![]() |
Kayıp giden düşlerin sonbaharında yağmura tutuluyor yüreğim Terkettiğim bir çok şey varki bu şehirde ve Vazgeçtiğim öyle çok şey var ki hayatta Bir yüreğimden vazgeçemedim Birde bu melankolik yalnızlığımdan Suskunum rüzgara karşı oysa o şakaklarıma dokunuyor Bir yangının külünü savuruyor yüreğimden Sonra sesindeki büyüye kapılıyor avuntularım Birde bütün çıkmazların ilk dehlizinde Bir tuhaf mutluluğa kapılıyor her yanım Yarım bırakılmış hayal kırıntılarıyla hayat avucumda Bir yanım öyle bir his'e kapılıyorki Sanki bir çağ daha kapanıyor yüreğimde Bir mevsim daha bitiyor umarsız Vazgeçtiğim herşey bir şeyleri anımsatırken bana Ben unutulumuş şarkıların son hecesinde Bir notanın içimdeki çoğalışını izliyorum Şimdi her yanımda bir sürü düş damlası Yağmur sonrası güneş gibi gelen içimde bir aydınlanma sonra Damlalar birbir düşerken kipriklerimin kıyısından İçimde yazılmamış bir şiir başlıyordu. Ben yaşıyordum sadece Sen yaşamaya katılan yaşamsız bir candın yüreğimde Öyle umutsuz öyle yalnız ve karamsar Beni sana çeken bir aşkmıydı yoksa Böyle hergün aşka isyan ederken ve yok derken Ben tüm bu gizemli düşlerin ortasında İçimdeki çoğalan seni yaşıyordum. Ve şimdi o vazgeçtiğim herşey şimdi bana zamansız bir gülüşü verip çekip gidiyorlar.. Evet yaşadığım bir şeyler vardı Kimbilir belkide sende yaşamaya çalışıyordum ben Yada bana başka bir yaşam sunuyordun sen Söyle neydi sen ? |
http://www.siirkolik.com/images/siir.gif ParamparçaDoğarken bir sır kutusu bebek, Yaşadık ça yıllar; hep paramparça, Zorunludur; sona kadar beklemek, Asırlardır; yıllar, hep paramparça... Şu; okka'yla ister, dirhem bulamaz, Bu; gönül derdine, merhem bulamaz, O ise; kendine seven bulamaz, Bozuk bütün yollar, hep paramparça... İnsandan ağırdır, gönül yapısı, Açmak için; sevmek ister kapısı, Sevda bir evrendir, olmaz tapusu, Bundan dır; tüm kullar, hep paramparça... Herkes kendi duygusunu pazarlar, Kıskanırlar; sana hesap yazarlar, Nifak olup; yarla; aran bozarlar, Bu yüzden sevenler, hep paramparça... http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Penceremden GörünmeyenÇamağacına Duman renkli ve kocaman bir karganın Kumlu dalgın kanatları ardından Denizin derinliklerine açılan Akdeniz güneşinde çürümüş ahşap Ve kuytu yosunlara çalan teknenin Reçine kokusuyla tanıdığım Çamağacına Bol sisli bir kışın ormanından Karlı gelin telleri taşıyan Gümüşten yapraklarla örtülü Uysal ve uzun boynunu bahçelerin Ve benim toprağıma eğmiş Gülümserken bir eşkiya rüzgarın Söküp uzaklara götürdüğü Çamağacına Bir akşamüstü kayboluşu Penceremin daracık sahnesini Lacivert ve kadife ve kesin Birinci perdesiyle kapayan Günlerimi çok eski bir oyunun Gözgözü görmeyen karanlığında Ortaçağ panayır soytarılarının Küt ve kıvırcık sakallarıyla Durmadan dekor değiştirdikleri Öfkeli aralığında bırakan Çamağacına Şimdi rüzgar geçiyor penceremden Gövdemin kuruyan kavalını Kırmızı türkülerle donatarak Senin ormanından sayısız ağaç Ve düslerimde bembeyaz yıkadığım Teninden coşkun sular geçiyor Kapılıp sürüklenen ırmağa Kıyıların danteline alışkın Ellerim birden ulaşıyor Çamağacına Öperken yapraklarını acıyla kısık Sesli kuşlar bakırlayan yüzünün Bahçesinde yediğim vişnelerinin Kabına sığmaz sevinci ve tutku Yırtarken demirden kuşağını Ağır bir işçi gibi ölümün Beni yaşamanın kavgasına Yarışta bir tay gibi fırlatan Çamağacına Seni bir çok daha görmek için Dallarına basıp yaylandığım Şiiri katıksız dolambaçsız Bir önsöz olsun diye yazdığım Senin adınla karıştırıp Adını yüreğimin canına Kazıdığım ve şimdi bir akşamüstü Penceremden ansızın görünmeyen Çamağacına |
(L)Dayanmak zor yalnızlığına akşamların(L) Unutmak mümkün değil seni bir şarkı gibi Ağır ağır ilerleyen bu zaman içinde Her an bir sarhoşluktur sensizliğin verdiği Bir gün anlarsın hayal kurmayı; Beklemeyi, ümit etmeyi. Lanet edersin yaşadığına... Maziden ne kalmışsa yırtar atarsın.. Seni sevdiğimi işte o gün anlarsın. Bir pınarsın içilen ama hiç kanılmayan Seveni yanıltmayan, sevince yanılmayan Özlenen sen, özleyen sen, özleten sen Varken doyulmayansın, yokken dayanılmayan Her şey sağır içimde ne şiir ne musiki Dünyadan bezginliğim dünyalar kadar eski Öylesine çözülmüş, öyle dağılmışım ki Bu ne bitmez ayrılık bu ne özlem diyorum Beni çağırdığını bir defa duyabilsem Avuçlarımda ateş, yorgun gözlerimde nem Aşarak denizleri bir gün kapına gelsem Başımı duvarlara vurup ölsem diyorum Dün kopan bir yapraktı,düşen bir kuru daldı Bugünden güzel değil bulacağın yarında Aç ellerini bir bak yanan avuçlarında Dün gitmiş yarın yok bize bir bugün kaldı demek o beni sevmiyor demek o beni anlamıyor bana içkimi verin bana kadehimi verin bir daha ölmek istiyorum Bir yerlere varmadan, nasıl böyle Hiç durmadan akıp gidiyor günler Yaşam diye verdiğin bu mu söyle O mu sırtıma sapladığın hançer Sevdimse; verdiğin yürekle sevdim Sen açtın bu ufku karşımda sonsuz Yürüdüm bir yolun sonuna geldim Yıkık, üzgün ve paramparça onsuz Zamanlar kalleş şimdi, herşey artık bir oyun Manzaralar hüzünlü insanlar ağlamaklı Bir akşam getir bana, gizlice ve en saklı Saatleri birer birer dudaklarında sun Duymak nedir bilir misin? Duymak, ama anlatamamak Tam dilinin ucuna gelmişken söyleyememek 'Seviyorum' diyememek Yani ölümü yaşamak nedir bilir misin? Yokluğun sırtıma saplandı bir bıçak gibi Akıtır taşa, toprağa kanımı Dünya seninle aydınlık ve güzeldi Şimdi bin güneş doğsa götürmez karanlığımı seni arıyorum kalabalık caddelerde, tanımadığım insanlar geçiyor, sen yoksun.. perişan hayallerimin başladığı yerde, sana sesleniyorum, duyuyor musun? beyaz güller açtı bahçelerde , sevdiğin.. ya o karanfil , baygın kokulu çiçek. gel yalnızlık bahçeme beyazlar giyin, anladımki bu ömür sensiz geçmeyecek. yalnız sen varsın beyaz gülüm, evde bahçede ve sokakta, bir eylül akşamı gördüğüm , o beyaz hayalsin uzakta.. yeter.. gel artık yeter.. karanfiller açtı gel kış bahçesinde , güller (F)beyaz güller açtı gel(F) |
YAGMUR Neden yagiyorsun yagmur Neyi islatmak istiyorsun Cadde islak... Sokak islak... Ben islak... Eger gozlerimi islatmak istiyorsan Birak! Onlar zaten islak |
http://www.hazirsozler.com/siir/siir.gif NERELERDEYDİN Bir rüzgar esiyor kalbimin sokaklarında... Bir rüzgar sıcacık "meltem" gibi... Dünyam oldun havam suyum oldun. Kısa sürede hayatımı kapladın. İyi ki geldin... Nerelerdeyin sevdiğim.. http://www.hazirsozler.com/siir/siir.gif İLK GÖRDÜĞÜMDE DEĞİL Seni ilk gördüğümde değil, Gerçekten görmek istediğimde anladım… Sen farklısın! Kimseye benzemeyen bir sadelik Ve o sadeliğe inat masum bi ihtişam Tıpkı adın gibi… Alelade,bir o kadar harikulade… Anlatsam anlamazsın ki beni, Söylesem dinlemezsin. İşte bu yüzden Çocukluk denilecek kadar Deli bir iş olsa da bu yaptığım, İzahı ve bahanesi yok! Rüzgarına kapıldım… Esmeyi bırakırsan Ya önüne düşerim fark edersin beni, Ya da parçalanırım ayaklarını altında… Şimdi ki halim de pek farklı değil aslında… http://www.hazirsozler.com/siir/siir.gif HEP YANLIZIM Matemini tutup Yıllarca acısını çektiğim Uğruna ateşler yaktığım Dağ başlarında Sürgün yediğim hançerlendiğim Köy yollarında Şimdi rüzgarlar eser Kadere inat.... Ve bir ölüm düşün Yaşanması mwcburi Uçurum kenarında Aşklara sebep Ve beni düşün karlı yollarda Yanlız başıma dolaşırım hep... |
DÜŞLERİMDE KALDI SEVDAM Gökyüzü zifiri karanlıkken,pembe bir dünyada elele bu sevdanın içindeydik senle… Ve birlikte sonsuz olmaktı temennimiz. Çocuksu düşlerimiz vardı,sadece ikimizin olduğu… Zamanda uzun,yaşamda kısa olan bu aşkta; En güzel sevinçleri,en güzel anıları paylaştık,sevdaya dair çok şey öğrendik. Sevmeyi,gülmeyi ve terk etmeyi öğrettin bana,yaşamın sevince anlam taşıdığını gösterdin… Sevdim seni ! Can verip yollara düşecek kadar, Kimsenin gücü yetmeyeceği kadar sevdim. Uykularımızı paylaştık seninle,bir gece değil gecelerce uykusuz kaldık. Aşkımız için zamansız sevdik birbirimizi,umarsız,çıkarsız,yalansız… Dünyalara sığmayacak aşkımızı küçük yüreklerimize sığdırdık, Ayrılıklarımızı yaşanmamış saydık, Öyle ki hep birlikte olmalıydık. Sözler verdik birbirimize tutamayacağımızı bile bile… Sonra ayırdılar bizi; Kimseler düşünmedi ! seni,beni,sevgimizi. Sensiz hayat yoktu. Söz vermiştim sana,sevdama söz… Yaşayamazdım…bu sevdayı içime gömüp,seni bırakamazdım. Aldırış etmedim kimseye ayrılmadım senden. Sonra sen istemedin beni,sevdamın taşıyamayacağı sözler söyledin,bu aşkı hançerledin…sevdiğim ne yapar bile demedin,ama ben bıkmadım… Şimdi ise ayrılığımızın en karasında kara sevda oldu sevdam. Sen belki unuttun,ama ben unutmadım,unutamadım. Yeniden başlamak için çok çabaladım,olmadı,nafile… Sadece DÜŞLERİMDE KALDI SEVDAM… Şimdi sen yaşıyorsun,beni öldürdün,yüreğinde bana ait bir iz bile yok. Hatırla söz vermiştik sevdamıza,yaşadıkça bu aşkla beraber olacağımıza… Yalanmış oysa…gittin hayatımdan ama sevdan hep benimle. Bir gün üstümde çimenler bittiğinde bile sevdan yaşıyor olacak. Beni umut kurşunuyla vurdun ! ama onu öldüremezsin… Çünkü;sevdaya kurşun işlemez gülüm… TANER DOĞAN |
SONRA ÖLEYİM uzatınca, elime düşen kar öyle masum öyle sevimli tutunca elimden sevgili yar öyle titrek öyle heyecanlı gözlerin kar beyazı, ışıltı yüzündeki o güzel parıltı duygularım mı beni yanılttı hapsindeyim kalbin, heyecanlı kurur inan ta dimağım seni görünce ben yanayım. güzelliğinde tutuklu kalayım ben suya değil sana kanayım. soğukta titreyen bir kedi gibi titriyor elim, yüreğimin dibi yaşayan ben değilim sanki içimde yaşayan bir ceset gibi kül gibi savrulur sevgilerim ben halime hem ağlar hem gülerim Bir Allahtan tektir dileğim yarime kavuşmak, sonra öleyim. |
NEDEN? "Neden?" diye sorma... Simsiyah gözler, Insani mahveden bakislar Hele bir de gülüsü var ki... "Gerisi" mi? Gerisi yokmus. Sonradan anladim. Görünen seyler Hep aldatmacaymis. "Sonucu" merak mi ediyorsun? Bosa geçen aylar...yillar. |
YAK BENİ Kuşlar konar bağımdaki ağaçlara, Gönlüme sen konarsın. Tipi, fırtına, hasret, rüzgarlar esse de, Bağrımda gürül gürül yanarsın. Boşalttım gönlümde düne ait ne varsa, Şimdi orada sadece sen varsın. Damla damla yaşarsın, büyürsün içimde, Gönül bağımda burcu burcu kokarsın. Sen, ama sadece sen, Gönlümde sadece sen varsın. Yak bakalım beni yak! Yak! Eğer tek derdin buysa. Yak beni, yak bakalım! Yanacak neyim kaldıysa. NACİ ÖZDEMİR |
http://www.hazirsozler.com/siir/siir.gif SENİ SEVİYORUM umardım umardım da bu kadar çok seveceğimi düşürmezdim aklıma hiç bir zaman ama gel görki sevebiliyormuş insan böylesine tutkulu böylesine candan yürek söz dinlemeyince elden ne gelir tut tutabilirsen yasak koy sıkıysa o hırçın bir nehir o başkaldıran bir asi tüfeksiz tabancasız üstelik gözü karamı kara sever böyle delice sever ölümüne ölümüne insan en çok neyi sever mesela kendini ama insan sevince kendini seven kim düşünüp dert eden kim yok sayıyor kendini sanki hiç yaşamıyor gibi adıyor kendini karşılıksız ekliyor kalan ömrünü başka bir ömre meger ne çok sevmişim seni ne çok dert etmişim sırf seni seviyorum demek için yok saymışım kendimi haberim yok yok saymışım hayatı üstelik sevilmeden böyle dönüyormuş bu çarkı devran böyle koymuş yasa koyucu sevmelerin yasasını yazmış böyle çarpuk çurpuk seni takan kim sevmezsen sevme ne çıkar seni seviyorum demeler senin olsun senin olsun sevilmelerin hepsi varsın herkes seni sevsin nasılsa hiç kimse sevemez seni benim sevdigim kadar hiç kimse bağlanamaz böyle candan adamaz bir ömrü böyle karşılıksız sen bilmesen ne çıkar dünya biliyor eş dost hısım akraba bu sevdanın önünde egiliyor http://www.hazirsozler.com/siir/siir.gif EVET UZAT ARTIK ELLERİNİ Hastayım birşeyler boğdu beni karanlıklar içinde bir gece sonsuzdu efkarım görenler okudu yüzümde şarkılar söyledim beni anlatan karanlık bir yoldu hayatım gelip geçti anılarım buradan darmadağın oldu yaşarken çarkım Hayatımın çarkları nasıl olsa dağılı birtek sevmeye vaktim var oyun oynamaya gelmez gün karardı ağlatma beni sabahlara kadar Gecelerin karanlığı boynumuzda beklemek boşuna karanlıklar içinde ha boğulduk ha boğulacağız sabahı biz verebiliriz birbirimize Hiç kimseye söylemediğim bir çift söz var içimde eşim olmalı benim sonsuz sevdiğim seni seviyorum dediğimde Bütün bu sözlerim sana kara gözlerinedir seni seviyorum sevgilim zaman kurşundan hızlı geçmededir Evet uzat artık ellerini yüzümüzdeki tebessüm solmada yemyeşil bahçelerde kızıl gülleri zaman yolmadan http://www.hazirsozler.com/siir/siir.gif KÜÇÜĞÜM bilsen ne çok sevmiştim sensizken yürüdüğüm yolları düşlerimde görünmeyen karanlıkları ayrılığın başkenti yaptım bir gülümsemen dahi dokunmadı buğusu kalmış pencerelerime şehrin hayırsızı kalbim kaçak gitti yağmurlar ülkesine ıslanmış, temizlenmiş hani dönersin diye ne oldu şimdi unuttum seni diyen dudakların başka cümlelere mi birleşiyor ben yokken yoksa başka bedenlerle mi bütünleşiyor yokluğunu katilim etme neolursun sev de sevmezsem iki gözüm kör olsun bir daha ağlarsın bir daha üzülürsün desen de CANIMI ALAN CANIN SAĞOLSUN |
| Saat: 00:41 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık