![]() |
YER;istanbul bir ayrılık anı..otobüs terminali gidenle kalanın öyküsü bu.. GİDEN;cebindeki umutlarla mutlu ayaklarının götürdüğü mutlu meçhulü düşünür.. KALAN;gözyaşı selinde boğulur,kaybolur.. anılarıyla avunur gidenin,hayalinin resmini çizer kalbine GİDEN;mutludur,umutludur yarına bakmaz bile ardına.. KALAN;mutsuz.. KALAN;umutsuz.. KALAN;bi çare,yanlız.. |
Terkedişin Resmi Fonda gök mavisi gözlerinin üstüne Kızıla kesmiş yüreğim... İkisinin kesiştiği yerde mor hüzünler Yakın perspektifte keskin çakıl taşları Ayağımızdan önce yüreğimizi kanatan Ve üstünde bittiği gibi kızılımda kavrulmuş Sevda ayrık otları... Yanıbaşında yüreğim gibi buz kesmiş Mavi sularda günbatımı... Arka planda bir tren yolu Vagonlarında ayrılık tohumları Daha önce hiç bilinmedik bir renkte Çizilivermiş bir duygunun gölge oyunları Bu... Seni terkettiğimin resmidir Ve ... En ince ayrıntısına kadar çizilmiştir. |
aS! MeLeq bana da bir imza ayrlarmısın?? http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Ölesiye Seviyorum Bana gel Kendinle beraber Kalbini de getir Sonra umutlarını Sonra dualarını Ve hiç bitmeyen Ve hiç bitmeyecek olan Aşkını da beraberinde getir bana.. Maviyi sevdimse senden Dalmışsan hayale senden Senden hep kendimden geçmişliğim.. Şimdi hasretini kokluyorum Senin yerine, Seni öylesine değil Ölesiye seviyorum. |
Derler ki; bir kadını ağlatmak çok zor değildir aslında.ama kadını yürekten ağlatmak zordur.eğer bir kadın yürekten ağlıyorsa,ağlatan onun yüreğine ulaşmış demektir. Gidene ağlamaz kadın! gidenin giderken kopardığı yerdir onu ağlatan,orada bıraktığı yaradır..(aziz nesinin güzel bir şiiri) işte sevgilim,sayende ben bunların hepsini yaşadım.. şimdi ise gidişine değil yüreğimde açtığın ince yaraya ağlıyorum.. sen..aniden çıkıp gelen..izinsizce yaşamıma girip, ümitler vaat eden,sorumsuzca umarsızca yüreğime sevgi tohumları serpen,sonra yeşermesine izin vermeden,acımasızca,onursuzca, hoyratça çiğneyip yok eden.. bir zamanlar avuçlarımda ısıtmak istediğim zalim yüreğini artık serbest bırakıyorum.inan bende artık bende seni istemiyorum söyle..! şimdi mutlumusun???? istediğin bir değil bin çiçekse.. artık özgürsün.. yolun açık olsun.. (sana yazılan bunca şiirin üstüne kalbimin közlerini attım hepsini yaktım) |
http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Ölmeyince Unutulmuyor Gözlerin Ölmeyince unutulmuyor gözlerin Her aynada gülüşlerin Her nefeste yeminlerin... Kolay mı unutmak Her şeyim sen olunca.... Sensiz bu alemde tek başına yaşamak Ölmeyince unutulmuyor gözlerin Ölmeyince silinmiyor sevgin Her sabah sensizliğe uyanmak Her gece karanlığında seni aramak Kolay mı sensiz yaşamak Her şeyim sen olunca... Sensiz bu hayatta nefes almak Ölmeyince silinmiyor hasretin Ölmeyince unutulmuyor yüreğin Her sokakta sesini aramak Her rüyada ismini anmak Kolay mı sensiz nefes almak Her şeyim sen olunca... Sensiz her rüyadan kabusla uyanmak Ölmeyince unutulmuyor gözlerin... http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Ölüm Ayırırsa Bizihani olur ya insan bir an olsun onsuz yaşayamaz.. olur ya gözünün önünden ayırmak istemez.. eline el değmesin.. gözüne başkaları bakmasın ister.. olurya sevdiğim insan bir başkasıyla paylaşamaz sadece kendisine bakmanı sadece onunla konuşmanı sadece onu sevmeni sadece onun ellerini tutmanı ve sadece ona sarılmanı ister seven... işte olur ya bir gün ölüm ayırırsa bizi elini son kez tutamadan! gözlerine bakarak ağlayamadan! saçını okşayamadan! Sarılamadan! Ölüm ayırırsa bizi Benden sonra başkasına o ellerini tutturur musun? başkasının gözlerine bakar mısın sevdiğim? sırma güzelim saçlarını başkasına okşatır mısın? incecik belini başkasının sarmasına izin verir misin? teninin kokusunu başkasının koklamasına izin verir misin? Ya da benden sonra bir başkasına seni seviyorum der misin? Sevdiğim söyle ? Der misin... Ölüm ayırırsa bizi... |
İki şeye yanarım .. Biri ağlayamadığıma ihtiyacım olduğunda.. Biride seni seviyorum diyemediğime.. Sana en yakın olduğum zamanlarda.. Karamsarlık kaplar yüreğimi, Canım yanar dinmemecesine.. İki şeye yanarım .. Biri ağlayamadığıma, sevgim için.. Biride seni seviyorum diyemediğime Haykırıcasına.. Gülücükler birer gözyaşı.. Aldanma gökyüzümün mavi mavi oluşuna.. Bir an bulutlar kaplar yüreğimi.. Damla damla yağarım saçlarına.. İki şeye yanarım… Biri ağlayamadığım için özlemine Biride seni seviyorum diyemediğime Gözlerinden cesaret alıp….. |
Yalnızlamalarrrrr Yalnızlığımla ben başbaşa Yazgımla, yalnızlığında uzaklarda Mutlu anlardan, nazından kopardığım Fotoğraflardaki gülüşlerinde Ve sıcaklığından, yalnızlığımdan Acısı kaçmış bir çorba gibi Acısı fazla kaçmış yüreğimin Dindireceği yerde daha beter vuruşları Yanaşmayan yalnızlığından biraz Okyanuslar ötesi uzaklığından da belki Kahverengi gözlerinin Yüzüne ve hüznüne En yakışır yeri Anlamlı bakışlarımı Parçalayan yüreğimi böylesine Alevlendiren içimdeki tutkuları Ve her şeyden çok istemek Arzusunu doğuran bende |
Varlığında yokluğun nasıl bastırılır bebek yüzlüm. Ezikliğini yaşıyorum biriktirdiğim yıllarımın. Sebebi neydi acele gelişimin sensiz dünyaya. Bir mucize olsun isterdim, mesafeleri kapamak için. Gözlerine ve tenine düşmek için büyütmek isterdim yüreğimi. Şimdi çaresizce seyrediyorum seni, uzaktan soluyorum nefesini. Bakışında eriyen sızımı, sol yanımda biriktiriyorum. Cesaret edemiyorum kulağına fısıldamaya ‘seni sevdiğimi’ . Susuyorum.............. Canımı yakan dikenleri topluyorum kan çiçeklerinin. Yalancı baharlara aldanmamak için mevsimsizce geçirmeliyim ömrümü. Biliyorum ama olmuyor mart gülüşlüm.. Bahar gözlerinden akıyor yüreğime. Canım yansa da, sevdam senden vazgeçmiyor. O nedenle ya git, ya eksik yanımı tamamla. Sadece dudağından çıkacak tek kelime hayat... Hadi bana şimdi aşk'ı anlat, koca bedeninin gölgesinde. |
Deniz Bu yaz erken başladı, Güneşim oldun her an her sabah Ama kış kıyamet kopuyor içimde Çünkü başımı çevirdiğimde yoksun Kardelenlerim açtı gönül bahçemde En güzelinin adını Deniz koydum Sana benzedi diye Bir de Denizler aramıza girmesin diye. |
Mavi Sevda Bir mavi denizdeyiz şimdi seninle ak bir martı gibi umut ve sevinç yüklü gemimiz mutluluk rüzgarları vuruyor yelkenlerimize pupa yelken yol alıyoruz sabaha güneşli günlere çıkıyoruz mavi gecelere seninle güzelliklerin el değmemiş ormanlarındayız düşlenmemiş renklerin çılgınlığı var bakışlarımızda kulaklarımıza binlerce kuş sesi dökülüyor şiir cıvıltıları üşüşüyor saçlarımıza sevgi çelenkleri örüyor zaman içimizdeki ışıltılardan şiirlerle beslenerek, bir çiçek büyüyor tüm zamanların özlem bahçelerinden bütün küskün çocuklardan bir çocuk gülümsüyor geleceğe sevinçler bizim artık mutluluklar bizim aşkı içiyoruz su gibi yudum yudum hava gibi nefes nefes sevdamızı tüm sevgilerin üstüne koyup yelin suyla öpüştüğü kıyılara mavi gözyaşları bırakıyoruz kaldırıp duvağını gökyüzünün öpüyoruz tüm beyaz bulutları alnından dudakların dolunay oluyor, gözlerin yıldız uçuk bir mavide dansediyoruz sevgiyle sırılsıklam seninle sokaklar dolusu mutluluk çiçekler dolusu sevgi ekiyoruz güzelliğin doruklarına kanatlanmış atlar geçiyor rüyalarımızdan kardan çiçekler maviler boyu martılar uçuruyoruz gökyüzüne bir adem hava faslındayız şimdi seninle yeni bir rüya görüyoruz yeni bir bahar yeşeriyor tenlerimizde Yaşanmamış bir masalı yaşıyoruz şarkıların tılsımında bir yanı Mecnun masalımızın bir yanı Leyla bir yanı Yusuf bir yanı Züleyha güneşi, mehtabı, yıldızları içiyoruz tüm pınarlardan dudakların kalplere sığındığı bir adada binbir arzuyla köpürüp kabarıyor sular şiir’in yedirenk kumları vuruyor kıyılarımıza rüyada olsa güzeldir bir şiiri yaşamak kelebek kanatlarında bütün ihanetlerden arı, bütün çirkinliklerden uzak mavilere tırmanmak ince alımlı ayaklarıyla aşkın |
| Saat: 00:41 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık