MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

shaggy 24 Ağustos 2006 00:05

Nasıl zaman geçecek şim di sensiz
Bekliyorum yine çaresiz
Hasretle baktığım yollar
Şimdi daha da uzadılar

Gönlüme düştün bir ateş gibi
Sıcaklığın sardı heryerimi güneş gibi
Şimdi aklım herzaman sende
Özlüyorum seni istesem de istemesem de

Yeniden sevebilirmiyim derken
Seni gördüm açılan pencereden
Yüreğimle seviyorum derken
Bunu bütün kalbimle söyledim

Susamıştı kalbim bir sevdaya
Beklemiştim senin gibi biri çıksın diye
Kaderimiz aynı olayları yaşamış olsa da
Seni seveceğim asırlarca


arwen 24 Ağustos 2006 00:11

Meçhul Sevgili



Meçhul Sevgiliye
Biliyor musun bu gece senin için neler neler yazacağım...
Biliyor musun seniniçin gönlümde bugece bir sayfa açacağım..
Ömrümün son baharında,
Çıkmaz sokaklarında seni arayacağım...
Bulmak için anılarımı bir bir yırtacağım..
Ey mechul sevgili
bu gece saatlerimi seninle paylaşacağım...
Sen yanımda olmasan da,
adını bilmesem de, Seninle yaşayacağım...
Sen anlamasan da..
Bu gece bir başka olacak bende duygular...
Öldüreceğim içimdeki yalnızlıkları,
Seninle yaşayacağım dakikaları, mutlu anları..
Mazideki aşklarıma izinvereceğim bugece, seninleolmak için
Gönlümün zincirlerini kıracağım yanında olmam için..
Bu gece yağmurları dinleyeceğim göz yaşlarıma inat..
Yürüyeceğim kalbimin sahillerine, umursuzca..
*****eler takacağım saçlarına, bahçelerimden..
Seni koklayacağım güllere inat..
Sen bilmem hangi kentin akşamlarındasın..?
Sen bilmem şimdi kimin yanındasın..?
Ama nerede olursan ol kanımdasın, yanımdasın..
Sabahı aydınlanmayan akşamlarımdasın...
Bir sır gibi saklayacağım seni duygularımda..
Duyuramam sesimi sana oysa..
Sana yürüyeceğim yollara inat, sana inat..
Sana koşacağım sensizliğe inat...
Bu gece senin olacağım kullara inat..
Seni canım gibi seveceğim kendime inat..


Dreamcatcher 24 Ağustos 2006 00:13

BURAYA KADAR
Buraya kadarmış sevdam,
Bugünmüş yol ayrımı,
Sen bilmem kaçıncı baharına,
Bense kara yoksul yanlızlığıma.

Buraya kadarmış seninle,
Ayrılığın hüznü istanbulda bir başka
İstanbul bugün bambaşka,
Ne martılar konuşuyor,
Ne sesimin yankısını veriyor,
Yedikule...

Bugünleri de gördük ya,
Senle yaşamak masalların en güzeli,
Gençliğim ufalandı ya ellerinde,
Senle yaşlanmak en güzeli,
Bugünleri de gördük ya ölmem herhalde
Bir daha..


arwen 24 Ağustos 2006 00:18

Mecnuna Aşk Dersi


Çok zor kazandım seni;
Göz yaşıyla, umutla, aşkla..
Yalanla dolanla değil
Seni senle kazandım!
Yıkılmış bir kentten geride kalan
Bir küldüm önceleri
Mimarı oldun yüreğimin
Tüm hücrelerime kendini işledin
Adını değil sevdanı kazıdın benliğime..
Artık sensiz olmuyor
Her zaman bir yanım eksik kalıyor yokluğunda
Sensiz bu şehrin sokakları sessizlik kokuyor
Yenik bir sultan değilim gönül tahtında
Sürekli yeni yerlerin fatihiyim
Senin gönül sarayında,

Tellallar çağırdım
Yedi cihana haber salsınlar
Tarihin en büyük sultanını dinlesinler
Bilsinler ki bu saltanat tüm cihanı sarsacak
Altına mühür diye gözyaşıyla ıslattım fermanı
Adımı yazmama gerek yok
Benim adımdan değil
Mecnuna aşk dersini
Benim vermemden tanır herkes!

Çöllerde yitilmiş aramaz be Mecnun
Aranılan kaybedilen yerde bulunur..
Şimdi herkesin dilinde senin adın
Herkes Leyla ile Mecnun hikayesini konuşuyor
Sevdanı dillere düşürmekle yanlış yaptın
Artık her aşığa “mecnun” deniliyor şimdi
Namın zamanla kirlendi senin,
Sen çöle düşmekle hata ettin..

Çöl sıcaklığındaki sevdan
Yenik düştü metro binalar arasında..
Her asra bir Mecnun bir de Leyla gerekliydi önceleri
Ama şimdi tüm aşıklar birer Leyla ve Mecnun
Çölde değil ama
Semaya uzanan gökdelenlerin gölgeleri arasında
Sevda ikliminde yalnızlık satarlar..
Gel de gör, adınız kirlendi..
Kim olduğumu merak ediyorsan eğer
Adımı yazmama gerek yok
Benim adımdan değil, sevdamdan tanır herkes
Dedim ya sen çöle düşmekle hata ettin..


shaggy 24 Ağustos 2006 00:21

Acımdanmı bilemem,
Yürüyemedim bu sabah
Çok sevdiğim sahili..
İçim sıkıldı bak şimdi..
Ya balıklarımı tutarsa birileri..
Ya martılarıma taş atarlarsa...
Hepsinden önemlisi
Ya benden önce biri görüp severse seni
KIRMIZI hırkanla o balkonda............


arwen 24 Ağustos 2006 00:25

Mektup


Yıllar oldu dostum,
Sen yoksun.
Öyle hızlı geçiyor ki zaman.

Yüreğimizi koyduğumuz
O sokaklar
Kimsesiz.
Pimi çekilmiş sevgilerimizle
Isıttığımız,
O şehir;
Balıkesir,
Ayaz mı ayaz
Sensiz.

Bir duble rakı,
Beyaz peynir ve kalamar;
Arnavut ciğeri bile yitirdi lezzetini.
Değişmeyen insanlar.
Hep bildiğin numaralar.
Yokluğunda;
Kendini kurt sanıyor çakallar..

Bir başka vuruyor,
Yaşamın nabzı dostum.
Bahar, aynı bahar;
Ama sen yoksun.
Tutkuların, insanlığınla
Onurumuz adına,
Yıllara kazıdığın ismin;
Sığmıyor,
Adını verdikleri sokağa.

Ölüm değil,
Araya hasretlik girdi dostum.
Bahar, aynı bahar,
Ama sen yoksun.


Mystic@L 24 Ağustos 2006 00:38

GÖZLERİN
Gözlerin gözlerin gözlerin,
ister hapisaneme, ister hastaneme gel,
gözlerin gözlerin gözlerin hep güneşte,
şu Mayıs ayı sonlarında öyledir işte
Antalya tarafında ekinler seher vakti.

Gözlerin gözlerin gözlerin,
kaç defa karşımda ağladılar
çırılçıplak kaldı gözlerin
altı aylık çocuk gözleri gibi kocaman ve çırılçıplak,
fakat bir gün bile güneşsiz kalmadılar.

Gözlerin gözlerin gözlerin,
gözlerin bir mahmurlaşmayagörsün
sevinçli bahtiyar
alabildiğine akıllı ve mükemmel
dillere destan bir şeyler olur dünyaya sevdası insanın.

Gözlerin gözlerin gözlerin,
sonbaharda öyledir işte kestanelikleri Bursa'nın
ve yaz yağmurundan sonra yapraklar
ve her mevsim ve her saat İstanbul.

Gözlerin gözlerin gözlerin,
gün gelecek gülüm, gün gelecek,
kardeş insanlar birbirine
senin gözlerinle bakacaklar gülüm,
senin gözlerinle bakacaklar.



shaggy 24 Ağustos 2006 00:39

Ayrı kara parçalarında
Ortak gökyüzüne bakmanın
Avuntusu var şimdi
Ne denir ki bu aşka...
Yokluğumun kültablasında
Kırmızı rujlu sönmüş sigara izmariti
Üzerine yatamadığımız bir yatak gibi kaldı aşkımız
Ne denir ki bu aşka...
Çarşafı bozulmayan bir sevdamız var şimdi


kambis 24 Ağustos 2006 00:46

Papatyamın beyazı
senin olmadığın bu şehirde
bu güzellikler güzel gelmiyor bana
yüreğimde başka birşeyler var şimdi
aynı anda hem gülümserken
hemde gözlerim doluyor
karma karışığım inan
durgun... sessiz... sensiz...!
bu ben miyim!?
nereye gitti neşem, espirilerim, kahkaham...
en küçük nağmede uzaklara dalıyorum şimdi
uçan her kuşa bir başka bakıyorum
kuşların gözbebeklerinde seni arıyorum
düşen her yağmur damlasında...
zaten severdim yalnızlığı ya;
şimdi daha çok yalnız kalmak istiyorum
çünkü yalnızlığımda senleyim aslında
dolu dolu hemde...
bambaşka şeylere takılıyorum son zamanlarda
aynada ki yansımama bir başka bakıyorum
gözlerimin içine bakıyorum
yabancı şeyler görüyorum; gülümsüyorum...
ama dillendiremiyorum; korkuyorum...
...papatyamın beyazı, sende kaybolmak istiyorum...
glms


Mystic@L 24 Ağustos 2006 01:00

GİDEN
Camların üstünde gece ve kar.
Bembeyaz karanlıkta parlıyan raylar -
uzaklaşılıp kavuşulmamayı hatırlatıyor.
İstasyonun
üçüncü mevki bekleme salonunda
siyah başörtülü,
çıplak ayaklı bir çocuk yatıyor.
Ben dolaşıyorum...
Gece ve kar - pencerelerde.
Bir şarkı söylüyorlar içerde.
Bu, giden kardeşimin en sevdiği şarkıydı.
En sevdiği şarkı...
En sevdiği...
En......
Kardeşler, bakmayın gözlerime
ağlamak geliyor içimden...
Bembeyaz karanlıkta parlıyan raylar -
uzaklaşılıp kavuşulmamayı hatırlatıyor.
İstasyonun
üçüncü mevki bekleme salonunda
siyah başörtülü,
çıplak ayaklı bir çocuk yatıyor..
Gece ve kar pencerelerde.
Bir şarkı söylüyorlar içerde!..



Saat: 16:07

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık