![]() |
http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Kaç Kaçabilirsen Çilingirler peşinde yüreğimin Ne dursun sen, aç açabilirsen Bilesin artık senin peşimdeyim Saklan, yâda kaç, kaça bilirsen. En umulmadık yerde bulurum Sensiz yaşanmıyor bunu bilirim Kuş olur da kanatlanır gelirim Kanadın varsa uç, uçabilirsen. Nere gitsen bulmalıyım ben seni Boşa harcasam da onca senemi İçirme, mutluluk diye zehrini Sen benden önce iç, içebilirsen. Sanma ben deli yâda budalayım Derindeysen Ummanlara dalayım Bir bilende adresini alayım Peşindeyim ben, göç göçebilirsen. Bulamazsam ne ye yarar yaşantım Bulamazsam çekilmez ki hayatım Dün, seni tanıyanlara rastladım Saklan, yâda kaç, kaça bilirsen. |
soguk ayaz gecelerden snra ruzgarlar uguldar bs ucmda yalnızlık kapladı sensz etrafımı aglarım bı basıma karanlık odamda zaman batırır hancernı en dernden ınananamdım hıc sen gittngde bu hayat zor olacak yoklugnda alısrsın zamnla deme benszlıge kacmak askından ıstesemde yapamam teslm olur sevdana cayır cayır yanarım askınla |
http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Kaderin Oyunu Oldun Kaderin oyunu olmalıydın sen, Biz kaybettik gülüm, biz! Acımasız hayatta kaçamaktı, Kurtulmaktı belki dünyadan Gitmekti yıldızlara içimdeki sevgi, Gitmekti ya uzaklara kimseye söylemeden Okyanus misaliydi derin, ürkütücüydü, Kuş misali uçmak, özgür olmaktı. Kalbimizdi deli gibi çarpan, Sendin kaderin oyunu, Sen olmalıydın aşk. Kızgın değilim kimseye! Nasıl kırılırım bu sevdaya, Bulutlara dokundum hayatta bir kere! Batışıydı güneşin Moda'da Üsküdar'da, Mehtap, bir ömür olmalıydı Sigara misali oldun, Bittin her şeye rağmen, Duruyorsun yok olmuşsun ne fark eder! Kalbimden çık, yeter. |
Bahar Sarhoşluğu İlk sevgilinin gülüşüne benzer Bir Nisan havası değil mi esen? Zincirlere, kelepçelere inat, Kanatlarımı açmak zamanıdır; Allaha ısmarladık kaldırımlar. Giyenler düşünsün dar elbiseyi, Ölçülü sözü, hesaplı adımı Ben kurtuldum kafeste kuş olmaktan; Saltanat sürer gibi uçuyorum, Erik ağacı gelin olduğu gün. Hayranım bu şehrin bacalarına İrili ufaklı hep bir ağızdan. Nasıl derinden bu gökyüzüne doğru Bir türkü söylüyorlar öyle sessiz! Dumanın daim olsun güzel baca! Yuvası saçakta kalan kırlangıç, Yavrusu dallara emanet serçe, Derken camiler üstünde güvercin Minareler katından geçiyorum Gökyüzü mahallesi İstanbul'un Süt beyaz bir martıyım açıklarda Gemilere ben yol gösteriyorum, Buğday ve ilaç yüklü gemilere Bir kanat vuruşta bulutlardayım; Bir süzülüşte vatanım dalgalar! Cahit Sıtkı Tarancı |
http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Kahverengiyaşamın en güzel kahverengiliği gözlerinde belirmişken sen sahte yeşilliği seçtin lensin lanse ettiği http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Kalbimde Kanayan YaramsınSigaramın son nefesinde Seni ciğerlerime kadar çektim İçkimin son damlasında Seni içtim Sen kadehimdeki içkiydin Seni her içtiğimde sarhoş gibi oluyorum Sen silahımın namlusunda duran bir çift kurşunumdun Sen özgürlüğümdün benim İçimdeki çocuktun Kalbimde kanayan yaramdın benim Şimdi ne oldu Kadehimdeki son damla içkiyi içtin Namluda duran bir çift kurşunu kafama sıktın Özgürlüğümü elimden aldın İçimdeki çocuğu öldürdün Ve kalbimdeki kanayan yarağa bir avuç tuz bastın Şimdi yaşayan bir ölüden hiçbir farkım yok Ne yaşamdan zevk alıyorum Nede sevmekten Beni önce yaktın Sonra küllerimi her bir yere savurdun Ne bileyim ilerde belki sende seversin İnşallah seversinde Acı çekmenin ne olduğunu Geçte olsa anlarsın be insafsız |
Olamazsın Başka özün, başka sözün, Çok farklı şeylerde gözün, Görmedim maskeli yüzün, Sen bir yaren olamazsın.... Ağzından çıkar hep yalan, zehirlisin aynen yılan, Nedir ki elinde kalan, Sen bir yaren olamazsın... Kimi aşktan, kimi dertten, Tattığın her haram etten, Şairlik hanki niyetten, Sen bir yaren olamazsın... Bırak yazmayı çizmeyi, Masum kulları ezmeyi, Dağda, ormanda gezmeyi, Sen bir yaren olamazsın... Herkes gülerken haline, Biraz sahip ol beline, Kırmamak için diline, Sen bir yaren olamazsın... Gözün hep metaryellerde, Hiç olmadı helallerde, Varacağın baki yerde, Sen bir yaren olamazsın... Amacın hep para ve pul, Herkese ediyorsun zul, Yazık; olmuşsun kula, kul, Sen bir yaren olamazsın... |
http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Kalbimdedir Senin YerinKaderde varmış ayrılık, ne gelir elimden artık. Bir ömür geçecek derken, çok kısa sürdü,ne yazık. Hiç üzülme sen meleğim, ben,seni hep seveceğim. Yüzünü görmesem bile, yâd edip,özleyeceğim. Gözünde yaşlar olmasın, yüzün gülsün sevdiceğim. Yeter ki sen mutlu ol, budur inan son dileğim. Artık benim tek tesellim, bende kalan şu son resmin. Yıllar geçse de sevgilim, kâlbimdedir senin yerin. http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Kalbimin Atışında Bile Sen Varsın Martıların sesinde, Bülbülün haykırışında, Seni duymamak mümkün mü? Parlayan sabah güneşinde, Yağan yağmurda, karda, Yüzünü görmemek mümkün mü? Esen rüzgârlarda, Seni hissetmemek mümkün mü? Düşüncelerde, Senin olmaman mümkün mü? Bütün her yerde, Senin özel bir yerin var. Kalbimin atışında bile sen varsın sen… http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Kalbimi SevmiyorumDost seçmesini bilmiyor diye, Dosta ihtiyacım olduğunu bilmiyor diye! Kalbimi sevmiyorum. Mutlu olmasını bilmiyor diye, Mutluluk verecek insanı yanlış seçiyor diye! Kalbimi sevmiyorum. Ağlamasını bilmiyor diye, Ağlamaya değecek gerçekleri göremiyor diye! Kalbimi sevmiyorum. Maskeleri bilmiyor diye, Kimde maske var,kimde yok anlamıyor diye! Kalbimi sevmiyorum. Karanlıktan korkuyor diye, Karanlıktan geldiğini bilmiyor diye! Kalbimi sevmiyorum. Denizi sevmiyor diye, Denizin özgürlük,özgürlüğün ben olduğunu Hayallerim olduğunu,sevdalarım... Kalbimi sevmiyorum. Çok bencil diye, Duygularımı benimle paylaşmıyor diye! http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Kalmanı İstesem Kalacak mısınBana hiçbirşey borçlu değilsin. Hatta bir beddua alacaklısın. Git deyince çekip giden sevgili, Kalmanı istesem kalacak mısın? Kibirle dolu bir kalbe sahipsin. Aşkta gurur olmaz öğrenmelisin. Sende gitmeye hiç hazır değilsin, Kalmanı istesem kalacak mısın? |
Kim Bilir Kaçıncı Film Figüranlar vardı, hayat senaryosu dizelerinde Oysa ben, bir ömür sevginde macera, hevestim Mezeydim şarkılarına, şiirlerine, nağmelerce Şimdi nöbetim bitti değiştim, başrol yine senin Olmayacak setler, patlayan flanjör, bolca alkış Kim bilir kaçıncı film, bir_bir sırada senaryolar Dost acı söyler be yaren, kanserli kolumdun kestim Acını duymuyorum artık, İstanbul benim gezdim Kuzguncukta kol böreği yedim, güneşi seyrettim Beykoz da yolum bitti, salacakta kız kulesi gezdim Sazımda adına nota bulamadım, diyeslerde yoktun Arabesk oldun şarkılarımda, bundandır feryadım Belki dünyalar benimdi, ama sevgimi inkar etmedim Her sevgiliye sen gibi, seviyorum gözyaşı dökmedim Terk edişinle anladım, yine sevgimde seven bendim Kim bilir kaçıncı film, bir_bir sırada senaryolar Dost acı söyler be yaren, kanserli kolumdun kestim Acını duymuyorum artık, İstanbul benim gezdim Dolma bahçe galata da gezdim, saray burnunda çay içtim İstediğin ölümse, çok sevdiğin boğazı, köprüyü seçtim |
Mavi bir nehirdir aşk, Çocukların yüzemediği. Masallar taşıdım sana oysa kaf dağlarından, Kırmızılar topladım irem bağından. Bu kente sığmazdık, Bu şehirde yalnızdık, Yüzümüze gülen bütün zakkumları, Biz karanfil sandık. İçime mavi bir nehir akıyor, İçime gözlerin akıyor, Ben sana ne zaman sarıldıysam, Saçların hülyalara dönüyor... |
http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Caddeler Sonsuzdan gelip Sonsuza uzanan Bir caddedir hayat yolu Bakımlıdır bazı kaldırımları Taş topraktır bazıları Gidişi olup dönüşü olmayan Bir caddedir hayat yolu Sağa sola kıvrılan Sokaklar... Sokaklar... Ah! o sokakların Kimisi ışıl ışıldır geceleri Kimisi ay ışığını görmez besbelli Her köşe başı parselli Girerken ödersin ücreti Kimisi bahşişler savuşturur havalara Kimisi muhtaç küf kokan tokluklara Tefeciler pohpohlanır da Satın alınır alın terleri üç kuruşa Satılık yürekler vardır dükkanlarda Satılıktır sevdalar, dostluklar Gidişi olup dönüşü olmayan Bir caddedir hayat yolu... |
| Saat: 21:58 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık