![]() |
Ilık Rüzgar ılık rüzgar senden bir ricam var git fısılda kulağına ama ürkütmeden sakin bir şekilde fısılda hep onu düşündüğümü ve hep onu düşüneceğimi ama unutma ılık rüzgar eğer beni unutmuş çok mesutsa sakın beni ona hatırlatıpta güzel mutluluğunu yıkma olurmu ılık rüzgar ılık rüzgar git kulağına şöyle fısılda güzel kız seni seven genç sanmaki şu anda çok mutlu hep senin özleminle kendini kaybetmiş seni arıyor güzel kız bir gün onu bulmak istersen sanmaki bıraktığın yerde o sadece ılık bir rüzgara kapılmış senin göremeyeceğin her yerde olurmu ılık rüzgar bu sözlerimi fısılda o güzel kıza onu çok sevdiğimi her zamanda seveceğimi ılık rüzgar |
Susuyorum. Biliyorum konuşmalar, Acıları yok etmez . Seni bana getirmez. Yalnızca o an için Çığlıktır, yüreğimin Nefes alması için. Ben kaldığım yerde, Gülümsemeyi buz Yapıp, Dudaklarımda eritirken Son nefesime kadar. Senin , Özlemini yüreğine Hapsettiğini, Gözyaşlarını Pınarlarında biriktiğini, Ellerimi tutamayacağın Ellerini, Kanatırcasına sıktığını, Dudaklarında hep İsmim olacağını, Son nefesine kadar, Biliyorum. Susuyorum. Peki,suçlu kim? Bir türlü Bulamıyorum… |
http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Ölüm Beni Çağırıyorseni ne kadar kırdım biliyorum ne olur affet beni inan bir tekrarı olmayacak bunun artık gitmeliyim gülüm ölüm beni çağırıyor umarım kaybettiklerini hayat bağışlar sana kalbini onaran bir başkası çıkar karşına inşallah bir gün affedersin beni artık gitmeliyim gülüm ölüm beni çağırıyor http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Ölüm Çare Değilüzülüyorum ben sana aşık olmak buysa acırım buna vururdum başımı taştan taşa isyan ederdim tüm dünyaya aşk böyle değil sevmek öyle değil çok düşünme arkadaş hayat öyle zor değil kader buysa eğer sözüm yoktur benim seçtiğin yol buysa eğer sözüm çoktur benim |
Balıkların Gözyaşları Denizde ağlayan balıkların gözyaşları belli olmaz Ağlar ama asla göremezsin Ben hiç unutmadım, Daha gün doğmadan yağmurlar altında balıklara eşlik ettiğimi Bir yandan şanslıydım galiba Çünkü yağmurlarda benim gözyaşlarımı gizliyordu Benimde onlardan bir farkım yoktu yani Tek farkım vardı, o da. Ben haykırırdım ama onlar asla konuşamazdı Ben yalnızdım onlarsa hep beraber Kim bilir belki de; İzlediğin, içini döktüğün, taş attığın, Kâğıtlardan gemiler yapıp yüzdürdüğün o deniz, Balıkların ve benim gözyaşlarımdır |
http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Ölüm Değil Zor GelenYıllar,sanki bir nehir, maziye akıp giden. Aşkın,kâlbimde zehir, yavaş yavaş,öldüren. Bu nehrin içersin de, sürüklenip giderken. Hayalin gözlerimde, yavaş yavaş,öldüren. Ecel gelse kapıya, ölüm değil zor gelen. Senden ayrılmak var ya, yavaş yavaş,öldüren. http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Ölüm FermanıBir hata işlersin olur sebebin, O anda yazılır ölüm fermanı. Bir anda suçlu olur kaderin, İsyanla başlar ölüm fermanı. Delice seversin yalnız kalırsın, Her gece hayaliyle ağlarsın, O anda alnına bir silah dayarsın, İşte artık gelmiştir ölüm fermanı. Aklına o anda kalem-kağıt gelir, Yazarsın sevdiğine bir şiir, Neden öldü, sebep neydi kim bilir? Zamanla unutulur ölüm fermanı. Geride kalır bir mezartaşı, Belki dökülür birkaç gözyaşı, Unutur onu bütün arkadaşı, Bir mazi olur ölüm fermanı. Sevdiği vardır asla unutmayacağı, Kimbilirdi ellerin ayıracağı, Artık onun tek dert ortağı, Bir mezar, bir de ölüm fermanı. RAFET isminde mezartaşı kalır, Kimse sormaz bu kimdi, neden yıkıktır? Yeri zaten belli garipler mezarlığıdır, Belki söylenir tek sebeb ölüm fermanı. 1997 |
Yine başladı hayat bir yangının ardından. Kimseye söyleyemem, Deli derler bahsetsem Mısraların her gece beni çağırdığından... Gecelerce öfkeyle baktım kalem-kağıda, Bir silik yağmur olup aktım kalem kağıda. Yıldızlar gökyüzünü bırakıp gitmiş sandım. Nasıl çekerim diye düşündüm bu çileyi; Alt tarafı insandım... Karıştırdım içimde,efendiy,-köleyi Geceyi,İşkenceyi sürdürmekten usandım... Şafak bekleyenlere bırakıp nöbetimi, Beyaz gömleklerime silip alın terimi, Çocukluk günlerimi almaya gidiyorum. Hüzün,uzak dur benden. Seni terkediyorum. Yarın sabah,erkenden... Bende şeytan: yalnızlık,şeytanı taşlıyorum... Bahar geliyor bahar, Haram bize intihar... Yarım kalan ömrüme,yeniden başlıyorum... Yıkanmam gerekiyor ruhumdaki bu kirden. Yarına başlıyorum,yeniden ,senin için... Seni sevdiğim için, Yeniden doğacağım dünün bittiği yerden... Sana gül diyeceğim; gül ,yendiden doğ sen de... Artık tükendi yaşlar, Dönsen de... Dönmesen de... Yeniden şiirleri göndereceğim aşka, Ben sevdayı bilirim, her serde sevda başka Başka başka iklimler,başka başka insanlar... Sevdalının kalbinde dolaşırken nisyanlar, Ben acımla yaşayıp,kendime acımışım.... Sarssın bütün dünyayı yeniden uyanışım... Yarın sabah, yeniden... |
Mavi Sızı Ürktü busesinden dalgaların yosunlu kayalar Leylakların savruldu yaprakları meltem rüzgarlarında Kızıllığı söndü ufuklarda doğup dönerken güneşin Üveyiklerin dal uçlarından seyri bitti mehtabı Çakır kısık bakışlara büründü deniz ağlamaklı Eteklerinde soldu tüm kır çiçekleri buralardaki dağların Lüle ipli saçlarındaki naz savruldu birden avuçlarımdan İsmin kayan yıldızı artık yitik hülyalarımdaki semanın Kalan sadece mavi bir sızı yüreğimde O kor bakışlarından. |
Kanarya O gece sarı bir KANARYA Simsiyah bir dal olur ya, İşte ona kondu! ... Ses çoktu. Kuş çoktu. O gece var ya, Bir şirin KANARYA, Basit bir SERÇE gibi... Daldan dala kondu! Gönül bahçesinden uçtu da, Kupkuru bir dala kondu! SERÇE kanarya olmazmış, Girmekle bir gönüle... Kuru bir dal var ya.. SERÇE için, Yeter de artarmış bile... |
Al beni gidelim buradan Yada ben gideyim senden Gideyim, Gidiyorum diye üzülme Çekmem gözlerimi gecenden... Hatırlatırım sana kendimi, Anlamsız bir rüyanın son hecesinde... Yarın sabah olmasada Bir sabah kalkacaksın Her sabahtan erken, hiç gerek yokken Dudaklarındaki tebessüm güldürecek insanları Hep sevecekler seni Benim seni hep sevdiğim gibi... Anlamadın di mi? Gittim ama mutluluğu bıraktım kanına! .. |
http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Ölüm Meleği Uçurumun kenarından sesleniyorum sana Her şeye inat yürümeye devam ediyorum. Tutmaya geliyorlar bırakın diyorum, bırakın. Beni çoktan attılar şimdi atlasam ne olacak! Biliyorum söylemiştin gülleri sevmiyormuşsun. Ama güllerde senin kadar güzel olsaydı açmazdı Nazar değer diye… Uçurumun kenarından atladığımda , Biriyle tanıştım. Fazla sürmedi tanışmamız zaten tanıttı kendini bana Hadi gidelim dedi, Nereye dedim. Gidelim dedi, Sonra fark ettim o sandığım melek değilmiş Ölüm Meleğiymiş. |
| Saat: 21:58 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık