![]() |
Nasıl zaman geçecek şim di sensiz Bekliyorum yine çaresiz Hasretle baktığım yollar Şimdi daha da uzadılar Gönlüme düştün bir ateş gibi Sıcaklığın sardı heryerimi güneş gibi Şimdi aklım herzaman sende Özlüyorum seni istesem de istemesem de Yeniden sevebilirmiyim derken Seni gördüm açılan pencereden Yüreğimle seviyorum derken Bunu bütün kalbimle söyledim Susamıştı kalbim bir sevdaya Beklemiştim senin gibi biri çıksın diye Kaderimiz aynı olayları yaşamış olsa da Seni seveceğim asırlarca |
Meçhul Sevgili Meçhul Sevgiliye Biliyor musun bu gece senin için neler neler yazacağım... Biliyor musun seniniçin gönlümde bugece bir sayfa açacağım.. Ömrümün son baharında, Çıkmaz sokaklarında seni arayacağım... Bulmak için anılarımı bir bir yırtacağım.. Ey mechul sevgili bu gece saatlerimi seninle paylaşacağım... Sen yanımda olmasan da, adını bilmesem de, Seninle yaşayacağım... Sen anlamasan da.. Bu gece bir başka olacak bende duygular... Öldüreceğim içimdeki yalnızlıkları, Seninle yaşayacağım dakikaları, mutlu anları.. Mazideki aşklarıma izinvereceğim bugece, seninleolmak için Gönlümün zincirlerini kıracağım yanında olmam için.. Bu gece yağmurları dinleyeceğim göz yaşlarıma inat.. Yürüyeceğim kalbimin sahillerine, umursuzca.. *****eler takacağım saçlarına, bahçelerimden.. Seni koklayacağım güllere inat.. Sen bilmem hangi kentin akşamlarındasın..? Sen bilmem şimdi kimin yanındasın..? Ama nerede olursan ol kanımdasın, yanımdasın.. Sabahı aydınlanmayan akşamlarımdasın... Bir sır gibi saklayacağım seni duygularımda.. Duyuramam sesimi sana oysa.. Sana yürüyeceğim yollara inat, sana inat.. Sana koşacağım sensizliğe inat... Bu gece senin olacağım kullara inat.. Seni canım gibi seveceğim kendime inat.. |
BURAYA KADAR Buraya kadarmış sevdam, Bugünmüş yol ayrımı, Sen bilmem kaçıncı baharına, Bense kara yoksul yanlızlığıma. Buraya kadarmış seninle, Ayrılığın hüznü istanbulda bir başka İstanbul bugün bambaşka, Ne martılar konuşuyor, Ne sesimin yankısını veriyor, Yedikule... Bugünleri de gördük ya, Senle yaşamak masalların en güzeli, Gençliğim ufalandı ya ellerinde, Senle yaşlanmak en güzeli, Bugünleri de gördük ya ölmem herhalde Bir daha.. |
Mecnuna Aşk Dersi Çok zor kazandım seni; Göz yaşıyla, umutla, aşkla.. Yalanla dolanla değil Seni senle kazandım! Yıkılmış bir kentten geride kalan Bir küldüm önceleri Mimarı oldun yüreğimin Tüm hücrelerime kendini işledin Adını değil sevdanı kazıdın benliğime.. Artık sensiz olmuyor Her zaman bir yanım eksik kalıyor yokluğunda Sensiz bu şehrin sokakları sessizlik kokuyor Yenik bir sultan değilim gönül tahtında Sürekli yeni yerlerin fatihiyim Senin gönül sarayında, Tellallar çağırdım Yedi cihana haber salsınlar Tarihin en büyük sultanını dinlesinler Bilsinler ki bu saltanat tüm cihanı sarsacak Altına mühür diye gözyaşıyla ıslattım fermanı Adımı yazmama gerek yok Benim adımdan değil Mecnuna aşk dersini Benim vermemden tanır herkes! Çöllerde yitilmiş aramaz be Mecnun Aranılan kaybedilen yerde bulunur.. Şimdi herkesin dilinde senin adın Herkes Leyla ile Mecnun hikayesini konuşuyor Sevdanı dillere düşürmekle yanlış yaptın Artık her aşığa “mecnun” deniliyor şimdi Namın zamanla kirlendi senin, Sen çöle düşmekle hata ettin.. Çöl sıcaklığındaki sevdan Yenik düştü metro binalar arasında.. Her asra bir Mecnun bir de Leyla gerekliydi önceleri Ama şimdi tüm aşıklar birer Leyla ve Mecnun Çölde değil ama Semaya uzanan gökdelenlerin gölgeleri arasında Sevda ikliminde yalnızlık satarlar.. Gel de gör, adınız kirlendi.. Kim olduğumu merak ediyorsan eğer Adımı yazmama gerek yok Benim adımdan değil, sevdamdan tanır herkes Dedim ya sen çöle düşmekle hata ettin.. |
Acımdanmı bilemem, Yürüyemedim bu sabah Çok sevdiğim sahili.. İçim sıkıldı bak şimdi.. Ya balıklarımı tutarsa birileri.. Ya martılarıma taş atarlarsa... Hepsinden önemlisi Ya benden önce biri görüp severse seni KIRMIZI hırkanla o balkonda............ |
Mektup Yıllar oldu dostum, Sen yoksun. Öyle hızlı geçiyor ki zaman. Yüreğimizi koyduğumuz O sokaklar Kimsesiz. Pimi çekilmiş sevgilerimizle Isıttığımız, O şehir; Balıkesir, Ayaz mı ayaz Sensiz. Bir duble rakı, Beyaz peynir ve kalamar; Arnavut ciğeri bile yitirdi lezzetini. Değişmeyen insanlar. Hep bildiğin numaralar. Yokluğunda; Kendini kurt sanıyor çakallar.. Bir başka vuruyor, Yaşamın nabzı dostum. Bahar, aynı bahar; Ama sen yoksun. Tutkuların, insanlığınla Onurumuz adına, Yıllara kazıdığın ismin; Sığmıyor, Adını verdikleri sokağa. Ölüm değil, Araya hasretlik girdi dostum. Bahar, aynı bahar, Ama sen yoksun. |
GÖZLERİN Gözlerin gözlerin gözlerin, ister hapisaneme, ister hastaneme gel, gözlerin gözlerin gözlerin hep güneşte, şu Mayıs ayı sonlarında öyledir işte Antalya tarafında ekinler seher vakti. Gözlerin gözlerin gözlerin, kaç defa karşımda ağladılar çırılçıplak kaldı gözlerin altı aylık çocuk gözleri gibi kocaman ve çırılçıplak, fakat bir gün bile güneşsiz kalmadılar. Gözlerin gözlerin gözlerin, gözlerin bir mahmurlaşmayagörsün sevinçli bahtiyar alabildiğine akıllı ve mükemmel dillere destan bir şeyler olur dünyaya sevdası insanın. Gözlerin gözlerin gözlerin, sonbaharda öyledir işte kestanelikleri Bursa'nın ve yaz yağmurundan sonra yapraklar ve her mevsim ve her saat İstanbul. Gözlerin gözlerin gözlerin, gün gelecek gülüm, gün gelecek, kardeş insanlar birbirine senin gözlerinle bakacaklar gülüm, senin gözlerinle bakacaklar. |
Ayrı kara parçalarında Ortak gökyüzüne bakmanın Avuntusu var şimdi Ne denir ki bu aşka... Yokluğumun kültablasında Kırmızı rujlu sönmüş sigara izmariti Üzerine yatamadığımız bir yatak gibi kaldı aşkımız Ne denir ki bu aşka... Çarşafı bozulmayan bir sevdamız var şimdi |
Papatyamın beyazı senin olmadığın bu şehirde bu güzellikler güzel gelmiyor bana yüreğimde başka birşeyler var şimdi aynı anda hem gülümserken hemde gözlerim doluyor karma karışığım inan durgun... sessiz... sensiz...! bu ben miyim!? nereye gitti neşem, espirilerim, kahkaham... en küçük nağmede uzaklara dalıyorum şimdi uçan her kuşa bir başka bakıyorum kuşların gözbebeklerinde seni arıyorum düşen her yağmur damlasında... zaten severdim yalnızlığı ya; şimdi daha çok yalnız kalmak istiyorum çünkü yalnızlığımda senleyim aslında dolu dolu hemde... bambaşka şeylere takılıyorum son zamanlarda aynada ki yansımama bir başka bakıyorum gözlerimin içine bakıyorum yabancı şeyler görüyorum; gülümsüyorum... ama dillendiremiyorum; korkuyorum... ...papatyamın beyazı, sende kaybolmak istiyorum... glms |
GİDEN Camların üstünde gece ve kar. Bembeyaz karanlıkta parlıyan raylar - uzaklaşılıp kavuşulmamayı hatırlatıyor. İstasyonun üçüncü mevki bekleme salonunda siyah başörtülü, çıplak ayaklı bir çocuk yatıyor. Ben dolaşıyorum... Gece ve kar - pencerelerde. Bir şarkı söylüyorlar içerde. Bu, giden kardeşimin en sevdiği şarkıydı. En sevdiği şarkı... En sevdiği... En...... Kardeşler, bakmayın gözlerime ağlamak geliyor içimden... Bembeyaz karanlıkta parlıyan raylar - uzaklaşılıp kavuşulmamayı hatırlatıyor. İstasyonun üçüncü mevki bekleme salonunda siyah başörtülü, çıplak ayaklı bir çocuk yatıyor.. Gece ve kar pencerelerde. Bir şarkı söylüyorlar içerde!.. |
| Saat: 16:07 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık