![]() |
Ahh Sevdiğim... Bu susmalar hiç iyi değildi biliyordum! Gözlerinin kaçması benden ve uzaklara dalması sessizce, Omuzlarının tonlarca yük taşır gibi çökmesi yorgunca… Hiç iyi değildi biliyordum sevdiğim! Sanki benden gideceğini hissediyordum Sözlerinde ki telaşı, belli belirsiz yutkunmaları.. Ta ki seni bir yabancı gibi; Biraz ürkek ve titreyen ellerle Canımı acıtan o bavulu eline aldığını Gördüğüm ana kadar... O an anladım sevdiğim.. Bitmiştik.. ve sen gidiyordun.. Ah sevdiğim! Ne bekliyordun benden, Anlayış mı? Giderken arkandan bir damla gözyaşı döküp “Kendine iyi bak…” dememi mi? Eşyalarını toparlarken; aslında bütün anıları da Kapatıp gittin bavuluna… Gözlerine bakıp okuduğum bütün o şiirleri, Kollarıma sığınıp ağladığın geceleri, Neşeliyken küçük bir çocuk gibi bana bakıp gülümsemelerini… Ah sevdiğim! Ne bekliyordun benden, Bitti biliyorum dememi mi? Merdivenlerden inip kapının önüne geldiğinde Arkana bakmanı bekledim; Arkana baksaydın eğer! Kollarına atılıp saatlerce ağlayarak Yalvaracaktım sana… Sensiz olmaz bu çarpan yürek diyecektim! Çarpmaz olur artık ... Gitme! Yapamam! Ölürüm!... Arkana bile bakmadın sevdiğim! Gözlerime bakmadan gittin.. Bir kuş gibi süzülüp gittin sessizce Ardından bana kalan sadece kanat çırpışların oldu… Ben mi? Bense ardından sadece sustum! Sustum!… |
Maviler Delisi Diyorum ki bir gün sevdamı yüreğime yüklesem alıp gölgemi yanıma dağ deniz çekip gitsem... dolanır ayaklaıma güz anamın yanık ninnileri kor beni çaresiz... uçurumlar doldurur bakışlarımı yönümü nereye çevirsem... kalsam, sığdıramam bu deli maviyi ihanet kokan soluguna metropollerin üşür gözlerimde yediveren tomurcuk yedigöğün yıldızları yüreğimde bir maral ağlar hangi suya eğilsem... kanayan bir yaradır özlemim güz kıyılarında akıp gider sancıyarak mevsimlere her kirpiğimde bir gül ıslanır hangi şarkıyı dinlesem... gözlerimde bilinmiyen adresler kulağımda uğuldayan sesler durmadan bir ezgi sarıyor içimi dudağımı kanatıyor şiirler ah ben bu sevdayı kime söylesem... tanrım nedir bu gecelere sığdıramadığım hüzün yüreğimi ikiye bölen sancı nedir bu acemi sevda, mavilere tutkun yanım eğer ben şair değilsem... bir rüzgar soluğu türkülerdeyim bir güvercin kanadı göklerde bulutlar bulutları kovalar dalgalar dalgaları durmadan bir deniz çalkalanır kalbimde bir yol uzanır ah nasıl özlem kokuyor uzaklar bir bilsen... |
http://img85.imageshack.us/img85/8001/duygularim100242fv.gif Sana uzaktan bakıyor artık gözlerim Gönül senden geçmez Bana döndü hep sözlerim Unutmak o kadar kolay mı sandın? Ayrılık bana Aşk'tır artık... Dağılmış saçların, gönlümün yatağına Uyandırma! Sabah olsun ben giderim sen kal Rüyamda! Ayrılmak o kadar kolay mı sandın? Yolların bana Aşk'tır artık... Bana durup durup gel deme Maksadın beni görmek değil Maksadın bana İstanbul'u göstermek Bırak İstanbul'u düşlerimde kalsın Beyoğlu ben olmasamda aydınlık... Bana durup durup gel deme Yolların bana Aşk'tır artık Unutmak o kadar kolay mı sandın? Yolların bana Aşk'tır artık...! |
Mavilikler Kaç kere sökük yelkenle dümen aldın sen git! Git hiç durma elbet bir gün batıracaksın bu gemiyi koca mavi okyanus çağlayacak ardından. Kaç kere varlığına hasret bıraktın beni sen. Git! Git hiç bakma elbet bir gün yakacaksın bu resimlerimi mavi gökyüzü karanlığa sığınacak ardından. Kaç kere şu canımı öldürüp de dirilttin sen git! Git hiç sorma elbet bir gün unutacaksın bu beni bir çift mavi göz ağlayacak ardından. Kaç kere olmayacak duaya amin dedin sen git! Git hiç duyma elbet bir gün bozacaksın bu yeminini tüm mavilikler solacak ardından... |
"sevmek" dedim. "yoluna ölmek" dedi. "yol" dedim. alıp başını gitmek dedi. "gitmek" dedim. Bir "ahh" çekip "dostlardan ayrılmak" dedi. "dost" dedim. Durdu. Bana baktı. "dost" diye mırıldandı. "yüreğime nasıl koysam bilemediğim"dedi. "yürek" dedim. dünyaları içine sığdıramadığım" dedi. "dünya" dedim. "hayatın bir yüzü" dedi. "yüz" dedim. "ardında ne gizli bilemediğim" dedi. "giz" dedim. "hep çözmeye çalıştığım" dedi. "çalışmak" dedim. "bitmeyecek öykü" dedi. "öykü" dedim. "binlercesini içimde gizliyorum" dedi. "gizlemek" dedim. "işte her şeyin bitimi" dedi. "şey" dedim. "sevda" dedi. "sevda" dedim. "peşinden koştuğum" dedi. "koşmak" dedim. hayat bir maraton" dedi. "hayat" dedim. "öyle kısa ki!." dedi. "niçin kısa?" diye sordum. "yaşanacak çok şey var, zaman yok" dedi. "yaşanması gereken ne var?" diye sordum. "aşk" dedi. "kaç kere?" diye sordum. "bin kere" dedi, "milyon kere" "neden bir kere değil?" diye sordum. "bütün aşkların toplamı, en yüce ve tek aşk" dedi "önce ona varsan olmaz mı?" diye sordum. "keşke olsa" dedi, "ama önce yoğrulmak gerek" "acı çekmek mi?" diye sordum. "evet, aşk acısında yok olmak" dedi. "yok olunca!." dedim. "işte gerçek aşkta o zaman yaşamaya başlarsın" dedi. "gerçek aşk!." dedim. "büyük o!" dedi. Durdum. Durdum. Ve sustum! "neden sustun?" diye sordu. "yüreğim titredi sanki" dedim. "neden?" diye sordu. "bilmiyorum" dedim. "büyük o!" "evet." dedi, "büyük o!" "nerede?" diye sordum. "her yerde" dedi. "nasıl?" diye sordum. "yüreğini aç" dedi. "yüreğimi açmak!." dedim. "bir tebessümle bak her şeye" dedi. "tebessüm" dedim. "her kapının anahtarı" dedi. "kapı" dedim. "girmeden bilemezsin" dedi. "ya korku!" dedim. "bilinmeyenden korkar insan" dedi. "ben bilmiyorum" dedim. "neyi?" diye sordu. "ben'i" dedim. "sen kimsin?" diye sordu. "ben kimim?" diye sordum. "sevgiyle beslenensin" dedi. kimin sevgisiyle?" diye sordum. "büyük o'nun." dedi. Durdum. Durdum. Yine sustum. "kimsin?" diye sordum. "sen'im" dedi... |
Mavim Kırmızım Bir seher vakti, Gözlerimi açtığımda, Beni ısıtan güneşim. Güneşe yüzümü çevirdiğimde, Parıldayan yüzüm, Buğulu gözlerimde ışığım. Resmini gökyüzüne çizdiğim, Yağmur yağdığında Bulutlar ardında Hasretim, özlemim. Aşkınla beslenen yüreğim, Ruhumda sevdam. Sesinde bir notam, Sözlerinde şarkım. Denizlere bakınca Bulutsuz mavim, Gözlerine bakınca Yanağımdaki kırmızım olur musun? |
http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Zâlimlerle Dolu Dünyâ Hiç bir şeyden çekmedim şu zâlimlerden çektiğim kadar Her yerde onlardan var Her köşe başını tutmuşlar Çok ama çok acımasızlar Her biri hayâ perdesini yırtmış olmuşlar birer hayırsız Kimisi kapkaççı hırsız Kimi soysuz kimi uğursuz Kimisi banka hortumcusu Kimisi de o yolun yolcusu Yok onlarda hiç utanma duygusu Zerre kadar da ALLAH korkusu Hiç bir şeyden çekmedim şu zâlimlerden çektiğim kadar Her yerde onlardan var Tutmuşlar her suyun başını Çalmışlar mâsumun ekmeğini, aşını Fâre kadar yapmışlar işçinin, emeklinin maaşını Kaldırırlar banka kuyruğunda can veren amcaların, dayıların, teyzelerin naaşını Zâlimse gelir görmezden çevirir başını Yontar da yontar insanların mezar taşını Hiç bir şeyden çekmedim şu zâlimlerden çektiğim kadar Her yerde onlardan var İşleri güçleri hep zarar Nerde kanı emilecek, ümüğü sıkılacak insan var diye onları hep arar tarar Kiminin başını kiminin kaşını yarar Her gün mutlaka bir haram tadar Sonra da azdıkça azar Bedbahtların kuyusunu kazar Yakıp yıkıp talan eder her şeyi de kırar bozar Her an yol alır cehenneme azar azar Hiç bir şeyden çekmedim şu zâlimlerden çektiğim kadar Her yerde onlardan var Onlardan var her yerde Onların olduğu her yerde Uğrarsın büyük belâya, çetin derde Nerde zâlimsiz, nerde zulümsüz dünyâ nerde. |
Mavişim Ben onları sevmeyi sevdim Her şeyi onlarsız yaşadım da Bir seni sensiz yaşayamıyorum Bu aşkı tek kalpte taşıyamıyorum Yemin sana güzel gözlüm Bir tek seni sevdim Ve seni severek öleceğim |
Gözlerimde sonbahar yağmurları Yüreğimde bitişi bir mevsimin Sözlerinle soldurdun gül bahçemi Bir daha dönme geri Kapıyı çektin gittin birden bire Bana kaldı kış mevsimi ve gece Yüreğimde derin soğuk uçurumlar Yine sensizliğin karanlığı her gece Yüreğimde sensizliğin soğuk izleri Bir nefeste çektim tüm eski günleri İçimde kalan tek şey sendin yine NEDEN GİTTİN öylece... |
Yaşanılanları Kontrol-S ile kaydedip, Kontrol-Z ile geri yaşıyorum Ben sevdamı download edip masaüstüne alıyorum. En çokta ekranı kapladığın o anı özlüyorum Italik yürüyüşlüm, Bold bakışlı sevdiğim... Öyle bir halt yedim ki, sakın affetme beni Simge durumuna küçült, saatlerce beklet beni Tüm sistemlerimi çökert, Ziple sıkıştır ve parçala Alt F4 ile kapat, Shift ile değiştir beni Kedinin mousela oynadığı gibi oyna, Manzaralı mouse pedinde gezdir beni..... |
| Saat: 16:07 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık