem ama, zaten küçücük mekanlar Belki de benimle paylaşmak istemeyecekler İstemeden de olsa bana zarar verirler diye korkuyor Issız sokaklarda yürümeye devam ediyorum. İçimi ısıtmak sıcak bir ortamın özlemiyle uzaklarda yanan Bir ateşin sıcaklığına doğru ilerliyorum. Ateşin etrafında üç beş kişi oturmuş Ellerinde şarap şişeleri Boş boş ateşe bakıp bir şeyler mırıldanıyorlar İçlerinden birisi bana şişeyi uzatıp Bir fırt çeker misin kardeş, diye sesleniyor Hiç tereddüt etmeden, şişeyi alıp bir yudum çekiyorum. Bir daha dediğimde Elimden şişenin aniden alındığını fark ediyorum. Yok öyle buralarda paylaşım, Buralar acımasız yaşam koşulları ile dolu bir hayat Tadına bakmak var doymak yok diyor Oturanlardan birisi Olsun yinede içimde bir ısınma Yanan ateşin sıcaklığı var, bedenimde diyor. Onlara teşekkür edip yoluma devam ediyorum. Bu yolun sonu yok. Onun için bu duraklardan pek çok Senin izine bir rastlasam, bir haber alsam, Belki yolun sonu gelecek, o zaman ayrı duraklardan değil Yalnız senin olduğun yerden bineceğim umuda yolculuğa Bitsin artık bu çile, bu kabus diye içimden haykırmak geliyor Ne çare ki bu yola giren bir daha geri dönmüyor. Bu yolun sonu var mı? Bence yok, ya sence? |
Bir beni istedim senden Sana kal dedim gecelerime arkana bile bakmadın Hani bir ben vardım sende Hani bir sen vardın bende Şimdi neyi değiştirdi gelmen Bin hüzün kattın bir günüme Hani geldim dedin ya hiç gelmeseydin Bir dün değil bir güne söz verseydin Ben sana geldim dediğimde sen dönmeseydin Hani ben bir gülümsemene hasretken Sen keşke bana bir gül vermeseydin Anla be sevgili ben seni böylesine seviyorken.. |
aS! MeLeq bana da bir imza ayrlarmısın http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Ölecek Miyim Anne ? Ellerim üşüyor nedense uzat ellerini anne Ya ellerin çok sıcak ya da benimkiler çok soğuk Bacağım ağrıyor kanım akmıyor sanki donuk Yüreğim üşüyor , yoksa ölecek miyim anne ? Gözyaşım akmıyor nedense gözlerini ver anne Ya sen ağlıyorsun ya da benim yüreğim Canım acıyor içten içe ve donuyor elim Bu sessizlik niye yoksa ölecek miyim anne ? Isınmıyor ayaklarım nedense yüreğini ver anne Ya bedenim ıslanmış ya da bedenimden canım çıkıyor Selen öğretmenim nerde gözlerim hep onu arıyor Bu ağıt bu figan kime , yoksa ölecek miyim anne ? Güllerim kurumuş başucumda onlara gözyaşlarımı ver anne Ya susuzluktan ağlıyorlar ya da benim acılarıma Ve Selenim; gidersem iyi bak anama, kardeşime Gülen gözlerin solmuş, yoksa ölecek miyim anne ? Karanlık çöküyor odama ışığını ver anne Ya benim gözlerim kararmış ya da güneşim doğmamış Farkında mısın bilmiyorum anne gözlerin ıslanmış Avuçların yaşla dolmuş , yoksa ölecek miyim anne ? |
yanılıyorsun aşık değilim sana aşka inancımı yitireli hayli zaman geçti.. yanılıyorsun sevmedimde öyle çok sevgi nedir ki? ne kadar seversin ki? hayır canım..isim koymayalım aşk değil,sevgi değil sadece olalım gözlerimizde keşfettiğimiz o masum duygunun esiri olalım.. ben arada sırada siyah boyalarımı sürüp savaşayım seninle sen hep böyle kaç,ben kovalayayım sen hovardalık yap ben bileyim,susayım,susalım görmeyeyim üç beş sıradan insan için sensiz kalmayayım arada sırada uzaktan üzeyim seni.. kalbini kırayım sende sus,sende konuşma o gün hiç arama,bende aramayayım yinede aklında olayım.. yinede aklımda olasın bekleyelim sonra.. bir gece vakitsiz ara beni özledim de.. gel de canım,gel de.. hiç birşey konuşmayalım susalım uyuyalım |
Bir Sarı Hüzün sararmış yapraklarım dökülürken sessizce yaz ortasında kışı yaşıyorsa hayallerim gözlerimden geçerse bir sarı hüzün yine de sen hiç bilme masmavi gökyüzünden gülümse * aşka aşık bu yürek gidişinle sahipsiz kaldıysa bilmez misin yeniden deli bir rüzgar eser hüznümün kapılarını çarpıp durur bir karanfil nasıl büyürse içimde öyle büyütürüm yürek bahçemde hiç bakma bana öyle ya gel... ya da beni al yanına * yoruldum geceyle gelen kıyamet sessizliklerinden her seferinde hazanda ölümü beklemekten *** |
http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Ölene Kadarseveceğim seni sonsuza kadar unutmayacağım ölene kadar sen beni sevmesen de zerre kadar ben seni seveceğim dünyalar kadar aşkın tadına varana kadar uğraşmak lazım sevene kadar yarıda bırakıp kaçana kadar sevdiğinle beraber ol ölene kadar aşkı çöpe atmak bu kadar kolaysa neden sever insan aşk bu kadar yalansa acı çekerim sevdiğimi aldatmaktansa aşk artık yalan olmuş dünya gerçek olsa da |
| Saat: 00:41 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık