![]() |
Mazideki O Günler Damla damla olup yine Gözlerimden akıyorsun Çektiğim onca çileye İçin için gülüyorsun Gel seninle yaşayalım Mazideki bizim aşkı Raks edip eğlenelim Tadalım ahu hayatı Görsün artık gözlerimiz Sevgi denen o gülleri Yaşasın artık gönlümüz Mazide geçen günleri |
BULUT MU OLSAM Denizin üstünde ala bulut yüzünde gümüş gemi içinde sarı balık dibinde mavi yosun kıyıda bir çıplak adam durmuş düşünür. Bulut mu olsam, gemi mi yoksa? Balık mı olsam, yosun mu yoksa?.. Ne o, ne o, ne o. Deniz olunmalı, oğlum, bulutuyla, gemisiyle, balığıyla, yosunuyla. |
TUTUŞTU KALBİM Buzdan bir dağken içim Senin aşkınla tutuştu kalbim Aşkımı haykırmak istedim Ama sen her seferinde başkasını seçtin Döküldü gözyaşlarım bir hiç uğruna Sen başkalarının gönül eğlencesi oldun en sonunda Hak etmediğim şeyler yaşadım bu kısa hayatım boyunca Ama unutma bende güleceğim bu filmin sonunda.. PETEK A. |
Sensizliği Sevmek Yakar canımı andıkça yaşananları Yaşadıklarımız bilirim mazide kaldı Özlerim acısıyla tatlısıyla o günleri Yalnızlığımda arıyorum seni Nerdesin ey sevgili bırakıp gittin beni Beddua etmem sana eski günler hatırına Ne de olsa bir zamanlar aşıktım sana Belki hala aşığım bilemiyorum Ama eminim sensizliği senden daha çok seviyorum |
CEVİZ AĞACI Başım köpük köpük bulut, içim dışım deniz, ben bir ceviz ağacıyım Gülhane Parkı'nda, budak budak, şerham şerham ihtiyar bir ceviz. Ne sen bunun farkındasın, ne polis farkında. Ben bir ceviz ağacıyım Gülhane Parkı'nda. Yapraklarım suda balık gibi kıvıl kıvıl. Yapraklarım ipek mendil gibi tiril tiril, koparıver, gözlerinin, gülüm, yaşını sil. Yapraklarım ellerimdir, tam yüz bin elim var. Yüz bin elle dokunurum sana, İstanbul'a. Yapraklarım gözlerimdir, şaşarak bakarım. Yüz bin gözle seyrederim seni, İstanbul'u. Yüz bin yürek gibi çarpar, çarpar yapraklarım. Ben bir ceviz ağacıyım Gülhane Parkı'nda. Ne sen bunun farkındasın, ne polis farkında. |
Maziden Satırlar Var Maziden satırlar var, Benimle birlikte ağlar. Senin gidişinle beraber, Öldü bendeki umutlar. Ne kadar zaman geçti, Aşkımızın üzerinden. Bir zaman yüzüm güleçti, Kan akıyor şimdi gözlerimden. Kıymetini bilemedim, Bitti artık diyemedim, Sen unuttun belki beni, Ben seni silemedim. Dolaşıyorsun kalbimde, Yaşıyorsun herşeyinle, Sorma sen hâlimi, Viraneyim gidişinle. Gülmedim bir kez, Ölmek istedim kaç kez, Ne derdi var benimle, Deli diyorlar herkes. Birgün yolun düşerse, Gelmeni beklerim, Düşünme yaşıyor mu diye, Seni ölü olsam da severim. |
http://www.siirperisi.net/images/romantik.gifBana aşktan hiç söz etme Sen sevmeyi ne bilirsin Bir aşk için ölesiye Beklemeyi ne bilirsin Düşündükçe içim yanar Ders vermemiş sana yıllar Taştan farksız kalbin mi var Özlemeyi ne bilirsin http://www.siirperisi.net/images/romantik.gifNe gezer ki sende vefa Aşk nerede sen nerede Merhametsiz gecelerde Yalnızlığı ne bilirsin http://www.siirperisi.net/images/romantik.gifSana kandım bunca zaman Senden eyvah senden aman Alev alev duman duman Tutuşmayı ne bilirsin http://www.siirperisi.net/images/romantik.gifAldanmaktan yoruldun mu Acılarla yoğruldun mu Hiç sırtından vuruldun mu Ne bilirsin yağmur olup Çağlamayı ne bilirsin Kahkahalar savururken Ağlamayı bilir misin? http://www.siirperisi.net/images/romantik.gifGiderken ne büyük sözler etmiştin Ben hiç unutmadım senden ne haber? Ölsem de bu sevda bitmez demiştin Ben aynı aşığım senden ne haber? http://www.siirperisi.net/images/romantik.gifDönüşü olmayan yolda mı kaldın? Dağların ardında çölde mi kaldın? Yoksa yabancı bir kolda mı kaldın? Ben aynı yerdeyim senden ne haber? Ağladığın günde mendilin oldum Karanlık gecende kandilin oldum Aşığın esirin, sevgilin oldum Ben aynı sevdalı senden ne haber? http://www.siirperisi.net/images/romantik.gifNe zaman baksam gazetelere Aşk dolu bir şiir okumak isterim Varsın Ümit'ten olsun Varsın Nazım'dan Fark etmez Okurum okurum Ellerimdesin! ... http://www.siirperisi.net/images/romantik.gifNe zaman baksam resimlere Bir genç kız, bir delikanlı görmek isterim Varsın bir sahilde Varsın bir ormanda varsın bir odada çekilmiş olsun Fark etmez Bakarım bakarım Dudaklarımdasın! http://www.siirperisi.net/images/romantik.gifKaç kere yaşadım ben bu romanı Ne zaman sevdimse ayrılık vardı Hep kendim kuruttum gözyaşlarımı Ne zaman sevdimse yalnızlık vardı http://www.siirperisi.net/images/romantik.gifSen de git bırak git beni düşünme Kader de, hayat de boşver üzülme Alıştım hasretin her türlüsüne Ne zaman sevdimse ayrılık vardı Alıştım kaderin her cilvesine Ne zaman sevdimse yalnızlık vardı |
Gitmiştin...! hüzne çalan bir sonbahar gecesinde düş vurgunu yüreklerin senfonisiydi gidişin hicran sararken bu bitimsiz geceyi gözlerimden süzülüyordu ömrüm dışa vuramadığım bir iç çekiş gibi yedi tepe diz çöküyordu önünde... gitmiştin..! uzaklardaydın aynalara mıhlanıp kaldıkça ağlayan suretim kan kırmızı bir ruj gibi dudağımda dondu ismin göçlere suskun bir şehir gibi ıslandı gözlerim inim inim ve ben hala sana gelen yollarda. yüreğime çektiğin sır perdesinde gizliydim.. şimdi mevsim kış yüreğime yağan karlar saklıyor seni artık hangi yaşam içine barındırır beni, sensiz yarım kalmaz mı vuslatlar oysa yakamozlara sarılamak vardı seninle sonsuz mavilikte aşkın tadına varmak yanmak vardı İliklerimize işleyen aşk denizinde... şimdi avuçlarımda açıyor kan çiçekleri şimdi sürgünüm gitmelerine içimin yollarında gezindikçe ayak izlerin yürekledirir bu bitimsiz eziyeti sahipsiz yalnızlığıma ilişir ellerin nemlenir önümde duran anıların her biri karanlığa boyanırken gecenin gözleri sen hala gönül yakan bir kor gibi gözlerimden süzülürsün yağmur misali.. "seni çok özlüyorum...! sana varmak için tırmandığım yokuşlarda, gelişin bir mahşer günü de olsa bekleyeceğim..." 12.Ağustos.2006 Seval Kemertaş |
BAŞLANGIÇ VE SON kırmızı bir gül ile başladı hayatımın hatası... düşündüm geride kaldığını o geçici yaz aşklarının... eski bir mendille tükendi evlilik umudu, sanaydı,banaydı çabam boşaymış gelecek hayali.. PURPLE |
Maziye Bir Kalem Çekin Soğuk bir kış gecesiydi uyandığımda, Ayaz bir gece, İçine düşülmesin, ilik dondurur, acımasız, sorgusuz, Ayaz esir almıştır dışardaki her şey besbelli kii, Işığı yaktım, Perdeyi yarıladım apansız, Ardından uğultusunu dinledim rüzgarın uzun -uzun, Cama vuran kar tanelerini seyrettiim, Kırılırken çatırtısını duydum bahçedeki ceviz ağacının dalının Düşmüştü yere, Gövdesinden ayrılarak, Artık ne kendine, ne ağaca yararı olamazdı biliyorum... Yakılacaktı çaresiz... Ve işte camda eriyen bir kar tanesi suya dönüştü, Sigaramın dumanı çizdi yolunu odada, Bir küçük uçurtma gibiydi , Önce yalpaladı, sonra kopardı ipini, Uzaklaştı, dağıldı, kayboldu en sonunda, Gözlerin düştü o an aklıma, Ve bu soğuk gecede bir buğu gibiydi bakışların kanımda, Gözlerinin güzelliği, Ve bakışlarının sıcaklığı odamı dolduruyordu, Ellerin yüzüme dokunur gibi oluyordu sanki, Gözlerin gözlerim olmuş gibiydi, Bakışların mahzunlaştı ardından nedense, Yalnızlığımdı ağlayan artık, ben değil, Gözlerinden yaşlar süzülüyordu son ümitlerin, Yalnızlığım benim di ama, Yüreğimde duyduğum hıçkırıklar, Senin sesindi, Süzülen yaşlar senin gözlerinindi, Ve her gözyaşı damlası içimdeki yangın yerine damlamaktaydı, Söndürmekteydi ağır ağır yılların yangınını, Kor'a döndürmekteydi, Küllemekteydi sonra, Anılarımı silmekteydi ıslak gözlerin beynimde, Dirençsizdi beynim, Sana mahkum, Sana karşı çıkamaz ki... Ve kalem çekiyordu maziye, İnce iki güzel el, Titrek, isteksiz,dertli, Ellerindi, senin ellerindi o eller, Üzgün, kader kurbanı ve kararlı kararlı, kalın çizgiler çekiyordu, Bu soğuk kış gecesinde, Bir cinayet işliyordular yani, Bir aşkın canını alarak... |
| Saat: 21:58 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık