![]() |
Göz kapaklarım. Bugün gene akşamın karanlığı çöktü gönlüme, Göz kapaklarım geceye karşı direniyor. Bu kadar inatçı olmasalar onlarda keşke. Kapansalar gece lambaları gibi gecenin üstüne. Uzansam diyorum yatağıma , Düşünceler sarıyor her yanımı. Şimdi bir ben varım odamda. Birde yanlızlığıma uzandığım yatağım. Gene elimde kalemim. Birde hala yazamadığım romanım. Bir ona bakıyor yorgun gözlerim. Bir dalıyor uzaklara. Gözlerim direniyor bana neden ? Vücüdum gibi oda yorgun. Ama olmuyor işte gene , Gene elimde kalemim, Bir de bir türlü bitiremediğim romanım... 08.03.2005 / Asil ERYILDIZ |
Özlem Gözlerimden aşkın seli. Dökülür hep sana özlem. Gönlümün baharlı dalı. Bükülür bir yana özlem. Ne derdin var ne de tasan. Sevgi dolu gönül masan. Birde karasız olmasan. Ne kalır de bana özlem. Çekilmez sensiz Ankara. Olsada cebimde para. Şehre karşı bir sigara. Yakılır be sana Özlem Yakıyor beni ateşin. Girdiğin günahı düşün. Her bakışında bir kurşun. Sıkılır bu cana özlem. Çürüyor bak her bir yanım. Peşinde koşmaktan canım. Fazla sürmez aşk kervanım. Yıkılır bir hana özlem. |
Gözlerim gözünde aşkı seçmiyor Onlardan kalbime sevda geçmiyor Ben yordum ruhumu biraz da sen yor Çünkü bence şimdi herkes gibisin Yolunu beklerken daha dün gece Kaçıyorum bugün senden gizlice Kalbime baktım da işte iyice Anladım ki sen de herkes gibisin Büsbütün unuttum seni eminim Maziye karıştı şimdi yeminim Kalbimde senin için yok bile kinim Bence sen de şimdi herkes gibisin |
Mektuplar (4) Ben senin gönül vitrinin olamam, biliyorum. Hele iradene pusula asla! Gözlerine yağmur sürgün etmek için çıkmadım ki karşına Adem gibi Nuh gibi buradayım Yanında olmasam bile, yüreğinde bir kavram oluşturuyorsa varlığım ve güven şimşekleri çakıyorsa beyninde işte ben oralarda bir yerlerdeyim. Dostların incisine! Midye kabuğunda unutulmuşlardan değil ama boyun kolyesindeki incime. |
Gittin İçimde Kaldı Ayrılık Gittin Ayrılırken buz tutmuş bıyıktı gözlerin Kaçamak ellerimiz komutsuz sallandı Dudaklarımızda sıradan sözcükler Vedalaşmayı bile beceremedik Son bir bakış kaldı arkanda Kalabalığa karışan Her şey düzmece bir dinginliğe gömüldü Gittin. İçimde Yığınlarca kitap kaldı uçuşan Sözcükler beynimin köşelerinden Çıkıp korkuttular gecelerimi Peşimden geldi gölgeler Aynalara bakamaz oldum Hiçbir oyun avutmadı beni Yaşamıma sığmayan bir şey kaldı İçimde. Kaldı Yeni bir kent işkenceye hazır Ödeşemedim gittiğin mevsimlerle Belleğimi silkeleyip anılardan Tik tak çaldın uzun zaman Alışamadım yarımlığa Düşlerimde intihar tutkuları Sırtımda hançerinin oyduğu boşluk Kaldı. Ayrılık Çoğalarak giriyor günlerime Senden başka kim bilebilir Geçmişin dökümünü yaptığımı Ağır ağır pulsara dönüşürken güneşler Sonbahar hüznüne benziyor pencerede Artık konuk beklemeyen gözlerim Sayfalar da bitti ışık da her yanı kapladı Ayrılık. |
Mercanlar Uzağı Gülüşler evinden yeni çıktım suyun patikasında gördüm seni durgun bir fırtına gibiydin kokuyordu saçların dağ yeli gür elmalar içinde sarisin bir gövdeydin hülyalı bir aralıktan aralar görürdüm gözlerini Ah karaydı onlar umutsuz kara ırmaklar gibi kara ve neydi bana söylediğin bir fısıltı anlaşılmaz sözler dolu ufak bir ürperti sözle ya da parmak uçlarınla bir dokunduğunda Artık yanıyor tapınakların gezinmiyor meleğin pembe yolda ne olursa olsun artık gün sona mi erecek yoksa ağlayan bir meleği mi duyacağım bu gece beklemeyi de bilmiyor bu yürek parçalanıp ayrılmış yakut yollara |
SENİ İSTEMEK VARYA Gözlerine bakmak isterdim doya doya o gece karası siyah gözlerine saçlarını almak isterdim avucuma tutmak isterim kalbini ellerimle hissetmek isterdim çılgınca duygularını bana karşı olan aşkını anlamak, ve seni bir otobüs durağında ve seni bir şiirin son mısrasında gözyaşlarıyla beklemek isterdim.. eski günlerimizi yaşamak hatıralarıyla el ele dolaşmak yalnız parklarda kaybolmak uzayan ıssız yollarda ve en tatlı rüyayı seninle görmek her yeni güne seninle gülmek isterdim... ıslanmak isterdim yaz yağmurlarında saklanmak mesela bir gece koynunda güneşten gizlemek isterdim ateş tenini seninle olmak seninle yaşamak.. ölmekse seninle ölmek isterdim... İsmail Baharşen |
Kırık Kalpler Biz aşkla başı dönmüş iki çocuk Bütün bir bahar o çiçek ben yaprak Yarabbi ne güzel sevişiyorduk Dünyayı aşktan ibaret sanarak. Kim ne karıştı, ne istedi bizden Göz mü değdi ne oldu sevdaya. Ayırdılar bizi birbirimizden Hem de göz göre yürek parçalaya. Aşktı bizdeki onlardaki mantık Onlardan yana çıktı ***** felek. Birer kalp bıraktılar bize kırık Ömrümüzce gözyaşı döktürecek. |
HABER Onlardan haber geldi. Oradan onlardan. Gömlekleri kirli değil çatık değilmiş kaşları. Yalnız biraz uzamış tıraşları. "Yandık!" dememişler. Dayanmışlar biliyorum. "Dayandık!" dememişler. Gözleri gülerek bakıyorlarmış adama. Şakaklarında taze bir yara varmış ama, çatık değilmiş kaşları. Yalnız biraz uzamış tıraşları.... Hepimiz kırk yıl önce doğduk, kırk yıl önce sabahleyin kırk yıl önce gün ışırken Bedreddin'in İznik Gölü'nde çamlı bellerinden birinde Köroğlu'nun ve Sibirya'dan, esirlikten dönen Bolşevik Osman pusuya düşürürken Urfa yolunda seher vakti Fıransızı. Hepimiz kırk yaşındayız yirmisine basanımız da altmışını geçenimiz de atılıp ölenimiz de İstanbul'da Müdüriyet penceresinden. Bu kırkıncı yılımızda ne bir ormanız ne şose boyunda tek tük kavak ağacı bir tarlayız tohumu saçılmış. Hepimiz kırkına bastık bu sabah hapiste yatanımız, işyerindekilerimiz, muhacirimiz. Hepimiz kırkına bastık bu sabah. Yoldaşlar yeni yeni yıllara! |
Seni Seviyorum Ne güzel şey seni seviyorum demek Sevdiğini söyleyebilmek ne güzel Her baharda gece gündüz her saniye Seni seviyorum Seni seviyorum Seviyorum seni diyebilmek ne güzel Bir kere sevdaya tutulmayagör Ateşlere yandığının resmidir Aşık dediğin mecnun misali kör Ne bilsin alemde ne mevsimidir Çünküsü yok nedeni yok sevmenin Zamanı hiç yok, dakikalar zaman üstü Utangaç bir gecenin kucağında Yağmurlar vuruyor pencereme Aşkın vuruyor kalbimin kıyılarına Gecenin bu çıldırtan yalnızlığında Aşkın ayak seslerinin duyuyorum yüreğimde Ve hasretin içimde Seni seviyorum Sesinin duymak istiyorum uyumadan önce Sabahlara kadar konuşmak Hiç kapatmamak telefonu Aynı düşlere uyumak sonra Ve uyanmak aynı güneşe Bir kere sevdaya tutulmayagör Ateşlere yandığının resmidir Aşık dediğin mecnun misali kör Ne bilsin alemde ne mevsimidir Daha bir güzelleştim son günlerde Gözlerimin içi parlıyor Kabıma sığdıramıyorum aşkı Gülmek geliyor içimden Sokaklarda koşar adım yürümek Tanıdık tanımadık herkese selam vermek Merhaba ülkemin güzel insanları Hepinize hepinize merhaba Sizi de seviyorum Yağmuru, denizi, kokusunu toprağın Gökmavisinde güvercinleri, martıları Dağ eteklerinde gelincikleri seviyorum ateş kırmızısı Bin dallılarıyla köy kızlarını Ve elleri hamur kokan anaları Hepsini sende seviyorum Seni seviyorum Bir kenara mahsun çekilen içim Yemeden içmeden kesilen içim Sensiz/yarsız uykuyu haram bilen için Ayrılık ölümün diğer ismidir Senin sevdiğin gibi topluyorum saçlarımı Siyah kazağımı daha çok yakıştırıyorum kendime Ve daha çok seviyorum limonlu çayı Senin sevdiğin herşeyi seviyorum Türkülerini memleketinin Feneri ve kara kartalı senin için Davamızı ve şiiri sende seviyorum Seni seviyorum İyi ki doğdun İyi ki varsın Doğum günün kutlu olsun Seni çok seviyorum Seni çok seviyorum Yaşamaksa seni sevmek Ben hiç ölmedim Seni seviyorum |
| Saat: 14:57 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık