MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Misafir 23 Ağustos 2006 17:02

Ahh Sevdiğim...
Bu susmalar hiç iyi değildi biliyordum!
Gözlerinin kaçması benden ve uzaklara dalması sessizce,
Omuzlarının tonlarca yük taşır gibi çökmesi yorgunca…

Hiç iyi değildi biliyordum sevdiğim!

Sanki benden gideceğini hissediyordum
Sözlerinde ki telaşı, belli belirsiz yutkunmaları..

Ta ki seni bir yabancı gibi;
Biraz ürkek ve titreyen ellerle
Canımı acıtan o bavulu eline aldığını
Gördüğüm ana kadar...

O an anladım sevdiğim.. Bitmiştik.. ve sen gidiyordun..

Ah sevdiğim! Ne bekliyordun benden, Anlayış mı?
Giderken arkandan bir damla gözyaşı döküp
“Kendine iyi bak…” dememi mi?

Eşyalarını toparlarken; aslında bütün anıları da
Kapatıp gittin bavuluna…
Gözlerine bakıp okuduğum bütün o şiirleri,
Kollarıma sığınıp ağladığın geceleri,
Neşeliyken küçük bir çocuk gibi bana bakıp gülümsemelerini…


Ah sevdiğim! Ne bekliyordun benden, Bitti biliyorum dememi mi?
Merdivenlerden inip kapının önüne geldiğinde
Arkana bakmanı bekledim;
Arkana baksaydın eğer! Kollarına atılıp saatlerce ağlayarak
Yalvaracaktım sana…
Sensiz olmaz bu çarpan yürek diyecektim! Çarpmaz olur artık ...
Gitme! Yapamam! Ölürüm!...

Arkana bile bakmadın sevdiğim!
Gözlerime bakmadan gittin..
Bir kuş gibi süzülüp gittin sessizce
Ardından bana kalan sadece kanat çırpışların oldu…

Ben mi?
Bense ardından sadece sustum!
Sustum!…


arwen 23 Ağustos 2006 17:10

Maviler Delisi




Diyorum ki bir gün
sevdamı yüreğime yüklesem
alıp gölgemi yanıma
dağ deniz çekip gitsem...

dolanır ayaklaıma güz
anamın yanık ninnileri
kor beni çaresiz...
uçurumlar doldurur bakışlarımı
yönümü nereye çevirsem...

kalsam,
sığdıramam bu deli maviyi
ihanet kokan soluguna metropollerin
üşür gözlerimde yediveren tomurcuk
yedigöğün yıldızları
yüreğimde bir maral ağlar
hangi suya eğilsem...

kanayan bir yaradır özlemim
güz kıyılarında
akıp gider sancıyarak mevsimlere
her kirpiğimde bir gül ıslanır
hangi şarkıyı dinlesem...

gözlerimde bilinmiyen adresler
kulağımda uğuldayan sesler
durmadan bir ezgi sarıyor içimi
dudağımı kanatıyor şiirler
ah ben bu sevdayı kime söylesem...

tanrım
nedir bu gecelere sığdıramadığım hüzün
yüreğimi ikiye bölen sancı
nedir bu acemi sevda,
mavilere tutkun yanım
eğer ben şair değilsem...

bir rüzgar soluğu türkülerdeyim
bir güvercin kanadı göklerde
bulutlar bulutları kovalar
dalgalar dalgaları
durmadan bir deniz çalkalanır kalbimde
bir yol uzanır
ah nasıl özlem kokuyor uzaklar bir bilsen...


Misafir 23 Ağustos 2006 17:12

http://img85.imageshack.us/img85/8001/duygularim100242fv.gif

Sana uzaktan bakıyor artık gözlerim

Gönül senden geçmez

Bana döndü hep sözlerim

Unutmak o kadar kolay mı sandın?

Ayrılık bana Aşk'tır artık...

Dağılmış saçların, gönlümün yatağına

Uyandırma!

Sabah olsun ben giderim sen kal

Rüyamda!

Ayrılmak o kadar kolay mı sandın?

Yolların bana Aşk'tır artık...

Bana durup durup gel deme

Maksadın beni görmek değil

Maksadın bana İstanbul'u göstermek

Bırak İstanbul'u düşlerimde kalsın

Beyoğlu ben olmasamda aydınlık...

Bana durup durup gel deme

Yolların bana Aşk'tır artık

Unutmak o kadar kolay mı sandın?

Yolların bana Aşk'tır artık...!


arwen 23 Ağustos 2006 17:18

Mavilikler




Kaç kere sökük yelkenle dümen aldın sen
git! Git hiç durma
elbet bir gün batıracaksın bu gemiyi
koca mavi okyanus çağlayacak ardından.

Kaç kere varlığına hasret bıraktın beni sen.
Git! Git hiç bakma
elbet bir gün yakacaksın bu resimlerimi
mavi gökyüzü karanlığa sığınacak ardından.

Kaç kere şu canımı öldürüp de dirilttin sen
git! Git hiç sorma
elbet bir gün unutacaksın bu beni
bir çift mavi göz ağlayacak ardından.

Kaç kere olmayacak duaya amin dedin sen
git! Git hiç duyma
elbet bir gün bozacaksın bu yeminini
tüm mavilikler solacak ardından...


melish 23 Ağustos 2006 17:40

"sevmek" dedim.
"yoluna ölmek" dedi.
"yol" dedim.
alıp başını gitmek dedi.
"gitmek" dedim.
Bir "ahh" çekip "dostlardan ayrılmak" dedi.
"dost" dedim.
Durdu. Bana baktı. "dost" diye mırıldandı.
"yüreğime nasıl koysam bilemediğim"dedi.
"yürek" dedim.
dünyaları içine sığdıramadığım" dedi.
"dünya" dedim.
"hayatın bir yüzü" dedi.
"yüz" dedim.
"ardında ne gizli bilemediğim" dedi.
"giz" dedim.
"hep çözmeye çalıştığım" dedi.
"çalışmak" dedim.
"bitmeyecek öykü" dedi.
"öykü" dedim.
"binlercesini içimde gizliyorum" dedi.
"gizlemek" dedim.
"işte her şeyin bitimi" dedi.
"şey" dedim.
"sevda" dedi.
"sevda" dedim.
"peşinden koştuğum" dedi.
"koşmak" dedim.
hayat bir maraton" dedi.
"hayat" dedim.
"öyle kısa ki!." dedi.
"niçin kısa?" diye sordum.
"yaşanacak çok şey var, zaman yok" dedi.
"yaşanması gereken ne var?" diye sordum.
"aşk" dedi.
"kaç kere?" diye sordum.
"bin kere" dedi, "milyon kere"
"neden bir kere değil?" diye sordum.
"bütün aşkların toplamı, en yüce ve tek aşk" dedi
"önce ona varsan olmaz mı?" diye sordum.
"keşke olsa" dedi, "ama önce yoğrulmak gerek"
"acı çekmek mi?" diye sordum.
"evet, aşk acısında yok olmak" dedi.
"yok olunca!." dedim.
"işte gerçek aşkta o zaman yaşamaya başlarsın" dedi.
"gerçek aşk!." dedim.
"büyük o!" dedi.
Durdum. Durdum. Ve sustum!
"neden sustun?" diye sordu.
"yüreğim titredi sanki" dedim.
"neden?" diye sordu.
"bilmiyorum" dedim. "büyük o!"
"evet." dedi, "büyük o!"
"nerede?" diye sordum.
"her yerde" dedi.
"nasıl?" diye sordum.
"yüreğini aç" dedi.
"yüreğimi açmak!." dedim.
"bir tebessümle bak her şeye" dedi.
"tebessüm" dedim.
"her kapının anahtarı" dedi.
"kapı" dedim.
"girmeden bilemezsin" dedi.
"ya korku!" dedim.
"bilinmeyenden korkar insan" dedi.
"ben bilmiyorum" dedim.
"neyi?" diye sordu.
"ben'i" dedim.
"sen kimsin?" diye sordu.
"ben kimim?" diye sordum.
"sevgiyle beslenensin" dedi.
kimin sevgisiyle?" diye sordum.
"büyük o'nun." dedi.
Durdum. Durdum. Yine sustum.
"kimsin?" diye sordum.
"sen'im" dedi...


arwen 23 Ağustos 2006 17:48

Mavim Kırmızım




Bir seher vakti,
Gözlerimi açtığımda,
Beni ısıtan güneşim.

Güneşe yüzümü çevirdiğimde,
Parıldayan yüzüm,
Buğulu gözlerimde ışığım.

Resmini gökyüzüne çizdiğim,
Yağmur yağdığında
Bulutlar ardında
Hasretim, özlemim.

Aşkınla beslenen yüreğim,
Ruhumda sevdam.
Sesinde bir notam,
Sözlerinde şarkım.

Denizlere bakınca
Bulutsuz mavim,
Gözlerine bakınca
Yanağımdaki kırmızım olur musun?




Harabe-Gönlüm 23 Ağustos 2006 17:56

http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Zâlimlerle Dolu Dünyâ

Hiç bir şeyden çekmedim
şu zâlimlerden çektiğim kadar
Her yerde onlardan var
Her köşe başını tutmuşlar
Çok ama çok acımasızlar
Her biri hayâ perdesini yırtmış
olmuşlar birer hayırsız
Kimisi kapkaççı hırsız
Kimi soysuz kimi uğursuz
Kimisi banka hortumcusu
Kimisi de o yolun yolcusu
Yok onlarda hiç utanma duygusu
Zerre kadar da ALLAH korkusu
Hiç bir şeyden çekmedim
şu zâlimlerden çektiğim kadar
Her yerde onlardan var
Tutmuşlar her suyun başını
Çalmışlar mâsumun ekmeğini,
aşını
Fâre kadar yapmışlar işçinin, emeklinin
maaşını
Kaldırırlar banka kuyruğunda can veren
amcaların, dayıların, teyzelerin
naaşını
Zâlimse gelir görmezden çevirir başını
Yontar da yontar insanların mezar
taşını
Hiç bir şeyden çekmedim
şu zâlimlerden çektiğim kadar
Her yerde onlardan var
İşleri güçleri hep zarar
Nerde kanı emilecek, ümüğü
sıkılacak
insan var diye onları hep arar tarar
Kiminin başını kiminin
kaşını yarar
Her gün mutlaka bir haram tadar
Sonra da azdıkça azar
Bedbahtların kuyusunu kazar
Yakıp yıkıp talan eder
her şeyi de kırar bozar
Her an yol alır cehenneme azar azar
Hiç bir şeyden çekmedim
şu zâlimlerden çektiğim kadar
Her yerde onlardan var
Onlardan var her yerde
Onların olduğu her yerde
Uğrarsın büyük belâya, çetin derde
Nerde zâlimsiz, nerde zulümsüz dünyâ nerde.


arwen 23 Ağustos 2006 18:01

Mavişim




Ben onları sevmeyi sevdim
Her şeyi onlarsız yaşadım da
Bir seni sensiz yaşayamıyorum
Bu aşkı tek kalpte taşıyamıyorum
Yemin sana güzel gözlüm
Bir tek seni sevdim
Ve seni severek öleceğim


Mystic@L 23 Ağustos 2006 18:04

Gözlerimde sonbahar yağmurları
Yüreğimde bitişi bir mevsimin
Sözlerinle soldurdun gül bahçemi
Bir daha dönme geri

Kapıyı çektin gittin birden bire
Bana kaldı kış mevsimi ve gece
Yüreğimde derin soğuk uçurumlar
Yine sensizliğin karanlığı her gece

Yüreğimde sensizliğin soğuk izleri
Bir nefeste çektim tüm eski günleri
İçimde kalan tek şey sendin yine
NEDEN GİTTİN öylece...


melish 23 Ağustos 2006 18:04

Yaşanılanları Kontrol-S ile kaydedip,
Kontrol-Z ile geri yaşıyorum
Ben sevdamı download edip masaüstüne alıyorum.
En çokta ekranı kapladığın o anı özlüyorum
Italik yürüyüşlüm, Bold bakışlı sevdiğim...
Öyle bir halt yedim ki, sakın affetme beni
Simge durumuna küçült, saatlerce beklet beni
Tüm sistemlerimi çökert, Ziple sıkıştır ve parçala
Alt F4 ile kapat, Shift ile değiştir beni
Kedinin mousela oynadığı gibi oyna,
Manzaralı mouse pedinde gezdir beni.....



Saat: 16:07

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık