![]() |
Elveda Askimin atesi seni saracak. O gün, yalniz yüregin degil, Sen yanacaksin. Biliyorum, döneksin bana, Pismanlik dolu bir yürek Ve bir çift özürle. Aramaktan yoruldum, Bitkin düstüm sonunda, Nerdesin birtanem, nerdesin sen. Sabrimi sigaralarima sigdirdim, Seni ve beni düsündüm, Ölümü, öldürmeyi düsündüm kendimi, Sevdiklerim ve sevenlerimi, Annemi ve abilerimi düsündüm Beni sevmeyen sevdigimi, Seni bile düsündüm, Sense beni çoktan unutmustun, Beni unutun, unutun beni. Elveda sevdiklerim bu gece son gecem, Elveda siirlerim bunlar son hecem, Topraktan geldim gidiyorum topraga, Yasadim yillarca yasamayi özledim, Kan gibi geliyor kan gibi asklarim, Artik ELVEDA….. Bu son satirlar,son dizeler hayatima, Sensiz bu yürek atmayacak olsa da, Son bir sözüm var sana; Oda artik sana ELVEDA...... |
http://www.hazirsozler.com/siir/siir.gif SENİ SON GÖRÜŞÜM Seni son görüşüm Bir eylül, bir yanlız sonbahar Ne senin ne benim bildiğim birşehir Seni son görüşüm Yine aynı gözler, aynı bakış Yıllar sonra, asırlar geçmiş gibi İlk elimi sıkışın Seni son görüşüm Yine bir eylül iki sarı yaprak parçası Soğuk bir eylül ayın kaçıydı bilmem Saat kaçtı hangi öğleden sonra Kaç yaşındaydık ve seni son görüşüm Hangi sene hangi öğleden sonra bilmen Sorma kaçtı saat ayın kaçıydı Ne vardı sırtımda sorma Avuçlarımda ne vardı okuma sakın Bir eylül, bir yalnız sonbahar de unut Seni son görüşüm Saat elimi bıraktığın o saniye Yıllardan ayrılık mevsim bahar Puslu bir akşam üstü, üstünde bir Orman kokusu bir yeşil yaprak Avucumda bir papatya dalında sevda Seni niye terkettiğimi Sakın sorma!! http://www.hazirsozler.com/siir/siir.gif BEYAZ SAYFALAR iç yangınları her zamankinden alevli, yeni beyaz sayfalar söndürmüyor kızıl karanlığı. her bir gece satıyor beni eskicilere, artık gecelerde kalleş. eskilerin ışıltılı vitrininde dolaşarak yoruluyorum her ölümde. artık her sabah eski günlerin sarhoşluğuyla uyanıyorum, meğer ne varsa eskilerde varmış, yeni günler yalan söylüyor. bilinmeyenin tasması beni hep geleceğin karanlığına sürüklüyor. karanlığı yaracak ışığım yok, köpek olmak çokmu iyi sanki. gel artık kır şu tasmayı, bitir içimdeki çatışmalarımı. gelecekten korkmazdım bu kadar sen olsaydın yanımda, bu kadar sarhoş kalkmazdım sen yatsaydın yanımda. gel artık, insin bütün gökyüzü aşağıya, yıldızlar ay güneş hiç bir şey kalmasın yeter ki bitsin bu derin yalnızlık, sessizlik, sensizlik. |
Ergeç bu bekleyişin bir sonu gelecek Yıllarca sonra Öldüğüm gün bile gelsen Butun bu bekleyişimi ve olduğumu unutup Çocuklar gibi sevineceğim Kalkıp sarılacağım ellerine Uzun uzun ağlıyacağım. ikigözüm seneler geciyor... gönül ektiqini biciyor.. bir selam lûtfet.. bu ne cok hasret.. gel barısalim artik... |
KARA SEVDAMA seni sevdigime ettin beni bin pisman turlu dertlere saldin halim cok yaman uzak dur benden uzakdur aman sen layik degilsin benim sevgime beni unutupda gittin ellere yazik oldu o verdigim gullere aciyorum senle gecen masum gunlere sen layik degilsin benim sevdama sen simdi o yerde cokmu mutlusun o yaban ellerden umutlumusun dilerim tanridan sen kahrolursun sen layik degilsin benim askima ellerin kirilsin sarmasin ellerin kor olsun kimseyi gormesin gozlerin unuttunmu nerde senin sozlerim sen layik degilsin benim kara sevdama hayallerde bile biz mutlu olurduk simdi ise biz bize yabanci olduk sen orda ben burda sararip solduk sen layik degilmissin temiz askima yaptigin hatanin cezasini cek benim icin dunyada bir tekdin tek senin hakkin aslinda iyi bir kotek sen layik degilsin benim sevgime yillarimi harcadim senin ugrunda bir zamanlar olurdum senin yolunda ellermi var yaninda kolyem boynunda sen layik degilmissin benim askima kendin ettin kendin cek bu cezayi sardin basima ask denen bu belayi hak etmedin sen bu kara sevdayi sen layik degilsinki kara sevdama |
Evinden kitaplarından uzakta mısın Aradabir telefon et kendine Kendine mektuplar yaz yanıt beklemeden Kartlar gönder kendine her gittiğin uzaklardan Sevgilim diye başlayıp öperim diye biten Senin senden başka kimin var ki arasın inince trenden yada uçaktan yalnızlığın Sevinçle karşıla yalnızlığını garlarda havaalanlarında Ayrılışlarda da sarılıp öpüş yalnızlığınla Uğurla kendikendini dönüşsüz yolculuklara Bekle kendini uzak yolculuklardan dönersin diye Senin senden başka kimin var ki beklesin içki masasında bir başına mısın Kendinleysen yetmelisin kendine çoğaltıp yalnızlığını konuş biçok kendinle Kaldır içki bardağını kendi şerefine Ağlaşarak gülüşerek tartışarak kendinle Senin senden başka kimin var ki bulasın Düşmanların saldırılarından yuvarlandıkça yerlere Tutup kendi saçlarından kaldır kendini Seni sana bildirecek kimsen yok başka kendinden ölünce senin bile haberin olmayacak öldüğünden Haber ver kendine ki öldüğünü bilesin Kimin var ki senin sana öldüğünü söylesin Kendikendinin hem konuğu hem evsahibisin Zamanın varken ağırla kendini sarılıp öperek Biliyorsun nasıl olsa yakın o gelecek Kimileri yaa öyle mii ne zaman vahvah diyecek Daha şimdiden sev kendini sev kendini sev Kimin var ki seni senden başka sevecek |
DÖN GEL yürüyordum yine aynı sokaklarda, aynı eve girdim yine, ve aynı odaya... yerli yerindeydi herşey yine, bir tek sen yoktun hayatımda. seninle açan gülüm,gidişinle soldu seninle battı güneş, her yer karanlık. seninle kapadı kalbimin kapıları, ne gelen var,ne giden. seninle sustu bülbüller, her yer sessiz. seninle durdu dünyam, dönmüyor artık. haram oldu bize vuslat, bu hasretlik yetti artık, dön gel. NAGİHAN-ELİFNUR |
Bu yaşıma geldim içimde bir çocuk hala Sevgiler bekliyor sürekli senden. İnsanın bir yanı nedense hep eksik Ve o eksiği tamamlayayım derken, Var olan aşınıyor zamanla. Anamın bıraktığı yerden sarıl bana. Anıların kar topluyor inceden, Bir yorgan gibi geçmişimin üstüne. Ama yine de unutuş değil bu, Sızlatıyor sensizliği tersine. Senin kim olduğunu bile bilmezken. Sevgiden caydığım yerde darıl bana |
Mayıs Büyüsü Kentin dölyatağından bir öğle sonu mor kelebeklerle doğan siyah apansız abanoz işlemeli geceydik. İkimiz. Beklerdik. Nasil olsa bir mayıs büyüsüyle açılırdı bu şiirin defteri. Her buluşmamız aşardı sevinçlerin ipine öpüslerle ayrılığın canını. Sevişirken durmadan vedalaşırdık gece yatısına gider gibi evine gitmeden önce. Hep şaskın otururduk ikimiz de kapı aralığında, apansız bir geleceğin. Ve ben yontulmamış bir akılla düşünürdüm: Babasını tutmuş bastıran gözleri kıpkırmızı bir zenci - içimdeki - Neden diz çökerek salınır durur bir güvercinle bir kara arasında? Tapınırdım türkü tanrısına: Mayıs, ne olur, okşa artık ışığının sağnaklarıyla yanan gözlerimi ve yeniden başlasın düşleri bir çılgınlığın. Nerdeyse silecek dilin keçesi yazgı tahtasından bu şiirleri. Dalardım usulca bir kaç kulaçta ürperen denizine teninin ve mayıs yüzünün bahçelerinden geçerdi. Derdim ki hep, bir büyü yapmalıyım: Mayıs ne olur, bizi bir aydınlığa götüren yıldızlarla dolu şiir bitmeden önce kapansın kapıları bir an gecenin. Kimsecikler kalmasın içerde mor kelebekler ve ikimizden başka. |
ÇOK GEÇ KALDIM SANA Çok geç kaldım sana Yakalayamadım zamanı Artık taş basıp bağrıma Hep bekliyorum o büyük anı Hiç varamadım farkına Düşünmedim yarını Uzakları taşıyamadım yakına Şimdi çekiyorum kahrını Yeni acılar taşıyorum yarına Dünden kalma gözyaşlarını Mutluluğu satıyorum zararına Kaldır üstümden yaralayan bakışlarını Çek ellerini kalbimden Kanatma bir daha yaramı Kalk umudumun üstünden Serbest bırak haykırışımı Karanlığın içinden Koşuyorum sonra doğru Başlangıçların bitişinden Yakalıyorum yokluğunu PESİMİCİTY |
http://www.hazirsozler.com/siir/siir.gif SADECE SEN..! Seni artık rüyalarımda göremiyorum Rüyama gelmiyorsun artık Eskisi kadar, eskisi gibi... İzmire yağmur yağıyor bu gece.. Ağlıyormusun yoksa sevgilim. İzmir öfkeli, küskün... Kabullenmek imkansız, kabullenmek, haksız. Oysa sen hiçte... Saçlarını, gözlerine ellerini, dudaklarına.. Ne kadarda özlemişim seni. Nerdesin... Rüyalarımada gelmiyorsun artık Ağlıyormusun yoksa. Öyle çok özledimki seni Af dilemeye bile yüzüm yok. Senin değerini bilmek Sana yakın olmak İçimde hissetmek nefesini koklayabilmek birdaha.. Ne kadarda zor aslında. Küçük bi kedi görsem Sevsem. Ne kadarda zor aslında. Hep sen Sadece sen... http://www.hazirsozler.com/siir/siir.gif SİYAH KEDİLERİM Adım adım geceleri, Saydı siyah kedilerim. Geceye bilmeceleri, Yaydı siyah kedilerim... Gözleri birikti cama, Gezindi bir mırıldama, Bir korku gibi odama, Kaydı siyah kedilerim... |
| Saat: 21:58 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık