![]() |
♥ Gözlerinin Şerefine♥ Bugün yine, Depremler düşüyor yokluğundan yüreğime, İçimde bir zemheri ayazı Ağustos güneşinde bile üşüyorum işte Sense,varlığımdan bi haber Ilık bir rüzgar saçlarında Sarı ve sıcak bir güneşle sevişiyor tenin Ellerinde mutluluğun ateşleri yanıyor Buna adım gibieminim. Keşke hayallerim kadar, Yakın olsaydı ellerin ellerime. Senden uzaklarda böyle iç çekmek yerine... Yanında olabilseydim sensizliğe inat. Tutabilseydim o güzel ellerinden... Gözlerinde ölümsüzlüğü yaşayabilseydim... Hayat bulabilseydim gülüşlerinde... Sensiz hayata inat hem de Ama olmuyor işte bitanesi! ! ! Ve hiç olmayacak biliyorum... Uzak diyarlarda, özgür iki tutuklu Ve iki sürgün olarak yaşlanacağız... Bilmeyecek dudaklarım,dudaklarının tadını Ve hiç karışmayacak tenime,teninin tuzu Gözlerim,hayalinle çıldırırken Ben,sen'li günlerin fakirliğiyle, Eskimiş anıları karıştıracağım. Bitip tükenecek, Ardı ardına boşalttığım hayat şişesindeki günlerim. Son bir kadeh nefesimi Yine gözlerinin şerefine içeceğim Belki sende özleyeceksin Duyduğun eski bir şarkıyla. Sonra sabrın bitecek,özlemlerin bitecek. Biliyorum unutacaksın... Çünkü öyle demiştin ya bitanesi; '-bir gün bitecek' Evet bir gün bitireceksin,unutacaksın beni Ama senin özlemlerin bitse de... Ben hayatın dibini buluncaya kadar Sana inat seni özleyeceğim. Bil ki bir ömür yıldızlarla konuşacağım geceleri.. Onlara seni anlatacağım.. Ve Masallar dinleyeceğim gözlerinden, Hiç gelmesen de geri,hiç aramasan da beni. Bil ki hiç sönmeyecek Avuçlarımda yaktığın o hasretinin ateşi. |
http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Ölüm ŞarkısıNe güzel diye başladığın hatıralar, Söyler sana da ölüm şarkısı. Kanamaya başlar kapanan yaralar, Hicran olur sana ölüm şarkısı. Gözüne dolar birkaç damla yaş, Bağrına basarsın sende taş, Bir gün adın olur ayyaş, Dinlediğin müzikler olur ölüm şarkısı. Kırılmaz olan kalpler dağılır, Resimler seni maziye çağırır, Dudakların ıslak ıslak mırıldanır, Söylenen tek şeydir ölüm şarkısı. Yılların izi vurur başına, Feleğin sillesi acımaz genç yaşına, Saçların rengi benzer mezartaşına, Öpülesi dudakların söyler ölüm şarkısı. Yarınından ümidin kalmaz artık, Kimseye derdini açamazsın artık, RAFET gibi sende isyanla artık, Söylersin birgün ölüm şarkısı. 1996 http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Ölüm VarSon perdeyi oynuyorum hayat yolunda, Sende yeni aşklar bende ölüm var. Biraz gözyaşı olacak oyun sonunda, Sana mutlu evlilik bana ölüm var. Felek yönetiyor Tanrı yazsa da, Kullar doğru oynuyor kader bozsa da, Bu oyunda herkes mutlu olsa da, Mutluluklar senin bende ölüm var. Film bitti deyip de kullar ağlarken, Sen ağlar mısın bilmem RAFET gülerken, Gülüyor çünkü sende mutluluk görürken, Son nefesimde yine senin ismin var. Sana mutlu bir evlilik bana ölüm var. 1998 |
Seni yeniden yaşamak isterdim! İçimde nefes alırken soluğunun duyulmasını engellemezdim Gözlerimdeki coçkuyu esirgemezdim gün ışığından En iyi dostum geceler olmazdı Bu sefer,kimse umurumda olmazdı... Doya doya yaşardım seni şuursuzca.Gizlemezdim asla içimdeki kıvranan seni.Emin ol ki,bu sefer umutlar kadar çok bakadım gözlerine Gecelerden seni dilenmezdim rüyararıma gir diye Sana bir ömür verdim,bin ömür daha verirdim sev diye.. Seni yeniden sevmek isterdim,belki daha çok severim diye Belki yeterince sıkı saramamışımdır diye,Ellerimi zincir ederdim tenine,Gözlerine şafaklar kadar derin bakardım bu sefer Bana geldiğinde asla gitmene izin vermezdim. Yaşayabilseydim seni tekrar,ömrümü seninkine katardım Dünya kum tanesi kalırdı, sana vereceklerimin yanında Denizleri verirdim sana ,Dağların gücünü gecenin hırsını verirdim Dedim ya bir ömür daha verirdim. Aramıza giren o bir ömürde yeniden yaşamak isterdim seni. Ve beni yeniden sevmeni dilerdim gökteki tüm ruhlardan Ama sen beni hiç sevmedin ki.. |
Alacakaranlık Dayan bakalım, Dağları delen Ferhat! Dizboyu çamurdasın. Bütün gün parkta uyuyan insanların, Resmini çizen Ömer, Aslan Ömer! Haklısın... Yaprağın yeşili, Vay anam vay! İçimi dağlar göğün mavisi. Dayan bakalım, Dağları delen Ferhat! Vakit alacakaranlıktır şimdi. |
http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Ölüm Yokmu Sandın Çaldın, Çırptın, Dolandırdın, Sende Bu Dünyada Kandın, Hiçmi Aklına Sormadın, Ölüm Yokmu Bu Dünyada, Garip, Öksüz, Yetim Demedin, Yedin Vatandaşı Yedin, Hiçmi Aklına Sormadın, Ölüm Yokmu Bu Dünyada, İşte Geldin Sende Sona, Azrail Kapını Çalınca Hiçmi Aklına Sormadın, Ölüm Yokmu Bu Dünyada, http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Ölümcül Hasretin Sözlerin vardı, aşılması güç, asi bir ırmağa benzettiğim, Gözlerin vardı, gözlerimden uzaktılar, bir bakışı için her şeyimden vazgeçtiğim. Düşlerin vardı, tozpembeydiler, bir kez olsun içinde olabilsem diye gecelerce, günlerce dua ettiğim. Ah bir bilseydin seni ne çok sevdim, Biliyorum, bu aşkın acısı geçmez, içimden silinmez hasretin, Kavuşmadan özlemime özlemin, Yeter ki üzüldüğünü görmeyip, mutlu olduğunu bileyim, Ben seni içimdeki bu ölümcül hasretinle, yabancı şehirlerin karanlık gecelerinde de severim. http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Ölümlü İnsanlar İçin Hepiniz öleceksiniz! Tanrı katına çıkacaksınız utanmadan! Ruhlarınız koyup kaçacak sizi! Topraklara gömüleceksiniz. Kurtlar, böcekler, solucanlar Sevinçle saldıracak üstünüze. Elleriniz bomboş kalacak, Kimse bakmayacak resminize. Sevilmiş kadınların hayali Dumanlar gibi dağılacak; Faydaydı, şöhretti, merhametti Semtinize uğramayacak. Gözleriniz yok artık! Dünyamızı göremeyeceksiniz! Okşamak, gülmek, konuşmak Yok olmuş bir selde yüzeceksiniz, Yavaş yava çürüyeceksiniz. Ömür Kısa, Sevda Uzun, Gönül Yorgun Unutulmuş akşam türkülerinde,acılara tutunup ağla derken bana, aynaların ötesinde gördüğün ,ağır sevdanın altında ağıtlarımı gizledim. ömür kısa,sevda uzun,gönül yorgun artık bir sonbaharın son gülü giderken, küllenen aşkımla sana seni yazıyorum sevda tohumları açarken baharında. bir sevda filiz verdi,ıslanmış gözlerim damla damla düşerken aşkına, gönlümdeki kelepçelerin morlarında sevdim de seni içimden,söyleyemedim ki. ve baharın çıplak ayaklarında,sevdalara boyanmış yağmur tanesiyim, beyaz tuvallerin siyah izleri misali ıslatırcasına ağlarken sana. |
Ayrılığın Hediyesi Ant içilmişti bu aşk uğruna bir zamanlar, Ölümüne, mahşere kadar denilmişti. Gözlerde, yürekte aşkın kokusu vardı, Kulaklarımda aşk çığlık atıyordu, duyuyordum. Deliler gibi bağırmak geliyordu içimden, Sırf aşk uğruna, sadece onun uğruna. Şimdi ne kaldı o sevgiden, Ne koku, ne çığlık, gözlerde ve de yüreklerde, Ayrılıktı bu besbelli, yüreğime kazılmış, Mezarıma altın haflerle yazılmış. Yeminler bozuldu, sözlerden dönüldü. Bir zamanlar o vardı diye anıldı, Sokaklarda yalnız seni seviyorumun izi kaldı. Etrafıma bakıyorum şimdi, Sağım tahta, solum tahta, tabuttayım besbelli, Ölümü bekliyordum bir zamanlar, Şimdi ise kıyameti, Sebebim belli, ayrılık öldürdü beni, Niyeydi bu ölüm, nerden geldi Diye düşünürken, cevabını buldum, Bu sadece ayrılığın ufak bir hediyesi... |
http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Önceden Benim İçin Bir AnlıktınHayallerle yasayarak bir ömrüm daha geride kaldı, fakat en mutlu geçen yazındı,çünkü yanımda sen vardın. bu bir yazı seninle geçirdim bu verilecek güzelliklerin en vazgeçilmezi herseyi seninle tattım,örnek veremem çünkü bu ikimiz de bir sır. Hiç bir zaman bugunkü günleri tahmin etmedim,edemedim. hayatımı senınle birlestırecegım bır ömur boyu beraber olacak eşim. yoldasın olacagın aklımın ucun dan bıle gecmezdi ama bu oluyor, ne mutlu kı bana, senın gıbı bır sevgılım var her yonumu ve her durumumu anlıyısla karsılıyor. Baslardan bahsetmek ıstemıyorum,çünku benım ıcın bır anlıktın. sımdı ise,yarınlara umutla bakmamı saglayan bir ömürlük canımsın. umarım senı fazla kırmadım, kırdıysam lutfen benı affet .ama içten tamammı? ne kadar yuzume affettın desende içinde bır mıktar kaldıgını hıssedıyorum; Sana dunyaları vermek ısterdım benı daha ıyı tanıyasın dıye çünkü benım tek dertlestıgım bosluklar,onları ne kadar doldursamda, yınede kendısını gosterıyor Aslında (konunun dısında ama) ne ısterdım bılıyormusun? bır çocugum olsun (cinsiyeti önemlı degıl) O masum yüzuyle bana baktıgında gözlerı gülsün pürüzsüz yanakları al al dursun,benopeyim diye bana baba dıyecegı gunu sabırsızlıkla beklemek, onu kucaklamak ısterdım. Yalnız; senin gibi tatlı olsun her baktıgında sevgısı gözlerınden okunsun, ama; su gibi gerçek kimse senin gibi olamaz askım sen dunyaların bedelını odeyemiyecegi, fedekar bir sevgılisin sakın bunları iltifat kabul etme bunlar gerçek. Ailenin bana tavrını çok seviyorum kendimi hiç bir zaman başka yerde hissettirmediler benim durumuma karşı anlıyışlarını sürdürdüler. anne'nin ablalarının ve kardeşlerin anlıyışları bambaşkaydı. sanki kendımı düsünmüyor onlar beni oynuyor, ailene ship çık çünkü eşi benzerı yok . Bu mısraları yazma ıhtıyacı duydum çünkü içimdekilerin bir kısmıda olsa dökülmeye ihtiyacı vardı şimdi rahatım , hiç olmazsa bazı şeyleri içime atmıyacagım. (sevgine ihtiyacım vardı, günün birinde gidersindiye, ne sevgin kaıdı bende ne de sen) |
Sessizlik, Beyaz bir kağıt Ellerimde sözcüklerle Oynayan Yüreğin esiri Bir kalem… Kim bilir hangi yüreğin Sevdasını dökecek satırlara Yazacak durmadan Belki Gözyaşları akıtacak gözlerden Belki de Tenleri buluşturacak Kalemin ucundaki Siyah yazılarda Arada bırakırda birilerini Kalemim sahibine dönerse Sözcüklerinin hepsi İnan ki sevgili Yalnızca tek cümle ile Dolacak,beyaz kağıdın üzeri ‘Sen yüreğim, sen her şeyim Sen bensin sevgili’… |
http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Ya Benimsin Ya BenimGezdirme peşinden nafile beni Yaktırma yıktırma bana alemi Benim kadar kimse sevemez seni Ya benimsin,ya benimsin,ya benim Eyvallahım olmaz bir başkasına İstersen gel dene istersen sına Sokmam hiç kimseyi yar dünyasına Ya benimsin,ya benimsin,ya benim Ne gül istiyorum ne bağ ne bahçe Ne saray ne koltuk ne il ne ilçe Bu sevda uğrunda ömrümde geçse Ya benimsin,ya benimsin,ya benim Yayılsa dünyaya kol kol tellallar Kulaktan kulağa geçse fermanlar Elimden alamaz gelse krallar Ya benimsin,ya benimsin,ya benim Bu dünya bir yana sen bir yanasın Seninle yaşarım içimde cansın Sen bana,bu dünya ellere kalsın Ya benimsin,ya benimsin,ya benim http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Ya Gelmezsenbekliyorum yine aynı sokakta yine sahilde yine yağmurda beklerim de beklemesine ya dönmezsen diye korkuyorum beni unutmuşsundur diye korkuyorum yine ordayım ilk tanıştığımız yerde kıyıda yine o martı yine o balıkçı yine o gemi seni bekliyorum da üzülüyorum Ya gelmezsen.. http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Ya Gelmezsen-2Bugün yine sen sizim Yine tek yine çağresiz yine ağlamaklı Bekle demiştin bekliyorum Yine sahilde yine bizim yerimizde Beklerim de beklemesine Ya gelmezsen Bazen gerçeketen doğru söylüyorum diye düşünüyorum Bazen yine dalıp şunu düşünüyorum Ya gelmezsen Yine balıçı hakan abi burda Bu kez büyük balıklar tutmuş Yine o martı benden bir şeyler bekliyor Yemek için Yine o kayık Yine aynı dalga Kıyıya vuruyor bütün neferetini Bütün kinini Senin dediğini yapıyor bekliyorum Beklerim de beklemesine Ya gelmezsen http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Yaban Gülü Sana verdim gönlümü Seni candan sevdim Sana adadım ömrümü Benim gönül çiçeğim Seni gönülden seveceğim Yalan değil gerçeğim Benim beyaz meleğim Seni hep özleyeceğim Gözlerimden bile esirgeyeceğim Ölene kadar bekleyeceğim Seni nasıl sevdiğime Tanrıyı şahit göstereceğim. http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Yağışlı Bir GeceYağışlı bir gecede,pencere önünde bekliyorum, Bulutlar dagılsın,Yıldızlar görünsün diye.... Nedenini sorma şimdilik bilmiyorum, Aşkım sen,sevip sevmedigini söyle.... Yağışlı bir gecede,sadece yağmurun sesi, İçimdeki sen,gündüzlerin belirtisi .. Geceler geceleri kovalar,geceler sessizliktir, Gün dogduktan sonra gelecektir gerisi..... Yağışlı bir gecenin hüzünlü sonunda, Yorgun kafayla uzanır yatağına.. Gözleri kapanır,şimdi uyku zamanıdır, Yeni bir gün başlayacak artık Sabaha.... |
Sen; benim vazgeçilmezimsin. Geceler boyu düşlediğim, Rüyalarımı şiirlerle süslediğim Su gibi aş gibi. HERŞEYİMSİN ! Sen; benim tek tutuklu yanım, Yıllar boyu sürgünlerim. İçimden söküp atamadığım mahpusluğum, Hürriyetim, kana kana içtiğim suyum. HERŞEYİMSİN ! |
| Saat: 21:58 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık